Page 13 of 135
Posted: Thursday 18/10/2007 18:10
by trainman
Supongo que habrá hecho el L'Hospitalet (11:41)-Martorell (12:44) y el Martorell (13:12)-L'Hospitalet (14:11)
Mako448 wrote:treneros wrote:Teoricament a les 12:13 pasa per Torre Baro un C4 cap a Terrassa
Podria ser,encara que jo crec que era de la C7,ho dic perqué algunes estacions de la C4 no estàn encara massa adaptades pels civies,ara bé,suposant que aquest servei quan arriba a Terrassa,fa un servei fins a Vilafranca(i les estacions pitjors adaptades de la C4 són les compreses entre Els Monjos i St.Vicenç Calders,sobretot aquesta última,bé diria l'única que està mal adaptada als civie's és Sant Vicenç de Calders i també alguna estació entre Castellbell i el Vilar i Viladecavalls-Sant Miquel de Gonteres(ambdós incluides),o bé que aquest civia s'ha quedat a Terrassa durant mola estona,i desprès s'ha anat a fer un servei d'aquests cap a L'Hospitalet.
Jo crec que era el C7 de les 12:06 direcció Martorell,i anava amb 9 minuts de retard,aquest C4 que cites de les 12.13,haurà anat també en retard.
Posted: Thursday 18/10/2007 22:50
by trainman
A las 21:48 ha pasado por Cerdanyola un Euromed procedente de Sant Andreu Comtal que supongo que iría camino de Can Tunis a torneado de ejes
Posted: Thursday 18/10/2007 23:59
by FGC
No es per contradir, peró he vist (suposo que el mateix euromed) als voltants de les 22:00 entrant a l'autònoma, és a dir en sentit ascendent direcció martorell.
Ja quadra
Posted: Friday 19/10/2007 0:08
by Guigui
FGC wrote:No es per contradir, peró he vist (suposo que el mateix euromed) als voltants de les 22:00 entrant a l'autònoma, és a dir en sentit ascendent direcció martorell.
Precisament, el que dius concorda perfectament amb el que ha dit en trainman.
Posted: Friday 19/10/2007 0:12
by FGC
Cert, perdoneu, no m'havia fixat amb el "rodeo"
Posted: Friday 19/10/2007 1:39
by Destinació: Cerdanyola
trainman wrote:A las 21:48 ha pasado por Cerdanyola un Euromed procedente de Sant Andreu Comtal que supongo que iría camino de Can Tunis a torneado de ejes
El mateix que he vist jo
Jo estava a la 440R procedent de martorell ( amb retard) quan he vist un euromed.
Posted: Friday 19/10/2007 19:48
by Mako448
EL C7 amb sortida de Martorell a les 16:12 s'ha realitzat amb doble composició 440 de dos cotxes cadascun(una reformada i l'altre sense reformar),aquesta comosció ha estat formada per:
-440-239M amb seients regional Puigcerdà+440.132 sense reformar en colors de regionals,fent el C7 amb hora de sortida a les 16.12 desde Martorell.He anat abans amb 440 sense reformar per la C7 que amb 440R,doncs aixó,he anat a bord d'una 440 sense reformar per la C7,i treient el cap per la finestra practicable durant tot el trajecte.
Posted: Monday 22/10/2007 8:44
by victorcasta
Amb l'enrenou que hi ha a rodalies a Bellvitge, és molt probable que 450/451 circulin per la línia de Vilafranca en els trens amb destinació Sant Vicenç de Calders. De fet, a Tranvía una persona afirma haver-ne vist un a l'estació d'El Vendrell.
Posted: Monday 22/10/2007 10:23
by aarongilp
I aquests trens, si van amb viatgers, acabaràn a Sants o faran recorregut per la C4 nord normalment?
Posted: Monday 22/10/2007 20:03
by Maquetrack
Doncs suposo que degut als problemes de rodalies d'aquests dies, es van veure les següents circulacions a la C4/C7 direcció Cerdanyola del Vallès:
- triple tracció de 447's a les 11:52h.
