L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Sobrecost: justificat?
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... coste.html
El AVE Madrid-Barcelona tuvo un sobrecoste del 31% y cada kilómetro se pagó a 14,4 millones
Los 8.966 millones abonados por las obras superan en un 18% el precio fijado en los concursos
El AVE Madrid-Barcelona tuvo un sobrecoste del 31% y cada kilómetro se pagó a 14,4 millones
Los 8.966 millones abonados por las obras superan en un 18% el precio fijado en los concursos
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
L'AVE BCN-Madrid consolida i amplia la seva victòria sobre l'avió
El tren suma cinc mesos d'hegemonia amb una quota de mercat mitjana del 58%
Dijous, 11 de juliol del 2013 - 01:42h. | CRISTINA BUESA / Barcelona
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-2496930
El tren suma cinc mesos d'hegemonia amb una quota de mercat mitjana del 58%
Dijous, 11 de juliol del 2013 - 01:42h. | CRISTINA BUESA / Barcelona
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-2496930
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Que rabia de noticia... ¿Que me interesa el trasvase de viajeros del avión al AVE, si a cambio la inversión en trenes convencionales es una mierda? La prensa, en línea con la opinión pública: A festejar los AVE, y el tren convencional es algo para pobres.jaezcurra wrote:L'AVE BCN-Madrid consolida i amplia la seva victòria sobre l'avió
El tren suma cinc mesos d'hegemonia amb una quota de mercat mitjana del 58%
Dijous, 11 de juliol del 2013 - 01:42h. | CRISTINA BUESA / Barcelona
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... io-2496930
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
No estoy diciendo que me parezca mal que vayan en AVE en lugar del avión, me parece mal que festejemos eso como si fuera el pináculo del ferrocarril, mientras que la inversión que supone conduce directamente a la desconstrucción del tren convencional. No entiendo por qué se pretende que un tren haga lo que un avión, y luego un bus haga lo que un tren. ¿No pueden los trenes ser trenes simplemente?gatvell wrote:Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Noi, no se que dir. Jo veig que és una bona notícia. Ara no cal fer uan festa per això.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
L'AVE de Lleida guanya un 3,8% de viatgers en el primer semestre després de la baixada de tarifes
La tendència a la baixa del nombre d'usuaris de l'AVE des de l'inici de la crisi i per la posada en marxa dels Avant, que són més barats, s'està invertint. Així es desprèn de les xifres de viatgers d'AVE amb arribada o sortida a l'estació Lleida-Pirineus registrats per l'àrea de Turisme de Lleida. Entre el gener i el juny d'aquest any van ser 222.877 els viatgers que van arribar a la ciutat de Lleida en AVE o que en van sortir en aquest mitjà de transport. Aquesta xifra suposa un 3,8% més que els 214.638 del mateix període de l'any passat. No obstant, el veritable increment es va produir entre els viatgers que van sortir de Lleida en AVE (8%).
La rebaixa de preus aplicada per Renfe al febrer sens dubte té molt a veure amb la remuntada d'usuaris. De fet, al gener i al febrer el nombre de viatgers va continuar baixant, però a partir del març van començar a augmentar. La tarifa general va ser reduïda en un 11% i també es va modificar el sistema de descomptes, cosa que permet trobar ofertes de fins al 70%. En concret, al gener va disminuir un 9% el nombre de viatgers que van arribar i van sortir en AVE de Lleida i al febrer, un 5% i un 7%, respectivament. En canvi, al març es van incrementar en un 1% tant els que van arribar a la ciutat com els que en van sortir. A l'abril es va disparar l'augment amb un 8% i un 4%, respectivament, i al maig van pujar un 3% les arribades i es van estancar les sortides. Al juny es va registrar un 3% més d'usuaris d'AVE que van parar a Lleida i en van sortir un 1% més.
D'altra banda, el consell d'administració d'Adif va aprovar la licitació per 7.511.680 € i un període de 24 mesos del contracte de serveis de manteniment de la catenària del tram Madrid-Barcelona de l'AVE Madrid-Barcelona-Frontera francesa, i del tram d'ample UIC Saragossa-Tardienta.
http://cat.lleida.com/actualitat/index.html#161895
La tendència a la baixa del nombre d'usuaris de l'AVE des de l'inici de la crisi i per la posada en marxa dels Avant, que són més barats, s'està invertint. Així es desprèn de les xifres de viatgers d'AVE amb arribada o sortida a l'estació Lleida-Pirineus registrats per l'àrea de Turisme de Lleida. Entre el gener i el juny d'aquest any van ser 222.877 els viatgers que van arribar a la ciutat de Lleida en AVE o que en van sortir en aquest mitjà de transport. Aquesta xifra suposa un 3,8% més que els 214.638 del mateix període de l'any passat. No obstant, el veritable increment es va produir entre els viatgers que van sortir de Lleida en AVE (8%).
