Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Penjo fotos de la nova cartelleria de Rodalia Catalunya que he fet aquesta tarda i que encara s'està instal·lant a Montcada i Reixac-Santa Maria. És similar a la de FGC però no igual:
Rètol amb el nom de l'estació. Com veieu, és igual als rètols de la Llobregat-Anoia i similars als de la línia de la Pobla, amb el logotip de Rodalia a l'esquerra del cartell, com els de les estacions del Transilien de París que porten el seu logotip a l'esquerra.
Cartell de sortida. A diferència de FGC, és negra mentre que els de FGC són periquites.
Vinils a la porta d'accés a l'estació amb el logotip de Rodalia Catalunya. A la taquilla, a dalt, també hi és juntament amb un de venda de bitllets també taronja.
Cartell d'indicació de les diferents destinacions que ens podem dirigir. Com podeu veure, es fa servir la nomenclatura integrada i el número de via en negre a diferència de FGC que és gris.
Vista d'un cartell del nom d'estació d'andana junt a un indicador de la via on es trobem. A diferència de FGC, és negre, mentre que a FGC sempre ha sigut gris i blanc, actualment només blanc.
Vista dels suports dels pandells on s'han de penjar els horaris, preus... encara són a mig instal·lar. Són iguals als últims que s'han anat posant a altres estacions de RENFE.
Cartell de confirmació de la direcció de la via 1 al pas subterrani de l'estació.
Rètol amb el nom de l'estació. Com veieu, és igual als rètols de la Llobregat-Anoia i similars als de la línia de la Pobla, amb el logotip de Rodalia a l'esquerra del cartell, com els de les estacions del Transilien de París que porten el seu logotip a l'esquerra.
Cartell de sortida. A diferència de FGC, és negra mentre que els de FGC són periquites.
Vinils a la porta d'accés a l'estació amb el logotip de Rodalia Catalunya. A la taquilla, a dalt, també hi és juntament amb un de venda de bitllets també taronja.
Cartell d'indicació de les diferents destinacions que ens podem dirigir. Com podeu veure, es fa servir la nomenclatura integrada i el número de via en negre a diferència de FGC que és gris.
Vista d'un cartell del nom d'estació d'andana junt a un indicador de la via on es trobem. A diferència de FGC, és negre, mentre que a FGC sempre ha sigut gris i blanc, actualment només blanc.
Vista dels suports dels pandells on s'han de penjar els horaris, preus... encara són a mig instal·lar. Són iguals als últims que s'han anat posant a altres estacions de RENFE.
Cartell de confirmació de la direcció de la via 1 al pas subterrani de l'estació.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Sóc usuari de la R2 nord i estic més que fart d'anar en Civia, nosaltres també els gaudim!Mako448 wrote:I els dos civies nous,a la R1 com no.Sembla que les altres línies de Rodalies no puguin tenir trens adaptats a PMR.
De fet, hi han caps de setmana que TOT el servei a la R2 nord (excepte de Sant Celoni a Maçanet, se sobreentén) es fa només amb Civia...
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
M'agrada la nova cartelleria, sobretot la manera d'indicar les línies. Ho trobo molt més entenedor que l'actual 4-Martorell/Vilafranca/St. Vicenç C., que avegades es quedava casi sense cartell
Esperem vagin estenent aquesta cartelleria a altres estacions
Esperem vagin estenent aquesta cartelleria a altres estacions
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Després dels rètols, els teleindicadors
Ara només cal canviar els teleindicadors dels trens que diuen "Barna Sants" i perles semblants.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Monday 28/08/2006 1:24
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Location: Sant Celoni
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Doncs jo he vist algun Civia amb destinació Maçanet, com el que passa per Sant Celoni a les 21:33UT596001 wrote: Sóc usuari de la R2 nord i estic més que fart d'anar en Civia, nosaltres també els gaudim!
De fet, hi han caps de setmana que TOT el servei a la R2 nord (excepte de Sant Celoni a Maçanet, se sobreentén) es fa només amb Civia...
I igualment, tenint l'estació de Palautordera com està no deuria d'haver cap Civia en aquesta línia, que això ni és estació ni res, del tren caus al fang directament, menys en un trosset amb l'andana aixecada.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Jo també, ho deia per el tema que trens de Rodalia que vagin més enllà de Maçanet n'hi ha molt pocs, per això ho deia.david_jim wrote:Doncs jo he vist algun Civia amb destinació Maçanet, com el que passa per Sant Celoni a les 21:33
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Interessant... estan adapatant tota la imatge corporativa a la de FGC...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Fixeu-vos en una cosa molt interessant!
