¿Puede ser cuando empieza el tramo de túneles individuales, cuando el tren pasa por encima del cul-de-sac de la estación de Torras i Bages?metring wrote:Ahir i avui he notat, tornant cap a casa, que quan els trens de la L1 van de Trinitat Vella a Torras i Bages, fan una sacsejada brusca, algú més ho ha notat?
Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Exacto, pero antes no daba esa sacudida...
No sé si sólo pasa en los coches de cabeza, pero yo siempre he notado una sacudida. Como los trenes van a toda pastilla por ahí...metring wrote:Exacto, pero antes no daba esa sacudida...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
Metro molt sorollós
Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?
Sigui quina sigui la resposta a la pregunta anterior, dubto molt que respecti el nivell acústic recomanat per les autoritats del ram.
Sigui quina sigui la resposta a la pregunta anterior, dubto molt que respecti el nivell acústic recomanat per les autoritats del ram.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A veces sucede que cuanto mejor, es peor.
Alguien diría que le falta 6 en 1.Guigui wrote:Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Metro molt sorollós
Igual de sorollós que sempre, tot i que ja deus saber que el tram Lesseps - Vall d'Hebron en 2000 i 3000 és més sorollós de l'habitual. També hi ajuda l'aire acondicionat, fa uns mesos vaig pujar a un 2000 amb l'aire apagat (suposo que per avaria) i el silenci es nota molt. Ja ni ho recordava dels temps dels 1000Guigui wrote:Avui, m'he adonat, tant amb un metro (5000) que passava per l'altra via mentre esperava el meu com quan anava en el meu tren (3000), que feia un soroll eixordador que amb prou feines em permetia tenir una conversa normal amb la meva dona (no pel mòbil, sinó al meu costat). El metro s'ha tornat més sorollós, o sóc jo que m'he tornat més sensible després de voltar 3 setmanes per l'Europa silenciosa?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sobre el tema del sotrac entre Trinitat Vella i Torres i Bages que jo mateixa comentava l'altre dia, llegiu, llegiu:
I a can TMB deien que no en sabien res...
Jo crec que no està dient que TMB ho sàpiga. Interpreto el següent:metring wrote:Sobre el tema del sotrac entre Trinitat Vella i Torres i Bages que jo mateixa comentava l'altre dia, llegiu, llegiu:
"Si hi ha constància (fòrum), TMB aventurem un trencament de carril en els propers dies?
Sona a pregunta crítica pel sarau del trencament de carril a L4 fa un temps.
La pluja ja fa estralls:
- Guigui
- Administrador
Abonats a la provisionalitat
No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N6
Avui sobre les 2 el vestíbul de Plaça Catalunya sota Rambles s'estava inundant...
Re: Abonats a la provisionalitat
Doncs avui ha entrat aigua a les andanes de Sants (Renfe) per una tapa que suposu anava connectada a la sortida d'aigues i rebosava d'aigua. Suposu deurien desconnectar o tapar alguna sortida i ja ha deixat de sortir aigua.Guigui wrote:No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
https://twitter.com/albert_cg/status/64 ... 33376?s=09
- Adolescent barceloní
- N9
Fa deu minuts, a (no diré estació, és una amb correspondència i al nord-est), dues noies han saltat les portes d'accés al metro, amb un empleat de TMB a prop i que no els ha dit res.
En part, ho comento com a dubte, ja aue mo rn tinc ni idea. Els empleats de les qua detecestacions han de fer alguna cosa quan drtrctrn fraus? Hi ha algun protocol a seguir?
Pd: escriuee des del mòbil i al metro no éd facil, perdó pels errors
En part, ho comento com a dubte, ja aue mo rn tinc ni idea. Els empleats de les qua detecestacions han de fer alguna cosa quan drtrctrn fraus? Hi ha algun protocol a seguir?
Pd: escriuee des del mòbil i al metro no éd facil, perdó pels errors
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.
Invasió voluntària = algú que no havia pagat o que havia fet "quelcom il.lícit" intentant escapar-se dels de seguretat?Miquel wrote:Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Volia referir-me a un suicidi.oriolp13 wrote:Invasió voluntària = algú que no havia pagat o que havia fet "quelcom il.lícit" intentant escapar-se dels de seguretat?Miquel wrote:Aquesta tarda hi ha hagut una "invasió voluntaria de la zona de vies al pas del tren" a l'estació de Montbau. A causa d'això, hi ha hagut parcial entre Zona Universitària i Vall d'Hebron i entre Canyelles i Trinitat Nova. Servei especial de bus entre Vall d'Hebron i Canyelles.
El mal mantenimiento. Tenemos un Metro tan sobredimensionado que no tenemos dinero para darle el debido mantenimiento, luego pasan estas cosas. Y hay quien cree que necesitamos aún más Metro...Guigui wrote:No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- bigcoaster
- N8
La inundació va afectar a alguns accessos de Plaça Espanya i Urgell. Si creus que per allí hi passa un metro sobredimensionat, jo ja no sé que dir-te. No té a veure amb possibles ampliaciones del metro.Tampoc té a veure amb la L9. Es com si jo ara et dic que com que Espanya ens roba no tenim diners per arreglar aquests problemes...Don Ramón wrote:El mal mantenimiento. Tenemos un Metro tan sobredimensionado que no tenemos dinero para darle el debido mantenimiento, luego pasan estas cosas. Y hay quien cree que necesitamos aún más Metro...Guigui wrote:No ho entenc: és una pluja qualsevol, tant en intensitat com en freqüència. I sempre estem igual, que crea situacions d'emergència?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Ayer parece que el carrusel de la línea 1 se detuvo a eso de las 7:15, mi tren se quedó más rato de lo normal en las estaciones de Baró de Viver y Trinitat Vella, siendo esta última en donde se quedó más tiempo.
¿Alguien sabe algo? ¿Quizá un tren que se averió?
¿Alguien sabe algo? ¿Quizá un tren que se averió?
frankrodriguez.net
signatura
signatura