Doncs no penso el mateix : amb l'inflat que està l'horari entre Sant Andreu Comtal i Clot, fàcilment es poden fer opcions com Vilanova-Terrassa o Sant Vicenç de Calders-Terrassa per la costa, a Sant Andreu Comtal, sentit nord, es farien els mateixos cisallaments que quan els trens acabaven allí si fós un tren cada 30 minuts.victorcasta wrote:Sincerament: posats a perdre temps, prefereixo perdre'l fent el transbord i utilitzant el mitjà alternatiu, que almenys ja tindré calculat quin temps de més necessito per arribar a destinació, que perdre temps parat dins d'un tren que acumula retards per culpa de cisallaments, sense saber a quina hora arribaré.437.001 wrote:Com es perd més temps, amb els cisallaments a Sants i al Clot, o amb el MEGATRANSBORD incòmode a Sant Andreu Arenal?
Això sí, cal reduir l'afectació de les obres de l'AVE a La Sagrera, cosa que evidentment és impossible que contemplin.
També recordo que es va fer exactament el mateix els caps de setmana del febrer de l'any 2007 : http://www.trenscat.com/renfe/circesptall012007_ct.html , i es va poder suportar havent-hi més trens que ara entre St Andreu Comtal i Clot.
Conclusió final: la culpa de tot el desgavell la tenen les obres de l'AVE i de la pèssima gestió que es fa de tot plegat.