TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
i encara està la foto allà!victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF
ES PELIGROSO ASOMARSE
Doble cagada
Aquesta foto ja porta alguns mesos, i el més greu del cas és que la imatge es va prendre a la propia factoria d'Alstom*...victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF
*Aquelles barres grogues que veieu per allà dalt del tren és una mena de "túnel de rentat" cutrillo...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Oído cocina
Oído cocina.victorcasta wrote:M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat.
Gràcies Víctor!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Reformillas
Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Reformillas
Sí i no.JaMiRo! wrote:Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s...
Tinc notícies sobre això. Ja hi ha un 4000 en procés de remodelació, com a prova, als tallers de Sagrera. Els demés 4000 (en un principi, no es remodelaran tots) es remodelaran en instal·lacions d'una altra empresa (crec recordar que Temoinsa). El problema està en portar els 4000 de la L1 a Temoinsa. Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
A més a més, aquest no és el pitjor maldecap a la L1. El principal problema és la falta d'espai on posar els trens i el retard que porta la instalació de l'ATP. En quant al primer, s'ha habilitat a Hospital de Bellvitge prou lloc per a encabir-hi 3 trens més. Però falta més espai. Tant, que el 400 de Sagrera està fent nosa i no saben com treure'l.
I en quant a l'ATP, porta un retard que s'ha aguditzat amb les obres a la zona de Santa Eulàlia i amb la instal·lació d'un nou enclavament; a l'octubre es reprendran les proves. A més, el fet que encara no funcioni l'ATP fa que es puguin millorar les freqüències de la línia. Això provoca que el màxim de trens del carrusel de la L1 encara no pugui passar de 24, i tenir fins a 9 trens parats.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Correcte!
Coooooooooooooooooooooooooorrecte!victorcasta wrote:Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
M'ho va comentar un senyor del Metro que tenia uns fulls d'ADIF a sobre de la seva taula...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Pues te has dejado otra 252 que ha subido más tarde, la 060.
Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.
Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.