Page 13 of 30

Posted: Saturday 04/10/2008 19:45
by victorcasta
El que havien de fer és com han fet amb algunes de les últimes inauguracions de transport públic: posada en servei. I ja està. Si les associacions de veïns, amb ajuda de la Generalitat, volen fer activitats o algun tipus de festa social dirigida a la gent del barri, perfecte -de fet, demà hi haurà festa popular, amb fideuà inclosa, per celebrar l'obertura-, però ja està.

Re:

Posted: Saturday 04/10/2008 19:53
by MetroBCN
victorcasta wrote:El que havien de fer és com han fet amb algunes de les últimes inauguracions de transport públic: posada en servei. I ja està. Si les associacions de veïns, amb ajuda de la Generalitat, volen fer activitats o algun tipus de festa social dirigida a la gent del barri, perfecte -de fet, demà hi haurà festa popular, amb fideuà inclosa, per celebrar l'obertura-, però ja està.
Humm, tens raó.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 20:32
by Busman
Sabeu si el fet de que avui només circulessin 2100 a la L4 està relacionat amb l' apertura del nou tram de la L3? Potser per causa de l' actualització de panells i (hipotètica) megafonia als 9000?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 20:59
by pol
Aquesta tarda m'he passat per la ampliació de la L3, i aquí unes fotos:

Roquetes

ImageImage
Un 5000 entra a Roquetes direcció: Trinitat Nova

ImageImage
Cartell amb el nom de l'estació

ImageImage
Andanes de l'estació

ImageImage
Situació de l'estació de Roquetes

ImageImage
Un 2000 efectua entrada a l'estació

ImageImage
El dia de la possada en servei del nou tram els termometres encara teniem aquesta enganxina possada.

Trinitat Nova


ImageImage
Cartell amb el nom de l'estació (el color no es el real)

ImageImage
Andanes de l'estació terminal de la línia 3.

ImageImage
5000, que finalitza el recorregut espera per sortir.

ImageImage
Gran mural de l'estació de Trinitat Nova

ImageImage
Exterior de l'estació

ImageImage
Un 3000R marxa de la nova estació.

Com a curiositat, cap panell de la L3 funcionava tots estaven amb aquella frase que diu: Procesant nova informació.
I també que a Trinitat Nova (L4-L11), he vist el sr. Pasqual Maragall, el qual anava a veure l'ampliació de la L3.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:10
by MetroBCN
Gracies per les fotos!

Peró, tinc una cosa que encara no l'ho he ''pillat'' encara; es que per que a Roquetes, els seients són com S; com una serp?
Ho podrien posar recte...

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:20
by MetroBCN
Busman wrote:Sabeu si el fet de que avui només circulessin 2100 a la L4 està relacionat amb l' apertura del nou tram de la L3? Potser per causa de l' actualització de panells i (hipotètica) megafonia als 9000?
Doncs, potser. An aprofitat el nou tram de la L3 y posen 2100 a la L4

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:26
by ping
Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.

Coses del perllongament

Posted: Saturday 04/10/2008 21:28
by Guigui
pol wrote:El dia de la possada en servei del nou tram els termometres encara teniem aquesta enganxina possada.
Es deurien refiar massa dels kinkis altruistes.

Veig que a Trinitat Nova utiltzen una sola via.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:29
by victorcasta
ping wrote:Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.
Doncs jo el trobo trencador i original, per a una estació de metro.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:30
by MetroBCN
ping wrote:Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.
Tic amb tú. S'ho podrien currar més.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:34
by MetroBCN
victorcasta wrote:
ping wrote:Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.
Doncs jo el trobo trencador i original, per a una estació de metro.
Buenu, que cadascú opini com vol, que per aixó es un fórum.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 04/10/2008 21:36
by ping
victorcasta wrote:
ping wrote:Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.
Doncs jo el trobo trencador i original, per a una estació de metro.
Trencador si, sembla un grafiti mal fet. Original tambe, per el mateix. Un unic color (el negre!) atapeint llum natural...

No se de qui parteix la directiva de que les estacions de metro a Barcelona han de ser fosques i predominar el negre.

Re: Coses del perllongament

Posted: Saturday 04/10/2008 22:53
by oriolp13
Guigui wrote:Veig que a Trinitat Nova utiltzen una sola via.
potser es perquè anava amb freqüències de cap de setmana, suposo que els dies de cada dia, amb freqüències de 3 minuts, arribarà un metro i marxarà el següent, ja que sinó 3 minuts són pocs per el canvi de cabina.

Sentit pràctic

Posted: Sunday 05/10/2008 0:24
by Guigui
ping wrote:Esperpentic el mural de trinitat nova. Esperpentic de veritat. Vergonyos.
No, pràctic. D'aquesta manera, els marrans estètics de sempre es pensaran que ha sigut obra d'algun "col·lega" i no ho empastifaran (més).

Prolongacion L3

Posted: Sunday 05/10/2008 0:57
by automotorserie 436
Esta noche he visitado las nuevas estaciones de la L3, poca diferencia en cuanto a diseño veo en caunto que siguen la misma tónica que sus predecesoras, Valldaura, canyelles i mundet.
Por tanto más de los mismo, estaciones grises, frías, que le vamos a hacer....
Al salir he preguntado en ventanilla si tenían billete conmemorativo de la prolongación, no sabía nada, deduzco que no se han hecho, que lástima no os parece?
Ya sé que algunos dirán que no es rentable, pero... acaso no es motivo de celebración?
:'(
Saludos al Foro

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 05/10/2008 0:59
by Busman
A mí m'ha cridat l'atenció la decoració del pou de Roquetes. Dóna la sensació de que algú s' hi ha jugat la vida per col.locar-lo. L' únic que li queda a l' administració es haver de pagar indemnitzacions per voler-se passar de modernillos horteres.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 05/10/2008 1:13
by faristol
Aquesta tarda he "inaugurat" el nou tram, m'ha semblat correcte, pero quan van inaugurar l'anterior fins a Canyelles.....d'aixo fa....uf... va sorprende l'aspecte trencador d'aquelles estacions i totes diferents, ara sembla que la cosa esta bastant mes discreta, altres epoques suposo...

