Page 12 of 38
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 04/07/2011 8:53
by Miquel
Sistematització
Posted: Monday 04/07/2011 9:35
by Guigui
Al plànol oficial, ja podrien marcar el tram a partir d'Artigues-Sant Adrià com a "tancat del xx/xx al xx/xx".
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 25/07/2011 10:44
by m.h.t.
Tinc un avís a l'RSS de l'antiga pàgina web de TMB, on s'adverteix d'una instal·lació de bretelle a partir del 2 d'agost. Aquest avís fa 6 mesos mínim que es va publicar:
TMB alteracions wrote:martes, 02 de agosto de 2011, 4:45:00
instal·lació bretelle
I tinc la sensació de que es pot tractar del tall de la L2. Si és així, ja sabem el motiu del tall d'aquest any i la data de la interrupció. Però, l'avís no especifica ni línia, ni tram afectat, ni duració de l'obra.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 25/07/2011 14:34
by Platanito
m.h.t. wrote:Tinc un avís a l'RSS de l'antiga pàgina web de TMB, on s'adverteix d'una instal·lació de bretelle a partir del 2 d'agost. Aquest avís fa 6 mesos mínim que es va publicar:
TMB alteracions wrote:martes, 02 de agosto de 2011, 4:45:00
instal·lació bretelle
I tinc la sensació de que es pot tractar del tall de la L2. Si és així, ja sabem el motiu del tall d'aquest any i la data de la interrupció. Però, l'avís no especifica ni línia, ni tram afectat, ni duració de l'obra.
Hi ha una actuació pendent a Cornellà Centre. S'estava parlant de fer el tall durant aquest mes d'agost, però sembla que s'ha imposat el sentit comú i la faran més endavant, de manera que no se solapi amb el tall de Renfe. Recordem que Cornellà Centre és un fabulós intercanviador entre la R4 i la L5, en aquest sentit del recorregut (a la inversa és una oops! oops! i ho seguirà sent gràcies a la incapacitat d'Adif per ficar una trista cancel·ladora i una barrera de sortida a l'andana direcció Martorell).
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 25/07/2011 17:23
by 437.001
m.h.t. wrote:Quin tall per obres trobeu a faltar aquest any?
Sí, sí, l'imprescindible... el de cada estiu... exacte! El tall de l'
L2 entre La Pau i Badalona!
Un any més, es talla aquest tram per manteniment i/o vés a saber qué. Al ja no morir la línia a Pep Ventura, presuposo que el tall s'efectuarà entre La Pau i Badalona-Pompeu Fabra. Ja he vist instal·lats els pals de parada del bus substitutori a Artigues|Sant Adrià, per tant, el tall és inminent.
Almenys, aquest any hi haurà la L10 a Gorg per calmar una miqueta la cosa oferint una ruta alternativa... el servei substitutori anirà menys ple, doncs.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 13:37
by m.h.t.
La megafonía dels trens de l'L2 ja anuncia el tall. Si no recordo malament, informa que
"per obres d'infraestructura, del 8 al 28 d'agost, el tram entre Artigues|Sant Adrià i Badalona-Pompeu Fabra restarà tallat".
És a dir, aquest any, Verneda i Artigues|Sant Adrià seguiran funcionant, i Artigues exercirà de terminal durant l'agost.
437.001 wrote:Almenys, aquest any hi haurà la L10 a Gorg per calmar una miqueta la cosa oferint una ruta alternativa... el servei substitutori anirà menys ple, doncs.
TMB ha anunciat al seu Twitter que durant l'agost hi hauran talls parcials a la L9/L10.
Asseguren que durant uns dies funcionarà amb horari limitat. Presuposo, amb servei de bus durant les hores fora de servei.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 13:38
by metring
També per la L9-10!!!! Jolin, és com per marxar a Honolulu, amb tant de tall de Renfe i metro, és insuportable!!!!
Nova de trinca, i tallada per obres?
Posted: Thursday 28/07/2011 13:57
by Guigui
A mi m'agradaria saber per què han de tallar per obres una línia oberta fa una mica més d'un any.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 14:12
by 122-042-132
Per preparar la propera obertura al públic de l'estació de Santa Rosa. Cal reprogramar les circulacions per aturarr els trens en aquesta nova estació. Salut!
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 19:12
by sergi
Yo no sé que puñetas pasa con La-Pau-Pep Ventura desde que lo traspasaron a la línea 2...
¿ Qué "obras de infraestructura" son esas que exigen cortar el tramo TODOS LOS AÑOS desde ni me acuerdo cuánto ya ?
