Page 12 of 30
Posted: Wednesday 25/01/2006 20:22
by Loyster
L'altre dia, parlant amb un responsable de TMB, em vaig assabentar que ficarien com una mena de papers per tapar una mica les mampares
Posted: Wednesday 25/01/2006 20:31
by Ferrovi
Espero que TMB no es posi com Renfe,
del pal: ¡¡¡¡¡¡¡¡¡Un home fent fotos a la cabina, agafeulos guardies!!!!!!!!!!!!
Segur que ho faran per seguretat, perque aixi no podran trencar el vidre
Posted: Thursday 26/01/2006 0:18
by Vox
Loyster wrote:Pero crec que cuan passi la deria per mirar les vies, la cabina, etc... ja no hi haura tanta gent mirant cap aquell lloc. Lo mateix passara amb els CIVIA no
A la L8 de Madrid tmb pots veure les vies (i ben xulo pq son túnels moderns) i som ben bé 1-2 persones mirant, no més. Vull dir, que suposo que amb el temps això de mirar es redueix molt.
Vox
Posted: Thursday 26/01/2006 13:25
by Loyster
Hi ha alguna 5000 a la L3
algu l'ha vist
i heu pujat
Posted: Thursday 26/01/2006 13:33
by aarongilp
Loyster wrote:Hi ha alguna 5000 a la L3
algu l'ha vist
i heu pujat
Hi ha un o dos 5000 a la L3, juntament amb dos o tres 5000 a la L2, apart dels 6 de la L5.
Posted: Thursday 26/01/2006 13:45
by Fran-Ikarus
Centrem-nos: jo diria que només n'hi ha dos a la L2 (almenys jo sempre veig els mateixos, 5133-5136 i 5137-5140), un a la L3, i cinc a la L5:
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm
El de la L3 jo ja l'he vist un parell de cops tornant des de Zona Universitària just abans d'arribar-hi jo a Palau Reial, és a dir, que sempre l'he perdut per no agafar-lo 5 minuts abans.
Posted: Thursday 26/01/2006 14:12
by Loyster
Pero en aquesta web on diu els 5000 que hi ha i on estan
es que no ho veig
Posted: Thursday 26/01/2006 14:52
by Fran-Ikarus
Els trens que surten en negre són els que estan entregats i funcionant.
I els que surten en gris clar (no hi ha gris clar en aquest fòrum...) els "veniders".
A la columna "Líneas. Inicios. Fechas. Constructores" destaca, en blau fosc, la línia on circula cadascun.
Posted: Thursday 26/01/2006 19:19
by Loyster
Llavors si no m'equivoco hi han 10 unitats 5000 al metro de Bcn
Eps!
Posted: Friday 27/01/2006 22:19
by JaMiRo!
Hola!
Atenció companys,
a la L2 ja hi ha les TRES unitats que havien de tenir...Ho confirmo!!!
El Theo ja va ésser informat!
Salut!
Posted: Friday 27/01/2006 22:22
by pokeroms
2 5000 a la L3
Confirmat!
Avui he anat amb el Loyster a caçar algun 5000 a la L3 i hem vist dos 5000 en servei.
Un d' ells tenia el torn 327.
Salutacions.
Re: Eps!
Posted: Friday 27/01/2006 22:29
by wefer
JaMiRo! wrote:a la L2 ja hi ha les TRES unitats que havien de tenir...Ho confirmo!!!
Mmmm... això podria explicar per què el dijous vaig pujar a un 5000 que feia olor de nou. No li vaig donar massa importància... és el que passa al no ser afeccionat a mirar la numeració dels trens.
Posted: Saturday 28/01/2006 11:44
by Fran-Ikarus
I quins són? 5141-5144 a la L2, i 5021-5024 per L3?
Posted: Saturday 28/01/2006 12:30
by Loyster
Per en total, cuants 5000 hi han
Pozi...!
Posted: Saturday 28/01/2006 14:59
by JaMiRo!
Hola!
Fran-Ikarus wrote:I quins són? 5141-5144 a la L2, i 5021-5024 per L3?
El de la L2 sí, és el que dius; el de la L3, ni warra...
Salut!
Posted: Tuesday 31/01/2006 19:59
by Fran-Ikarus
Debut personal amb el 5141-5144. Efectivament, tema "indiscrecions dels passatgers vers el motorista" resolt a base de posar vidre fosc, només "aclarit" gràcies a un disseny basat en el logotip de Metro. Les zones que conformen aquest disseny són les 100% transparents, i que permeten veure trossets de la cabina.
Posted: Tuesday 31/01/2006 22:43
by Vox
Avui he pujat a un 5000 de la L2 amb numeació 000. Ha estat tot just després d'un extrany moviment (una 2100 que estava a punt de sortir a PVentura ha tornat enrere per quedarse al cul de sac i ha deixat el seu torn a la 5000), així que suposo que el deue haver canviat un cop ha pujat la gent, PERO, aseguro al 99% que l'estació Gorg (la 1a del recorregut) ha estat anunciada amb unaltre musiqueta
I ja per Sant Roc ho han anunciat com sempre.
Les pantalles res, ben fosques i amb les estacions anunciades, lo de sempre
Vox
Posted: Tuesday 31/01/2006 22:46
by Vox
En resum:
Unes, qué? 4-5 unitats per la L5 al 2005 i ara ja una més o alguna cosa així. I suposo que més de 15 pel 2006.
2-3 per la L2 fins el 2005 i ara, segur, 3. Ja estava contempla així (3 per la L2 a la tardor del 2005).
I 1-2 per la L3 al 2005 i primers del 2006. Això es el que no te sentit si ens fixem en el calendari previst que indicava les 3 unitats per l'estiu del 2006.
Vox
Posted: Tuesday 31/01/2006 23:57
by Fran-Ikarus
Ah, un altre detall. L'avís acústic, la mateixa "melodia" que per la resta de les 5000, m'ha semblat que era més "agut", que "ressonava" menys, al 5141-5144.
Posted: Wednesday 01/02/2006 0:47
by Mortadel·lo
he agafat a la L3 el 5017-5018-etc. tenia problemes amb la iluminació interior, així que encara es veia millor la via 8) com que no tenia pressa he anat fins a Canyelles, on l'han retirat cap a Sant Genís, com mola la línia 3!!!
Curiosament el següent tren que ha arribat ha sigut el matxembrat resultant de l'accident de l'any passat (per cert que amb el cincmil a Penitents ens hem trobat amb el famós senyal en vermell, i el motorista ha demanat permís per a rebassar-lo, però s'ha posat verd abans que li diguessin el què, ha sigut una situació una mica peculiar)
Suposo que els cincmils a la L5 van amb ATO ja i a la L3 no perquè he notat unes diferències notables de funcionament, per exemple del velocímetre (i no diré el que marcava perquè em sembla que més val que no ho digui en un lloc públic, ehem
)