Page 13 of 15
Re: Nitbus
Posted: Monday 07/01/2019 21:26
by m.h.t.
Pobrets els de Montcada
Em compadeixo d'ells:
El bus nocturn N3 entrarà a Vallbona a partir de finals de gener
La línia de bus nocturn es desviarà des de la C-17 i farà dues parades a l'interior del barri i també pararà a Torre Baró
A finals de gener, la línia de bus nocturn N3 modificarà el recorregut en sentit Montcada per entrar dins el barri de Vallbona. Farà el mateix recorregut que el bus diürn 62, amb dues parades dins el barri: al costat de l’antic local de l’AV Vallbona i al costat de la residència de gent gran. [...]
El canvi de recorregut en sentit Montcada també inclourà una parada a Torre Baró. L’autobús sortirà de Vallbona pel pont del Congost, per sobre les autopistes, i tindrà connexió amb el metro lleuger L11 i l’estació de Renfe de Torre Baró.
El canvi es farà només en el recorregut que va des de Collblanc fins a Montcada i Reixac. És a dir, quan l’N3 torni des de Montcada no entrarà a Vallbona, ja que l’entitat veïnal Vallbona Viu no ho considera necessari.
https://beteve.cat/mobilitat/bus-nocturn-n3-vallbona/
Quan ho va publicar en
Miniautobusero, el 28 de desembre, m'ho vaig prendre com a innocentada!!
http://www.miniautobusero.com/2018/12/2 ... r-de-2019/
Re: Nitbus
Posted: Monday 07/01/2019 21:42
by França451
Juraría que hace unos años, el 083 de 1 a 4 al menos los sábados, circulaba limitado a la Ciutat Meridiana. Realmente el 083 es una línea que debería ofrecer un servicio 24h, pero completa. Como no hace eso, y muchas zonas de Torre Baró y Vallbona quedan sin servicio durante la noche, le cascan al N3 dar más vuelta.
No comparto contigo esa opinión, Marc, puesto que Vallbona queda sin bus durante la noche y eso es una perrada. No veo bien que se lo casquen al N3 ya que debería ser otra línea la que subiera a la Ciutat Meridiana y Vallbona: la N1 por ejemplo, que no pinta nada en la Trinitat Nova, así la N3 puede ir recta a Montcada y la N1 se puede ocupar de Nou Barris Zona Nord. Y si la N1 tiene un recorrido mu largo, pues la N4, que queda también cerca: Vía Favéncia por la biblio de Roquetes, Aiguablava y a Torre Baró, Vallbona y la CM. No cuesta nada, pero nos ahorraríamos esas locuras si la 083 funcionase toda la noche haciendo todo su recorrido completo. Y no me pongan malas caras: en los barrios mencionados hay personas que trabajan, estudiantes y personas que necesitan un bus, y todos se conocen, así que no me vale la excusa de "es que en esos barrios..." La 083 es una línea que tendría que hacer los deberes y funcionar de noche, así la N3 no tiene que meterse donde no la llaman. Con que pare en la estación de Torre Baró es suficiente, de ahí pa Montcada.
Re: Nitbus
Posted: Tuesday 11/06/2019 18:12
by m.h.t.
La línia N18 (Pl. Cat. - Aeroport) ja funciona íntegrament amb articulats. Són els Heuliez GX-437 de Mohn.
Per la seva banda, TUSGSAL ha estrenat un BYD K9 eBus al NitBus, que es va 'movent' de línia. A més, ha introduït també els MAN Lion's City Hybrid al NitBus; a les línies N2 i N3. Fins ara, aquests només feien diürn (B25 i B26).
Re: Nitbus
Posted: Thursday 13/06/2019 13:22
by jose007
nO ME PARECE LA MEJOR OPCIÓN PONER ELECTRICOS PARA HACER TODO EL RECORRIDO POR AUTOPISTA, PASA LO MISMO CON LOS ARTICULADOS DE LA L97, MEJOR SERÍA PARA TRAYECTOS URBANOS.
Re: Nitbus
Posted: Monday 17/06/2019 13:52
by albert28
Nova línia de Nitbus: N26 de plaça Catalunya a Diagonal Mar reforçant la N6
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... um=twitter
N26? Per què no N6?
Posted: Tuesday 18/06/2019 0:38
by Renfe445
O sigui esgotem nomenclatures per posar serveis limitats quan amb el poder dels BKB es pot posar perfectament:
o
Re: Nitbus
Posted: Tuesday 18/06/2019 9:01
by premixero
aquí la gente no está acostumbrada a líneas con diferentes destinos y por la noche más....así que ya va bien la diferenciación
Re: Nitbus
Posted: Tuesday 18/06/2019 9:48
by Adolescent barceloní
A més, la N6 i la nova N26 divergeixen el seu itinerari al Cementiri de l'Est. La N6 puja a Llull i la N26 segueix per Carmen Amaya i Taulat.
