Deurà de ser una errata. Alguna parada o dues hauran de caure a la altura de la Sagrada Família (àrea d'intercanvi V21) i per Nàpols.oscsanchez6 wrote:Mirant el document anterior també he trobat el mapa amb la distribució de parades per a totes les línies. Sembla ser que l'H10 sentit Sants no tindrà cap parada entre Castillejos-València i Aragó-Pg St Joan. AIxò son 7 illes sense aturar-se
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Aquest document és una mina d'or.oscsanchez6 wrote:Sobre el tema de la V25/V27 i el carrer Bilbao:Aquest text està extret de https://www.slideshare.net/Barcelona_ca ... ction=saveAjustar traçat de la H14 per Cristòbal de Moura en l’àmbit del Parc del Poblenou en coherència amb la proposta de nou eix cívic que s’està treballant.
Es més fàcil tallar Espronceda en l’àmbit del parc, i desviar la V27 d’Espronceda a Bilbao des de Mallorca, ja que per una banda la alternativa de Bilbao per Espronceda funciona des del punt de vista de la mobilitat, però per altra banda, s’equilibra una mica la cobertura territorial de la NXB. En particular millora la demanda legítima de manca de cobertura NXB per part del Clot.
El pas del bus en sentit Besòs pel carrer Pere IV és la millor opció en termes de cobertura del transport públic.
Sabeu què és això de l'eix cívic i el carrer Espronceda?
PD: al document adjunt s'hi troben totes les respostes a cadascuna de les propostes i peticions
Molt fan de la proposta d'algú per a que la V3 finalitzi a l'Av. Diagonal i no continui fins a Can Caralleu. (Pg 21). Aiii aquests veïns I d'altres volen que l'H4 acabi convertida en un fideu tipus L9.
A la V21 demanen una parada prop de l'estació de Marina L1, quan aquesta ja existeix
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Els veïns del sector Diagonal Alta són uns catxondos. (Pg 149)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Aii que em pixoooo!! Aquests són els de Sarrià, tan amics del Transport públic com sempre. No tenen desperdici les respostes dels tècnics
El metro de Barcelona amb motoristes!
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Me cagüen diez! Pero esta gente ha viajado en transporte público alguna vez? Madre míaaa...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Aquests de l'Upper Diagonal... què en són de la broma!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Per fer aquesta caqueta de treball, no calia fer un document de 265 páginas, per cert amb molts error de "bulto" sobretot a la nomenclatura de línies, ni malbaratar recursos públics en reunions participatives, ni fer perdre el temps als veïns assistint a las convocatorias.
N'hi hauria hagut prou fer un comunicat dient això serà així per coll.ns i per que ho manem nosaltres a can TMB, i si no us agrada us foteu.
Si us hi fixeu las respostes semblen fetes per una máquina o medi mecànic i es repeteixen: Si es fa una observació sobre un bus de barri o una línia convencional, contestan que "això no toca" perquè estem parlant de la NXB. Si la línia es afectada per supressió o modificació, a las horas justifican las bondats de la nova xarxa que es podrá fer el mateix recorregut amb transbordaments. Si es parla de intervals de pas diuen que amb la NXB tot millorarà, si es demana que amb el bitllet sencill es puguin fer transbordaments, contestan que això es competencia de AMB i no d'ells, i així tot, anant tirant pilotas fora.
El document diu que han acceptat el 60% de sugerencias i el 40% s'han desestimat. M'agradaria tenir un llistat de las que diuen que han acceptat perquè en el document mes enllà de la conservació parcial de la 91 no en trovo cap.
Una presa de pel mes als veïns que hem assistit a las reunions amb bona fe a proposar i discutir ideas per millorar la xarxa, i que no han acceptat cap, ja que desde dalt ja estavan decidits i beneits tots el canvis. Tot teatre del dolent perquè sembli que ens escoltan, sense cap intenció de fer-ho.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
És el primer cop en ma vida que veig (llegeixo) algú demanant que retallin una línia de bus (o projecte de línia) perquè no arribi fins on viu
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Que volen que els treguin el bus perquè molesta? Molt bé. Treiem-los el bus, però seguint la mateixa regla de tres, treiem-los també els camions de la brossa, els camions de la neteja, i tots els serveis públics que vagin en camions, busos o altres vehicles.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El millor de tot és que aquests debats els anunciaven com a debat de TOTA la xarxa de Bus, i resulta que després et diuen que les teves propostes no toquen.foronda 141 wrote:Per fer aquesta caqueta de treball, no calia fer un document de 265 páginas, per cert amb molts error de "bulto" sobretot a la nomenclatura de línies, ni malbaratar recursos públics en reunions participatives, ni fer perdre el temps als veïns assistint a las convocatorias.
N'hi hauria hagut prou fer un comunicat dient això serà així per coll.ns i per que ho manem nosaltres a can TMB, i si no us agrada us foteu.
