Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

L'altre dia, parlant amb un responsable de TMB, em vaig assabentar que ficarien com una mena de papers per tapar una mica les mampares :?
Amant de les 1000
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Espero que TMB no es posi com Renfe,

del pal: ¡¡¡¡¡¡¡¡¡Un home fent fotos a la cabina, agafeulos guardies!!!!!!!!!!!!

Segur que ho faran per seguretat, perque aixi no podran trencar el vidre :| :roll: :roll:
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Loyster wrote:Pero crec que cuan passi la deria per mirar les vies, la cabina, etc... ja no hi haura tanta gent mirant cap aquell lloc. Lo mateix passara amb els CIVIA no :?:
A la L8 de Madrid tmb pots veure les vies (i ben xulo pq son túnels moderns) i som ben bé 1-2 persones mirant, no més. Vull dir, que suposo que amb el temps això de mirar es redueix molt.

Vox
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

Hi ha alguna 5000 a la L3 :?: algu l'ha vist :?: i heu pujat :?:
Amant de les 1000
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Loyster wrote:Hi ha alguna 5000 a la L3 :?: algu l'ha vist :?: i heu pujat :?:
Hi ha un o dos 5000 a la L3, juntament amb dos o tres 5000 a la L2, apart dels 6 de la L5.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Centrem-nos: jo diria que només n'hi ha dos a la L2 (almenys jo sempre veig els mateixos, 5133-5136 i 5137-5140), un a la L3, i cinc a la L5:
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm

El de la L3 jo ja l'he vist un parell de cops tornant des de Zona Universitària just abans d'arribar-hi jo a Palau Reial, és a dir, que sempre l'he perdut per no agafar-lo 5 minuts abans.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

Pero en aquesta web on diu els 5000 que hi ha i on estan :?: es que no ho veig ;)
Amant de les 1000
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Els trens que surten en negre són els que estan entregats i funcionant.

I els que surten en gris clar (no hi ha gris clar en aquest fòrum...) els "veniders".

A la columna "Líneas. Inicios. Fechas. Constructores" destaca, en blau fosc, la línia on circula cadascun.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

Llavors si no m'equivoco hi han 10 unitats 5000 al metro de Bcn :?:
Amant de les 1000
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Eps!

Post by JaMiRo! »

Hola!

Atenció companys, a la L2 ja hi ha les TRES unitats que havien de tenir...Ho confirmo!!!

El Theo ja va ésser informat! :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

2 5000 a la L3

Confirmat!

Avui he anat amb el Loyster a caçar algun 5000 a la L3 i hem vist dos 5000 en servei.

Un d' ells tenia el torn 327.
Salutacions.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Eps!

Post by wefer »

JaMiRo! wrote:a la L2 ja hi ha les TRES unitats que havien de tenir...Ho confirmo!!!
Mmmm... això podria explicar per què el dijous vaig pujar a un 5000 que feia olor de nou. No li vaig donar massa importància... és el que passa al no ser afeccionat a mirar la numeració dels trens.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

I quins són? 5141-5144 a la L2, i 5021-5024 per L3?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Loyster
N5
N5
Posts: 134
Joined: Friday 02/12/2005 13:32
Location: Hospital de Sant Pau - L5

Post by Loyster »

Per en total, cuants 5000 hi han :?:
Amant de les 1000
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Pozi...!

Post by JaMiRo! »

Hola!
Fran-Ikarus wrote:I quins són? 5141-5144 a la L2, i 5021-5024 per L3?
El de la L2 sí, és el que dius; el de la L3, ni warra... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Debut personal amb el 5141-5144. Efectivament, tema "indiscrecions dels passatgers vers el motorista" resolt a base de posar vidre fosc, només "aclarit" gràcies a un disseny basat en el logotip de Metro. Les zones que conformen aquest disseny són les 100% transparents, i que permeten veure trossets de la cabina.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Avui he pujat a un 5000 de la L2 amb numeació 000. Ha estat tot just després d'un extrany moviment (una 2100 que estava a punt de sortir a PVentura ha tornat enrere per quedarse al cul de sac i ha deixat el seu torn a la 5000), així que suposo que el deue haver canviat un cop ha pujat la gent, PERO, aseguro al 99% que l'estació Gorg (la 1a del recorregut) ha estat anunciada amb unaltre musiqueta :o I ja per Sant Roc ho han anunciat com sempre.

Les pantalles res, ben fosques i amb les estacions anunciades, lo de sempre :roll:

Vox
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

En resum:

Unes, qué? 4-5 unitats per la L5 al 2005 i ara ja una més o alguna cosa així. I suposo que més de 15 pel 2006.

2-3 per la L2 fins el 2005 i ara, segur, 3. Ja estava contempla així (3 per la L2 a la tardor del 2005).

I 1-2 per la L3 al 2005 i primers del 2006. Això es el que no te sentit si ens fixem en el calendari previst que indicava les 3 unitats per l'estiu del 2006.

Vox
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Ah, un altre detall. L'avís acústic, la mateixa "melodia" que per la resta de les 5000, m'ha semblat que era més "agut", que "ressonava" menys, al 5141-5144.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

he agafat a la L3 el 5017-5018-etc. tenia problemes amb la iluminació interior, així que encara es veia millor la via 8) com que no tenia pressa he anat fins a Canyelles, on l'han retirat cap a Sant Genís, com mola la línia 3!!!
Curiosament el següent tren que ha arribat ha sigut el matxembrat resultant de l'accident de l'any passat (per cert que amb el cincmil a Penitents ens hem trobat amb el famós senyal en vermell, i el motorista ha demanat permís per a rebassar-lo, però s'ha posat verd abans que li diguessin el què, ha sigut una situació una mica peculiar)
Suposo que els cincmils a la L5 van amb ATO ja i a la L3 no perquè he notat unes diferències notables de funcionament, per exemple del velocímetre (i no diré el que marcava perquè em sembla que més val que no ho digui en un lloc públic, ehem :x)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”