Page 124 of 411
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 12/08/2008 18:47
by Mako448
Que passa amb la C4 que cada dia hi ha problemes,segons és comenta en aquest fil.Una vergonya el tracte de la renfe amb la C4,molt mal manteniment de la infraestructura,i horaris pel meu gust molt dolents.
Ahir mateix tall entre SAA i Arc de Triomf.Quina línia han de desviar per Passeig de Gràcia?La C1.
Millor haguès estat que la desviada fos la C4 que és una línia passant i amb mès viatgers que la C1,i limitar la C1 a EDF.Els viatgers de la C1 agafenn qualsevol tren de la C2,C4 i Ca2 i regionals del sud que acaben a SAC,i allà segueixen el viatge.Doncs tallen la C4(a on va acabar recorregut la C4sud?)forçant-se a continuar recorregut amb metro.I amb la c3 és limita a SAA,peró si desvies la C4 passes per Montcada Birfucació i allà transbordes amb la C3.Doncs a renfe no se l'hi havia acut res mès que desviar la C1,i forçar als viatgers de la C3 i C4 a agafar el metro,vergonyòs.
Està clar que el tracte de renfe amb la C2 i la C4,que són les línies amb mès viatgers,és horroròs.Tampoc se salva la C3,amb molts trens en simple que haurien de ser en doble,la majoria d'ells sense repolçacaps(igual que la C2),i amb retards a diari.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 12/08/2008 18:49
by orig440
Ni dir la C2, la pròpia C3 o inclús la C1 (no és normal que Tordera tingui tants pocs trens)
.
Au revoir
.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 13/08/2008 13:37
by sirhall
Una deficiència bastant grossa, és la de les màquines de venta que no accepten bitllets. Ahir vaig ser testimoni com dues senyores van haver de desistir de comprar el seu bitllet de tren a una màquina del vestíbul RENFE de Passeig de Gràcia perquè només accetava monedes i targeta de crèdit, afortunadament jo portava l'import exacte en monedes.
Desconec si és cosa només d'aquella màquina o és freqüent això de què malgrat que les màquines estiguin preparades per acceptar bitllets després no puguis pagar així perque a la pantalleta et surten marcats amb una "x" a sobre. Si és només aquella màquina encara, però si en hi ha més així haurien d'arreglar-ho.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 13/08/2008 15:52
by Jordilar
Hola:
Molt extrany trobar-se una màquina en aquestes condicions, de totes formes a Passeig de Gràcia hi ha més d'una autoventa i segurament aquesta era la única que estaba així i a més a més allà també hi ha venta manual de bitllets. Així que no tenien excusa.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 13/08/2008 18:40
by orig440
Hi ha casos que tens que comprar un bitllet de tren, fiques 50 euros de bitllet (en paper
), i t'ho torna amb monedes, el bitllet o bitllets et pot valer 21 euros
, el que no entenc és per què redimonis aquesta màquina de Passeig de Gràcia (desconec si és de Rodalies o MD), no deia que estava fora de servei, perquè no és normal que una màquina funcioni d'aquesta forma
.
Au revoir
.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 14/08/2008 2:11
by Jordilar
Que no li funcioni algun tipus de pagament no és un motiu suficient per deixar fora de servei una màquina. Almenys pots comprar encara que sigui en monedes o pagar amb targeta. Els bitllets de 50 no els accepta quan l'import es molt baix, precisament pel tema del canvi.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 14/08/2008 21:57
by fubang
Bona nit.
A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Habitual
Posted: Thursday 14/08/2008 22:37
by Guigui
fubang wrote:A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Diria que és habitual que les màquines no acceptin bitllets si n'hi ha de denominació inferior que superin l'import.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 14/08/2008 23:45
by josep_serre
A les estacions de Renfe, hi ha sempre almenys una màquina que accepta bitllets per poder tornar canvi per un import màxim de 20 €, en algun cas fins i tot per 50€.
Probablement l'altra màquina si que t'ho hagués acceptat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 15/08/2008 15:34
by UT440_132M
fubang wrote:Bona nit.
A la máquina d'autovenda de l'estació de Vic, m'he trobat que no m'acceptava un bitllet de 20 euros per pagar un bitllet de 6 zones anada i tornada. En canvi, si vaig poguer pagar amb un bitllet de 10 euros.
Desconec si ho fa habitualment o era un problema puntual d'aquell día concret.
Les vegades que he volgut fer el mateix jo, m'ha passat el que tu dius, no et deixa pagar amb un import superior a bitllets de 10€. Segons tinc entès, les normes ATM diuen que no accepten bitllets superiors a 10€, almenys als autobusos de Sagalés diu això. No se si tindrà alguna cosa a veure.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 22/08/2008 22:40
by Mako448
Amb la bona que està caient, dintre de poc veurem alguna línia de RENFE tallada,ja ho veureu.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 25/08/2008 13:08
by jordigt2008
No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 25/08/2008 15:32
by Mako448
jordigt2008 wrote:No, nose perquè a l'estiu no hi ha problemes. Espero que quan tothom vagi a estudiar, i a treballar no vinguin tots de cop.
De RENFE et pots esperar qualsevol cosa
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 27/08/2008 22:33
by metring
Avui, els trens que passaven per la via 8 de Sants, és a dir, els de les línies 1, 3, 4 i 7, a les 21:30, arribaven amb mitja hora de retard.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 04/09/2008 17:22
by jordigt2008
Avui el tren que venia de Lleida i havia de passar per Manresa a les 11:13, anava amb 40 minuts de retard, i em hagut d'agafar el típic 447, que anava com un camell, cada dos per tres, es paraven els llums, i el motor.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 05/09/2008 0:10
by metring
Per una incidència, avui a les 21:30, els trens que passaven per la via 8 de Sants, arribaven amb 15 minuts de retard.
Edito: ara ja sé el motiu:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200809 ... 21762.html
Una incidencia en un vagón de cercanías de Renfe causa retrasos y cambios en el servicio
Un vagón se salió de la vía en la estación de Sagrera a las 20.42
04/09/2008 | Actualizada a las 23:22h
Barcelona. (EFE).- La salida de vía del primer eje del primer vagón de un tren de cercanías de la línea 1 en la estación de la Sagrera de Barcelona, ocurrida hacia las 20.42 horas, sin que se deban de lamentar heridos, está provocando retrasos y ha obligado a modificar el servicio, según informa Renfe en un comunicado.
Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
Después de esta incidencia, los retrasos eran de unos veinte minutos de media en la línea del Maresme, pero ahora, según la citada portavoz, se han reducido a unos ocho minutos, y se espera que "la normalidad en el servicio ferroviario se recuperará progresivamente".
El joc dels disbarats
Posted: Friday 05/09/2008 1:27
by Guigui
Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.
Disbarat el teu
Posted: Friday 05/09/2008 15:06
by Pere
Guigui wrote:Una portavoz de la compañía ha señalado que la incidencia ha comportado que los 450 viajeros del tren afectado, que había salido de Mataró hacia las 19.59 horas para dirigirse a Molins de Rei, hayan hecho un trasbordo hacia las 21.10 horas a otro tren hasta destino.
Los trenes de la línea 1 de cercanías -L'Hospitalet-Mataró/Maçanet-, con destino a Barcelona, circulan desviados por Passeig de Gràcia, mientras que los que tienen como destino Mataró y el resto de las líneas realizan su recorrido habitual.
A més, un despistat creuria que l'estació de la Sagrera ja es troba en funcionament. Les pífies periodístiques arriben a tal extrem que acaben fent anar de bòlid el més expert en geografia ferroviària.
Informarte que, a efectes de circulació, Sagrera
és una estació
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 05/09/2008 15:13
by Denisuko
Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 05/09/2008 15:17
by ping
Denisuko wrote:Un tren provinent de Mataró, com pot anar a parar a Sagrera?
Suspès a geografia ferroviaria