Dins els trens els mapes són de totes les línies ATM.
Dins els trens els mapes són de totes les línies ATM.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
UT596001 wrote:
Cartell d'indicació de les diferents destinacions que ens podem dirigir. Com podeu veure, es fa servir la nomenclatura integrada i el número de via en negre a diferència de FGC que és gris.
I tant els costava tal com ho han fet amb Sant Vicenç de Calders,ficar a sota d'on posa "R7 Martorell" "per/por/by Cerdanyola Universitat".Amb aixó crearàn confusions.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Anglès macarrònic
En anglès, no hauria de dir "by", sinó "via". Decididament, els diccionaris bilingües fan més mal que servei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
http://www.ccoo.cat/aspnet/noticia.aspx?id=119817
El servei de Rodalies ampliarà els seus horaris d'arribada a l'aeroport del Prat per millorar l'accessibilitat dels treballadors
CCOO de Catalunya considera encertades les primeres mesures del Govern de la Generalitat al capdavant de Rodalies.
CCOO de Catalunya considera molt encertades algunes de les primeres mesures que el Govern de la Generalitat ha assumit, poc després de fer-se càrrec del traspàs dels serveis de Rodalies que el Ministeri de Foment va formalitzar a començaments de l'any 2010. Una d'aquestes primeres mesures, la reclamació dels treballadors i treballadores de l'aeroport de El Prat de que els primers serveis arribessin abans de les 5.30 hores per poder accedir als seus llocs de treball, ha estat des de fa anys una reivindicació històrica de CCOO de Catalunya i dels treballadors i treballadores de l'aeroport. Repetidament, el nostre sindicat ha demanat a les administracions central i autonòmica aquesta millora al lloc de treball, però sempre hem topat amb l'opacitat dels gestors de Renfe.
De fet, aquesta mesura s'emmarca dins de les 25 propostes prioritàries de millora de les Rodalies operades per Renfe que CCOO de Catalunya va presentar el proppassat mes de gener al secretari de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Manel Nadal.
El Govern també ha impulsat altres millores, com l'ampliació de serveis en caps de setmana i d'horaris en els últims trens diaris, el que permetrà una substancial millora de l'accessibilitat dels ciutadans, encara que, de moment, només afecten a algunes línies concretes.
Amb la nova gestió de la Generalitat de Catalunya sembla que han entrat aires nous a la gestió d'aquests serveis, encara que es tracti de passos, com va admetre el Conseller Nadal, "simbòlics". Per això, des de CCOO de Catalunya, considerem que és necessari que aquests avenços es consolidin en totes aquelles reclamacions que, repetidament, s'han fet per millorar els serveis de Rodalies de Barcelona.
El servei de Rodalies ampliarà els seus horaris d'arribada a l'aeroport del Prat per millorar l'accessibilitat dels treballadors
CCOO de Catalunya considera encertades les primeres mesures del Govern de la Generalitat al capdavant de Rodalies.
CCOO de Catalunya considera molt encertades algunes de les primeres mesures que el Govern de la Generalitat ha assumit, poc després de fer-se càrrec del traspàs dels serveis de Rodalies que el Ministeri de Foment va formalitzar a començaments de l'any 2010. Una d'aquestes primeres mesures, la reclamació dels treballadors i treballadores de l'aeroport de El Prat de que els primers serveis arribessin abans de les 5.30 hores per poder accedir als seus llocs de treball, ha estat des de fa anys una reivindicació històrica de CCOO de Catalunya i dels treballadors i treballadores de l'aeroport. Repetidament, el nostre sindicat ha demanat a les administracions central i autonòmica aquesta millora al lloc de treball, però sempre hem topat amb l'opacitat dels gestors de Renfe.
De fet, aquesta mesura s'emmarca dins de les 25 propostes prioritàries de millora de les Rodalies operades per Renfe que CCOO de Catalunya va presentar el proppassat mes de gener al secretari de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Manel Nadal.
El Govern també ha impulsat altres millores, com l'ampliació de serveis en caps de setmana i d'horaris en els últims trens diaris, el que permetrà una substancial millora de l'accessibilitat dels ciutadans, encara que, de moment, només afecten a algunes línies concretes.