- 451 a les 16:21h.
En cap dels dos casos vaig poder veure l'indicador, però suposo que anaven amb "Sin servicio".
Per cert, hola a tots, sóc nou al fòrum.
Posted: Monday 22/10/2007 20:52
by trainman
Hace aproximadamente un cuarto de hora he visto pasar por Cerdanyola procedente de vacío de Sant Andreu Comtal y metiéndose por la vía de la Papiol-Mollet al Estrella Pío Baroja Barcelona-Bilbao/Gijón/Hendaya camino de Tarragona, donde hoy empieza su recorrido
Posted: Monday 22/10/2007 22:46
by trainman
A las 21:25 ha pasado por Cerdanyola el García Lorca procedente de Andalucía y Extremadura y que venía de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal
Y para acabar, el Manresa-Sant Vicenç que pasa por Cerdanyola a las 21:22 (aunque ha pasado a las 21:45) se ha hecho con 440R en doble, concretamente la 440-245 en cabeza y la 440-175 en cola
Posted: Tuesday 23/10/2007 12:36
by evarujo
A les 10 i 30 més o menys ha passat per MiR Manresa l'Estrella Pío Baroja dir. SAC i una 451 en doble dir. St Vicenç de Calders via Cerdanyola Universitat a les 11:40 pel mateix lloc
Posted: Tuesday 23/10/2007 15:49
by Trenscat
Ahir a la tarda vaig estar a Sant Sadurní d'Anoia i tots els trens de rodalies que vaig veure eren 447 en doble composició. Pel què semblava el reforç era fer que els trens que habitualment acabaven a Vilafranca acabéssin a Sant Vicenç, de manera que hi hagués un tren cada 30 minuts.
Posted: Tuesday 23/10/2007 22:54
by trainman
Hoy el Pío Baroja camino de Tarragona ha pasado por Cerdanyola a las 21:00 a contravía (ha entrado por vía 2) y encabezado por la 252-074
Posted: Tuesday 23/10/2007 22:57
by evarujo
trainman wrote:Hoy el Pío Baroja camino de Tarragona ha pasado por Cerdanyola a las 21:00 a contravía (ha entrado por vía 2) y encabezado por la 252-074
A ese lo he visto en Montcada a las 20:50-55 o asi. El de esta mañana llevaba la 252-073 en cabeza
estrella+talgo
Posted: Tuesday 23/10/2007 23:08
by intercity+arco+civia
hoy en los talleres de talgo de st.Andreu he visto los vagones del estrella acoplado con unos de talgo, me kedao impresionado porque una vez me dijieron q no se podian acoplar por la diferente altur, y hoy he descubierto que si q se puede.
No moloría un tren mixto? es decir un tren con vagones de diferentes tipos de trenes
un saludo a todos, y a soportar a los de renfeadif jeje
Posted: Tuesday 23/10/2007 23:21
by intercity+arco+civia
suposo de vagons no use jeje com els talgos son mes baixtes
Posted: Wednesday 24/10/2007 0:08
by Destinació: Cerdanyola
evarujo wrote:A les 10 i 30 més o menys ha passat per MiR Manresa l'Estrella Pío Baroja dir. SAC i una 451 en doble dir. St Vicenç de Calders via Cerdanyola Universitat a les 11:40 pel mateix lloc
La 451 tenia parada a les estacions de MiR/cerdanyola...??
Re: estrella+talgo
Posted: Wednesday 24/10/2007 0:25
by wefer
intercity+arco+civia wrote:No moloría un tren mixto? es decir un tren con vagones de diferentes tipos de trenes
Seria bonic de veure però força absurd.
La gràcia dels Talgos és precisament la seva baixa alçada, la pendularitat, etc. Si l'acobles amb material convencional, fas un nyap força curiós, però possible.
Fa uns anys (uns 10?) va haver-hi una època que per falta de material va ser normal que els talgos circulessin acoblats amb material convencional. I no va passar res.