Page 13 of 18
Posted: Sunday 10/09/2006 19:52
by Mako448
Home,és que sí passa un tren per vía 7,i uns creguts d'aquells que no paguen bitllet,van a la vía 7,agafa el R10 i se'n van a EDF o PSG,gratis i sense saltar barreres i no el pillà ningú>:(
Posted: Sunday 10/09/2006 19:54
by metring
Cert, però són molt preocupants les molèsties que causen als passatgers de la R2 i de la R 10, sobretot si van carregats de maletes. Es deuen recordar de...
Posted: Sunday 10/09/2006 20:35
by aarongilp
Pitjor és fer el mateix amb CEX's...l'altre dia era a Sants i a nosaltres ens van dia a la via 7...doncs bé, el rodalies de la 6 (no recordo si anava a EdF) el van posar a la 7 i el CEX (que anava a Figueres) de la 7 a la 6, i quan van avisar per la megafonia del canvi el CEX ja estava tancant portes...molta gent es va quedar a terra...
Posted: Sunday 10/09/2006 20:39
by metring
aarongilp wrote:Pitjor és fer el mateix amb CEX's...l'altre dia era a Sants i a nosaltres ens van dia a la via 7...doncs bé, el rodalies de la 6 (no recordo si anava a EdF) el van posar a la 7 i el CEX (que anava a Figueres) de la 7 a la 6, i quan van avisar per la megafonia del canvi el CEX ja estava tancant portes...molta gent es va quedar a terra...
Suposo que vau reclamar en tropel, perquè això em passa a mí i monto un pollo!!!
Posted: Sunday 10/09/2006 21:42
by aarongilp
Jo era dins el tren, ja que aquest va aparèixer per la via 6 (sense ésser anunciat) i els que vam estar a l'aguait i coneixiem com està el tema vam creuar les vies a saco (si haguéssim anat a dalt no ens haguéssin deixat passar, cosa que els va passar almenys a una vintena de persones que sí que van pujar a dalt)...dies abans em va passar semblant (almenys van anunciar-lo) i no ens van deixar passar fins que tots vam senyalar a la del punt de control de via 6 que als monitors sí que ho deia...i al avisar al maquinista ens va dir que ell no tenia cap culpa de que no s'aclaressin, a ell li havien donat la sortida i va sortir quan no va veure ningú a l'andana que volgués pujar...
Posted: Sunday 10/09/2006 23:03
by Pere
Canviant una miqueta de tema, avui era a Sants tornant amb un CEX des de Sant Celoni minim
HAN ANUNCIAT 14 VEGADES (NO ÉS BROMA) EL RODALIES A ESTACIÓ DE FRANÇA A LA VIA 6 I A MÉS HO HAN DIT EN FRANCÈS I TAMBÉ LA DONA DE CIRCULACIÓ Tanta importància té ó que passa
Posted: Monday 11/09/2006 0:19
by UT596001
Confirmo lo que ha dit en Pere, ja que servidor també era allà, no sabíem què dimonis passava.
Posted: Monday 11/09/2006 0:47
by aarongilp
Si era tota automàtica, que algú s'ha passat donant-li al F5 del teclat...sino...algú que anava molt despistat...
Posted: Monday 11/09/2006 0:55
by Pere
aarongilp wrote:Si era tota automàtica, que algú s'ha passat donant-li al F5 del teclat...sino...algú que anava molt despistat...
Nono, que la noia de circulació deia també: Tren destinació Barcelona Estació de França i ho remarcava moolt
Posted: Monday 11/09/2006 1:11
by Watermark
Curiós. Podria ser que es tractés per informar als viatgers que enllacen amb els Elipsos?
Posted: Monday 11/09/2006 9:36
by metring
Pere wrote:Canviant una miqueta de tema, avui era a Sants tornant amb un CEX des de Sant Celoni minim
HAN ANUNCIAT 14 VEGADES (NO ÉS BROMA) EL RODALIES A ESTACIÓ DE FRANÇA A LA VIA 6 I A MÉS HO HAN DIT EN FRANCÈS I TAMBÉ LA DONA DE CIRCULACIÓ Tanta importància té ó que passa
Imagino que la gent ja sel's hi han tirat a sobre, per lo d'anunciar un canvi de via quan ja no dona temps de canviar-se, i ara es cobreixen les espatlles, recalcant molt (potser massa i tot), que el tren passa per aquella. La p###### hagués estat que, després de dir-ho 14 cops, a l'últim minut, haguessin dit que passava a la 7, com segur que haurà passat més d'un cop, pots comptar!
Posted: Monday 11/09/2006 11:41
by Pere
I lo més curiós es que passava per la via 6, la seva via normal
No hi ha qui ho entengui això
Horarios
Posted: Wednesday 27/09/2006 18:40
by Santfeliuenc
Hola,
A los usuarios de esta nueva línea, si es que los hay, o a quienes la hayan probado ya en numerosas ocasiones...
¿Se respetan los horarios? ¿son correctas las frecuencias? ¿qué valoración haceis de la línea 10 de cercanías desde su inicio hasta ahora?
Saludos,
Sergio
Posted: Wednesday 27/09/2006 18:42
by metring
Mmm, jo diria més aviat que noooor!!!!
Ja no respecten ni les vies a Sants...
Posted: Wednesday 27/09/2006 19:01
by victorcasta
Pues sí se respetan... siempre y cuando no haya problemas en la red........
Posted: Wednesday 27/09/2006 21:06
by Pere
Bueno, los trenes procedente del Aeropuerto, muy pocas veces respetan el horario, y muchas veces los meten por via 7 u 8 cuando van dirección a la Estacion de Francia.
Cuando van direccion al Aeropuerto, los laborables llegan a Sants con unos 3 ó 4 mimutos de retraso. Y llegan al Aeropuerto con unos 10 minutos mas o menos. Los festivos llegan bastante puntuales tanto a Sants como al Aeropuerto
Diferencia
Posted: Thursday 28/09/2006 18:37
by Santfeliuenc
Hola,
¿Y a qué se debe exactamente esa diferencia entre retrasos los días laborables y tranquilidad los festivos?
Saludos,
Sergio
Posted: Thursday 28/09/2006 18:57
by Mako448
El que no entenc perqué renfe ha deciditque el servei és faci amb 440R i no amb 447 que es feia en els inicis de servei.
Jo crec que les 447 és mijor que facin el servei a l'aeroport,pel fet que té més portes de sortida i els trens de la R10 van plens a l'aeroport,i quan s'arriba aquesta estació,baixa un munt de gent i el tren triga molt a desallotjar,si fóra una 447 el temps de desallotjament seria menor.
Posted: Thursday 28/09/2006 22:52
by Pere
La diferencia de laborables a festivos, es que tanto el trafico de Cercanías, Regionales y Grandes Lineas es mas "flojo" todos los festivos, y no hay tanta cola de trenes para entrar en Sants, no se si me explico.
El servicio de la C10, se acostumbra a hacer en 447, si algun dia de estos se han utilizado 440R, es porque en aquel momento no havia 447. Todo y así, a los usuarios les gustan mas las 440R porque para poner las maletas es mas comodo.
Saludos.
Posted: Thursday 28/09/2006 22:56
by metring
Això és cert, als 440 hi han espais adeqüats per a col·locar les maletes, més que no pas amb els 447, al estar redissenyats per a mitjanes distàncies.