Page 13 of 19

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 13:45
by Don Ramón
Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 16:03
by Granolleri
Don Ramón wrote:Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?
Per propostes que havia vist de veïns de Vallvidrera, proposaven desviar ni més ni menys que les línies N61 i N64 per Vallvidrera i no com ara que van per els túnels.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 16:32
by Don Ramón
Granolleri wrote:
Don Ramón wrote:Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?
Per propostes que havia vist de veïns de Vallvidrera, proposaven desviar ni més ni menys que les línies N61 i N64 per Vallvidrera i no com ara que van per els túnels.
Solo espero que eso fuera alguna propuesta de cuatro fumetas y no algo que fuera en serio...

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 16:43
by victorcasta
L'N8 acaba a Can Caralleu i para al peu de la carretera de Vallvidrera. És difícil definir un transport públic nocturn per a Vallvidrera i Les Planes. Ténen raó en demanar servei nocturn però un bus estàndard de l'N8 cada 20 minuts per aquella carretera tampoc crec que sigui la millor opció. Potser un microbus que sortís des de Sarrià i que arribés fins a Les Planes amb una freqüència de 30 minuts o més. Desviar l'N61 i l'N64 penalitzaria molt els que van/venen a/de Rubí i Terrassa.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 16:50
by raulitinbcn
No se què vol fer a la 80, 81, 82 i 83. Quin problema tenen? Ja són propietat de TB! Tot i que per història ja son empreses que mai ha explotat TMB, per tant, Sagalés va estar interesada en explotar-les i així ho fa. Vol fer el mateix amb la 86 i 87?

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 17:49
by Renfe451
raulitinbcn wrote:No se què vol fer a la 80, 81, 82 i 83. Quin problema tenen? Ja són propietat de TB! Tot i que per història ja son empreses que mai ha explotat TMB, per tant, Sagalés va estar interesada en explotar-les i així ho fa. Vol fer el mateix amb la 86 i 87?
El que volen dir és que les línies de Bus Nou Barris, passin a ser explotades per TMB i no pas per Sagalés com passa actualment.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 18:59
by sag470
victorcasta wrote:L'N8 acaba a Can Caralleu i para al peu de la carretera de Vallvidrera. És difícil definir un transport públic nocturn per a Vallvidrera i Les Planes. Ténen raó en demanar servei nocturn però un bus estàndard de l'N8 cada 20 minuts per aquella carretera tampoc crec que sigui la millor opció. Potser un microbus que sortís des de Sarrià i que arribés fins a Les Planes amb una freqüència de 30 minuts o més. Desviar l'N61 i l'N64 penalitzaria molt els que van/venen a/de Rubí i Terrassa.
Fer un microbus que no arribi fins pl.Catalunya, farà que mai s'utilitzi. Les úniques que sempre han tingut alguna demanda ha de passar per pl.Catalunya. Jo proposaria una branca de la N8, com si cada 40 min. arribes fins les Planes, perque és dificil realitzar el canvi de sentit a Vallvidrera. Una altra idea seria fer una linia entre pl.Catalunya y Sant Cugat per Vallvidrera, les Planes i Valldoreix feta amb midibusos.

De totes les propostes de CanviemBcn, faltaria saber com optimitzar i allargar la 32, ja és prou llarga per regular, si de cas cal regularitzar-la amb l'ajuda de la NXB i amb freqüència adecuada. El desdoblament de la 126 nose, el que caldria fer un recorregut més senzill. La millora de la H6 només hi ha la solució de fer-la pasa tota per la rda.Guinardó com era la idea inicial, pero queda la av. Verge de Montserrat només amb la 32?? Crec que faran la volta més llarga en un sentit per aporpar-la a l'Hospitalpero no serà molt útil.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 22:50
by Carlos González
Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut. :nono

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 23:04
by Renfe445
Carlos González wrote:Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut. :nono
I què dius de la B17 i la B27? :D

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 23:09
by Carlos González
Renfe445 wrote:
Carlos González wrote:Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut. :nono
I què dius de la B17 i la B27? :D
Jo no conec gaire la xarxa dels autobusos del Besòs i suposo que si són casi el mateix recorregut, doncs també :D a més estic parlant de que moltes línies tenen el mateix recorregut que un dels casos és de les línies que més conec, la L72 i la L70, la L72 no la canviaria per la raó de que fa connexió a Camps Blancs a la Coope de manera ràpida, i que a més és el que agafo per tornar a casa desde el meu institut.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 23:15
by Adolescent barceloní
Penseu que aquestes línies funcionen com si fossin una única línia. Mateix cas passa, per exemple, a les línies L82/L85, que fan el mateix recorregut però per llocs diferents. Un bus fa l'anada com a L82 i la tornada com a L85, com si fos una única línia amb dos ramals.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 23:22
by Carlos González
Adolescent barceloní wrote:Penseu que aquestes línies funcionen com si fossin una única línia. Mateix cas passa, per exemple, a les línies L82/L85, que fan el mateix recorregut però per llocs diferents. Un bus fa l'anada com a L82 i la tornada com a L85, com si fos una única línia amb dos ramals.
Però la B17 i la B27 que he vist els mapes d'ambdues línies, veig que la B17 és mil vegades més innecesària que lo de la L70 i L72,perque la B17 fa part del mateix recorregut de la B27, per lo que, només tindria que estar la B27.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 27/05/2015 23:27
by Renfe445
Carlos González wrote:Però la B17 i la B27 que he vist els mapes d'ambdues línies, veig que la B17 és mil vegades més innecesària que lo de la L70 i L72, per lo que, només tindria que estar la B27.
La B17 és un reforç de la B27. La seva missió és intentar que el tram central de la B27 estigui menys carregat de passatgers. Sobretot la veig molt necessària a l'estiu, ja que la B27 és la línia estrella de la gent de Santa Coloma que vol anar a les platges de Badalona (bé, encara que la B30 i la B31 també serveixen, haha). Per tant, la B17 hauria d'emportar-se la meitat dels passatgers de la B27, encara que sempre veuràs la B27 plena a vessar i la B17 buida, ja que els passatgers estan acostumats a la B27 de tota la vida (i mira que podrien recuperar la B28 també).

