Page 13 of 36

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Friday 30/08/2013 21:54
by metring
alf_ wrote:Yo cada vez que voy a El Prat pongo una reclamación porque los buses lanzadora no salen desde la estación de Renfe. Antes, cuando estaba nueva la T1, esperaban tres buses justo a la puerta de la estación, los veías al bajar del tren. Además al haber tres ahí esperando no se abarrotaban exageradamente. Luego algún listo decidió cambiarlo, y poner a la gente a cruzar la estúpida pasarela para luego en la parada a ver cuando pasa UN bus, que evidentemente se abarrota. Recomiendo a todos los que vayan a ir en tren a la T1 que hagan lo mismo, y se tomen los 10 minutos de ir al puesto de información y decirles que se quiere poner una queja por ese motivo y punto, ya me se el procedimiento y todo. Y lo pienso seguir haciendo todas las veces que vaya a El Prat (mira tu si igualmente vamos siempre con mucho tiempo de sobras a tomar el avión, pues no viene de eso.)
Me parece alucinante y patético que sigan sin reestablecer los buses lanzadora desde la estación. Encima que no han hecho la estación de la T1 ahora se ponen de garrepas con tres miserables buses lanzadera.
+1000

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Friday 30/08/2013 21:55
by gatvell
Jo només he estat un parell de cops a la T1 però arribo i marxo amb el bus L77 que l'agafo o el deix a Sant Boi de Llobregat per agafar el R5 cap a Manresa.

Pudor de socarrim

Posted: Sunday 01/09/2013 18:17
by Guigui
Cada cop crec més que darrere de tot això hi ha els interessos del taxi i del Sr. Casquete perquè el negoci continuï funcionant sobre rodes (de pneumàtic a l'asfalt, és clar). És senzillament impensable que siguin tan ineptes perquè no hagin fet amb tota la intenció del món això que han fet.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Monday 02/09/2013 0:45
by raulitinbcn
Ja se que no es la solució ideal, però el llançadora T1-T2, no podrien ser articulats?

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Monday 02/09/2013 12:20
by wefer
alf_ wrote: Encima que no han hecho la estación de la T1 ahora se ponen de garrepas con tres miserables buses lanzadera.
Ens hem gastat la barbaritat de 1.200 milions en una nova terminal i ara no tenim els quatre duros que costarien uns tristos autobusos per arribar-hi de manera eficient.
És molt típic d'aquest país. Podria explicar dotzenes de casos semblants en tots els àmbits possibles.

Solucions a mitges per a problemes a mitges

Posted: Monday 02/09/2013 13:57
by Guigui
raulitinbcn wrote:Ja se que no es la solució ideal, però el llançadora T1-T2, no podrien ser articulats?
És el mateix que costa mantenir la llançadora entre l'estació i la T1.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Monday 02/09/2013 14:41
by gatvell
Podriem posar patinets per a tothom i treure els busos. Qui dugui maletes, patinet amb remolc.... (es broma)

Vueling reclama metro i AV

Posted: Friday 29/11/2013 12:22
by Guigui
Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html

Re: Vueling reclama metro i AV

Posted: Friday 29/11/2013 19:47
by alf_
Guigui wrote:Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html
"Quiere patatas fritas con eso?"

Digo, ya puestos yo reclamo un harén de chicas guapas, esta igual de probable que se cumpla.

Re: Vueling reclama metro i AV

Posted: Tuesday 03/12/2013 16:10
by França451
alf_ wrote:
Guigui wrote:Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html
"Quiere patatas fritas con eso?"

Digo, ya puestos yo reclamo un harén de chicas guapas, esta igual de probable que se cumpla.
+10

Pues ya que sacáis el tema del L77 de Oliveras, tampoco me parece ni medio bien que la línea, si vienes de Sant Boi, únicamente vayas a la t1, y si vas hacia Sant Boi, puedes pasar por la T2. Si encima hay tres buses de Transit solamente, más vergonzoso aún. En esto, Oliveras tampoco se lo ha montado bien. Pero bueno, teniendo en cuenta que ahora reclaman el oro y el moro, cuando tenemos las cosas a medio hacer o directamente lo que estaba hecho se quita (el bus transit a la estación de Rodalies), pues... así vamos.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 03/12/2013 17:34
by gatvell
La línia L77 va molt bé als usuaris d'FGC, de Martorell en amunt, que s'estalvien una bona estona fins a l'aeroport i pel mateix preu!!
Aquest any l'he fet servir i em va sobtar que acabés a la T1 i no fos rotatiu com abans (d'inaugurar-se la T1), suposo que deu ser per horaris, però a pocs metres d'on s'atura surt un bus que et du a la T2, així ho vaig fer jo seguint indicacions del conductor.
Podria ser millor? És clar que si, i també molt pitjor.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 28/01/2014 11:41
by jaezcurra
Pastor demana inversió privada per la connexió ferroviària amb la T1 del Prat
La ministra de Foment avança que l'Aeroport de Barcelona, després de batre el seu rècord de passatgers el 2013, creixerà un 4% al gener
XAVIER ALEGRET Barcelona | Actualitzada el 28/01/2014 11:34
http://www.ara.cat/economia/Pastor-conn ... 92703.html

Con todo el amor que profesa el Gobierno de España hacia Catalunya y los catalanes, poco se esfuerzan en demostrarlo con hechos...

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 28/01/2014 12:22
by wefer
jaezcurra wrote:http://www.ara.cat/economia/Pastor-conn ... 92703.html
Con todo el amor que profesa el Gobierno de España hacia Catalunya y los catalanes, poco se esfuerzan en demostrarlo con hechos...
Doncs sembla que la nova connexió a l'aeroport de Madrid de rodalies + AVE sí que l'hem pagada sencera entre tots els espanyols.
Quina colla de xoriços :cop

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 28/01/2014 15:28
by gatvell
Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 28/01/2014 18:47
by Sagrerenc
gatvell wrote:Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...
Res de nou. Només cal comparar les autopistes catalanes i les autovies madrilenyes. O anant més enrere, els ferrocarrils Barcelona-Mataró i Madrid-Aranjuez.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Tuesday 28/01/2014 22:56
by metring
Sagrerenc wrote:
gatvell wrote:Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...
Res de nou. Només cal comparar les autopistes catalanes i les autovies madrilenyes. O anant més enrere, els ferrocarrils Barcelona-Mataró i Madrid-Aranjuez.
O el metro, sense anar més lluny.

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Saturday 08/02/2014 20:36
by Barceloní
Si des de Passeig de Gràcia compres un bitllet per "Aeroport" et claven 4 zones, quan curiosament Castelldefels és zona 1.
¿Això té algún motiu, apart de recaptar diners dels turistes que no practiquen la picaresca barcelonina de fer servir la T-10 d'una zona?

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Saturday 08/02/2014 20:42
by albe6
Aeroport sempre ha estat zona 1 ATM i zona 4 Renfe, amb la conseqüent diferència de preus.

De fet, és la cosa més normal tant aquí, com a Madrid, com a d'altres ciutats d'Europa, el bitllet senzill del transport públic majoritari a l'aeroport té tarificació especial.

Picaresca

Posted: Saturday 08/02/2014 20:57
by Guigui
Barceloní wrote:¿Això té algún motiu, apart de recaptar diners dels turistes que no practiquen la picaresca barcelonina de fer servir la T-10 d'una zona?
No és "picaresca barcelonina" utilitzar un títol de transport vàlid, i més quan es tracta d'una distància que respon a la lògica de la tarificació (es podrà discutir aquesta distribució, però no és aquest l'objecte del raonament que ens ocupa). En canvi, sí que és picaresca i de la grossa el que es relata aquí: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11841

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Posted: Wednesday 19/02/2014 22:42
by Prest
Avui a LV s'ha dedicat 1 pàg. sobre l'accés a la T1 i Sagrera.

Més o menys tot el que es diu és bastant clàssic: Abaratir el projecte obviant l'estació a la T2, suplement 6€ per finançar l'obra, etc. Però m'ha cridat l'atenció aquest paràgraf:
"El servei constaria d'un tren cada quart d'hora per sentit fins a Sants, amb un viatge de 19 minuts, i fins a Passeig de Gràcia, en 26 minuts"
Queda molt obert pequè no deuen saber on ficar els trens encara. Tantes circulacions (crec que necessàries) sobresaturarien el túnel d'Aragó, ja al límit... Pot ser que es recuperés la C10 Aeroport-EdF? (Amb Sagrera gairebé segur que no).
Vaig veure també

Recordo que la antiga C1 anava fins l'aeroport, suposo que devia agafar la via exclusiva del viaducte i s'incorporava per Sants, amb àmplia capacitat de Xarxa Ibèrica. En el futur com que no...