Page 114 of 135
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 20/01/2017 11:39
by Ecomobisostrans
Eiii quina sorpresa, heu utilitzat la meva proposta com a banner !!!!
Ecomobisostrans wrote:Jo ho faria així:
(se m'ha oblidat borrar els nºs antics, es igual, feu cas nomes a les linies de colors, a dalt hi ha la llegenda).
- Els nºs que he posat en negre es la frequencia d'aquell troç en hora punta (els nºs entre parentesi es la frecuencia cap a Barcelona allà on també hi ha linies locals)
- A la Diagonal cada 2 minuts, igual en simple n'hi ha prou o igual caldria en doble, o intermig, afegint-lis un mòdul al mig, crec que es pot. La finalitat es que no hi hagi busos redundants, que si es construeix una infraestructura amb lo que costa es per aprofitar-la be, no per seguir llençant calers amb combustible quan un tramvia gasta moltíssim menys. Si es pogués alguns dels serveis tindrien que ser semidirectes, nomes caldria que algunes parades tinguessin via d'avançament. A no ser que es posin rodalies, llavors amb un tramvia cada 4 minuts i parant a totes n'hi ha prou.
- Als ramals del costat Llobregat un tram cada 6 minuts i si calgués fins i tot reforços fins a Ernest Lluc, però res d'autobusos que se solapin en bon troç tipus 57, 157, 63, etc. i els Soler Sauret i Autocorb que venen de dalt, la meitat directes per autopista de Molins a BCN i l'altra meitat acabar a Sant Feliu (o si cal sempre pot anar cap a dins de Sant Just o Sant Joan Despí, o a l'hospital comarcal, etc.)
- El bucle en realitat no son mes que 2 ramals units, estalviant haver d'enllaçar a Bon Viatge, la frecuencia es la mateixa que si estiguessin separats.
- El troç de Laureà Miró que es tant estret lo millor seria limitar-lo pels cotxes, que des dels 2 costats sigui direcció prohibida i nomes s'hi accedeixi pel mig, des d'algun carrer, i cada troç tingui 1 sol sentit (de sortida) i com a carretera es vagi per un altre lloc (St.Marti de l'Erm, etc.). Si no hi ha mes remei doncs que segueixi sent carretera amb el tramvia junt amb els cotxes.
- Al costat Besòs lo mateix, frequencies altissimes i fora autobusos, tot i que si en algun moment es veu que 3 min es massa sempre algunes poden acabar a Glòries. Si es així en algun lloc faria falta una via apartador. O conductors de relleu i que surti d'inmediat, pero tant i aixi millor que hi hagi alguna via d'apartador per si de cas.
- El T4 crec que amb 6 minuts n'hi ha prou, ja que per Pg.Colom han de seguir passant busos per anar del Paral·lel o la Rambla a la Barceloneta i la resta no crec que tingui tanta gent, pero sempre es pot reforçar de Drassanes a Glòries si cal.
- Funcionaria les 24h, però a la nit les linies poden ser simpliflicades, que en general hi hagués una frequència de 15-20 min.
- Des de Drassanes per anar be tindria que prolongar-se a Francesc Macia o inclus al metro de Muntaner.
- Les cruilles on no totes les línies tinguin un tronc comú es tindrien que fer que la parada sigui sempre després de la cruilla. Així, totes les línies passen nomes per 1 andana. Per enllaçar nomes cal posar-se a la cua del tramvia i dones directe al pas de vianants que et porta a l'altra andana (Tambe pot ser sempre abans, pero millor despres per no topar-te amb el semàfor vermell o que el tramvia es topi amb el semafor vermell). En aquest cas hi ha així Montesa i Sant Marti de l'Erm.
¿Què us sembla? Crec que no em deixo res, si falta algo ja ho posaré.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 20/01/2017 11:48
by metring
T'agrada? Era una imatge genial
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 20/01/2017 12:02
by Carlos González
metring wrote:T'agrada? Era una imatge genial
És que no és encara genial??
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Tuesday 31/01/2017 8:43
by Fran-Ikarus
Muevo aquí mi propia respuesta, porque la pregunta en cuestión ya no tenía nada que ver con el tema original ("Xarxa quadriculada")
França451 wrote:criticamos que se deje la Diagonal en manos de una empresa privada, pero no somos conscientes de que nuestro coche, al cual le estorba el Tram a su paso por la Diagonal, es tan privado como la empresa Tram. ¿Alguien lo entiende o me lo explica, por favor?
Un coche particular es una propiedad privada destinada "per se", como tal, a un uso privado. No ha lugar a comparaciones como ésa.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Tuesday 31/01/2017 11:08
by Baró de MunChausson
Fran-Ikarus wrote:Muevo aquí mi propia respuesta, porque la pregunta en cuestión ya no tenía nada que ver con el tema original ("Xarxa quadriculada")
França451 wrote:criticamos que se deje la Diagonal en manos de una empresa privada, pero no somos conscientes de que nuestro coche, al cual le estorba el Tram a su paso por la Diagonal, es tan privado como la empresa Tram. ¿Alguien lo entiende o me lo explica, por favor?
Un coche particular es una propiedad privada destinada "per se", como tal, a un uso privado. No ha lugar a comparaciones como ésa.
Una cosa és la propietat i una altra l'ús que se'n fa. El tramvia és un vehicle propietat d'una empresa privada però per a ús públic, com també és el cas de (ara mateu-me) el taxi. El cotxe és un vehicle privat per a ús privat, com també és el cas (ara mateu-me) de les bicis particulars.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Tuesday 31/01/2017 20:31
by Carlos González
Només fixeu-vos adalt de la pàgina lo que diu "Voler unir el tramvia amb un bus elèctric és com voler fer el mateix amb la L9" I PUNT.
Ja començo a estar fart de tantes pegues al tram de la Diagonal i etc. Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Wednesday 01/02/2017 16:36
by mpn90
Carlos González wrote:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Perquè seria la mateixa bogeria que posar-hi un tramvia.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Wednesday 01/02/2017 20:43
by UT440_132M
Carlos González wrote:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Wednesday 01/02/2017 21:06
by ortegote
mpn90 wrote:Carlos González wrote:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Perquè seria la mateixa bogeria que posar-hi un tramvia.
Permitidme el OFF TOPIC pero tengo un estudio de la linia Igualada a Martorell donde se plantea utilizar la plataforma del Tren para substituirlo por un Bus Electrico, asi cuidado con lo que se comenta XD
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Wednesday 01/02/2017 21:45
by Carlos González
UT440_132M wrote:
Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.
Es que ningú ha entès que ho he dit amb ironia
?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Thursday 02/02/2017 1:45
by UT440_132M
Carlos González wrote:UT440_132M wrote:
Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.
Es que ningú ha entès que ho he dit amb ironia
?
Es clar, per això el meu comentari també tenia un cert to d'ironia, només faltaria que un bus elèctric es quedés sense bateria al cap de 10 minuts d'arrancar.
Tornem al tema, si us plau.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Monday 20/02/2017 8:49
by jaezcurra
Tramvia per decret
L’Ajuntament prepara amb fets consumats la connexió per la Diagonal encara no aprovada
RAMON SUÑÉ, Barcelona | 20/02/2017 01:31
http://www.lavanguardia.com/encatala/20 ... ecret.html
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Monday 20/02/2017 16:14
by França451
No sé, pero la noticia me da que está redactada de forma demagógica y populista. Habla de un referéndum perdido, de las intenciones "aviesas" del ayuntamiento de implantar el TRAM por la fuerza, de que TMB perdería líneas importantes y por tanto se vería obligada a echar a algunos trabajadores....
Tiene la sensación de que todo es demonizar. La cuestión por parte de los medios es demonizar: si nos fijamos la prensa oficial siempre está igual: si hay avería en los trenes de Rodalies, a cacarearlo en primera página y a chillar, para que luego los usuarios en sus comentarios también protesten. Si hay un atropello o un accidente, la culpa siempre es del maquinista y los medios salen chillando penas de cárcel para los maquinistas. Si FGC tiene retrasos, los medios también se ponen a chillar que se va pareciendo a Rodalies. Si se hace la V fase de la NXB, los medios salen chillando. Si se hace el tranvía por la Diagonal, los medios a chillar otra vez. Es uy triste que el transporte público, sea el que sea, siempre se acabe usando como arma política y que los medios siempre lo pongan a parir. Cuando no es esto, es lo otro. Y digo que es muy triste, porque aquí, al igual que en Madrid y me imagino que en otras ciudades y puntos del país, cada vez que sale una noticia hablando mal del transporte público, siempre he escuchado a gente que lo lee frases de tipo "menos mal que yo tengo coche y a mí no me afecta eso"... Qué razón tenéis en este foro cuando decís que todo este tipo de "noticias" promueven el uso del coche privado. Una vez más, aquí tenemos la prueba. ¿Por qué siempre hay que sacarle las tripas a cualquier tipo de transporte público? Así conseguimos que la opinión pública le tenga un completo asco, muchos dejen de utilizarlo o se estén todo el día quejando y esa es la excusa que los gobiernos tienen para financiarlo cada vez menos, y si pueden, acabar tirándolo a la basura. Estamos hablando de la movilidad de cientos, miles, millones de personas. Pero como bien dicen algunos, todavía en pleno Siglo XXI, se sigue considerando el transporte público como "transporte de ganado", se trata como tal, como tal se financia y como tal se critica cada vez que se quiere hacer algo.
Si en Barcelona la gente está en contra del transporte público es porque hay un grupo de tiparracos que ya se han encargado de demonizarlo y nos tienen acostumbrados a tirarle el vómito encima, si no veríais cómo se le tiene más respeto. Con el Tram, pasa igual: los coches se cruzan delante de los tranvías, porque la sociedad aquí tiene a toda la ciudad acostumbrada a que no se le tenga ningún tipo de respeto. Con la gente pasando delante de los pasos a nivel de los trenes igual. Es cuestión de educación y de tener respeto al transporte público. Pero si ni siquiera La Vanguardia es capaz de fomentar un mínimo de respeto por el Tranvía en esta noticia, no esperemos que la gente mañana coja sus coches y se detenga delante de la línea para dejar paso al Tram.
"Diagonal o Diagonal"
Posted: Monday 20/02/2017 18:54
by Javi M
Totalment vomitiu i fastigós tant la forma com el contingut de l'article, ja habitual a La Vanguardia sobre l'assumpte tramviari.
Tampoc no entenc amb quin criteri defensen que el tramvia només es pot construir prèvia aprovació per referèndum, però no així amb la resta d'obres que s'executen per tota la ciutat. Hi ha decisions eminentment tècniques què, sentint-ho molt, corresponen únicament als tècnics experts en la matèria.
El Sr. Trias es va passar per on va voler el resultat del referèndum que es va fer sobre la Diagonal, i va executar unes obres inútils havent guanyat l'opció C, obres que ara s'hauran de desfer amb el tramvia. Així que val més que tanquin la boca, i lliçons de democràcia per part de CiU, les justes.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Monday 20/02/2017 19:19
by uriol108
ja sabem de quin peu calça La Vanguardia... son de la banda d'Unió i una mica del CDC de Xavier Tries...
La Vanguardia i CiU
Posted: Monday 20/02/2017 20:30
by Javi M
Això és es una obvietat. A aquestes alçades de la pel·lícula, és com plantejar-se la inclinació política de l'ABC, InterEconomía o la COPE.
Re: "Diagonal o Diagonal"
Posted: Monday 20/02/2017 20:48
by Oriolix
Javi M wrote:El Sr. Trias es va passar per on va voler el resultat del referèndum que es va fer sobre la Diagonal, i va executar unes obres inútils havent guanyat l'opció C, obres que ara s'hauran de desfer amb el tramvia. Així que val més que tanquin la boca, i lliçons de democràcia per part de CiU, les justes.
Pensava que el tema ja estava aclarit, però ho tornem a recordar. Va guanyar l'opció "C-Cap de les anterior". El sr.Trias, a qui no conec de res, en aquest cas va fer exactament el que va sortir en la consulta: fer unes obres que no eren ni l'A ni la B (evidentment ho va fer per interès, no per complir el mandat popular)
Opció C
Posted: Monday 20/02/2017 21:36
by Javi M
De la pròpia
Vanguardia:
CONSULTA SOBRE LA DIAGONAL
Opción C: Varapalo al alcalde Hereu
El 79,8% de los participantes en la consulta popular vota no reformar la Diagonal y la propuesta preferida por el alcalde logra sólo el 11,38%
[...] La opción C (no tocar ahora la Diagonal) ha conseguido 137.474 votos en la polémica consulta
Res més a dir, senyoria.
Re: Opció C
Posted: Monday 20/02/2017 22:20
by Oriolix
Javi M wrote:De la pròpia
Vanguardia:
CONSULTA SOBRE LA DIAGONAL
Opción C: Varapalo al alcalde Hereu
El 79,8% de los participantes en la consulta popular vota no reformar la Diagonal y la propuesta preferida por el alcalde logra sólo el 11,38%
[...] La opción C (no tocar ahora la Diagonal) ha conseguido 137.474 votos en la polémica consulta
Res més a dir, senyoria.
Ja té nassos que citis La Vanguardia quan està clar que és un mitjà anti-tramvia. Els que tenim memòria recordem que la C era "Cap de les anteriors", tot i que els periodistes simplificaven en "no reformar la Diagonal".
El video del TN amb el discurs d'Hereu que en el 2:55 diu literalment "l'opció que deia literalment, així estava en les bases, ni la primera ni l'altra, ni l'A ni la B, cap de les dues anteriors"
http://www.ccma.cat/324/Lopcio-C-simpos ... ia/677945/
Caso sobreseguido !
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Monday 20/02/2017 22:33
by Oriolix
INFORME CONSULTA CIUTADANA DE LA DIAGONAL
28 maig 2010
https://bcnroc.ajuntament.barcelona.cat ... 1/5324.pdf
p.66:
La Comissió va tornar a manifestar la seva preocupació per la confusió que generava l‘opció de resposta «C», i va acordar emetre una nota de premsa amb el significat concret d‘aquesta opció de resposta, segons constava recollit en el tercer dictamen aprovat en sessió plenària:
la tercera opció en la Consulta sobre la Diagonal ha de ser interpretada com la disconformitat amb els dos projectes de reforma plantejats pel Govern de la Ciutat i no com la negativa a la transformació de la Diagonal en els termes proposats per acord de tots els grups polítics municipals en el Ple Municipal i amb el suport d'aquest Consell, en la línia d'augmentar el transport públic, reduir-ne el privat, millorar-ne la qualitat mediambiental i augmentar-hi els usos per vianants. Altrament, implicaria un canvi d'enfocament a l'adoptat inicialment pel mateix Consistori i per aquest mateix Consell, improcedent en aquest moment del procés participatiu i incoherent amb els orígens i les raons d'aquesta iniciativa