Mapa de la L88 Ampliació

Posted: Thursday 28/05/2015 17:45
by Carlos González
Ecomobisostrans wrote:Seria interessant que Sant Boi i Sant Climent tinguessin connexió en bus, per això proposo prolongar el L88 fins l'estació de Sant Boi, i integrar Sant Climent a la zona 1.
Ha veure si t'agrada aquest mapa.

https://www.google.com/maps/d/edit?auth ... pQgtzdjVHQ

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 28/05/2015 18:01
by sag470
Inconvenients d'aquesta proposta és que es perd la conexió amb Rodalies a Viladecans.

Proposaria una línia Viladecans - Sant Boi per St.Climent, com a prolongació de la L88 desde St.Climent per Ctra.St.Climent, Eusebi Güell fins estació FGC St.Boi. Només seria 10 min més, amb un temps de volta de 60min, per la qual cosa es podria posar freqüència de 30 min en hora punta.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 28/05/2015 22:44
by Carlos González
sag470 wrote:Inconvenients d'aquesta proposta és que es perd la conexió amb Rodalies a Viladecans.

Proposaria una línia Viladecans - Sant Boi per St.Climent, com a prolongació de la L88 desde St.Climent per Ctra.St.Climent, Eusebi Güell fins estació FGC St.Boi. Només seria 10 min més, amb un temps de volta de 60min, per la qual cosa es podria posar freqüència de 30 min en hora punta.
És una mica inviable en aquest sentit perquè no es podria parar un bus per la carretera ni tampoc es podria anar-hi en bus desde l'actual parada final de Sant Climent fins al carrer d'Eusebi Güell de Sant Boi (diria jo), i si et preocupa la connexió de RENFE, ho pot fer un altre bus, de les L80's (Me'n refereixo de les L82 o L85 i totes aquestes) o bé una L89 desde Sant Boi, Viladecans i Sant Climent i deixar la L88 tal com està.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 1:02
by Ecomobisostrans
laura wrote:Si Ada Colau acaba esdevenint alcaldessa, n'estic segura que moltes coses canviaran a Can TMB. Aquestes han sigut les promeses electorals de BcnComú pel que fa a l'àmbit del bus:
(...)
-Prolongar la 91 fins a la Plaça de l'Escorça per connectar amb l'L1.
Plaça de l'Escorça es la que també es diu Plaça de la Pinsa o Santa Eulàlia-2, no? Vamos, on acabaven el L52, etc. fins fa uns anys? Si es així es estupendo, ja era hora que la part de més al sud de La Bordeta tingui comunicació.
laura wrote:-Prolongar el 115 fins la Plaça de la Marina.
També molt necessari perque deu n'hi do la mala comunicació que hi ha entre Sants i la Zona Franca.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 17:38
by sag470
Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.

Carlos Gonzalez, és imposible que una línia arribés a Rodalies. Quin sentit té ser pujar qualsevol altre línia a Sant Climent per baixar a Rodalies, i que quedés en tots dos sentits. Són molts incovenients al servei de la hipotética línia. És més, trobo la teva proposta amb la suma de la L88+L96 tal com és ara.
No crec que hagi problemes per anar per la BV-2004. És el trajecte més ràpid cap a Sant Boi. L'únic problema és el barri de la Rodera, que quedaria amb la parada més próxima a 300, amb un fort desnivell.
No és pot parar a la carretera? Doncs ja hi ha varies parades de la L88.

Una altra posibilitat que hi penso, seria allargar les L86/L87 fins Sant Climent canviant el recorregut a Viladecans, i que la conexió amb Sant Boi la realitzi Baixbus|Oliveras amb un dels busitos que no s'utilitzen fent un recorregut urbà a Sant Boi.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 19:02
by Carlos González
sag470 wrote:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.

Carlos Gonzalez, és imposible que una línia arribés a Rodalies. Quin sentit té ser pujar qualsevol altre línia a Sant Climent per baixar a Rodalies, i que quedés en tots dos sentits. Són molts incovenients al servei de la hipotética línia. És més, trobo la teva proposta amb la suma de la L88+L96 tal com és ara.
No crec que hagi problemes per anar per la BV-2004. És el trajecte més ràpid cap a Sant Boi. L'únic problema és el barri de la Rodera, que quedaria amb la parada més próxima a 300, amb un fort desnivell.
No és pot parar a la carretera? Doncs ja hi ha varies parades de la L88.

Una altra posibilitat que hi penso, seria allargar les L86/L87 fins Sant Climent canviant el recorregut a Viladecans, i que la conexió amb Sant Boi la realitzi Baixbus|Oliveras amb un dels busitos que no s'utilitzen fent un recorregut urbà a Sant Boi.
Mira tu, m'agrada aquesta posibilitat d'allargar les L86/L87. I com seria el recorregut urbà de Sant Boi, vull dir que arribaria per la carretera de Santa Creu de Calafell o el mateix recorregut que fa la L96??

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 19:18
by sag470
Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.