¿ No podían hacerse esas mejoras en un sólo año ?
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 19:13
by sergi
"Per preparar la propera obertura al públic de l'estació de Santa Rosa. Cal reprogramar les circulacions per aturarr els trens en aquesta nova estació. Salut!"
Entonces es bastante probable que se abra la estación de cara a Septiembre.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 28/07/2011 21:31
by victorcasta
De la revista Hora Punta de TMB:
[/quote]"La posada en marxa d’aquesta estació requereix dur a terme una sèrie de proves de funcionament dels serveis, com ara la circulació dels trens i les portes d’andana. Aquestes proves es faran durant les últimes dues hores del servei de cinc dies concrets del mes d’agost, cosa que provocarà restriccions horàries en la línia 9/10."[/quote]
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 29/07/2011 14:14
by metring
Re: Propers talls del metro
Posted: Sunday 31/07/2011 12:17
by França451
sergi wrote:Yo no sé que puñetas pasa con La-Pau-Pep Ventura desde que lo traspasaron a la línea 2...
¿ Qué "obras de infraestructura" son esas que exigen cortar el tramo TODOS LOS AÑOS desde ni me acuerdo cuánto ya ?
¿ No podían hacerse esas mejoras en un sólo año ?
A mí también me choca esos cortes, ya me los conozco desde hace unos cuantos años. el otro día pregunté si la L2 pasa bajo algún río. De todos modos si cuando era L4 no tenía cortes... No sé... algo raro hay, y me da que más tiene que ver con los trenes 9000 de la L2. Aunque no descartaría las filtraciones. En Andén 2 investigué en Madrid por qué mi línea de Metro (MetroEste) se ha vuelto a cortar en el mismo tramo, cuando hace tres años también se hizo. Y me he enterado de grietas en las casas, y sobre todo filtraciones de agua. Las imágenes daban unas instalaciones de pena y unas cacho de grietas en las calles. Se supone que se "arregló" hace tres años, y al parecer los problemas han seguido y se han agravado, y ante las denuncias por riesgo de derrumbe de edificios, y el mal estado de las instalaciones han tenido que cortar. Para mí que en la L2 hacen lo mismo: algo pasa, cortan el tramo, hacen un "apaño de pan para hoy y hambre para mañana" y hale, a correr. Luego se vuelven a agravar los problemas y a cortar otra vez. Y así seguiremos.
PD: cuánto os jugáis a que en San Fernando de Henares hay algún derrumbe serio por la realización de una obra de pena en los próximos años? Y si no al tiempo
Ja fa massa que dura...
Posted: Sunday 07/08/2011 12:42
by metring
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... alona.html
El tall de l'L2 amoïna el govern i els botiguers de Badalona
Des de demà i fins al 28 d'agost, l'enèsima aturada del servei en aquest tram obligarà els usuaris a fer aquesta part en bus
Ajuntament i comerciants preveuen perdre visites i clients al centre de la ciutat
07/08/11 02:00 - badalona - Jose G. Navarro
Podria ser la cançó de l'estiu, perquè acostuma a aparèixer en aquestes dates. Però no ho és pas, perquè als afectats no els fa gens de gràcia. Per enèsima vegada, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) atura, des de demà i fins al 28 d'agost, el servei de metro de l'L2 en el tram que uneix les ciutats de Sant Adrià de Besòs i de Badalona, que afecta un total de cinc estacions. Com sempre que duu a terme aquesta interrupció del servei, que sempre atribueix a obres d'infraestructura i millora de vies, la companyia posarà a la disposició dels usuaris un servei especial d'autobusos que haurà de funcionar amb els mateixos horaris que el metro.
Tot i així, a molts botiguers del centre de Badalona i al mateix govern municipal, aquesta alternativa ja no els satisfà i es confessen amoïnats per una afectació en la mobilitat que pateixen des de fa una dècada gairebé. Enguany, però, hi ha la circumstància que la decisió de TMB farà que ni surti ni arribi cap comboi a l'estació que, en pocs minuts, duu a les platges, als principals equipaments turístics i a l'eix comercial més important de la tercera ciutat de Catalunya. Una estació que, a més, fa només un any que funciona. Pel regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament, Daniel Gracia (PP), tot plegat és “un fet inacceptable”, que demostra la “improvisació total” de TMB i que “complicarà la mobilitat dels ciutadans i l'economia d'alguns negocis de la ciutat, en rebre menys clients”.
“Calen 20 dies per fer aquest manteniment?, per què no es fa de nit?”, qüestiona abans d'assegurar que demanarà explicacions a TMB per aquesta decisió.
