Mako448 wrote:Podria ser,encara que jo crec que era de la C7,ho dic perqué algunes estacions de la C4 no estàn encara massa adaptades pels civies,ara bé,suposant que aquest servei quan arriba a Terrassa,fa un servei fins a Vilafranca(i les estacions pitjors adaptades de la C4 són les compreses entre Els Monjos i St.Vicenç Calders,sobretot aquesta última,bé diria l'única que està mal adaptada als civie's és Sant Vicenç de Calders i també alguna estació entre Castellbell i el Vilar i Viladecavalls-Sant Miquel de Gonteres(ambdós incluides),o bé que aquest civia s'ha quedat a Terrassa durant mola estona,i desprès s'ha anat a fer un servei d'aquests cap a L'Hospitalet.treneros wrote:Teoricament a les 12:13 pasa per Torre Baro un C4 cap a Terrassa
Jo crec que era el C7 de les 12:06 direcció Martorell,i anava amb 9 minuts de retard,aquest C4 que cites de les 12.13,haurà anat també en retard.
Avistaments curiosos de trens
Supongo que habrá hecho el L'Hospitalet (11:41)-Martorell (12:44) y el Martorell (13:12)-L'Hospitalet (14:11)
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja quadra
Precisament, el que dius concorda perfectament amb el que ha dit en trainman.FGC wrote:No es per contradir, peró he vist (suposo que el mateix euromed) als voltants de les 22:00 entrant a l'autònoma, és a dir en sentit ascendent direcció martorell.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N2
- Posts: 11
- Joined: Monday 08/10/2007 23:26
- Location: Cerdanyola del Vallès
EL C7 amb sortida de Martorell a les 16:12 s'ha realitzat amb doble composició 440 de dos cotxes cadascun(una reformada i l'altre sense reformar),aquesta comosció ha estat formada per:
-440-239M amb seients regional Puigcerdà+440.132 sense reformar en colors de regionals,fent el C7 amb hora de sortida a les 16.12 desde Martorell.He anat abans amb 440 sense reformar per la C7 que amb 440R,doncs aixó,he anat a bord d'una 440 sense reformar per la C7,i treient el cap per la finestra practicable durant tot el trajecte.
-440-239M amb seients regional Puigcerdà+440.132 sense reformar en colors de regionals,fent el C7 amb hora de sortida a les 16.12 desde Martorell.He anat abans amb 440 sense reformar per la C7 que amb 440R,doncs aixó,he anat a bord d'una 440 sense reformar per la C7,i treient el cap per la finestra practicable durant tot el trajecte.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
-
- N1
- Posts: 4
- Joined: Friday 19/10/2007 18:04
Doncs suposo que degut als problemes de rodalies d'aquests dies, es van veure les següents circulacions a la C4/C7 direcció Cerdanyola del Vallès:
- triple tracció de 447's a les 11:52h.
- 451 a les 16:21h.
En cap dels dos casos vaig poder veure l'indicador, però suposo que anaven amb "Sin servicio".
Per cert, hola a tots, sóc nou al fòrum.
- triple tracció de 447's a les 11:52h.
- 451 a les 16:21h.
En cap dels dos casos vaig poder veure l'indicador, però suposo que anaven amb "Sin servicio".
Per cert, hola a tots, sóc nou al fòrum.
A las 21:25 ha pasado por Cerdanyola el García Lorca procedente de Andalucía y Extremadura y que venía de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal
Y para acabar, el Manresa-Sant Vicenç que pasa por Cerdanyola a las 21:22 (aunque ha pasado a las 21:45) se ha hecho con 440R en doble, concretamente la 440-245 en cabeza y la 440-175 en cola
Y para acabar, el Manresa-Sant Vicenç que pasa por Cerdanyola a las 21:22 (aunque ha pasado a las 21:45) se ha hecho con 440R en doble, concretamente la 440-245 en cabeza y la 440-175 en cola
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Ahir a la tarda vaig estar a Sant Sadurní d'Anoia i tots els trens de rodalies que vaig veure eren 447 en doble composició. Pel què semblava el reforç era fer que els trens que habitualment acabaven a Vilafranca acabéssin a Sant Vicenç, de manera que hi hagués un tren cada 30 minuts.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
estrella+talgo
hoy en los talleres de talgo de st.Andreu he visto los vagones del estrella acoplado con unos de talgo, me kedao impresionado porque una vez me dijieron q no se podian acoplar por la diferente altur, y hoy he descubierto que si q se puede.
No moloría un tren mixto? es decir un tren con vagones de diferentes tipos de trenes
un saludo a todos, y a soportar a los de renfeadif jeje
No moloría un tren mixto? es decir un tren con vagones de diferentes tipos de trenes
un saludo a todos, y a soportar a los de renfeadif jeje
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
-
- N2
- Posts: 11
- Joined: Monday 08/10/2007 23:26
- Location: Cerdanyola del Vallès
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: estrella+talgo
Seria bonic de veure però força absurd.intercity+arco+civia wrote:No moloría un tren mixto? es decir un tren con vagones de diferentes tipos de trenes
La gràcia dels Talgos és precisament la seva baixa alçada, la pendularitat, etc. Si l'acobles amb material convencional, fas un nyap força curiós, però possible.
Fa uns anys (uns 10?) va haver-hi una època que per falta de material va ser normal que els talgos circulessin acoblats amb material convencional. I no va passar res.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT