Page 12 of 135
Posted: Friday 12/10/2007 11:15
by trainman
A las 21:30 vi pasar por Cerdanyola una doble de 448R sin servicio procedente de la línea Papiol-Mollet que supongo que iría para Sant Andreu Comtal
evarujo wrote:Pere wrote:Cap a les 21:10 m'he creuat un 448R a Montcada i Reixac-Manresa amb els teleindicadors posant BCN-SANTS.
448R a MiR-Manresa??? ai Déu, aquests dies s'estan veient unes circulacions més extranyes a aquesta línia... deuen haver agafat allò de l'efecte 2000 jeje
Posted: Friday 12/10/2007 16:01
by Pere
trainman wrote:A las 21:30 vi pasar por Cerdanyola una doble de 448R sin servicio procedente de la línea Papiol-Mollet que supongo que iría para Sant Andreu Comtal
evarujo wrote:Pere wrote:Cap a les 21:10 m'he creuat un 448R a Montcada i Reixac-Manresa amb els teleindicadors posant BCN-SANTS.
448R a MiR-Manresa??? ai Déu, aquests dies s'estan veient unes circulacions més extranyes a aquesta línia... deuen haver agafat allò de l'efecte 2000 jeje
Yo vi pasar otro sobre las 21:10 con gente dentro y en simple.
Posted: Sunday 14/10/2007 21:14
by Jordilar
Recordo haver vist un cotxe Arco tornejan eixos a la factoria de talgo.
Salut,
Posted: Sunday 14/10/2007 23:35
by trainman
Ayer sobre las 12:06 pasó por Cerdanyola una 252 Altaria (de la que no pude ver el número) procedente de la línea Papiol-Mollet
Posted: Sunday 14/10/2007 23:58
by Túnels del Garraf
Des de fa bastant temps, hi ha una 252 i una 311 a una via morta de Castelldefels. Tinc entès que són part de l'operatiu contra les avaries de Renfe Rodalies promogut per Víctor Morlán.
És curiós perquè la 252 la van canviant molt sovint, les hev ist de tot tipus, amb l'esquema de pintura nou, amb l'antic i Altaria, amb l'antic i Arco, amb l'antic sense cap logotip...
En quant a la 311 no sé si la van canviant...
Posted: Monday 15/10/2007 10:04
by aarongilp
Túnels del Garraf wrote:És curiós perquè la 252 la van canviant molt sovint, les hev ist de tot tipus, amb l'esquema de pintura nou, amb l'antic i Altaria, amb l'antic i Arco, amb l'antic sense cap logotip...
Potser té a veure amb el fet que potser han inclòs un dia de reserva a Castelldefels al gràfic de les 252 de Can Tunis, o bé que el que ja tenien (si és que hi era) l'han traslladat allí.
Tallers
Posted: Monday 15/10/2007 23:14
by JaMiRo!
Jordilar wrote:Recordo haver vist un cotxe Arco tornejan eixos a la factoria de talgo.
Voldràs dir els tallers de Talgo, no?
Re: Tallers
Posted: Monday 15/10/2007 23:24
by victorcasta
JaMiRo! wrote:Jordilar wrote:Recordo haver vist un cotxe Arco tornejan eixos a la factoria de talgo.
Voldràs dir els tallers de Talgo, no?
No, si et guanyaràs a pols el títol de
torracollons...
Ep!
Posted: Monday 15/10/2007 23:28
by JaMiRo!
Eh, que sóc el primer que s'alegrarà si la Talgo fot una factoria a Catalunya (més feina ferroviarioenginyeril)...
Posted: Monday 15/10/2007 23:36
by victorcasta
Ara m'has fet pensar que el sector ferroviari està en auge, i així ho demostra la cotització a borsa de la teva gran amiga CAF, on no ha parat de pujar des de la seva sortida.
Posted: Tuesday 16/10/2007 22:27
by evarujo
trainman wrote:Ayer sobre las 12:06 pasó por Cerdanyola una 252 Altaria (de la que no pude ver el número) procedente de la línea Papiol-Mollet
Me la vaig trobar a Mir Bifurcació aquesta 252, era la
252-070
Re: Tallers
Posted: Tuesday 16/10/2007 23:05
by Jordilar
JaMiRo! wrote:Jordilar wrote:Recordo haver vist un cotxe Arco tornejan eixos a la factoria de talgo.
Voldràs dir els tallers de Talgo, no?
En efecte, eren els Tallers talgo de SAC
Posted: Wednesday 17/10/2007 14:03
by aim
Avui he vist una triple 447 entrant a EdF cap allà les 11
Posted: Wednesday 17/10/2007 15:27
by p_p_b22
Aquest mati el SVC-Terrassa que passa per Molins a les 7:00 ha vingut amb 11 minuts de retard perque anava amb doble 440, la primera amb seients 3+2, i quan estavem apunt de entrar al tunel de sants a començat a ploure i per una de les finestres ha entrat un munt d'aigua.
440R-200M-91R-95C
440R-205M-195R-210C
Posted: Thursday 18/10/2007 15:56
by evarujo
Civia a les 12:15 per Torre Baró sortint cap al vallés en servei
Posted: Thursday 18/10/2007 16:04
by trainman
¿Qué ponía en el teleindicador?¿TERRASSA?¿MARTORELL?
evarujo wrote:Civia a les 12:15 per Torre Baró sortint cap al vallés en servei
Posted: Thursday 18/10/2007 16:29
by treneros
evarujo wrote:Civia a les 12:15 per Torre Baró sortint cap al vallés en servei
ostres, ostres, ostres.... ens tocara aviat donar salts per entrar i sortir d'un tren a la C4?????
Posted: Thursday 18/10/2007 16:36
by Mako448
evarujo wrote:Civia a les 12:15 per Torre Baró sortint cap al vallés en servei
Aquest civia ha de ser de la C7!!!,el que passa a les 12:06 direcció Martorell,i com ja coneixem tots a RENFE,deuria anar amb retard.A la C4 no crec que estiguera fent servei,peró a la C7 segur que sí.
Posted: Thursday 18/10/2007 16:42
by treneros
Teoricament a les 12:13 pasa per Torre Baro un C4 cap a Terrassa
Posted: Thursday 18/10/2007 17:43
by Mako448
treneros wrote:Teoricament a les 12:13 pasa per Torre Baro un C4 cap a Terrassa
Podria ser,encara que jo crec que era de la C7,ho dic perqué algunes estacions de la C4 no estàn encara massa adaptades pels civies,ara bé,suposant que aquest servei quan arriba a Terrassa,fa un servei fins a Vilafranca(i les estacions pitjors adaptades de la C4 són les compreses entre Els Monjos i St.Vicenç Calders,sobretot aquesta última,bé diria l'única que està mal adaptada als civie's és Sant Vicenç de Calders i també alguna estació entre Castellbell i el Vilar i Viladecavalls-Sant Miquel de Gonteres(ambdós incluides),o bé que aquest civia s'ha quedat a Terrassa durant mola estona,i desprès s'ha anat a fer un servei d'aquests cap a L'Hospitalet.
Jo crec que era el C7 de les 12:06 direcció Martorell,i anava amb 9 minuts de retard,aquest C4 que cites de les 12.13,haurà anat també en retard.