Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Monday 22/02/2016 18:22
El conductor ja veu que hi ha dos vagons fora, dubto que sigui tan irresponsable de no deixar temps a que la gent se n'adoni i canviï de vagó.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si es queden 464 d'aqui que treuran les que hi ha a la R1?Renfe451 wrote:Refloto aquest fil ja que Renfe portarà els 18 Civia procedents de Sevilla/Cádiz a Rodalies. La reorganització de serveis en aquells dos nuclis farà que els Civia 465 que fins ara operaven a terres andaluses, ho fagin en breu a casa nostra. A canvi, ells es quedaran amb Civies més petits, els 463 per Cádiz i els 464 per Sevilla.
De moment, ja n'han arribat dos, els 465-227 i 465-228 que des de fa uns dies ja es troben operant per Barcelona, i amb la base ja canviada a Vilanova.
Cal mencionar a més, que a Andalusia no ha sentat gens bé aquest canvi, fins i tot la Junta ja s'ha queixat a Renfe, però aquesta ha assenyalat que ho fan per les necessitats de l'operador.
Los primeros 465 del 201 al 208 también empezaron sus servicios en Barcelona cuando empezaron a circular comercialmente allá por 2008 y estuvieron por aquí hasta 2010-2011 que fue cuando se los llevaron. En un principio todos estos tienen que llegar aquí paulatinamente durante las próximas semanas o meses.trainman wrote:Los 465-227 y 465-228 empezaron a prestar servicio en Barcelona, por lo que vuelven de nuevo para acá.
Los 465 de Sevilla/Cádiz son los 465-201 a 208, 220, 227, 228 (estos empezaron a prestar servicio en Barcelona), 232 a 236, 267 y 268.
Las 447 se van quedar en Barcelona y no se van a mover de núcleo buena parte de ellas (salvo las ex-Madrid quizás, pero estas se van a quedar una buena temporada). Por lo que respecta a los Civia, buena parte de ellos podrían hacer R1 para sustituir a las 463 y 464 que dejaran vacantes, aunque la mayor parte de ellas las veremos en sus líneas habituales (R2, algunos R4, R7 o R8) y a lo mejor van a dejar la línea con dominio de 447.David.F.C.M.B.1000 wrote:Si los civia que vienen de Andalucía, por ejemplo si los pusieran en la R1, pueden quitar algunas 447 de la linea ponerlas en otra o llebarlas a otros núcleos ???
Pel que tinc entès algunes parades de la R2N no caben doble de 465, com St Andreu Comtal. I si treuen 464 de la R1 només podran colocar 465 en simple ja que clot crec només cap doble 464fgc113 wrote:Es comentava que canvien els 463 per 465 per a fer els R2 Nord amb doble de 465.
Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.UT440_132M wrote:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
Clar que marxen trens. Venen 465 i se'n van 463 i 464 a Sevilla i Cádiz.Miquel wrote:Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.UT440_132M wrote:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
fgc113 wrote:Clar que marxen trens. Venen 465 i se'n van 463 i 464 a Sevilla i Cádiz.Miquel wrote:Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.UT440_132M wrote:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
Es un movimiento para cubrir la saturacion de capacidad en los trenes de Rodalies, y es una decision que viene de hace tiempo ya que los 463 y 464 han sido los únicos cercanías que no fueron pintados/vinilados en naranja de RDC.Abril74 wrote:No es parlava fa un temps que el civies 463 i les 464 les volien transformar en 465?, cada cop entenc menys aquest moviment de material, tenint en compte que més aviat que tard RENFE haurà d'adquirir nou Material Rodant adaptades el PMR ampliant el Parc de Civies o una nova Serie per retirar les 446, 470 i no sé si serà el cas de les 448 que no estant adaptades el PMR
És clarament una reconversió d'un 463, afegint-li un cotxe més. Si es compleixen els plans actuals de Renfe, en breu hauria d'anar cap a Sevilla.Abril74 wrote:Avistat el Civia 464-229 a Mataró els Tallers Irvia, serà una reconversió de una 463?
Parece ser que van rápidos... creo que la 232 es la tercera en llegar a Barcelona procedente de Andalucía. Se sabe desde cuándo llegó aquí?trainman wrote:El 465-232 ex-Sevilla ha sido el encargado de realizar hoy la R7