Retards, avaries i deficiències a TMB
Bona notícia, potser...
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Bona notícia, potser...
Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.JaMiRo! wrote:
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Boig que estic...!
Platanito wrote:Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.
Cert, no sé per què he dit això...!
Re: Boig que estic...!
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Que consti que no he estat jo qui t'ha ficat el dit a l'ull.... (aquesta vegada )JaMiRo! wrote:Platanito wrote:Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.
Cert, no sé per què he dit això...!
Sal.lutacions:
Serie600
La propera...
La propera sí, no?Serie600 wrote:Que consti que no he estat jo qui t'ha ficat el dit a l'ull.... (aquesta vegada )
Sagrera strikes again!
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 30/06/2006 - Hora: 10:55
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro que, per una incidència tècnica, la línia 1, la línia vermella de Metro, està funcionant de Fondo a Fabra i Puig d'una banda, i de Clot a Hospital de Bellvitge de l'altra. La resta de línies de Metro, així com les d'Autobusos, Tramvia, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Que ha tornat a passar algo a Sagrera? Jo hi vaig passar a la tarda cap a les 18:30 i estava normal.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Petit accident L4 metro Barcelona.
El Punt 5-7-2006
A un metro de Barcelona se li obren les portes de la via
MANUEL CUYÀS.
L'endemà de l'accident de València, era mal dia perquè el metro de Barcelona produís ensurts. Passades les dues del migdia, un comboi de la línia 4, la groga, que venia d'Universitat, es va aturar a l'estació de Jaume I. Va carregar i descarregar viatgers i a l'hora de sortir, un cop les portes tancades, va avançar només un metre i es va aturar. Els passatgers es van quedar una bona estona tancats dins dels vagons. L'aire no funcionava. Passats uns minuts, quan la gent començava a impacientar-se, les portes es van obrir però no les de l'andana sinó les de l'altra banda, les que donen a la via. Diversos passatgers que hi estaven recolzats es van salvar de caure al buit gràcies al fet que van ser a temps d'agafar-se a la barra i al fet que en aquesta estació una paret separa els dos sentits de la marxa dels trens. La Meritxell, una noia jove que després va manifestar que estava embarassada, va caure d'esquena contra aquesta paret mitgera. Un testimoni afirmava que almenys dos passatgers havien arribat a precipitar-se a la via, sense més conseqüències. Es van produir algunes manifestacions de pànic per part de gent que s'imaginava què hauria passat si l'incident hagués tingut lloc en una estació sense paret central i en aquell moment hagués circulat un metro en sentit contrari.
Al final es van obrir les portes bones i pels altaveus es va comminar els passatgers a baixar i esperar un altre tren. Alguns, entre ells la Meritxell, es van dirigir al cap d'estació per demanar els fulls de reclamació. L'home reconeixia que no sabia res del que acabava de passar a la seva estació.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona explicaven més tard l'origen del que havia passat. Al moment de sortir, el tren efectivament s'havia aturat en sec, amb les portes bloquejades. El maquinista va trucar a la central per rebre instruccions i des d'allí se li va indicar que anés a un altre vagó des del qual poder obrir les portes. El maquinista va sortir a l'andana, va accedir a la cabina de l'altre vagó i, senzillament, es va equivocar de botó. En comptes de tocar el de les portes de la dreta de la marxa, els de l'andana, va tocar els de l'esquerra. Transports Metropolitans de Barcelona explica que aquests fets només poden passar en aquesta línia i en alguns trens de la 5, la blava. Són combois antics en què l'obertura de les portes es fa des de la cabina del conductor. En les altres línies l'obertura és accionada pels viatgers amb una palanca i, per tant, no es poden donar sorpreses com les d'ahir. El portaveu de la companyia de transports va afegir-hi que demanava perdó als viatgers per les molèsties i que si els arriba una reclamació per conducte reglamentari demanaran les disculpes personalment i per escrit.
Cagades...
Sí, precisament per aquest motiu no tinc costum de recolzar-me quan sóc en una 1000 o en una 1100 a les portes, encara que no hàgin d'obrir...
Els maquinistes són humans i la caguen...
Els maquinistes són humans i la caguen...
Re: Petit accident L4 metro Barcelona.
El Punt 5-7-2006 wrote: un comboi de la línia 4, la groga, que venia d'Universitat, es va aturar a l'estació de Jaume I.
Aquests periodistes...
Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
20minutos.es. 06.07.2006
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________(per segona vegada)
20minutos.es. 06.07.2006
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________(per segona vegada)
Last edited by abegot on Thursday 06/07/2006 11:31, edited 1 time in total.
- Mortadel·lo
- N9
Tens tota la raor, ... avans ho havia possat bé. Vaig a menea..llo. GràciesPlatanito wrote:Voleu dir que l'error no és penjar-ho del fil d'FGC i TMB?abegot wrote:Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
[...]
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Hola:
Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.
Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.
L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.
Sal.lutacions:
Serie600
Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.
Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.
L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.
Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Doncs possiblement sia axi en realitat, tinc menys memoria que un peix i del tram que solament estic segur es el de Zona Universitaria a Diagonal, l'altre costat no estic segur.Fran-Ikarus wrote:Quan l'he vist jo (21:15 aprox.) pel cantó muntanya el servei estava fins i tot més retallat, no passava de Vall d'Hebron.
He estat a punt de fer el friki i anar fins a Diagonal (ja m'anava be, trasbordaba a L5 Diagonal enlloc de a L2 Paral.lel.... be es igual) a veure la maniobra de recular com la feian.
El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus wrote: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi
Sal.lutacions:
Serie600
Segons el diari Acid DesoxirriboNucleic d'avui, l'incendi es va declarar quan "un aparell" destinat a recollir l'aigua de la filtració va entrar en contacte amb la catenària. Finalment es va col.locar una llàmina aïllant com les que acostuma a haver-hi en algunes estacions i trossos de túnel.Serie600 wrote:El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus wrote: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi