Page 13 of 150
Re: Interesante
Posted: Thursday 14/12/2006 19:43
by fredebcnteatre
fredebcnteatre wrote:Santfeliuenc wrote:Hola,
Encuentro interesantes las propuestas, me gusta la del metro por la Diagonal, intuyo que también me gustaría la de la Zona Franca y Gran Vía pero no lo puedo ver. La unión de FGC entre Espanya y Catalunya es también interesante y de las otras yo también aprovecharía algún que otro tramo.
Saludos,
Sergio
Se me olvidó: Gracias por el comentario Xd
Vale, ya sé el problema, configure mal el link:
http://www.alephbcn.com/metrobcn/l0a.html (Puse en mayusculas y se mareó la perdiz)
Ampliació L8, després de unió FGC Pl.catalunya-pl.espanya
Posted: Wednesday 20/12/2006 18:06
by fredebcnteatre
Ampliacions L6, L7, L8
Posted: Wednesday 20/12/2006 18:56
by fredebcnteatre
http://www.alephbcn.com/metrobcn/fgc3.html
Per tal de que conecti els F.G.C amb el T.G.V i alhora es pogui fer un F.G.C cap al vallés occidental: Granollers, Mollet... en un futur
Posted: Wednesday 20/12/2006 22:38
by U-Bahn
Estic intentant tunejar un mapa oficial de TMB per posar´hi propostes i m'agradaria saber quina font de lletra s'utilitza a aquests mapes, per posar-la jo i així no quedi cutre saltxitxero. Si algú em pot ajudar ho agrairia molt.
Gràcies.
Proposta L0A- Metro Diagonal Circular
Posted: Thursday 28/12/2006 18:12
by fredebcnteatre
Us convido a veure la meva proposta de L0A Diagonal Circular
http://www.alephbcn.com/metrobcn/L0AA.html a més inclou la ampliació de la L3 desde Maria Cristina, amb la supresió del tram L3-Maria Cristina - Zona Universitaria. Ampliant de Maria Cristina fins a Alfonso Comin(unint Reina Elisenda y Av.Tibidabo)
CREACIÓ LOB- ZONA FRANCA-GRAN VIA
Posted: Thursday 28/12/2006 19:55
by fredebcnteatre
La linea es crea, tenint en compte la L0A circular de Diagonal y la ampliació de la L3 desde Maria Cristina fins a Alfonso Comin.
http://www.alephbcn.com/metrobcn/l0b/ aqui per veure la creació completa de la linea pas a pas o bé el tram complet. Amb trespas de la L1-Pl.Espanya-Universitat a la L0B y creació de un nou tram de conexió Hostafrancs-Universitat. De moment acaba en Glories i no hi ha trespas del tram L2-Monumental-Universitat a la L0B. Ja que no s'ha aprofitat per la creació d'aquesta linea.
Posted: Thursday 28/12/2006 23:26
by javi82
U-Bahn wrote:Estic intentant tunejar un mapa oficial de TMB per posar´hi propostes i m'agradaria saber quina font de lletra s'utilitza a aquests mapes, per posar-la jo i així no quedi cutre saltxitxero. Si algú em pot ajudar ho agrairia molt.
Gràcies.
Els plànols de metro de TMB tenen Helvètica Bold per a les parades de metro TMB i Helvètica Medium per a les de FGC, Renfe i Tram.
Posted: Thursday 28/12/2006 23:36
by Loyster
I aquest tipus de lletres es pot baixar d'algun lloc
Es que em sembla que el meu word no les te
Si sabeu d'algun lloc per baixarme-les, us estaria molt agrait
Posted: Thursday 28/12/2006 23:50
by fredebcnteatre
Loyster wrote:I aquest tipus de lletres es pot baixar d'algun lloc
Es que em sembla que el meu word no les te
Si sabeu d'algun lloc per baixarme-les, us estaria molt agrait
Crec que a
http://www.flashkit.com/fonts o algu aixi es troben, pero en teoria els has de tenir akestes fonts al windows, hi son... jo les tinc crec.
Posted: Friday 29/12/2006 0:39
by javi82
Aquí teniu la història de la lletra Helvètica
http://es.wikipedia.org/wiki/Helv%C3%A9tica
I en aquesta web podeu comprar el pack sencer de totes les fonts de la família Helvètica per 481,40 €
http://www.linotype.com/526/helvetica-family.html
Projecte amplació metroBCN
Posted: Saturday 30/12/2006 0:40
by fredebcnteatre
He fet un procés de ampliació a partir de lo que hi ha i fent una cosa seguida, en lloc de linees aixi separades i que no es superposen els resultats, de moment he fet la linea G de Gran via/Circular sur, la linea 4 transformada en circular i ampliació L6, L7 i L8... Tot aixó es diguessim la fase 1. Encara em falta feineta de plantejament... aix:
http://www.alephbcn.com/projectebcn/ per si voleu veure-ho
Posted: Thursday 11/01/2007 14:38
by EUKibo
S9 i S10 inutils per no tenir demanda, amb la R5 i R6 queda ja cobert. i la L8 no pot tenir aquesta nomenclatura pel fer de sortir de la zona 1, si un cas seria S
Posted: Thursday 11/01/2007 14:45
by UT596001
EUKibo wrote:S9 i S10 inutils per no tenir demanda, amb la R5 i R6 queda ja cobert. i la L8 no pot tenir aquesta nomenclatura pel fer de sortir de la zona 1, si un cas seria S
Ejem... i tant que hi ha demanda comarcal des dels pobles envers Igualada i Manresa. Que no tothom va a Barcelona.
Posted: Thursday 11/01/2007 14:49
by EUKibo
¬¬ per estadistica i validacions no et dono la raó, és cert que hi ha desplaçaments que no tenen origen i destinació Barcelona, pero siguem ralistes, l'Àrea Metropolitana Funciona com Funciona i Barcelona és un gran iman que atrau passatgers. A la pàgina de publicitat de FGC pots veure els passatgers per estacions. El reforç de la R5 i R6 pot ser interessant pero crear dues linies k nomes passin per estacions amb poca demanda no ho veig gaire viable...
Posted: Thursday 11/01/2007 14:53
by UT596001
EUKibo wrote:¬¬ per estadistica i validacions no et dono la raó, és cert que hi ha desplaçaments que no tenen origen i destinació Barcelona, pero siguem ralistes, l'Àrea Metropolitana Funciona com Funciona i Barcelona és un gran iman que atrau passatgers. A la pàgina de publicitat de FGC pots veure els passatgers per estacions. El reforç de la R5 i R6 pot ser interessant pero crear dues linies k nomes passin per estacions amb poca demanda no ho veig gaire viable...
I has pensat que a Martorell Central podràs canviar a la RENFE i no tenir que anar fins a Pl.Espanya sinó anar a Sants, Pl.Catalunya... directament? És un reforç per als trams més enllà de Martorell perquè, complementat amb RENFE, conseguir aquesta frequència amb menys trens.
Posted: Wednesday 17/01/2007 16:44
by EUKibo
el millor mapa es el PDI que es va fer, amb totes i cadascuna de les linies al 100% acabades i amb frequencies de 3min, a partir d'aquest planol l'unic que quedaria seria anar posant TRAM a tot arreu, principalment a estacions com Masnou, Mataro, Castelldefels per enllaçar RENFE amb els pobles
Posted: Wednesday 17/01/2007 17:32
by Guigui
EUKibo wrote:el millor mapa es el PDI que es va fer, amb totes i cadascuna de les linies al 100% acabades i amb frequencies de 3min, a partir d'aquest planol l'unic que quedaria seria anar posant TRAM a tot arreu, principalment a estacions com Masnou, Mataro, Castelldefels per enllaçar RENFE amb els pobles
Discrepo. El PDI, tot i que significa un gran avenç respecte al que hi ha, deixa sense solucionar qüestions bàsiques com la descongestió de la xarxa de Rodalies (Diagonal) i l'articulació del TP d'alta capacitat per eixos que quedarien absurdament seccionats (altre cop, Diagonal, però també altres).
I el projecte estrella del PDI, la ditxosa L9: molt útil per a enllaçar la part alta de la ciutat, però no pot servir mai per a portar la gent de manera ràpida del centre de Barcelona a l'aeroport. I per si fos poc, ens l'estan desvirtuant fent-li esses cada cop més pronunciades i absurdes (El Prat, Sarrià-Manuel Girona-Zona Universitària, Singuerlín-Can Zam).
Posted: Wednesday 17/01/2007 20:15
by EUKibo
Guigui, perdona que et digui que al centre ja li sobra transport i que com jo la gent que utilitza el transport public de manera obligada ni el seu origen ni la seva destinacio es troba al centre de Barcelona simplement com que totes les linies passen per alla es obvi que en aquella zona estiguin mes colapsats el metro a mes d'haverhi les correspondencies (igualment no critico el sistema actual ja que al centre per questions d'oci si que s'utilitza bastant) el PDI dota a l'area metropolitana del transport que necessita, que passa que si no vivim a Diagonal Granvia ens em de morir tots?(amb aixo faig referencia a algu del foro que ta que no viu amb renfe per granvia i diagonal XD) fa dècades que espero jo que contrueixin la continuacio de Fondo a Montigala, hauries de veure les aglomeracions que es fan a Fondo per canviar al bus i continuar trajecte a una de les zones mes denses de l'area metropolitana i encara sense metro! i es quelcom inusual a una estacio capçalera cosa que hauria de fer reflexionar.
La Diagonal al PDI la dota triplement amb TRAM, L8 i el tunel de rodalies de SantsEstacio-ProvençaDiagonal-SagradaFamilia-SagreraTGV, es cert que la Diagonal es una zona te molts problemes de movilitat i amb el PDI s'arreglaran. El problema es totes les traves que estan havent com el canvi del tunel de l'AVE que ara no passara per Passeig, la L8 que no està dissenyada ni a Gràcia i encara menys a Glòries i la coneguda desconnexió de tramvies per la Diagonal.
El PDI si s'arribes a finalitzar faria arribar una estacio de tram-metro-renfe a tot arreu on cal i a partir d'aqui ja farem mes tunels i virgueries.
Posted: Wednesday 17/01/2007 20:28
by EUKibo
Menys els fanàtics dels trens, sent objectius... La gent evita la renfe XD i no m'extranya, encara que sembli menys parades pots trigar Moooooooolt més, i no dir a més menors frequencies i altes saturacions, a més... a Sants va la gent perque li obliguen, perque tots els trens de la RENFE passen per allà, a l'igual que plaça Catalunya perque està el metro, plaça espanya ja està a una bona zona de Barcelona i en un futur arribarà fisn Glòries, a més que molts ja es queden a Hospitalet ! I encara que la gent amb el nou enllaç agafes RENFE els passatgers que treuria dels FGC desde Barcelona-Martorell no equipararia ni de lluny l'escassetat de passatgers que van a Vic o Manresa, a més que si poden sortir desde Barcelona directament amb els FGC de plEspanya sense fer transbord (que implica pagar doble si no vas integrat...)
Posted: Wednesday 17/01/2007 21:00
by Guigui
Precisament, estirar la L8 per Entença, Josep Tarradellas i Diagonal fins a Glòries és un despropòsit com una catedral. És un traçat completament irracional i cobreix una zona on hi ha línies que servirien molt més.
I recorda que dic que el PDI és molt millor que el que hi ha ara, però és millorable en molts aspectes. I és clar que no només Barcelona necessita més TP d'alta capacitat, però no hi ha motiu per dir que, pel fet de tenir-ne més que altres municipis, ja vagi ben servida.