Page 13 of 130

Posted: Sunday 09/04/2006 11:01
by aarongilp
UT596001 wrote:
neroon wrote:
Creieu que vindrà algún SuperMan? (Vale, ja ho sé, m'he passat...)

Bona nit
Ho dubto moltíssim. Però mai se sap...
El que no m'extranyaria és que FGC els reformés, quedant una espècie de SuperMans a la catalana...Penseu que els 592.0, tot i que van millor, també tenen els seus anys, i pocs queden sense renovar (que seran els que ens encasquetaran...). Així que no us estranyi que intentin fer el servei amb 3 automotors mentre l'altre està als tallers...

Posted: Sunday 09/04/2006 18:32
by entfe001
Revista Vía Libre wrote:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells... :roll:

Posted: Sunday 09/04/2006 18:41
by aarongilp
entfe001 wrote:
Revista Vía Libre wrote:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells... :roll:
Exactament el comentari que li he fet a la meva mare aquest migdia. Ara veurem quines andròmines ens encasqueten...

Posted: Sunday 09/04/2006 21:26
by Serie-300-metro
I quins seran els trens nous?

Posted: Monday 10/04/2006 6:22
by awe
Serie-300-metro wrote:I quins seran els trens nous?
És que no hi haurà trens nous. Seran els mateixos trens que hi havia o uns de molts semblants, amb una bona reforma.

A mi el que m'amoina no és això. El que em preocupa és quina mena de reforma es farà. Ja s'ha comentat que serà una reforma similar o igual a la que se'ls fa als combois que es venen a Xile. El que no sé és si seran substituits aquells elements que més problemes provoquen, notòriament la transmissió si finalment es queden les unitats 593/596. No hem de descuidar-nos de que els 596 no son res més que 593 reformats, als quals se'ls va cambiar tot excepte allò que més avaries provocaba, i se'ls va afegir una electrònica que encara va afegir més problemes per què de tant en tant fa el que vol. Per tant, de reformar a fons per acabar afegint més problemes, la Renfe en sap un niu, i per això tinc una mica de por pel que fa als trens "nous" per a la línia de La Pobla, que de fet seran trens vells i molt problemàtics reformats encara no se sap com.

Salutacions,

Eduard.

Posted: Monday 10/04/2006 9:04
by neroon
FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...

:begut xD

Posted: Monday 10/04/2006 12:00
by aarongilp
neroon wrote:FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...

:begut xD
Si comtem que són MAN's al igual que els 592, que són de la mateixa època (bé, els MAN de FGC segurament són més antics)...a lo millor es poden aprofitar algunes coses :P :P :P :P

Posted: Monday 10/04/2006 18:46
by awe
Hmmm... No sé, una caixa de via estreta amb bògies d'ample ibèric... No serien més amples els bògies que la caixa? No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.

Posted: Monday 10/04/2006 19:58
by aarongilp
awe wrote: No quedaria molt apartat el tren de l'andana (suposo que moltíssim)? Salutacions.
Això si, però recordem que la L-A ara és de gàlib UIC i bé hi entren les 211 i els 3000...

Posted: Monday 10/04/2006 20:05
by Ferrovi
amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD

Esterri d'Aneu

Posted: Monday 10/04/2006 20:05
by Santfeliuenc
Hola,

¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?

Saludos,
Sergio

Posted: Monday 10/04/2006 20:37
by entfe001
Ferrovi wrote:amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
No entenc la relació entre l'alçada de l'andana i l'electrificació d'una línia.

Posted: Monday 10/04/2006 21:17
by Ferrovi
res, que en comptes de portar 3000, que es imposible, o es compren nous trens diesel, o electrifiquen la linia per ficar 112 allà

Posted: Monday 10/04/2006 21:23
by aarongilp
Segueixo sense entendre la relació entre el tenir o no trens i electrificar o no la linia...

Posted: Monday 10/04/2006 21:25
by Ferrovi
si les 3000 no caben, sols li queda l'opció de trens nous o electrificar la linia utilitzant 112 excepte que comprin trens nous, si no m'enteneu... es igual, no em feu cas

Posted: Monday 10/04/2006 21:30
by aarongilp
I ELS CAMELLS????

Posted: Monday 10/04/2006 22:36
by abegot
aarongilp wrote:I ELS CAMELLS????
Segons les meves noticies rebudes directament de FGC. :o els tres camells estarán remodelats, repintats, re... mecanitzats, (i farán de portadors dels tres reis mags), i acompanyats de un parell o tres composicions de material nou a aquesta linia (que, no vol dir que ho sigui d'un altre, ... :'( ), donarán el servei de L-LP, fins que arribin el material nou que pugui comprar la Genialitat de Catalunya. :oops: :D

Posted: Monday 10/04/2006 23:21
by Serie-300-metro
Pues espero que no els remodelin a lo bestia!!!

Posted: Tuesday 11/04/2006 1:23
by Sky
^^ No crec que els usuaris habituals de la línia els trobessin molt a faltar. :D

Posted: Tuesday 11/04/2006 14:23
by Jordi Freixas
Home... certament, els camells son uns trens que tenen un encant especial, però vaja... que a vegades, una bona reforma, és ben necessària. Encara que... a mi m'agrada més la forma dels camells de tota la vida, que no pas la cosa aquesta psuedo-aerodinàmica que han fet per els trens de Chile.