Vaga a Renfe-Adif

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
ferran6420
N6
N6
Posts: 283
Joined: Sunday 11/01/2015 18:45

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by ferran6420 »

bigcoaster wrote:Ara, amb 2 tph, quines unitats fan els serveis? Dobles de 450/451? Dobles de 465?
Jo vaig estar a Granollers ahir i vaig veure les típiques 465+463 de la R2 nord i una 451 en doble
Granolleri

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by Granolleri »

metring wrote:Els horaris per demà, a http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dalies.pdf
En el cas de la R2 Nord posen els temps de viatge com si estigués funcionant bé, per tant els horaris no es compliran ni de casualitat.

A més a més, no funcionaran ni els autobusos complementaris a Barcelona ni tampoc el Granollers-UAB.

És a dir, per anar a la UAB l'opció segura des de Granollers serà e13+S2. Igual per a Sant Cugat, i a Rubí agafant després la S1.

Per anar a Castellbisbal o Martorell caldrà fer com si no existís la R8, és a dir via Barcelona.

És clar que molt pitjor ho tenen a Montmeló i Mollet, sobretot Montmeló que pràcticament només té el tren (a part de l'autobús Granollers-Montornès i el de circumval·lació dels polígons)

P.S: Ja de pas adjunto enllaç amb els horaris dels serveis mínims dels serveis regionals, Rodalia de Girona i Tarragona: http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... ionals.pdf
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by fgc113 »

Anul·lada la vaga per a avui.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by metring »

Que diguin el què vulguin, amb aquesta explicació és com si estiguessin igualment de vaga!
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by bigcoaster »

És bona aquesta: es convoca vaga, es desconvoca poques hores abans de la suposada vaga i d'aquesta manera es fa vaga sense fer-ne!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
reusenc2
N6
N6
Posts: 173
Joined: Friday 14/10/2011 15:17
Location: Reus
Contact:

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by reusenc2 »

Quin munt de vagues desconvocades a última hora en els últims mesos... Com a mínim recordo 3 en menys en poc més de 3 mesos.

S'estan convertint en experts en fer vagues, però sense que li descomptin el sou, ja que oficialment estan desconvocades.

Crec que tots hauriem d'aprendre de tant astuta idea :ok
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

ADIF: 22, 23 i 25 de febrer

Post by albert28 »

User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

A banda d'Adif, el 26 també Renfe

Post by Fran-Ikarus »

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009

CONFLICTO LABORAL
Convocada huelga en Renfe para el viernes día 26
El paro afectará las líneas de Rodalies, media distancia y el AVE

ANTONI FUENTES / BARCELONA

Viernes, 19 de febrero del 2016 - 15:15 CET

El reguero de huelgas en el transporte público sigue creciendo. Ahora se trata de Renfe, cuyos trabajadores están convocados a la huelga el próximo viernes día 26. En este caso, la convocatoria de paro no afectará al Mobile World Congress (MWC), que finaliza justo el día antes, el jueves día 25 y no coincidirá con las protestas del metro y el bus de Barcelona.

El paro convocado es de 23 horas de duración y afectará a unos 900 trabajadores de Renfe en las líneas de Rodalies, media distancia y AVE, según ha explicado Cristóbal Cobo, secretario general de CCOO en Renfe. "La intención era convocar la huelga antes, pero no hemos llegado a tiempo", ha asegurado Cobo.

Además de Renfe, la plantilla de Adif, que se encarga principalmente del mantenimiento y reparaciones en las líneas férreas, también está convocada a la huelga 22 y 25 de febrero y 4,11 y 18 de marzo. Los motivos de las convocatorias de paros son reclamar más inversiones en las empresas, frenar un proceso de privatización que "es más intenso en Catalunya" y exigir un plan de choque para frenar los ataques violentos al personal de los trenes.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Granolleri

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by Granolleri »

Convocada vaga els propers dies 10, 12, 14 i 16 de juny.

Horaris serveis mínims
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by metring »

Vaga encoberta?
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by albert28 »

Ja han penjat horaris, els de sempre, 66%hores punta i 33% hores vall en Rodalies.

Acabod e revisar els horaris i estan malament els del dia 12, els R4 posa 2 de Cornellà a St Vicenç de Castellet quan és Hospitalet → Manresa. Al PDF comencen a Cornellà i la web a Hospitalet...
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dia-12.pdf
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by genissimon »

Diari de Girona, 9 de juny de 2016 wrote: Una vaga encoberta a Renfe provoca retards a Girona i irrita els passatgers
La companyia i Adif atribueixen les demores a la "conflictivitat laboral" a pocs dies perquè comenci la vaga de maquinistes
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Vaga encoberta a Renfe-Adif

Post by trensmat »

Vaga encoberta.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by albert28 »

Línia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducció es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.

Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destí del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.


Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by trensmat »

albert28 wrote:Línia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducció es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.

Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destí del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.


Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
Jo penso que ADIF i Renfe estan portant al limits als usuaris com els seus treballadors, però fer una vaga encoberta es encendre mes al personal ja que els usuaris estan farts de tanta incompetencia per part de les empreses ferroviaries del ministeri de foment (Com son ADIF i Renfe).

Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by bigcoaster »

trensmat wrote:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by UT440_132M »

bigcoaster wrote:
trensmat wrote:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.
Però si els jutges els posa el govern a dit. Col·loca amics seus a canvi de favors, a les altes esferes de la justícia estatal. Vegi's TC, TSJC o TS.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by trensmat »

bigcoaster wrote:
trensmat wrote:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.
Això ja ho sé però no podem continuar així dic jo.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by trensmat »

Ho dic això de perquè no es pot continuar així amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferroviàries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).

Això són motius més que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgràcia la justícia espanyola està més comprada que un bitllet T-10 de una zona.

Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cànon digital és il·legal.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Vaga a Renfe-Adif

Post by oriolp13 »

trensmat wrote:Ho dic això de perquè no es pot continuar així amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferroviàries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).

Això són motius més que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgràcia la justícia espanyola està més comprada que un bitllet T-10 de una zona.

Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cànon digital és il·legal.
És més del mateix. Per desgràcia, em sembla que el que dicta el Tribunal Europeu d'Estrasburg s'ho passen per on volen, perquè a l'hora de la veritat, té 0 força.
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”