Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Primer de tot, m'extranaya que sigui remolcat per una 252 de Ro. Tenen altres locomotores millors i que no tenen tanta demanda com les 252.
I després, no he acabat d'entendre lo d'evitar les rampes entre Sta Eulalia, Torrassa i Florida, doncs venint de Plaça Catalunya, Sta Eulalia queda abans que aquestes estacions.
Salut,
I després, no he acabat d'entendre lo d'evitar les rampes entre Sta Eulalia, Torrassa i Florida, doncs venint de Plaça Catalunya, Sta Eulalia queda abans que aquestes estacions.
Salut,
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
El que es voldra evitar es la rampa d'Universitat.
Jo el que no entenc es perque no la fan traccionar a ella soleta.
Igualment la maquina de Renfe entrara a vies de FMB o la 4000 de TMB entrara a vies ADIF? Com sera el canvi justament en el punt del canvi d'agulles? La catenaria d'aquest canvi d'agulles que es de FMB o ADIF?? perque la tensio es diferent oi?
Jo el que no entenc es perque no la fan traccionar a ella soleta.
Igualment la maquina de Renfe entrara a vies de FMB o la 4000 de TMB entrara a vies ADIF? Com sera el canvi justament en el punt del canvi d'agulles? La catenaria d'aquest canvi d'agulles que es de FMB o ADIF?? perque la tensio es diferent oi?
us confirmo que el primer tren de la s6000 entrarà a la L1 el dimecres després de l'ùltim tren de passatge. Serà arrosegada per una màquina de renfe fins l'agulla de catalunya i allà s'acoplarà a una unitat 4000 que la remolcarà suposadament fins a Sta Eulàlia o potser fins a Sagrera però es poc probable. Personal de L1 ja ha estat fent pràctiques a la L5 per la qual cosa la circulació del 6000 serà bastant inminent.
En resposta a el post d'en Jordilar, el tema de la 252 a mi també m'ha extranyat, el mes normal seria posar una 269... Pero es el que m'han dit.
Despres, per el tema de la rampa, si no canviessin de via a Espanya, la 6000 hauria d'anar fins a Hospital de B. i allà canviar de direcció, llavors agafaria de ple les rampes mencionades.
Salutacions!
Despres, per el tema de la rampa, si no canviessin de via a Espanya, la 6000 hauria d'anar fins a Hospital de B. i allà canviar de direcció, llavors agafaria de ple les rampes mencionades.
Salutacions!
Punts de guaïta sense entrar a instal.lacions ADIF/TMB a aquelles hores tancades al públic. A mi al Terme Municipal de Barcelona costat Llobregat se m'ocurreixen dos :metring wrote:Ei, doncs, una trobadeta...
Entre Plaça de Sants i Mercat Nou a la sortida del túnel on em sembla que hi ha una casa okupa, però crec que hi han obres de LAV per allà.
En un punt indeterminat entre la Ronda del Mig i Santa Eulàlia.
No sé, la veritat es que és espinós el tema.
ai carai!!!!
ai carai!...Ja l'havia llegit a un altre subfòrum...
Jo pregaria als companys de Sabadell màxima atenció per localitzar el trasto per aquelles terres...
Jo pregaria als companys de Sabadell màxima atenció per localitzar el trasto per aquelles terres...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
A més aquest tren ha d'esperar un autocar que arriba de Sants i Hospitalet
Jo hi vaig estar un diumenge i l'ultim tren a mataró que a la vegada és l'ultim rodalies que surt de Pl. Catalunya i ho fa a les 0:10h. Doncs bé, esperant els autocars vem sortir a les 0:35h.
Així, molt probablement es pot coincidir amb l'arribada del 6000
Salut,
Jo hi vaig estar un diumenge i l'ultim tren a mataró que a la vegada és l'ultim rodalies que surt de Pl. Catalunya i ho fa a les 0:10h. Doncs bé, esperant els autocars vem sortir a les 0:35h.
Així, molt probablement es pot coincidir amb l'arribada del 6000
Salut,
La casa és Can Vies, i no sé si us hi deixarien accedir. On no hi haurà cap problema és a dalt de l'escala d'accès a Mercat Nou (al carrer Riera de Tena), on, si allargueu el braç, fins i tot el podreu tocar, si és cert que hi passa a contravia. També se'l pot fotografiar en contrapicat quan passi el pont de ferro.mikado wrote:Punts de guaïta sense entrar a instal.lacions ADIF/TMB a aquelles hores tancades al públic. A mi al Terme Municipal de Barcelona costat Llobregat se m'ocurreixen dos :metring wrote:Ei, doncs, una trobadeta...
Entre Plaça de Sants i Mercat Nou a la sortida del túnel on em sembla que hi ha una casa okupa, però crec que hi han obres de LAV per allà.
En un punt indeterminat entre la Ronda del Mig i Santa Eulàlia.
No sé, la veritat es que és espinós el tema.
A la Ronda del Mig, costat mar (s'hi accedeix pel carrer Constitució o bé pel de Burgos, però aquest no és gaire recomanable de nit). Al mateix carrer Burgos hi ha un petit descampat on s'acaben els tallers de TMB on hi ha molt bona visibilitat.
A la Riera Blanca, cantonada Santiago Ramón y Cajal (Hospitalet), però em temo que hi ha un tros de mur i no el veurieu sencer.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
També hi viuen els meus pares, però quedar-m'hi a passar la nit em suposaria una bona bronca de part de la meva parella!Alacreu wrote:Jo visc a Stgo. Ramón y Cajal, al costat de les cotxeres... Us invitaria però fer pujar un grup nombrós de gent a casa meva a les tantes de la nit em suposaria una bona bronca !
Salutacions
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.