Massa cotxes
Posted: Tuesday 28/03/2017 11:23
L'ús massiu del cotxe és un problema, amb o sense tramvia. Per tant, qualsevol cosa que ho faci palès i obligui a prendre-hi mesures, benvinguda sigui.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
¿Y qué tiene de malo el hacer un referendum en el que todos votemos o a favor o en contra del Tram? Será la forma más exacta de saber si se quiere el Tram o no y entonces no tiene porqué haber berrinches.ortegote wrote: Al final hasta CIU proclamara un Referendum de Tranvia Si o Tranvia No, pagado por los Barceloneses claro.
Podran votar els dels municipis afectats? Perquè sembla que el tramvia només sigui de Barcelona. Que per cert, hi estan a favor, només a BCN han de fer el paripe.adriaesc wrote:¿Y qué tiene de malo el hacer un referendum en el que todos votemos o a favor o en contra del Tram? Será la forma más exacta de saber si se quiere el Tram o no y entonces no tiene porqué haber berrinches.ortegote wrote: Al final hasta CIU proclamara un Referendum de Tranvia Si o Tranvia No, pagado por los Barceloneses claro.
Aquest nou tram del Tram afecta a Barcelona en quant a obres i diners (que segons diuen serien municipals); per tant, que només voti Barcelona.metring wrote:Podran votar els dels municipis afectats? Perquè sembla que el tramvia només sigui de Barcelona. Que per cert, hi estan a favor, només a BCN han de fer el paripe.adriaesc wrote:¿Y qué tiene de malo el hacer un referendum en el que todos votemos o a favor o en contra del Tram? Será la forma más exacta de saber si se quiere el Tram o no y entonces no tiene porqué haber berrinches.ortegote wrote: Al final hasta CIU proclamara un Referendum de Tranvia Si o Tranvia No, pagado por los Barceloneses claro.
Això és perquè ningú ha informat encara ni dels avantatges ni dels inconvenients del Tram.El Maño amañado wrote:Si hacen el referéndum del tram a los ciudadanos, saldrá que no seguramente. Más que nada, porque muchos de los que votarán "no", todavía no saben qué ventajas conlleva hacer el tram.
Por eso quiero que se haga el tram sin la consulta ciudadana, como hizo el Trias con la reforma de la Diagonal (que tampoco hizo tanto paripé con la opinión ciudadana).
Cert, per culpa d'una consulta ciutadana, ens vam quedar sense museu de transport a les cotxeres de Sants.fgc113 wrote:Hi ha certs temes (parlant de transport) que no poden quedar en mans d'un referèndum, sinó que ho han de decidir els tècnics. Per exemple, imagineu que es fa un referèndum a Montcada per decidir sobre el soterrament o un a Cambrils i Salou pel desmantellament de la línia actual. O un a Barcelona per construir quilòmetres i quilòmetres de metro innecessaris i que mai no s'acabaran de pagar.
El Tram como proyecto al 100% se debe hacer completo uniendo los dos trazados existentes por la Diagonal.adriaesc wrote:¿Y qué tiene de malo el hacer un referendum en el que todos votemos o a favor o en contra del Tram? Será la forma más exacta de saber si se quiere el Tram o no y entonces no tiene porqué haber berrinches.ortegote wrote: Al final hasta CIU proclamara un Referendum de Tranvia Si o Tranvia No, pagado por los Barceloneses claro.
Depen de quins siguin els "tecnics", perquè si son els que han inventat la nova xarxa de bus estem arreglats.El transport s'ha de regir per criteris estrictament tècnics. Punt.
Aquests dos despropòsits, el no tenir la xarxa de tramvia unida i la creació del inicialment anomenat Retbus li ho hem d'"agrair" a l'alcalde Closforonda 141 wrote:Depen de quins siguin els "tecnics", perquè si son els que han inventat la nova xarxa de bus estem arreglats.El transport s'ha de regir per criteris estrictament tècnics. Punt.
És el conjunt de la xarxa de transport qui ha de ser coherent i adeqüada a les necessitats generals. El tramvia no és una xarxa independent que hagi d'estar unida a ella mateixa per funcionar, de la mateixa manera que, per exemple, no hi ha cap "llei natural" que digui que s'han d'unir les línies de Bus Expres que venen d'una banda de Barcelona amb les que venen de l'altra banda.metring wrote: Aquests dos despropòsits, el no tenir la xarxa de tramvia unida i la creació del inicialment anomenat Retbus li ho hem d'"agrair" a l'alcalde Clos
Però és que en aquest cas resulta que el projecte inicial és el d'una línia de tramvia que cobreix tota la Diagonal, i ho he explicat centenars de cops. Per la mateixa regla de tres deixem la L9 com està, per a que sembli més "coherent"? De debò, ja cansa.Baró de MunChausson wrote:És el conjunt de la xarxa de transport qui ha de ser coherent i adeqüada a les necessitats generals. El tramvia no és una xarxa independent que hagi d'estar unida a ella mateixa per funcionar, de la mateixa manera que, per exemple, no hi ha cap "llei natural" que digui que s'han d'unir les línies de Bus Expres que venen d'una banda de Barcelona amb les que venen de l'altra banda.metring wrote: Aquests dos despropòsits, el no tenir la xarxa de tramvia unida i la creació del inicialment anomenat Retbus li ho hem d'"agrair" a l'alcalde Clos
I per què hem de votar el Tram i no la Nova Xarxa Bus? Jo també vull votar si eliminen la línia 20, per exemple. O que arreglin les voreres del meu carrer.adriaesc wrote:¿Y qué tiene de malo el hacer un referendum en el que todos votemos o a favor o en contra del Tram?