TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Recordes bé, eren el 111 i el 113.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....

6000 de CAF
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Pel que veig, els 6000 son una mena de transformers ... de 6000 a 9000 xD
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Oooooooh!!! :o :o :o Més aviat digue's, com s'assabentin els de l'Alstom, que la CAF s'apropia dels seus trens... xD xD xD
User avatar
Pep
N5
N5
Posts: 130
Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Post by Pep »

diosss!!! a la foto gran es veu la "rodoneta" de l'escut d'Alstom...quina patinadaaaa!!! Apa, informàtics! envieu el curriculum que em se d'algú del departament de comunicació que li queden pocs telediaris a la casa... xD xD xD
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Si no me equivoco hoy toca que baje el quinto 6000 desde Sabadell Sud hasta Santa Eulalia
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....

6000 de CAF
i encara està la foto allà! :? :o
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Doble cagada

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....

6000 de CAF
Aquesta foto ja porta alguns mesos, i el més greu del cas és que la imatge es va prendre a la propia factoria d'Alstom*... :o

*Aquelles barres grogues que veieu per allà dalt del tren és una mena de "túnel de rentat" cutrillo... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Oído cocina

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat. ;)
Oído cocina. :D

Gràcies Víctor! ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Sobre las 21:55 ha pasado por Cerdanyola una 319 camino de Sabadell Sud en busca del quinto 6000
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

He visto pasar una 319 y una 252 pantone camino de Sabadell Sud en busca del sexto 6000
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Reformillas

Post by JaMiRo! »

Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Reformillas

Post by victorcasta »

JaMiRo! wrote:Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s... ;)
Sí i no.

Tinc notícies sobre això. Ja hi ha un 4000 en procés de remodelació, com a prova, als tallers de Sagrera. Els demés 4000 (en un principi, no es remodelaran tots) es remodelaran en instal·lacions d'una altra empresa (crec recordar que Temoinsa). El problema està en portar els 4000 de la L1 a Temoinsa. Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.

A més a més, aquest no és el pitjor maldecap a la L1. El principal problema és la falta d'espai on posar els trens i el retard que porta la instalació de l'ATP. En quant al primer, s'ha habilitat a Hospital de Bellvitge prou lloc per a encabir-hi 3 trens més. Però falta més espai. Tant, que el 400 de Sagrera està fent nosa i no saben com treure'l.

I en quant a l'ATP, porta un retard que s'ha aguditzat amb les obres a la zona de Santa Eulàlia i amb la instal·lació d'un nou enclavament; a l'octubre es reprendran les proves. A més, el fet que encara no funcioni l'ATP fa que es puguin millorar les freqüències de la línia. Això provoca que el màxim de trens del carrusel de la L1 encara no pugui passar de 24, i tenir fins a 9 trens parats.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

¿Se sabe qué día bajarán al séptimo 6000?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Pues en octubre sólo habrá uno y se hará a mediados, aún desconozco si el segundo o el tercer miércoles.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Correcte!

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
Coooooooooooooooooooooooooorrecte! ;)

M'ho va comentar un senyor del Metro que tenia uns fulls d'ADIF a sobre de la seva taula... 8-) :D ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

Pere wrote:Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
avui en baixen un altre? Que sortirà a les 0:30 de sabadell?? fa 2 6000's el vaig veure per MiR manresa a les 0:50
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Las locomotoras que he visto pasar por Cerdanyola camino de Sabadell Sud en busca del séptimo 6000 son la 319-250 y una 252 Pantone
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Pues te has dejado otra 252 que ha subido más tarde, la 060.

Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”