Si us hi fixeu las respostes semblen fetes per una máquina o medi mecànic i es repeteixen: Si es fa una observació sobre un bus de barri o una línia convencional, contestan que "això no toca" perquè estem parlant de la NXB. Si la línia es afectada per supressió o modificació, a las horas justifican las bondats de la nova xarxa que es podrá fer el mateix recorregut amb transbordaments. Si es parla de intervals de pas diuen que amb la NXB tot millorarà, si es demana que amb el bitllet sencill es puguin fer transbordaments, contestan que això es competencia de AMB i no d'ells, i així tot, anant tirant pilotas fora.
El document diu que han acceptat el 60% de sugerencias i el 40% s'han desestimat. M'agradaria tenir un llistat de las que diuen que han acceptat perquè en el document mes enllà de la conservació parcial de la 91 no en trovo cap.
Una presa de pel mes als veïns que hem assistit a las reunions amb bona fe a proposar i discutir ideas per millorar la xarxa, i que no han acceptat cap, ja que desde dalt ja estavan decidits i beneits tots el canvis. Tot teatre del dolent perquè sembli que ens escoltan, sense cap intenció de fer-ho.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Sí, dues a Horta-Guinardó (que jo sàpiga). La del V23 per Horta i la de segregar el 185 en dues.trenesrenfe123 wrote:I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I la de la prolongació del 60 un parell de parades més, alguns canvis de parada pel districte, etc. I amb d'altres districtes també han acceptat canvis o ho continuarien estudiant.adriaesc wrote:Sí, dues a Horta-Guinardó (que jo sàpiga). La del V23 per Horta i la de segregar el 185 en dues.trenesrenfe123 wrote:I jo em pregunto: realment hi ha alguna proposta sorgida de les reunions que s'hagi acceptat, o si més no, que s'hagi estudiat per implantar? Em sembla molt lamentable aquest document i les respostes...
També s'ha de ser realista, s'accepten els canvis que tenen un sentit, i no la primera exigència que se li passa a qualsevol pel cap. Òbviament no puc anar a x reunió a dir que "no em treguin la línia de bus perque a mi em va de conya i ara em tocaràs els nassos obligant-me a fer un enllaç, i si pot ser, prolóngala on jo vull."
A mi la veritat no em semblen males respostes, tot i que si que es cert es que la qualitat de l'escrit fa vergonya per ser un document oficial.
El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Això és el que diu a decidim.barcelona:Miquel wrote: El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.
Durant el primer trimestre de 2017 es desenvolupa un procés d'informació i debat sobre la futura xarxa de bus de Barcelona i la cobertura que dóna a les necessitats de servei de tots els barris de la ciutat. Per primer cop, es posa a debat la xarxa completa (que inclou les línies de la nova xarxa de bus, les línies convencionals i el bus de barri).
Segons això, es podia debatre qualsevol cosa de la xarxa de bus, incloent el Bus del Barri (185) i les línies convencionals.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Jo sempre he entès que que es toquen temes relacionats amb la NXB de totes les línies.adriaesc wrote:Això és el que diu a decidim.barcelona:Miquel wrote: El que està clar es que les xerrades aquestes, el tema de debat eren els canvis exclusius de la NXB, i no línies de barri o d'altres línies que poc hi pinten. En la que em va tocar a mi a Horta-Guinardó, ja van deixar clar que el tema del 185 no era objecte de debat, i que de fet, en d'altres activitats del districte ja hi havia un grup de treball per aquest tema. Després està que al veïnat això s'ho passi per l'arc de triomf, tregui el tema, ells s'ho apuntin i en facin una referència.
Durant el primer trimestre de 2017 es desenvolupa un procés d'informació i debat sobre la futura xarxa de bus de Barcelona i la cobertura que dóna a les necessitats de servei de tots els barris de la ciutat. Per primer cop, es posa a debat la xarxa completa (que inclou les línies de la nova xarxa de bus, les línies convencionals i el bus de barri).
Segons això, es podia debatre qualsevol cosa de la xarxa de bus, incloent el Bus del Barri (185) i les línies convencionals.
El tema de la 60 es toca ja que es veu afectada per les modificacions de la NXB. Si la 102 va per Estatut de Catalunya o Campoamor no es objecte de debat ja que no es veu afectada per la NXB. Mateix cas que la 185, doncs la nova distribució de línies internes a Sant Genís i Montbau va amb total independència de les dos darreres fases de la NXB.
I òbviament, els tècnics van pendre nota de propostes de totes les línies, però les que no són canvis provocats per la implementació de la NXB passen a parlar-se a nivell de districte, ajuntament i associació de veïns de manera independent.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
- Posts: 283
- Joined: Sunday 11/01/2015 18:45
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Jo en vaig veure dissabte. Un era un 36xx.ferran6420 wrote:D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs els Solaris s'han escapat alguna vegada...ferran6420 wrote:D'aquest document em fa especial gràcia la part que diu que la V13 no pot portar articulats pels tipus de carrers pels que passa:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Yo he visto varios articulados en la V13.
Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.
Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Competencia más que competitividad... que quedaría para carreras de autobusesRenfe445 wrote:Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan