Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ja ho vaig sentir a la ràdio, a la poca estona de passar.
Mare meva...les incidències de la Renfomentoadif cada cop són més rebuscades!!
Mare meva...les incidències de la Renfomentoadif cada cop són més rebuscades!!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Aquest fet no és el primer cop que passa i de fet algun usuari ja ha parlat d'aquesta incidència en aquest fil. A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
Salut,
Salut,
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Renfomentadif esperpèntic (més si cap)
No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.Jordilar wrote:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
Per cert, recordo que ja fa una pila d'anys, el passatge d'un nocturn de Barcelona a Madrid es va despertar trobant-se entrant a Bilbao.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Renfomentadif esperpèntic (més si cap)
T'he de decepcionar, no seria el primer cop que envien la 112 d'un Sabadell a la linia del Tibidabo.Guigui wrote:No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.Jordilar wrote:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
Per cert, recordo que ja fa una pila d'anys, el passatge d'un nocturn de Barcelona a Madrid es va despertar trobant-se entrant a Bilbao.
I també cal remarcar que la culpa la tenen tant els del CTC com el maquinista, ja que a Arc de Triomf hi ha una indicadora de sortida que marca cap a quina posició està l'agulla, si cap a Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó.
Aquest mateix error ja em va succeïr a mi fa uns mesos, tal i com vaig explicar en aquest fil.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ho he vist aquest mati al 3/24. Qualsevol dia em trobo un civia aparcat a Vic amb destinació Mataró .
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un altre cas grotesc
Una anècdota a aquest respecte és que, també fa anys, el meu pare va anar a Portbou al maquinista d'un regional a preguntar-li si anava per Granollers o Mataró, pocs minuts abans de la sortida del tren. La sincera resposta: per molt estrany que semblés, no li ho sabia dir.Pere wrote:I també cal remarcar que la culpa la tenen tant els del CTC com el maquinista, ja que a Arc de Triomf hi ha una indicadora de sortida que marca cap a quina posició està l'agulla, si cap a Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.Pere wrote:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Los monitores del vestíbulo llevan puestos desde noviembre del año pasado, a ver si pronto están funcionando
Pere wrote:Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.Pere wrote:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El dijous dia 8, un tren destinació Granollers Centre sobre les 9 de la nit per passeig de gràcia a la sortida de l'estació va fer frenada d'emergència. Després d'estar-m'hi 10min a dintre sense que el tren arranqués vaig baixar i vaig agafar la L2 com transport alternatiu. El maquinista va obrir les portes automàticament i es podia baixar del tren. Els que baixàvem haviem de fer una excursió per l'andana quilomètrica de l'estació de Passeig de Gràcia fins la sortida i els que arribaven per a agafar el tren havien de còrrer fins al final de l'andana.
En cap moment es va informar de què passava ni quant podria estar-se el tren allà parat. Al baixar del tren em vaig fixr i el semàfor estava en verd. Al maquinista no li costava res dir què passava i quant temps suposava que s'estaria parat, perqè molta gent depenent del temps podria agafar transport alternatiu i arribar abans a casa.
I pel que sembla, com fa últimament Renfe, oculta tota la informació relativa a avaries, suspensions de trens i retards als mitjans de comunicació.
En cap moment es va informar de què passava ni quant podria estar-se el tren allà parat. Al baixar del tren em vaig fixr i el semàfor estava en verd. Al maquinista no li costava res dir què passava i quant temps suposava que s'estaria parat, perqè molta gent depenent del temps podria agafar transport alternatiu i arribar abans a casa.
I pel que sembla, com fa últimament Renfe, oculta tota la informació relativa a avaries, suspensions de trens i retards als mitjans de comunicació.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ara ja fa temps que no passa,peró recordo haver llegit en aquest mateix forum missatges del 2005-2006 trens que anaven cap a Vilafranca o Martorell que per un error al canvi d'agulles d'Hospitalet el tren va anar a parar-se a les vies de cul de sac de l'Hospitalet,i em sembla que va tindre que fer marxa enrere.
Cap al 2000,a Can Ros,recordo que un R5 el van desviar cap a la via morta on s'estacionen els S33,i va topar contra una 211 que hi havia estacionada allà.Aquest R5 és cobria amb la unitat 213.10
Cap al 2000,a Can Ros,recordo que un R5 el van desviar cap a la via morta on s'estacionen els S33,i va topar contra una 211 que hi havia estacionada allà.Aquest R5 és cobria amb la unitat 213.10
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Blanes - Maçanet
Desde las 13.30 horas, a causa de una incidencia que afecta al sistema de electrificación, se ha interrumpido el servicio ferroviario en el tramo Blanes - Maçanet.
Esta incidencia afecta a los trenes de la línea 1 de Rodalies con destino Maçanet, para facilitar la movilidad de los viajeros de estos servicios se ha previsto transbordo por carretera entre Blanes y Maçanet. El resto de trenes de esta línea funciona con normalidad.
Técnicos de Adif que se han desplazado hasta el lugar de la incidencia para evaluarla y proceder a su reparación, aún no han podido facilitar previsión de restablicimiento.
Desde las 13.30 horas, a causa de una incidencia que afecta al sistema de electrificación, se ha interrumpido el servicio ferroviario en el tramo Blanes - Maçanet.
Esta incidencia afecta a los trenes de la línea 1 de Rodalies con destino Maçanet, para facilitar la movilidad de los viajeros de estos servicios se ha previsto transbordo por carretera entre Blanes y Maçanet. El resto de trenes de esta línea funciona con normalidad.
Técnicos de Adif que se han desplazado hasta el lugar de la incidencia para evaluarla y proceder a su reparación, aún no han podido facilitar previsión de restablicimiento.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
La avaria s'ha produït entre Pineda de Mar i Maçanet. Posteriorment ha quedat només el tram Blanes-Maçanet suspès.
Salut,
Salut,
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Centre informació TransMet wrote:Dia: 13/05/2008 - Hora: 16:12
Al marge de les aturades dels autobusos de Mohn, que donen servei a la comarca del Baix Llobregat, també hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies, que per motius aliens a l'empresa, els trens que fan el recorregut Granollers/Castelldefels queden suprimits. Els trens que surten de Sant Celoni/Maçanet circulen amb normalitat, però la supressió d'alguns trens d'aquesta línia pot afectar la freqüència de pas d'alguns combois. Normalitat a la resta.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Acabo de tornar d'un tren direcció Vic. Quan sortia de Sants, em veig a la gent flipant, i no sabia per què, miro enrera, i el tren marxava amb una porta oberta!!!! El botó vermell per tancar no funcionava, així que un noi ha tirat de la palanca per frenar el tren, i a la poca estona han tancat la clau i ha marxat el tren. Era una 440, espero que no sigui greu!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Doncs, no sé que ha passat exactament, però el rodalies amb destinació St Viçenc (C4) que passa a les 22.54 per St Joan Despí, s'ha retrassat més de 15 minuts, ja hi tornem amb els retrasos. Estàn construint un nou AVE, o què? A sobre vés a demanar una devolució expres que la guixeta tanca a les 22, quin servei més tercermundista...
Àlex Naranjo.
Àlex Naranjo.
Restriccions Capde Setmana
http://www.elperiodico.com
Adif anuncia los últimos cortes de Cercanías por el AVE en Sants• El traslado de una vía impedirá el paso de trenes durante 8 horas el domingo
• Las obras afectan a un tramo de 650 metros entre la Ronda del Mig y La Torrassa
R. C.
BARCELONA
Al largo, complejo y también accidentado proceso de traslado al lado mar de las vías de ancho ibérico que llegan a la estación de Sants por el corredor de L'Hospitalet, desarrollado durante el 2007 por la irrupción de la nueva línea de alta velocidad, le quedan aún dos flecos. El próximo fin de semana se cortará durante ocho horas el paso de trenes de Cercanías para poner en servicio un tramo definitivo de 650 metros de la vía número uno aún pendiente situado en el entorno de la Riera Blanca, entre el puente de La Torrassa y la Ronda del Mig. En las próximas semanas, se repetirá el corte, según informó ayer el gestor de infraestructuras Adif, para poner en su emplazamiento definitivo la vía número dos.
El corte se realizará de noche, entre las 23.30 horas del sábado y las 7.30 horas del domingo, y afectará a las líneas C-1, C-3, C-4 y C-7 de Cercanías. Un servicio de siete autobuses lanzadera recorrerá el tramo cerrado entre las estaciones de Sants y L'Hospitalet. La línea C-10 que conduce hasta el aeropuerto funcionará únicamente desde El Prat de Llobregat, aunque también habrá autocares que saldrán de la estación de França con destino a las terminales. Otra de las medidas para paliar el corte consiste en que los billetes serán válidos para acceder al metro en las estaciones de Rambla Just Oliveres, Sants Estació y Cornellà.
PASOS INFERIORES
La finalización de los trabajos de la nueva plataforma ferroviaria en la zona de la Riera Blanca ha permitido hacer este primer traslado de las dos vías pendientes, según explicó un portavoz de Adif. Estas obras con complementarias a las del túnel del AVE que discurre bajo todo el corredor que empieza en Bellvitge. Los trabajos incluyen la ampliación y adecuación de los pasos inferiores de la Riera Blanca y Riera de Tena y los nuevos pasos para peatones situados en el cruce de las vías con la Ronda del Mig.
Este proyecto prevé que el ahora increíblemente angosto, en pleno siglo XXI, cruce bajo las vías de la Riera Blanca pase de uno a tres vanos para la circulación de vehículos y personas. El arco central se destinará al tráfico y tendrá una anchura de 13 metros. Los dos laterales serán para los peatones, con una amplitud de ocho metros cada uno.