La rebaixa de preus aplicada per Renfe al febrer sens dubte té molt a veure amb la remuntada d'usuaris. De fet, al gener i al febrer el nombre de viatgers va continuar baixant, però a partir del març van començar a augmentar. La tarifa general va ser reduïda en un 11% i també es va modificar el sistema de descomptes, cosa que permet trobar ofertes de fins al 70%. En concret, al gener va disminuir un 9% el nombre de viatgers que van arribar i van sortir en AVE de Lleida i al febrer, un 5% i un 7%, respectivament. En canvi, al març es van incrementar en un 1% tant els que van arribar a la ciutat com els que en van sortir. A l'abril es va disparar l'augment amb un 8% i un 4%, respectivament, i al maig van pujar un 3% les arribades i es van estancar les sortides. Al juny es va registrar un 3% més d'usuaris d'AVE que van parar a Lleida i en van sortir un 1% més.
D'altra banda, el consell d'administració d'Adif va aprovar la licitació per 7.511.680 € i un període de 24 mesos del contracte de serveis de manteniment de la catenària del tram Madrid-Barcelona de l'AVE Madrid-Barcelona-Frontera francesa, i del tram d'ample UIC Saragossa-Tardienta.
http://cat.lleida.com/actualitat/index.html#161895
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
L'important es que la gent agafa el tren,sigui l'AVE o tren convencional........alf_ wrote:No estoy diciendo que me parezca mal que vayan en AVE en lugar del avión, me parece mal que festejemos eso como si fuera el pináculo del ferrocarril, mientras que la inversión que supone conduce directamente a la desconstrucción del tren convencional. No entiendo por qué se pretende que un tren haga lo que un avión, y luego un bus haga lo que un tren. ¿No pueden los trenes ser trenes simplemente?gatvell wrote:Alf, ens interessa a tots.
Més passatgers al tren i menys a l'avió, significa molta menys emissió de fums i CO2 a l'atmosfera; entre altres molts factors (suposo).
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
33 milions de passatgers han utilitzat el TGV Barcelona-Madrid en sis anys
El perfil de client és el d'una persona d'entre 35 i 60 anys que es desplaça per motius laborals
ACN Barcelona | Actualitzada el 20/02/2014 13:50
http://www.ara.cat/societat/milions-pas ... 91341.html
El perfil de client és el d'una persona d'entre 35 i 60 anys que es desplaça per motius laborals
ACN Barcelona | Actualitzada el 20/02/2014 13:50
http://www.ara.cat/societat/milions-pas ... 91341.html
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Els del Ara no va gaire be de matematiques:
Pel que fa al darrer any, entre el 20 de febrer de l'any passat i el 19 d'aquest 2014, 5.990.000 viatgers han utilitzat els serveis AVE, xifra que representa un increment del 18,9% respecte l'últim any i una quota de mercat del 60%.
La relació més utilitzada ha estat la de Barcelona-Madrid, amb 3.184.000 passatgers, un 18% més i una quota de mercat del 59,2%. El perfil de client és el d'una persona d'entre 35 i 60 anys que es desplaça per motius laborals. En segon lloc, com a trajecte més utilitzat, consta el de Madrid-Saragossa, amb 1.189.000 passatgers en el darrer any, un 10% més; seguit de Barcelona-Saragossa, amb 3.060.000, un 9,7% més; el de Madrid-Camp de Tarragona, amb 1.850.000 viatgers, un 9,5% més i Madrid-Lleida, amb 1.485.000, un 4,9% més.
Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Barcelona - Madrid en AVE desde 32 euros
Renfe pone a la venta un millón de plazas promocionales del tren de alta velocidad hasta el 15 de septiembre
Economía | 18/06/2014 - 13:58h | Última actualización: 18/06/2014 - 14:05h | Barcelona (Redacción)
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... euros.html
Renfe pone a la venta un millón de plazas promocionales del tren de alta velocidad hasta el 15 de septiembre
Economía | 18/06/2014 - 13:58h | Última actualización: 18/06/2014 - 14:05h | Barcelona (Redacción)
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... euros.html