Page 12 of 23

Posted: Friday 01/12/2006 23:02
by Vox
Potser esperen a que hi hagin suficients 9000's a la L2 per augmentar freqüencies i que aquestes no es perdin quan les primeres 2100 pasin a la L4.

Vox

Posted: Friday 01/12/2006 23:07
by Ferrovi
No, jo sé exactament quan posaran els 2100 a la L4. Un mes abans de les eleccions municipals, estic segur.

Posted: Sunday 03/12/2006 1:46
by Fran-Ikarus
M'acabo de creuar amb el 9009-9012! (quin dia, després d'haver repetit inesperadament amb el 1065-1068!)

Posted: Monday 04/12/2006 18:55
by Vox
Per cert, els que heu enganxat la 9009, us heu fixa't que porta la numeració a la part central dels vagons??

JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD

Vox

Yeah...

Posted: Monday 04/12/2006 21:46
by JaMiRo!
Vox wrote:JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD
Yeaaaah... 8)

Posted: Monday 04/12/2006 23:22
by Fran-Ikarus
Ahir la vaig estrenar 8)

Llàstima que abans havia perdut un 1000 a la L5, sinó la tarda hauria estat rodona.

Posted: Saturday 16/12/2006 20:39
by metring
Nois, avui he vist a la línia 2 (A on sinó :D ) el 9017-9018-9505-9019-9020. Ja n'hi han 5 funcionant a la línia, o és que els van posant en circulació sense seguir l'ordre?

Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.

Posted: Saturday 16/12/2006 21:29
by Jordilar
Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D

Posted: Saturday 16/12/2006 21:37
by entfe001
Jordilar wrote:Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
Hi ha una enganxina que ho explica :P

Posted: Saturday 16/12/2006 21:57
by Jordilar
Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D

Posted: Saturday 16/12/2006 22:10
by pokeroms
Jordilar wrote:Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D
Suposant això, es que els 9000 van amb ATP, i per tant aquest LED vermell es per motoristes nous que si es passen una mica l'estació pugin impedir obrir aquella porta no? :D

Salutacions!!

Posted: Saturday 16/12/2006 22:21
by Jordilar
El LED esta a totes les portes, pero el que em va estranayr es si aquella parada fora de lloc va ser feta expresament o no.

Per cert, quan van amb ATP s'encén un LED blau al costat des número de torn en el frontal

Salut,

Posted: Sunday 17/12/2006 13:39
by metring
Jordilar wrote:Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
A les hores, ara els que circulen són 9001----9004, 9005----8 i el que jo vaig veure ahir? :nose

Posted: Sunday 17/12/2006 13:46
by Jordilar
Doncs molt possiblement si

Salut,

More Photos

Posted: Sunday 17/12/2006 21:03
by Denisuko
Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)

Image
Image
Image
Image
Image

Posted: Sunday 17/12/2006 21:16
by Jordilar
Doncs sera qüestió de fixar-si, perque sempre circulen 3 9000, pero clar, es possible que no siguin els mateixos.

Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D

Posted: Sunday 17/12/2006 21:45
by mikado
Jordilar wrote: Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D
Rollo Iker jiménez.....

"...observen como detrás del motorista aparece una mano saludando de aspecto celestial ...Nuestro equipo se encuentra trabajando en ello . . ."

Posted: Sunday 17/12/2006 22:40
by U-Bahn
Tito tatín totín totín...
:D :D :x

Re: More Photos

Posted: Monday 18/12/2006 11:33
by metring
Denisuko wrote:Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Aquest, aquest mateix, i en aquest torn, és el que vaig agafar dissabte!!
Per cert, al vidre de la mampara de la cabina del darrera, no veieu la de ditades que tenia! De quants de nosaltres devien ser? xD

Posted: Monday 18/12/2006 13:52
by wefer
Jo avui he pujat a la quarta unitat.
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant? :D