Re: Nitbus
Posted: Wednesday 19/06/2019 19:52
by m.h.t.
Coincidint amb la posada en servei, avui, de la N26,
les linies N8 i N28 passen a circular per Pla de Palau [sentit Pl. Cat]. En sentit contrari, seguiran anant per Pas Sota Muralla.
Doncs, des d'aquesta nit, el Pla de Palau compta amb 5 línies nocturnes: N0, N6, N8, N26 i N28.
Pel què fa a la
nova línia N26, fa al Poblenou la ruta de la H16 (Calvell/Taulat), mentre
l'N6 segueix per Llull/Pujades (B20, 136).
Re: Nitbus
Posted: Thursday 20/06/2019 19:21
by m.h.t.
La
nova N26, servida
íntegrament amb articulats.
http://www.amb.cat/ca/web/amb/actualita ... 5208/11696
És la
primera nocturna de TUSGSAL en portar-ne. I no en serà pas l'única; em veig la N28 portant-ne també aquest estiu.
Re: Nitbus
Posted: Saturday 22/06/2019 1:46
by SrYeri
Aquesta nit, la N28 està operant amb vehicles articulats, tots Mercedes menys un, que era un Heuliez. A la N26 no n’he vist d’articulats, tot eren estàndards.
Re: Nitbus
Posted: Saturday 22/06/2019 19:22
by França451
Como la N26 sea tan asquerosamente horrible como la N28, vamos listos...
EDITO: el año pasado trabajé en varias líneas Nitbus y lo de la N28 os lo contaré un día. Es una línea que bajo ningún concepto cogería como usuario.
Re: Nitbus
Posted: Monday 12/08/2019 10:21
by m.h.t.
Re: Nitbus
Posted: Monday 12/08/2019 17:31
by albert28
Sería curiós veure les dades d'autonomia de híbrids i elèctrics entre línies diürnes i nocturnes de ruta semblant, m'explico, la meva experiència en Nitbus és que moltes línies van en gran mesura amb un horari molt apurat, fet que el mínim retard i el fet de haver molt menys trànsit, la conducció d'aquests vehicles és més (i em alguns casos molt) agressiva que de dia, fent que per exemple molts Heuliez hibrids al arrancar d'una parada el mode elèctric diria que poc actua ja que passa molt ràpid al tèrmic.
Re: Nitbus
Posted: Monday 12/08/2019 18:17
by uriol108
la n0 va petadisima de gent, sobretot turistes, a partir de les 12 de la nit, i els híbrids em semblen mes petits que els que hi havia abans ? o es que els busos ara a l'estiu van més plens ?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 25/06/2020 16:56
by sag470
Nova licitació de la línia N10, pel periode del 15/09/2020 fins el 31/12/2021.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
Sense cap novetat important, mateix recorregut i horari, amb microbus.
Re: Nitbus
Posted: Saturday 25/07/2020 0:01
by sag470
Aviam si algú pot entendre-ho. TMB comprarà 30 busos pel Nitbus. Té pinta que la noticia no està ben redactada o està tergiversada. No té sentit que una compra no ho faci ni l'operador ni el concesor. Segons la noticia els comprarà TMB per cedir-los a Tusgsal. Haurem d'esperar a dimecres a veure la licitació.
https://www.metropoliabierta.com/inform ... 8_102.html
Re: Nitbus
Posted: Saturday 25/07/2020 14:37
by premixero
Parece que el concesor AMB, delega en TMB todo el proceso, pero el pago corre a cargo de AMB.
Posiblemente porque AMB es más la burocracia y TMB el técnico, aunque debería haber caído el pedido en TUSGSAL, lo que puede dar a entender que estos, algo no están haciendo bien
Re: Nitbus
Posted: Saturday 25/07/2020 18:35
by m.h.t.
Sí està ben redactada. TMB comprarà els busos del NitBus a càrrec de l'AMB.
Penso que és degut a que
les concessions del NitBus es troben a hores d'ara en procés concursal.
Ni TUSGSAL ni Baixbus saben si renovaran. I
esperar a l'operador escollit trigarà mesos, encara. Així doncs,
l'AMB ha vist la via ràpida encarregant a TMB (el seu operador públic)
els nous busos.
Total, l'AMB és la titular de tots els busos i els ha de pagar igual.
Re: Nitbus
Posted: Monday 03/08/2020 20:54
by m.h.t.