Page 12 of 22
Posted: Thursday 09/08/2007 21:34
by aim
Recordes bé, eren el 111 i el 113.
Posted: Wednesday 22/08/2007 23:58
by victorcasta
Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF
Posted: Thursday 23/08/2007 0:24
by aim
Pel que veig, els 6000 son una mena de transformers ... de 6000 a 9000
Posted: Thursday 23/08/2007 7:59
by metring
Posted: Thursday 23/08/2007 9:53
by Pep
Posted: Wednesday 05/09/2007 11:38
by trainman
Si no me equivoco hoy toca que baje el quinto 6000 desde Sabadell Sud hasta Santa Eulalia
Posted: Wednesday 05/09/2007 12:54
by Mortadel·lo
victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF
i encara està la foto allà!
Doble cagada
Posted: Wednesday 05/09/2007 18:33
by JaMiRo!
victorcasta wrote:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF
Aquesta foto ja porta alguns mesos, i el més greu del cas és que la imatge es va prendre a la propia factoria d'Alstom*...
*Aquelles barres grogues que veieu per allà dalt del tren és una mena de "túnel de rentat" cutrillo...
Oído cocina
Posted: Wednesday 05/09/2007 18:35
by JaMiRo!
victorcasta wrote:M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat.
Oído cocina.
Gràcies Víctor!
Posted: Wednesday 05/09/2007 23:08
by trainman
Sobre las 21:55 ha pasado por Cerdanyola una 319 camino de Sabadell Sud en busca del quinto 6000
Posted: Wednesday 19/09/2007 22:17
by trainman
He visto pasar una 319 y una 252 pantone camino de Sabadell Sud en busca del sexto 6000
Reformillas
Posted: Thursday 20/09/2007 16:07
by JaMiRo!
Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s...
Re: Reformillas
Posted: Thursday 20/09/2007 21:48
by victorcasta
JaMiRo! wrote:Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s...
Sí i no.
Tinc notícies sobre això. Ja hi ha un 4000 en procés de remodelació, com a prova, als tallers de Sagrera. Els demés 4000 (en un principi, no es remodelaran tots) es remodelaran en instal·lacions d'una altra empresa (crec recordar que Temoinsa). El problema està en portar els 4000 de la L1 a Temoinsa. Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
A més a més, aquest no és el pitjor maldecap a la L1. El principal problema és la falta d'espai on posar els trens i el retard que porta la instalació de l'ATP. En quant al primer, s'ha habilitat a Hospital de Bellvitge prou lloc per a encabir-hi 3 trens més. Però falta més espai. Tant, que el 400 de Sagrera està fent nosa i no saben com treure'l.
I en quant a l'ATP, porta un retard que s'ha aguditzat amb les obres a la zona de Santa Eulàlia i amb la instal·lació d'un nou enclavament; a l'octubre es reprendran les proves. A més, el fet que encara no funcioni l'ATP fa que es puguin millorar les freqüències de la línia. Això provoca que el màxim de trens del carrusel de la L1 encara no pugui passar de 24, i tenir fins a 9 trens parats.
Posted: Thursday 20/09/2007 22:20
by trainman
¿Se sabe qué día bajarán al séptimo 6000?
Posted: Thursday 20/09/2007 22:41
by victorcasta
Pues en octubre sólo habrá uno y se hará a mediados, aún desconozco si el segundo o el tercer miércoles.
Correcte!
Posted: Thursday 20/09/2007 23:57
by JaMiRo!
victorcasta wrote:Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
Coooooooooooooooooooooooooorrecte!
M'ho va comentar un senyor del Metro que tenia uns fulls d'ADIF a sobre de la seva taula...
Posted: Tuesday 16/10/2007 13:59
by Pere
Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
Posted: Wednesday 17/10/2007 20:02
by evarujo
Pere wrote:Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
avui en baixen un altre? Que sortirà a les 0:30 de sabadell?? fa 2 6000's el vaig veure per MiR manresa a les 0:50
Posted: Wednesday 17/10/2007 22:24
by trainman
Las locomotoras que he visto pasar por Cerdanyola camino de Sabadell Sud en busca del séptimo 6000 son la 319-250 y una 252 Pantone
Posted: Thursday 18/10/2007 5:02
by victorcasta
Pues te has dejado otra 252 que ha subido más tarde, la 060.
Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.