Bona notícia, potser...
Posted: Thursday 29/06/2006 16:18
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.JaMiRo! wrote:
Bé, en certa manera és positiu perquè això vol dir que les "càmeres de videovigilància" no estan per decorar...
Platanito wrote:Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.
Que consti que no he estat jo qui t'ha ficat el dit a l'ull.... (aquesta vegada )JaMiRo! wrote:Platanito wrote:Ho sento, no he trobat la frase on diu que el paquet sospitós va ser trobat gràcies a aquestes càmeres.
Cert, no sé per què he dit això...!
La propera sí, no?Serie600 wrote:Que consti que no he estat jo qui t'ha ficat el dit a l'ull.... (aquesta vegada )
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 30/06/2006 - Hora: 10:55
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro que, per una incidència tècnica, la línia 1, la línia vermella de Metro, està funcionant de Fondo a Fabra i Puig d'una banda, i de Clot a Hospital de Bellvitge de l'altra. La resta de línies de Metro, així com les d'Autobusos, Tramvia, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
A un metro de Barcelona se li obren les portes de la via
MANUEL CUYÀS.
L'endemà de l'accident de València, era mal dia perquè el metro de Barcelona produís ensurts. Passades les dues del migdia, un comboi de la línia 4, la groga, que venia d'Universitat, es va aturar a l'estació de Jaume I. Va carregar i descarregar viatgers i a l'hora de sortir, un cop les portes tancades, va avançar només un metre i es va aturar. Els passatgers es van quedar una bona estona tancats dins dels vagons. L'aire no funcionava. Passats uns minuts, quan la gent començava a impacientar-se, les portes es van obrir però no les de l'andana sinó les de l'altra banda, les que donen a la via. Diversos passatgers que hi estaven recolzats es van salvar de caure al buit gràcies al fet que van ser a temps d'agafar-se a la barra i al fet que en aquesta estació una paret separa els dos sentits de la marxa dels trens. La Meritxell, una noia jove que després va manifestar que estava embarassada, va caure d'esquena contra aquesta paret mitgera. Un testimoni afirmava que almenys dos passatgers havien arribat a precipitar-se a la via, sense més conseqüències. Es van produir algunes manifestacions de pànic per part de gent que s'imaginava què hauria passat si l'incident hagués tingut lloc en una estació sense paret central i en aquell moment hagués circulat un metro en sentit contrari.
Al final es van obrir les portes bones i pels altaveus es va comminar els passatgers a baixar i esperar un altre tren. Alguns, entre ells la Meritxell, es van dirigir al cap d'estació per demanar els fulls de reclamació. L'home reconeixia que no sabia res del que acabava de passar a la seva estació.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona explicaven més tard l'origen del que havia passat. Al moment de sortir, el tren efectivament s'havia aturat en sec, amb les portes bloquejades. El maquinista va trucar a la central per rebre instruccions i des d'allí se li va indicar que anés a un altre vagó des del qual poder obrir les portes. El maquinista va sortir a l'andana, va accedir a la cabina de l'altre vagó i, senzillament, es va equivocar de botó. En comptes de tocar el de les portes de la dreta de la marxa, els de l'andana, va tocar els de l'esquerra. Transports Metropolitans de Barcelona explica que aquests fets només poden passar en aquesta línia i en alguns trens de la 5, la blava. Són combois antics en què l'obertura de les portes es fa des de la cabina del conductor. En les altres línies l'obertura és accionada pels viatgers amb una palanca i, per tant, no es poden donar sorpreses com les d'ahir. El portaveu de la companyia de transports va afegir-hi que demanava perdó als viatgers per les molèsties i que si els arriba una reclamació per conducte reglamentari demanaran les disculpes personalment i per escrit.
El Punt 5-7-2006 wrote: un comboi de la línia 4, la groga, que venia d'Universitat, es va aturar a l'estació de Jaume I.
Voleu dir que l'error no és penjar-ho del fil d'FGC i TMB?abegot wrote:Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
[...]
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________
Tens tota la raor, ... avans ho havia possat bé. Vaig a menea..llo. GràciesPlatanito wrote:Voleu dir que l'error no és penjar-ho del fil d'FGC i TMB?abegot wrote:Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.
[...]
Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._________
Doncs possiblement sia axi en realitat, tinc menys memoria que un peix i del tram que solament estic segur es el de Zona Universitaria a Diagonal, l'altre costat no estic segur.Fran-Ikarus wrote:Quan l'he vist jo (21:15 aprox.) pel cantó muntanya el servei estava fins i tot més retallat, no passava de Vall d'Hebron.
El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus wrote: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi
Segons el diari Acid DesoxirriboNucleic d'avui, l'incendi es va declarar quan "un aparell" destinat a recollir l'aigua de la filtració va entrar en contacte amb la catenària. Finalment es va col.locar una llàmina aïllant com les que acostuma a haver-hi en algunes estacions i trossos de túnel.Serie600 wrote:El que m'extranya a mi es que no hi hagin mes filtracions d'aquestes i el metro rutlli....Fran-Ikarus wrote: Ja té nassos que una filtració d'aigua provoqui un incendi