Pel que fa als botiguers, el president de l'eix comercial del carrer Mar, Cinto Gubern, sospita que molts dels clients que els fa arribar aquesta estació des que funciona “ara no vindran si saben que hauran de canviar el metro pel bus”. Altres representants comercials de la zona ho veuen de manera semblant, com Àlex Pladevall i Marcel Formentí, que recorden que el problema s'agreujarà amb el tall ferroviari de l'estació de Sants, que des de dijous i fins a final de mes obliga a anar a l'estació de França a qui, des de Barcelona, vulgui anar en tren a Badalona. A títol individual, els empleats o els amos d'alguns negocis també estan molestos. “Es pensen que ningú treballa a l'agost”, critica Jéssica Baz. “La situació no està per perdre clients” o per vendre “menys gelats” ara que ve la festa major d'agost de la ciutat, apunten Toni Dàvila i Susana Romero.
LA FRASE
És inacceptable. El tall fa anys que dura i ara afecta una estació nova i que duu al centre de la ciutat
Daniel Gracia
regidor de mobilitat de l'ajuntament de badalona (pp)
Continu manteniment de vies
TMB concreta que l'actuació que es farà aquestes setmanes serà de substitució del canvi d'agulles d'una via de l'estació de Pep Ventura i de reforma d'un tram de via que fins fa un any, quan aquesta estació no tenia continuïtat i era un final de línia, era cua de maniobres. Arran de l'entrada en servei de la prolongació a Badalona Pompeu Fabra, aquesta plataforma va passar a ser via general, fet pel qual necessita ara “un manteniment més intensiu”. Amb tot, a banda d'aquesta actuació, i abans que existís Badalona Pompeu Fabra, els talls en aquest tram per fer-hi manteniment han estat constants. Com a mínim –ja sigui a l'agost, per Setmana Santa o aprofitant ponts–, des de fa cinc anys. “Esperem que aquest sigui el darrer: han tingut temps per resoldre-ho”, conclou Gracia.
Re: Propers talls del metro
Posted: Sunday 07/08/2011 15:18
by Fran-Ikarus
Si la qüestió fos el manteniment esmentat a Pep Ventura, per què el tall és a partir d'Artigues-Sant Adrià, i no pas de Gorg?
Quan era a partir de La Pau, podíem pensar en quelcom relacionat amb les filtracions, però si aquest any funciona el tram La Pau-Ventura-Artigues-Sant Adrià, això queda descartat.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 08/08/2011 9:50
by pau5321
Fran-Ikarus wrote:Si la qüestió fos el manteniment esmentat a Pep Ventura, per què el tall és a partir d'Artigues-Sant Adrià, i no pas de Gorg?
Quan era a partir de La Pau, podíem pensar en quelcom relacionat amb les filtracions, però si aquest any funciona el tram La Pau-Ventura-Artigues-Sant Adrià, això queda descartat.
Pot ser perquè a Artigues hi ha per fer canvi de vies, cosa que no hi ha a les següents parades, i per això s'ha de tallar des d'artigues.
Tindrien que tindre totes les parades un canvi de vies en X, per si passa alguna cosa així, o s'avaria un tren.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 08/08/2011 14:31
by Platanito
Canviar un tram de via i posar una nova agulla es pot fer en tres dies. Aquí hi ha alguna cosa més.
Posted: Wednesday 10/08/2011 12:48
by Ecomobisostrans
I per les obres a Sta Rosa han de tallar tambe la L10????
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 12/08/2011 11:55
by metring
http://elperiodico.cat/ca/noticias/barc ... ro-1114152
Badalona trasllada la parada del bus alternatiu a la L-2 del metro
Divendres, 12 de agost del 2011
EL PERIÓDICO
BADALONA
Des d'ahir, la parada final del servei especial d'autobús alternatiu que pal·lia el tall de la L-2 del metro entre Artigues/Sant Adrià i Badalona/Pompeu Fabra s'ha traslladat al carrer de la Creu, a pocs metres de la segona de les estacions. La línia està parcialment tallada des del 8 d'agost passat fins al diumenge 28 per fer treballs de millora de manteniment de la infraestructura i de millora de les vies.
El canvi respon a una insistent petició a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) per part de l'equip de govern de l'alcalde badaloní, Xavier García Albiol (PP). El consistori va criticar que la parada original, ubicada a la cruïlla de Francesc Macià amb Sant Ignasi de Loiola, estava massa allunyada de la boca del metro i trencava la connexió amb la línia de bus que porta a l'hospital de Can Ruti.