Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
A la L8 de Madrid tmb pots veure les vies (i ben xulo pq son túnels moderns) i som ben bé 1-2 persones mirant, no més. Vull dir, que suposo que amb el temps això de mirar es redueix molt.Loyster wrote:Pero crec que cuan passi la deria per mirar les vies, la cabina, etc... ja no hi haura tanta gent mirant cap aquell lloc. Lo mateix passara amb els CIVIA no
Vox
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Centrem-nos: jo diria que només n'hi ha dos a la L2 (almenys jo sempre veig els mateixos, 5133-5136 i 5137-5140), un a la L3, i cinc a la L5:
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm
El de la L3 jo ja l'he vist un parell de cops tornant des de Zona Universitària just abans d'arribar-hi jo a Palau Reial, és a dir, que sempre l'he perdut per no agafar-lo 5 minuts abans.
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm
El de la L3 jo ja l'he vist un parell de cops tornant des de Zona Universitària just abans d'arribar-hi jo a Palau Reial, és a dir, que sempre l'he perdut per no agafar-lo 5 minuts abans.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Els trens que surten en negre són els que estan entregats i funcionant.
I els que surten en gris clar (no hi ha gris clar en aquest fòrum...) els "veniders".
A la columna "Líneas. Inicios. Fechas. Constructores" destaca, en blau fosc, la línia on circula cadascun.
I els que surten en gris clar (no hi ha gris clar en aquest fòrum...) els "veniders".
A la columna "Líneas. Inicios. Fechas. Constructores" destaca, en blau fosc, la línia on circula cadascun.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Eps!
Mmmm... això podria explicar per què el dijous vaig pujar a un 5000 que feia olor de nou. No li vaig donar massa importància... és el que passa al no ser afeccionat a mirar la numeració dels trens.JaMiRo! wrote:a la L2 ja hi ha les TRES unitats que havien de tenir...Ho confirmo!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Pozi...!
Hola!
Salut!
El de la L2 sí, és el que dius; el de la L3, ni warra...Fran-Ikarus wrote:I quins són? 5141-5144 a la L2, i 5021-5024 per L3?
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Debut personal amb el 5141-5144. Efectivament, tema "indiscrecions dels passatgers vers el motorista" resolt a base de posar vidre fosc, només "aclarit" gràcies a un disseny basat en el logotip de Metro. Les zones que conformen aquest disseny són les 100% transparents, i que permeten veure trossets de la cabina.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avui he pujat a un 5000 de la L2 amb numeació 000. Ha estat tot just després d'un extrany moviment (una 2100 que estava a punt de sortir a PVentura ha tornat enrere per quedarse al cul de sac i ha deixat el seu torn a la 5000), així que suposo que el deue haver canviat un cop ha pujat la gent, PERO, aseguro al 99% que l'estació Gorg (la 1a del recorregut) ha estat anunciada amb unaltre musiqueta I ja per Sant Roc ho han anunciat com sempre.
Les pantalles res, ben fosques i amb les estacions anunciades, lo de sempre
Vox
Les pantalles res, ben fosques i amb les estacions anunciades, lo de sempre
Vox
En resum:
Unes, qué? 4-5 unitats per la L5 al 2005 i ara ja una més o alguna cosa així. I suposo que més de 15 pel 2006.
2-3 per la L2 fins el 2005 i ara, segur, 3. Ja estava contempla així (3 per la L2 a la tardor del 2005).
I 1-2 per la L3 al 2005 i primers del 2006. Això es el que no te sentit si ens fixem en el calendari previst que indicava les 3 unitats per l'estiu del 2006.
Vox
Unes, qué? 4-5 unitats per la L5 al 2005 i ara ja una més o alguna cosa així. I suposo que més de 15 pel 2006.
2-3 per la L2 fins el 2005 i ara, segur, 3. Ja estava contempla així (3 per la L2 a la tardor del 2005).
I 1-2 per la L3 al 2005 i primers del 2006. Això es el que no te sentit si ens fixem en el calendari previst que indicava les 3 unitats per l'estiu del 2006.
Vox
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
he agafat a la L3 el 5017-5018-etc. tenia problemes amb la iluminació interior, així que encara es veia millor la via 8) com que no tenia pressa he anat fins a Canyelles, on l'han retirat cap a Sant Genís, com mola la línia 3!!!
Curiosament el següent tren que ha arribat ha sigut el matxembrat resultant de l'accident de l'any passat (per cert que amb el cincmil a Penitents ens hem trobat amb el famós senyal en vermell, i el motorista ha demanat permís per a rebassar-lo, però s'ha posat verd abans que li diguessin el què, ha sigut una situació una mica peculiar)
Suposo que els cincmils a la L5 van amb ATO ja i a la L3 no perquè he notat unes diferències notables de funcionament, per exemple del velocímetre (i no diré el que marcava perquè em sembla que més val que no ho digui en un lloc públic, ehem )
Curiosament el següent tren que ha arribat ha sigut el matxembrat resultant de l'accident de l'any passat (per cert que amb el cincmil a Penitents ens hem trobat amb el famós senyal en vermell, i el motorista ha demanat permís per a rebassar-lo, però s'ha posat verd abans que li diguessin el què, ha sigut una situació una mica peculiar)
Suposo que els cincmils a la L5 van amb ATO ja i a la L3 no perquè he notat unes diferències notables de funcionament, per exemple del velocímetre (i no diré el que marcava perquè em sembla que més val que no ho digui en un lloc públic, ehem )
ES PELIGROSO ASOMARSE