I perquè de Ripoll a Puigcerdà? O la Tour de Carol (que ja hi faria falta)? Doncs perquè potser, al ser trams amb poques circulacions no cal. I entre Barcelona i Castellbisbal perquè potser aquestes tasques es poden ''manualment'' o amb altres medis, degut a la alta densitat de trànsit.Javi M wrote:Renfe451 wrote:Fins a L'Hospitalet com a molt hi podria arribar, ja que recordem que l'encarregada de tracció del Sintra és una 310, que és una locomotora dièsel i als túnels de Barcelona els trens dièsel tenen prohibit el seu pas.Repeteixo: tram entre Barcelona i Castellbisbal.raulitinbcn wrote:I a més, és herbicida, per que ens entengem ''mataplatas'' i al subterrani de Barcelona ... Poques plantes hi hauran
Avistaments curiosos de trens
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Herbicida a Barcelona
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Avistaments curiosos
Aviam si ens aclarem. De Ripoll a Puigcerdà, sí circula. Fins a LaTour de Carol no circula, es queda a la frontera, per un tema administratiu. Recordem que l'estació de LaTour és en territori francès, i per tant, és competència de la RFF, no d'Adif. Adif només s'encarrega de regar fins a la frontera. De la frontera a LaTour és cosa de la RFF.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Avistaments curiosos
Avui hi vist el saler Manresa-Flix amb una 253...la 041...deixo enllaç de la foto per si algú la vol veure...
https://www.flickr.com/photos/enric436/14504591112/
https://www.flickr.com/photos/enric436/14504591112/
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Avistaments curiosos
L'enllaç correcte del saler de Flix és aquest: https://secure.flickr.com/photos/enric4 ... otostream/
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
L'RFF no vol reparar-lo
A més, l'RFF no està massa per la labor de millorar el tram entre La Tor i la frontera amb l'estat espanyol, sembla que no vulgui reparar-lo. Si estigués renovat, tot el traçat del Transpirinenc estaria ja enllestit, i a més es podria aumentar una mica més les velocitats màximes (màxim 70 o 80 km/h), fet que comportaria esgarrapar alguns minuts més de trajecte.UT440_132M wrote:Aviam si ens aclarem. De Ripoll a Puigcerdà, sí circula. Fins a LaTour de Carol no circula, es queda a la frontera, per un tema administratiu. Recordem que l'estació de LaTour és en territori francès, i per tant, és competència de la RFF, no d'Adif. Adif només s'encarrega de regar fins a la frontera. De la frontera a LaTour és cosa de la RFF.
Re: Avistaments curiosos
Ja posaré la foto quan pugui, però ahir al matí, vaig veure un camió de TMB amb un bogie de metro, a Felip II amb Ramón Albó.
Re: Avistaments curiosos
Avui a les 21.22 avistat un 465 fent un R4 a St Vienç, aqui la foto: https://twitter.com/mikado141f/status/5 ... 1589092352
Re: Avistaments curiosos
Jo he vist algún horari d'avui que dels serveis especials hi havien programats cai mitja dotzena de serveis que enllaÇaven Mataro amb Martorell i St.Vicens de Calders i viceversa, només estava indicat en els horaris de la R4 que provenien o anaven en direcció R1albert28 wrote:Avui a les 21.22 avistat un 465 fent un R4 a St Vienç, aqui la foto: https://twitter.com/mikado141f/status/5 ... 1589092352
Re: Avistaments curiosos
Aquest estiu he vist diverses vegades Civies 465 de CAF (ergo, de Madrid) en el tram Vilanova-St. Vicenç a Cubelles, un d'ells era un ex-BCN, el 465-010 que va prestar servei aquí en els primers temps dels Civies, tinc una foto que ho certifica. Pel que he estat investigant no és l'únic Civia madrileny que ha fet la R a Vilanova, em consta que hi han hagut uns quants que també han passat la revisió al TCR de la capital del Garraf com la 011. A què es deu que els Civies de Madrid passin revisió a Catalunya i no en els tallers que tenen a Fuencarral per exemple?
Re: Avistaments curiosos
Renfe451 wrote:Aquest estiu he vist diverses vegades Civies 465 de CAF (ergo, de Madrid) en el tram Vilanova-St. Vicenç a Cubelles, un d'ells era un ex-BCN, el 465-010 que va prestar servei aquí en els primers temps dels Civies, tinc una foto que ho certifica. Pel que he estat investigant no és l'únic Civia madrileny que ha fet la R a Vilanova, em consta que hi han hagut uns quants que també han passat la revisió al TCR de la capital del Garraf com la 011. A què es deu que els Civies de Madrid passin revisió a Catalunya i no en els tallers que tenen a Fuencarral per exemple?
Jo en aquests casos dedueixo que pot ser degut a les reformes que estant fent l'adaptació del PMR a les 447, per la qual cosa els Tallers de Madrid deuen està saturats
Re: Avistaments curiosos
La reforma de les 447 les fan a Valladolid, on fabriquen el cotxe PMR i l'introdueixen a la composició. La pintura es realitza als tallers de Villaverde a Madrid. Jo sé que els tallers actuals de Valladolid teòricament els hi queda poc temps perque es traslladaran a uns de nous properament... tot i que no sé com va el procés de trasllat ara, podria ser també una hipòtesi a tenir en compte?cesc wrote:Renfe451 wrote:Aquest estiu he vist diverses vegades Civies 465 de CAF (ergo, de Madrid) en el tram Vilanova-St. Vicenç a Cubelles, un d'ells era un ex-BCN, el 465-010 que va prestar servei aquí en els primers temps dels Civies, tinc una foto que ho certifica. Pel que he estat investigant no és l'únic Civia madrileny que ha fet la R a Vilanova, em consta que hi han hagut uns quants que també han passat la revisió al TCR de la capital del Garraf com la 011. A què es deu que els Civies de Madrid passin revisió a Catalunya i no en els tallers que tenen a Fuencarral per exemple?
Jo en aquests casos dedueixo que pot ser degut a les reformes que estant fent l'adaptació del PMR a les 447, per la qual cosa els Tallers de Madrid deuen està saturats
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Avistaments curiosos
I no pot ser quelcom més simple que hagin tancat els tallers de Madrid per vacances?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Avistaments curiosos
No es pas per vacances a Madrid, es perquè hi ha vaga indefinida a totes les subcontractes de manteniment (rodalies / MD / LD).
La qual cosa resulta en material adscrit a Madrid efectuant les seves revisions IS / R a d'altres plantes d'Integria capacitades, com ara Vilanova.
El TCR de Villaverde només pot pintar material, ja que les seves instal·lacions són per a locomotores.
La qual cosa resulta en material adscrit a Madrid efectuant les seves revisions IS / R a d'altres plantes d'Integria capacitades, com ara Vilanova.
El TCR de Villaverde només pot pintar material, ja que les seves instal·lacions són per a locomotores.
Re: Avistaments curiosos
Moltes gràcies per la info albe6! Em resultava estrany veure Civies de CAF passant la revisió a Vilanova quan normalment la fan a Fuencarral. Se sap si continuarà aquesta vaga indefinida?
Re: Avistaments curiosos
A las 13:22 ha pasado por Cerdanyola una 252 Pantone remolcando a la rama 7C5 Train & Breakfast. Venía de Barcelona y se ha metido por el ramal de Cerdanyola-Universitat
¿Qué harían por aquí?¿Y a dónde iban?
¿Qué harían por aquí?¿Y a dónde iban?
Re: Avistaments curiosos
Este septiembre el Train & Breakfast está haciendo el itinerario "Camino de Santiago" (5 días 4 noches BCN Sants - Santiago de Compostela - BCN Sants)trainman wrote:A las 13:22 ha pasado por Cerdanyola una 252 Pantone remolcando a la rama 7C5 Train & Breakfast. Venía de Barcelona y se ha metido por el ramal de Cerdanyola-Universitat
¿Qué harían por aquí?¿Y a dónde iban?
Justo hoy ha terminado el segundo de los viajes del mes. El último será del 25 al 29.
Supongo que mandar la rama a Can Tunis. Según su ficha, el viaje de ida hacia Santiago es por la LAV mientras que el regreso es por la convencional (los dos primeros).
El día 29 regresa por la LAV.
Por cierto, hay ya posibilidad de cambio de ancho en Can Tunis, o veremos a esta rama ir de vacio a Zaragoza para volver por la LAV?
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Avistaments curiosos
Hoy he visto una unidad 449 que cubría el trayecto entre Barcelona y Cambrils, lo extraño es que ese trayecto lo cubre una unidad 470.
Re: Avistaments curiosos
Em sembla que molts festius intersetmanals, com el 11 de setembre, circulen Civies a la R4 fora del Terrassa habituals. Suposo que son trens que circulen els laborables entre Terrasa i l'Hospitalet i que dormen habitualmente a Terrassa i els dies festius passan a fer trens per la R4 sud. Jo ja he vist Civies per la R4 sud almenys 2 festius intersetmanals.
Re: Avistaments curiosos
Jo no se si pot ser curios, però, avui ha sigut avistat el Tarraco Talgo per Tordera sobre les 11;05h