Re: Estació de Sagrera-TAV
Posted: Tuesday 12/07/2011 23:58
Segons com, podria ser, en període de proves.
Dependrà de com de ràpid vagin a Sants i a Montcada.
Dependrà de com de ràpid vagin a Sants i a Montcada.
Ostres! I saps si ho han emès enlloc? Avui, justament, ho hem vist passant amb el 34.aim wrote:Avui a la tarda estaven tirant a terra les cases que hi ha al carrer Berenguer de Palou cantonada Baixada de la Sagrera. Hi havia un parell de càmeres filmant l'enderroc.
Com diu aim, és de les últimes coses que es carregaran. Allà hi ha les oficines d'Adif i el PIAC, fins que no es traslladin a un nou edifici seguiran allà.sortrens wrote:L'edifici de l'antiga estació de Mercaderies de la Sagrera amb la Famosa Placa ( FERROCARRILES M.Z.A. BARCELONA - CLOT (SAGRERA)- MERCANCIAS DE PEQUEÑA VELOCIDAD) aquest edifici no el tiraran oi?
Espero que no. Tinc esperança en que la crisi no permeti construir-la, i quan hi hagi calers ja hagin vist clar que amb Sants com a estació passant i França com a estació terme n'hi ha de sobres.sortrens wrote:Creieu que l'Estació de la Sagrera estarà acabada per el 2016?
L'altre dia vaig estar parlant de Nou amb un membre de l'Associació del Ferrocarril i ell era bastant Optimiste. Diu que membres de ADIF li han dit que ADIF no està disposada a Sacrificar l'EdF perque sempre ha servit per Salvar situacions com l'Actual amb les obres de Sants i que Sants i Sagrera no podrà amb tant trànsit Ferroviari i més quan es liberitzi del Tot el tema de l'Alta Velocitat. l'EdF fins i tot la poden reservar per llogarlo a latres companyies Extranjeres que volguin fer morir línies Internacionals a Barcelona. I a més la Barceloneta és Molt més Centre de Barcelona que no pas Sagrera.Platanito wrote:Espero que no. Tinc esperança en que la crisi no permeti construir-la, i quan hi hagi calers ja hagin vist clar que amb Sants com a estació passant i França com a estació terme n'hi ha de sobres.sortrens wrote:Creieu que l'Estació de la Sagrera estarà acabada per el 2016?
No és farcint la ciutat de museuets sense prou pressupost que s'aconseguirà transmetre al gran públic el gran passat ferroviari de Barcelona. El que cal és un gran museu del transport on també hauran de tenir cabuda aquestes històries.sortrens wrote:Jo faria un Museu allà dintre recordant els vells temps de l'Estacio del Sagrera carregada de mercaderies.
Si em sembla bé ^^ Però encara no sabem on posarem aquest Museu, Primer deien l'Estació del Nord, després deian l'Estació de França i després Jordi Hereu se li va pasar en posar un Museu a l'Estació de la Sagrera AVE no em sembla tan malament la idea Socialista Pero el que no m'agrada es que l'intenció d'aquest últim alcalde de tancar el Servei Ferroviari a l'Estació de França.Guigui wrote:No és farcint la ciutat de museuets sense prou pressupost que s'aconseguirà transmetre al gran públic el gran passat ferroviari de Barcelona. El que cal és un gran museu del transport on també hauran de tenir cabuda aquestes històries.sortrens wrote:Jo faria un Museu allà dintre recordant els vells temps de l'Estacio del Sagrera carregada de mercaderies.
És perfectament possible mantenir edificis antics i explicar la seva història en un altre indret.
Una simple cerca dóna el següent resultat: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=6897sortrens wrote:Una cosa companys com es pot posar una enquesta que pregunti: "On us agradaria que estiguis un Museu del Ferrocarril de Barcelona?: Estació del Nord, Estació de la Sagrera AVE o Estació de França".
s'ha de obrir fil nou? Es que tampoco vull que em diguin que repeteixo tema XD
aim wrote:Avui a la tarda estaven tirant a terra les cases que hi ha al carrer Berenguer de Palou cantonada Baixada de la Sagrera. Hi havia un parell de càmeres filmant l'enderroc.
metring wrote:Ostres! I saps si ho han emès enlloc? Avui, justament, ho hem vist passant amb el 34.
BTV ja ha emès imatges de les cases enderrocades (no es tracta de la filmació d'Adif):aim wrote:No se si ho han emès en algun lloc ja que els dos càmeres anaven amb armilles reflectants d'Adif i pels voltants no he vist cap unitat mòbil de cap televisió.
Es que aquí no tenim una Cultura Ferroviaria. Sabeu per que soterran Trens perque no hi ha afició per ells aparts de tots nosaltres (som minoria per desgracia).Watermark wrote:Fart estic de la mania persecutòria de l'Ajuntament de Barcelona contra tot alló que olori a estació en superfície i llum natural. Barcelona-Sagrera era una oportunitat magnífica de tenir una estació d'alt tràfic i aire pur i ho engegaran a rodar pel capritx de tapar-ho inutilment tot. La vergonya d'Europa som, continuant , com sempre, contra la tendència europea de tota la vida (vegis renovades estacions de Berlin Hbf i London-Saint Pancrass). Des d'aquí proposo que comencin a celebrar els plens al clavegueram.
Se soterrarà des del pont de Bac de Roda fins a Triangle Ferroviari pel "ramal Mataró", i fins al pont de Potosí pel "ramal Granollers". Com a curiositat, la LAV passarà al descobert davant de La Maquinista (potser degut a que els tallers s'ubicaran aquí).sortrens wrote:Ara avera si em podeu contestar aquesta pregunta. Fins a on Soterraran???
Badalona? st. Adria? Montcada?
Sembla que la soterritis ja s'ha estès per tot el país, però la crisi econòmica pot posar les coses al seu lloc de cara a un futur proper.sortrens wrote:Fins aon arribara la bojaria. Tota Catalunya Soterrada? que penseu? O numes quedara Bcn soterrada?