Atemptat contra la boca de metro Liceu
Una autèntica vergonya!!! Això és el resultat dels que fa més de 28 anys ens Goberna a l'Ajuntament de Barcelona. :festa :begut
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
- Administrador
I tant! Ni que les hagin de tornar a tancar el dia següent per acabar de fer-hi alguns "retocs".metring wrote:Pujo el tema per recordar que el 12 de maig, haurien d'estar restablertes les boques modernistes. Què penseu? Estaran abans de les eleccions?
Per cert, l'ascensor de l'andana direcció Zona Universitària, nasti de plasti.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Restablertes les boques modernistesmetring wrote:Pujo el tema per recordar que el 12 de maig, haurien d'estar restablertes les boques modernistes. Què penseu? Estaran abans de les eleccions?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- wefer
- Administrador
És el 12 de maig eh...metring wrote:Pujo el tema per recordar que el 12 de maig, haurien d'estar restablertes les boques modernistes. Què penseu? Estaran abans de les eleccions?
Doncs sembla que serà al moment oportú per fer un enviament massiu a tots els mitjans de comunicació, tal com es va fer fa un any, recordant el tema, per tal de donar a conéixer el grau de compliment de l'actual ajuntament.
En cas de que surti com l'altre vegada a la majoria de mitjans de comunicació, i ara en plenes eleccions municipals (2 setmanes abans), ja m'imagino quina gràcia els farà als actuals membres del govern
Però si prometen i no compleixen, ells s'ho han buscat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
A la carrrrrga...
Com no facin allò que van prometre...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Si, si, o compleixen, o farem mobilitzacions si fa falta!!!!!!wefer wrote:És el 12 de maig eh...metring wrote:Pujo el tema per recordar que el 12 de maig, haurien d'estar restablertes les boques modernistes. Què penseu? Estaran abans de les eleccions?
Doncs sembla que serà al moment oportú per fer un enviament massiu a tots els mitjans de comunicació, tal com es va fer fa un any, recordant el tema, per tal de donar a conéixer el grau de compliment de l'actual ajuntament.
En cas de que surti com l'altre vegada a la majoria de mitjans de comunicació, i ara en plenes eleccions municipals (2 setmanes abans), ja m'imagino quina gràcia els farà als actuals membres del govern
Però si prometen i no compleixen, ells s'ho han buscat.
Sobre el tema d'enviar una carta conjunta per el sèrie 1000 i la boca de Liceu, he pensat que estaria bé enviar un e-mail a aquesta direcció: info@fomentciutatvella.net , deFoment Ciutat Vella, agent municipal que es presenta així:
La decidida aposta que l'Ajuntament de Barcelona va fer al principi de la dècada dels vuitanta per la transformació de la ciutat i la millora de les condicions de vida en tots els seus barris, té un dels seus més clars exponents visuals i estructurals a Ciutat Vella. El convenciment que havia de ser un model mixt entre l'economia pública i la privada el que vertebrés la regeneració i la revitalització del nucli històric de la nostra ciutat va deixar, per mitjà de Procivesa, un primer llegat de catorze anys de feina ben visible, dels quals, des d'en fa dos, Foment de Ciutat Vella n'ha pres el relleu...
Ah! I al diari Avui on line, diuen que podem enviar denúncies, impressions, etc., i ells ho convertiran en notícia. Aquest és el mail per això: barcelona@avui.cat
La decidida aposta que l'Ajuntament de Barcelona va fer al principi de la dècada dels vuitanta per la transformació de la ciutat i la millora de les condicions de vida en tots els seus barris, té un dels seus més clars exponents visuals i estructurals a Ciutat Vella. El convenciment que havia de ser un model mixt entre l'economia pública i la privada el que vertebrés la regeneració i la revitalització del nucli històric de la nostra ciutat va deixar, per mitjà de Procivesa, un primer llegat de catorze anys de feina ben visible, dels quals, des d'en fa dos, Foment de Ciutat Vella n'ha pres el relleu...
Ah! I al diari Avui on line, diuen que podem enviar denúncies, impressions, etc., i ells ho convertiran en notícia. Aquest és el mail per això: barcelona@avui.cat
Pocs dies...
Queden pocs dies gent. Prepareu-se...
PD: missatge 3333 (si una purga de missatges no ho evita)...
PD: missatge 3333 (si una purga de missatges no ho evita)...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- faristol
- N8
Dema veurem com els responsables aprofiten el cap de setmana per rel.laxar-se d'una dura setmana per les seva feina, dura i mai ben valorada, a les seves segones residencies o a on sigui, tot preparant les estrategies de la campanya electoral a les municipals, les uniques boques que podriem veure son les dels crustacis si es que anessim a qualsevol Restaurant-Marisqueria.
No soc pessimista, ja s'ha parlat prou del tema boques, espero que dema hi suguin [....].
No se si en fran ho ha dit seriosament aixo....
No soc pessimista, ja s'ha parlat prou del tema boques, espero que dema hi suguin [....].
No se si en fran ho ha dit seriosament aixo....
- Fran-Ikarus
- N11
Ostres, jo ho deia així improvisadament i per dir, però veig que la idea tindria èxit, je je...
El que és obvi és que, si han estat 364 dies fora d'allà, les baranes, no les canviaran en ple dissabte (i menys si això ocasiona obres, que en plena campanya electoral no és bona imatge, tot i que vulgui dir que s'estan arreglant coses)
Ara, si voleu quedar per fer la foto "mig-de-conya" a la mitjanit del dia promès... Jo encara no estic segur de poder anar-hi, tinc un sopar prop de Girona (el Metro, no Aaron's Land) i, si vaig amb cotxe (que desgraciadament sembla l'única opció factible ara per ara), no sé pas a mitjanit quines ganes em quedaran d'endinsar-m'hi per la Rambla...
El que és obvi és que, si han estat 364 dies fora d'allà, les baranes, no les canviaran en ple dissabte (i menys si això ocasiona obres, que en plena campanya electoral no és bona imatge, tot i que vulgui dir que s'estan arreglant coses)
Ara, si voleu quedar per fer la foto "mig-de-conya" a la mitjanit del dia promès... Jo encara no estic segur de poder anar-hi, tinc un sopar prop de Girona (el Metro, no Aaron's Land) i, si vaig amb cotxe (que desgraciadament sembla l'única opció factible ara per ara), no sé pas a mitjanit quines ganes em quedaran d'endinsar-m'hi per la Rambla...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- BCN Término
- N5
- Fran-Ikarus
- N11