En la actualidad, esta calzada, que marca el límite entre Barcelona y L'Hospitalet y en la que no pueden confluir dos vehículos grandes, tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.
Adif anuncia los últimos cortes de Cercanías por el AVE en Sants• El traslado de una vía impedirá el paso de trenes durante 8 horas el domingo
• Las obras afectan a un tramo de 650 metros entre la Ronda del Mig y La Torrassa
R. C.
BARCELONA
Al largo, complejo y también accidentado proceso de traslado al lado mar de las vías de ancho ibérico que llegan a la estación de Sants por el corredor de L'Hospitalet, desarrollado durante el 2007 por la irrupción de la nueva línea de alta velocidad, le quedan aún dos flecos. El próximo fin de semana se cortará durante ocho horas el paso de trenes de Cercanías para poner en servicio un tramo definitivo de 650 metros de la vía número uno aún pendiente situado en el entorno de la Riera Blanca, entre el puente de La Torrassa y la Ronda del Mig. En las próximas semanas, se repetirá el corte, según informó ayer el gestor de infraestructuras Adif, para poner en su emplazamiento definitivo la vía número dos.
El corte se realizará de noche, entre las 23.30 horas del sábado y las 7.30 horas del domingo, y afectará a las líneas C-1, C-3, C-4 y C-7 de Cercanías. Un servicio de siete autobuses lanzadera recorrerá el tramo cerrado entre las estaciones de Sants y L'Hospitalet. La línea C-10 que conduce hasta el aeropuerto funcionará únicamente desde El Prat de Llobregat, aunque también habrá autocares que saldrán de la estación de França con destino a las terminales. Otra de las medidas para paliar el corte consiste en que los billetes serán válidos para acceder al metro en las estaciones de Rambla Just Oliveres, Sants Estació y Cornellà.
PASOS INFERIORES
La finalización de los trabajos de la nueva plataforma ferroviaria en la zona de la Riera Blanca ha permitido hacer este primer traslado de las dos vías pendientes, según explicó un portavoz de Adif. Estas obras con complementarias a las del túnel del AVE que discurre bajo todo el corredor que empieza en Bellvitge. Los trabajos incluyen la ampliación y adecuación de los pasos inferiores de la Riera Blanca y Riera de Tena y los nuevos pasos para peatones situados en el cruce de las vías con la Ronda del Mig.
Este proyecto prevé que el ahora increíblemente angosto, en pleno siglo XXI, cruce bajo las vías de la Riera Blanca pase de uno a tres vanos para la circulación de vehículos y personas. El arco central se destinará al tráfico y tendrá una anchura de 13 metros. Los dos laterales serán para los peatones, con una amplitud de ocho metros cada uno.
En la actualidad, esta calzada, que marca el límite entre Barcelona y L'Hospitalet y en la que no pueden confluir dos vehículos grandes, tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Una pregunta: quan un tren arrenca amb una porta oberta, significa que els sistemes de seguretat no funcionaven?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Aquest tunel també permet rematar de cap el sostre. En tota la meva vida m'he donat uns 1000 cops de cap i com es creuin 2 persones grosses ja hi ha pollo muntat perquè a l'Hospitalet no tenim molt arrelat això de cedir el pas.El Periódico wrote:tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
M'estàs dient que un tren ha arrencat amb una porta oberta? Això significa que el llaç de portes estava desactivat! És a dir, que el tren estava circulant sense sistemes de seguretat a les portes!!metring wrote:Una pregunta: quan un tren arrenca amb una porta oberta, significa que els sistemes de seguretat no funcionaven?
Això va totalment contra la seguretat, i suposo que també contra el reglament de la pròpia empresa. No sé si, fins i tot, seria una qüestió denunciable i per la qual podrien rodar caps.
Fa poc més d'un any, ja va haver-hi un accident a FGC per culpa d'una neglicència semblant que va produir dos ferits i un bon rebombori, tot i que en aquella ocasió el tren tant sols es va desplaçar 40 centímetres. El maquinista va ser, òbviament, expedientat.
Com sempre, a Renfe tot va molt pitjor, però per sort no ha passat cap desgràcia... encara. Llàstima que no en tinguem testimoni gràfic per poder denunciar-ho.
Deu ser que sóc un pessimista i, certament, així es veu millor el paisatge. Lamentable.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tinc el número de cotxe, si calgués...
Va ser ahir, dia 15, i el tren era el 9-440-183-2, el que sortia de Vic a les 21:30, amb 5 minuts de retard.
Llàstima no haver-ho gravat en vídeo!!!!
Va ser ahir, dia 15, i el tren era el 9-440-183-2, el que sortia de Vic a les 21:30, amb 5 minuts de retard.
Llàstima no haver-ho gravat en vídeo!!!!