Page 13 of 39

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 11/12/2010 18:51
by gralla
Impresionant el 850 taxi.
Aixó deu ser aprop.
Image
Locomotora 120-0224 a l'any 1962

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 11/12/2010 19:17
by BRILL 18
gralla wrote:Impresionant el 850 taxi.
Aixó deu ser aprop.
No es un 850 es tracta del mitic sseat 1400 el 850 mai ha estat autoritzat com a taxi

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 11/12/2010 21:17
by gralla
Gracies.Lo meu son els trens :) :) :)

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 11/12/2010 21:39
by 122-042-132
Ho sento però no és ni un 850, ni un 1400, és la sèrie 1100 de la Fiat que és van estilar els anys seixanta per Barcelona, jo només el recordo com a Taxis. Salut!

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 11/12/2010 23:50
by faristol
En efecte es un FIAT 1100 conegut també com a "Jaimito" van haver-hi molts de taxis a Barcelona perque es va autoritzar la seva importacio a Espanya per a Taxis en dues tandes una abans que es fabriques cap SEAT cap a l'any 1953 i una altre tanda cap al 1954-55, el model de la foto sembla de la primera tanda, a mes uns quants (pocs) varen entrar per a particulars uns altres (mes) per a ciutadans d'origen Italià (sense problemes en les quotes d'importacio) i molts mes per a cossos estatals que un cop els trien de servei es subastaben i es matriculaben de nou amb la matricula civil que els hi toques, molts d'aquests acavaben tambe com a taxis ja en la segona o tercera ma, recordar que en aquell temps aconseguir un cotxe d'importacio era quelcom molt dificil, feia falta influencia per entrar als "cupos" superrestringits d'importació pagar el alt valor del cotxe i de aduanes etc.. en el cas dels que entraven directament per a taxis o altres serveis eren "adjudicacions" directes dels ministeris corresponents com el de comerç etc..

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 12/12/2010 9:46
by 122-042-132
Moltes gràcies Faristol !!!!!!. Salut!

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 12/12/2010 16:23
by Alemany
Excel·lent Faristol i 122-042-132!! Només afegir que el fiat 1100 per a taxi costava unes 117.000 pts de l'època, i amb el preu anava inclosa la llicència gratuïtament. I això ja ho hauria de mirar amb més detall, però crec que ambdues tandes d'aquest model van ser de 40+40 unitats.
Comentar també que en aquests taxis només podien viatjar tres persones+conductor, ja que l'antic reglament redactat als anys trenta (i encara vigent llavors), no permetia viatjar ningú al costat del conductor.

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 12/12/2010 16:30
by Alemany
gralla wrote:Impresionant el 850 taxi.
Aixó deu ser aprop.
Locomotora 120-0224 a l'any 1962
Efectivament, sembla al costat de l'estació del Morrot...

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 13/12/2010 1:40
by BRILL 18
122-042-132 wrote:Ho sento però no és ni un 850, ni un 1400, és la sèrie 1100 de la Fiat que és van estilar els anys seixanta per Barcelona, jo només el recordo com a Taxis. Salut!
Moltes gracies per l'aclariment no coneixia aquest model , de petit els mes antics que recordo son els 1400

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 13/12/2010 23:45
by Alemany
BRILL 18 wrote:Moltes gracies per l'aclariment no coneixia aquest model , de petit els mes antics que recordo son els 1400
Aqui en va un: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=11419

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 14/12/2010 8:52
by BRILL 18
Alemany wrote:
BRILL 18 wrote:Moltes gracies per l'aclariment no coneixia aquest model , de petit els mes antics que recordo son els 1400
Aqui en va un: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=11419
Moltes gracies company una mostra que el tunning te mes anys del que pensem jejejeje

Re: imatges per a la història

Posted: Saturday 18/12/2010 16:22
by 122-042-132
Dues fotografies de l'estat en que van quedar dos cotxes dels FGC (ex Ferrocarrils de Catalunya), una granota remolc, el 808, i un perico, el 609, desprès d'haver quedat accidentats; les fotografies estan fetes pel setembre del 1981. Tot i l'espectacularitat de l'estat del nº 808, va ser reconstruït. Aquest remolc junt amb el 411 i 508, van patir un sabotatge el dia 26 d'agost de 1981(crec que mai aclarit) a l'alçada del pont de la B-30 a l'Hospital General, quan l'estació encara no existía.
El 609 va ser reconstruït el mateix any 1982, però adaptat a cotxe suburbà i va formar un tipus únic, entre el 1982 i el 1986, en aquesta data se li va fer una gran modificació i va quedar exactament igual que els reconstruïts 500. Quan a l'any 1996 van deixar de donar servei les granotes, va quedar de reserva i fins el 2002 va realitzar la llançadora entre Reina Elisenda i Sarrià; actualment és el cotxe de servei 162.03.

Totes les fotografies son meves. Salut!

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 1:54
by BRILL 18
Curiosa foto la del 609 a Sarria us heu adonat que surt el tester d'un 600 del metro amb els colors de metro encara?

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 9:42
by 122-042-132
El 651 al complert, abans i desprès de la seva adaptació a FGC. Totes aquestes fotografies son fetes als antics tallers de Sarrià. Tardor 1981. Salut!

Gàlib sèries Transversal

Posted: Sunday 19/12/2010 11:06
by Guigui
Així, les sèries antigues del Transversal (potser excepte la 100) tenien gàlib UIC?

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 11:43
by El LLOP
l'única sèrie del Transversal amb ample UIC va ser precissament, la sèrie 600 a l´ antiga L2.

Gàlib

Posted: Sunday 19/12/2010 12:16
by Guigui
I el gàlib?

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 12:31
by 122-042-132
Home, jo no diria què fossin Transversal els 600, ja que van estar matriculats dins la SPM Transport Públics Municipals, no dins del Ferrocarril Metropolità Transversal. Per tant el Transversal no va tindre mai el galib UIC.
Una altra cosa és que considerem la antiga línia II, com a Transversal Alt, però va ser una denominació no oficial. Salut!

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 15:49
by El LLOP
la línia II Sagrera-Vilapicina va ser projectada, desenvolupada i executada pel Ferrocarril Metropolità de Barcelona (Transversal). El que va passar es que es va inaugurar quan s'estaven fusionant les dues empreses de metro de la ciutat, sota el nom de Transportes Públicos Municipalizados (S.P.M), que es el nom que duien a la placa els 600. Més tard es va optar per una absorció del GMB per part del FMB i no una fusió sota la marca TPM.

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 19/12/2010 16:04
by Alemany
El famós mural lluminós de la xarxa de línies a l'estació de Sants fa uns dos anys, tot just abans de ser renovat. Calculo que va restar invariable uns deu anys o així, sense reflectir les ampliacions, els canvis de noms i qualsevol altra modificació que va patir la xarxa.