Amb la nova gestió de la Generalitat de Catalunya sembla que han entrat aires nous a la gestió d'aquests serveis, encara que es tracti de passos, com va admetre el Conseller Nadal, "simbòlics". Per això, des de CCOO de Catalunya, considerem que és necessari que aquests avenços es consolidin en totes aquelles reclamacions que, repetidament, s'han fet per millorar els serveis de Rodalies de Barcelona.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Bé, jo diria que la reivindicació és des que es va inaugurar la T1. El primer tren arriba a les 5.50 (aprox) a l'aeroport i abans era suficient per aquells treballadors que entraven a les 6.00. Amb la nova terminal, tota aquesta gent ja no pot anar en tren ja que s'han d'afegir 15 minuts com a mínim.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Anglès macarrònic
I en comptes d'"Exit" no seria millor dir-ne "Way out"?Guigui wrote:En anglès, no hauria de dir "by", sinó "via". Decididament, els diccionaris bilingües fan més mal que servei.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Sortida" en anglès
S'accepten les dues formes. Possiblement, "exit" sigui més americà i "way out" més britànic, tot i que a nivell internacional, cada cop es tendeix més vers un híbrid anomenat "North Atlantic" on, per raons òbvies, predomina la variant americana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
També hi ha un mapa de les línies de només RENFE amb la zonificació de RENFE, però com a novetat surt la línia de Puigcerdà (per fi!)EUKibo wrote:Fixeu-vos en una cosa molt interessant!
Dins els trens els mapes són de totes les línies ATM.
Ara, afegint la línia de Puigcerdà l'han pifiat:
-Posa que la línia acaba a Puigcerdà
-S'han equivocat a l'ordre de les estacions i segons ells després de Planoles ve La Molina i després Toses.
-No esmenta la correspondència amb el cremallera de Núria a Ribes de Freser ni tampoc esmenta la correspondència amb autobusos a Torelló, Ripoll i Puigcerdà, a diferència de la resta del nucli de rodalia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
^^Només es posa un tren més a les 5am, des de BCN a l'aeroport del Prat. Quelcom és quelcom...metring wrote:http://www.ccoo.cat/aspnet/noticia.aspx?id=119817
El servei de Rodalies ampliarà els seus horaris d'arribada a l'aeroport del Prat per millorar l'accessibilitat dels treballadors
CCOO de Catalunya considera encertades les primeres mesures del Govern de la Generalitat al capdavant de Rodalies.
CCOO de Catalunya considera molt encertades algunes de les primeres mesures que el Govern de la Generalitat ha assumit, poc després de fer-se càrrec del traspàs dels serveis de Rodalies que el Ministeri de Foment va formalitzar a començaments de l'any 2010. Una d'aquestes primeres mesures, la reclamació dels treballadors i treballadores de l'aeroport de El Prat de que els primers serveis arribessin abans de les 5.30 hores per poder accedir als seus llocs de treball, ha estat des de fa anys una reivindicació històrica de CCOO de Catalunya i dels treballadors i treballadores de l'aeroport. Repetidament, el nostre sindicat ha demanat a les administracions central i autonòmica aquesta millora al lloc de treball, però sempre hem topat amb l'opacitat dels gestors de Renfe.
...
Però el que ha de fer la GENE es obligar la RENFE a posar, com a mínim, un tren cada 20 min.
Visca el metro!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Gene"
No és la Gene, és en Gene. Passa que no sé què té a veure en Gene Hackman en tota aquesta història.bitxofo wrote:Però el que ha de fer la GENE es obligar la RENFE a posar, com a mínim, un tren cada 20 min.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
no entenc aquesta decoració als trens , si els civia son de renfe operadora , ella ne pot fer el que bulgui amb el seu material i decoracio , a mes de quedar ridiculs a collons la gent els pot confondre amb regionals i fins i tot amb trens de FGC , podrien aver ficat un petit distintiu pero esgarrar la linia del tren ... , es pitjo que el fracasat intent de canvi de imatge de regionals de taronja a blau amb una enorme fletxa blanca , que es podien veure en una 440 o 470 no recordo be i una 448
sa de fer algo, ja en tenim prou amb tant pantone que ara fan aquesta cursilada...
em fa molt mal diro com amant dels trens pero prefereixo que vaiguin amb els mierditis "grafitis" que amb la decoracio que els i han ficat.
sa de fer algo, ja en tenim prou amb tant pantone que ara fan aquesta cursilada...
em fa molt mal diro com amant dels trens pero prefereixo que vaiguin amb els mierditis "grafitis" que amb la decoracio que els i han ficat.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Totalment d'acord amb el que esmenta amb josep_serre, no crec que tingi que haber confusions ni amb els trens de FGC ni amb serveis de Regionals, a mes aquestas unitats de moment sols farán Molins-Mataró o L'Hospitalet-Massanet que precisament no son serveis de MD, per altre banda a mi m'agrada molt la nova decoració, per lo menys tenim visualment una nova imatge.