LA FRASE DE LA INAUGURACIO Sens dubte aquesta:

Unes senyores amb una edat respectable, prop del 70 anys, s'han assegut als sients de pedra de Trnitat Nova i una ha dit "UF QUE FRIO" y una altre ha dit "ESTO VA BA DE BIEN PARA LAS ALMORRANAS!!!!!" veridic, per riure.... o no.

El cert es que aquesta especie de seients de pedra que semblen una imitacio als que hi ha als pubs de diseny (pero de skay) al hivern ja veurem qui te "dallonsis" per seure.

L'estacio de TRINITAT NOVA, una mica cutres els acabats,com una sensacio de coses rematades de forma massa sencilla, no m'agradat els panells de les parets que deixen veure el formigo del darrera i les marques amb spray fluorescent del les obres mentre pjes per les escales mecaniques, per la part bona la gran amplitud d'espais, pero que al hivern sera una nevera quasi segur, tambe bo l'enllaç amb la linia 4/11 curtet, l'ascensor deu n'hi do el troç de pujada es llarg veient totes les "tripes" del troç intermig de l'estacio, es curios ja que crec que no habia pujat a un ascensor "metril" tan larg.

Per cert al tunel quan arribes a TRINITAT NOVA he vist les parets molt folrades de "paper ALBAL" (recubriment) hi haura problemes de filtracions??? Ah un ascensor de trinitat nova estava fora de servei, comencem aviat i dos trams d'escales estaven parades (amb tants trams d'escales es un paradis pels bretols "para escales")

En fi, una mica mes de metro a Barcelona que fa ja uns anys que tenia que haver estat fet.

De debò que ho pensen deixar aquí?

Posted: Sunday 05/10/2008 1:32
by Guigui
Per cert, em quedo amb una frase de l'article de La Vanguardia:
Con esta puesta en servicio, se completa la extensión de la línea verde por Nou Barris, un proyecto vital para la mejora de la movilidad de amplias zonas de este distrito de Barcelona, que estaban desasistidas de un sistema potente de transporte público.
Espero que es tracti més aviat de desinformació periodísitca (o una burda llicència poètica) que no pas d'un dictat des d'algun sumptuós despatx oficial. Perquè sembla mentida que pensin donar per acabada l'extensió de la L3 per aquesta banda sense arribar-se a Trinitat Vella. Una trista estacioneta, però que alleugeriria immensament la mobilitat al Barcelonès Nord.

Re: De debò que ho pensen deixar aquí?

Posted: Sunday 05/10/2008 3:39
by Trytasa Baldaquino
Guigui wrote:Per cert, em quedo amb una frase de l'article de La Vanguardia:
Con esta puesta en servicio, se completa la extensión de la línea verde por Nou Barris, un proyecto vital para la mejora de la movilidad de amplias zonas de este distrito de Barcelona, que estaban desasistidas de un sistema potente de transporte público.
Espero que es tracti més aviat de desinformació periodísitca (o una burda llicència poètica) que no pas d'un dictat des d'algun sumptuós despatx oficial. Perquè sembla mentida que pensin donar per acabada l'extensió de la L3 per aquesta banda sense arribar-se a Trinitat Vella. Una trista estacioneta, però que alleugeriria immensament la mobilitat al Barcelonès Nord.
Sé que t'encanta 'rajar' contra el gremi dels periodistes (què curiós, precisament fa uns dies El Llop em va alletjar en un altre fil que generalitzés adjectius per a un col·lectiu complert :P ). Ara bé, en aquest cas crec que el paràgraf està escrit de forma impecable, ja que:
1.- la missió del periodista (en aquest cas concret de crònica, ja que no es tracta de periodisme d'investigació) és narrar el que li han transmés, i li han dit que la línia verda de moment s'acaba aquí.
2.- perquè, no oblidem, oficialment s'acaba aquí. Per molt que jo sigui un dels principals defensors (i interessat) en que arribi a Trinitat Vella, només es tracta d'un projecte no immediat (no apareix al PDI, només al IFercat). Per si de cas, han allargat la cua fins a la Meridiana, però no hi ha cap confirmació oficial de res.
3.- La més important: "Se completa la extensión de la línea verde por Nou Barris". Redacció impecable; si algun dia arriba a Trinitat Vella, pensa que aquest ja és el districte de Sant Andreu. Nou Barris s'acaba a la Trinitat Nova! :reve

Sóc dels més crítics amb els companys de professió quan s'ho mereixen, però tampoc és de llei carregar sempre contra el missatger. Els desitjos són uns i la trista realitat és una altra.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 05/10/2008 11:25
by MetroBCN
Unes senyores amb una edat respectable, prop del 70 anys, s'han assegut als sients de pedra de Trnitat Nova i una ha dit "UF QUE FRIO" y una altre ha dit "ESTO VA BA DE BIEN PARA LAS ALMORRANAS!!!!!"

Molt bona! :riure