Re: Avant Barcelona-Lleida
Posted: Friday 02/12/2011 19:46
D´acord, ara ja sé on els envien, els 104...
Sí que caldrien més trens, ja que els que tindrien ocupats anant cap a Aragó en lloc de tornar a Barcelona, bé que han de ser reemplaçats. I un altre tema és si realment hi hauria prou demanda d'Avant a Saragossa (i ja ni diguem Calataiud).“Sólo hace falta alargar el mismo AVANT hasta Zaragoza e incluso Calatayud, no son necesarios más trenes” afirma.
No cal dir res més... «juntaletras»...araponent.cat wrote:[...]En total, desapareixen més del doble de les freqüències actuals[...]
O sigui, que ens quedem amb freqüències sota zero!genissimon wrote:No cal dir res més... «juntaletras»...araponent.cat wrote:[...]En total, desapareixen més del doble de les freqüències actuals[...]
Salut !!
Més segurs? Per què? Potser van amb les portes obertes? O els cotxes es desenganxen? O el tren fa voltes de tirabuixó?Els usuaris dels trens Avant reclamen combois més segurs i mantenir les freqüències de pas actuals
Sobre això ja havia llegit alguna cosa. Però d'aquí a invocar la "seguretat", hi ha un bon tros.albe6 wrote:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
Com és possible que hi hagi sotracs en uns trens de 3 anys en una via que no té més de 6 anys?albe6 wrote:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
No serà que te més vibracions i no sotracs?Sagrerenc wrote:Com és possible que hi hagi sotracs en uns trens de 3 anys en una via que no té més de 6 anys?albe6 wrote:- Tot ve del canvi dels trens antics (S-104) pels nous (S-121). No he pujat en cap d'ells, però les meves fonts fidedignes m'asseguren que en els nous hi ha més sotracs (són CAFeteres...) i són més incòmodes.
+1000000albe6 wrote:En això si que potser n'han fet un gra massa; ja que fins i tot s'ha constituït una plataforma d'"usuaris indignats"
I són tan simples que es redueixen a la següent fórmula:
Bitllet més car + Sotregades de propina (sense becaina) = Desastre Universal
Jo sóc dels que penso que si aquests trens han passat tot el procés d'habilitació i proves serà per alguna cosa, no? Però en aquest món hi queda un reducte de gent que ho vol tot de primera i baratet. Qui vulgui menys sotraquets, que agafi l'AVE...
Però també penso que la línia "de tota la vida" necessita millores. No pot ser que hi hagi 2 trens per Valls (2h 30 min llargs) 2 per Reus (3h llargues) i 3 per Manresa (3h 30 min llargs)
Que quedi clar també que crec que aquestos usuaris indignats de l'Avant en fan un gra massa