Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.Renfe445 wrote:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Pero se supone que van a enterrar las carreteras para poder hacer el parque... El tranvía debería de estar al aire libre.Carlos González wrote:Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.Renfe445 wrote:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Colau tornarà a portar al pròxim ple la unió del tramvia per la Diagonal
El govern municipal esgrimeix l'"ampli recolzament" dels veïns a la connexió que mostra el baròmetre semestral de l'ajuntament
El Govern de Barcelona que encapçala l’alcaldessa Ada Colau tornarà a portar al pròxim ple municipal la unió de les dues xarxes de tramvia de la ciutat –Trambaix i Trambesòs– a través de l’avinguda Diagonal.
Ho ha anunciat aquest divendres en roda de premsa la tinenta d’alcalde de Mobilitat, Janet Sanz, esgrimint l’"ampli recolzament per part dels veïns" a la unió, amb referència al Baròmetre Semestral de l’Ajuntament, que va preguntar específicament sobre l’assumpte.
Sanz creu que s’obre una oportunitat perquè el ple de gener aprovi el projecte, després que el baròmetre xifrés en el 62,9% els barcelonins partidaris de la unió per la Diagonal i que ERC i Ciutadans recolzessin al Parlament la connexió.
La tinenta d’alcalde també ha explicat que el govern municipal es posarà a treballar per tirar endavant un acord entre els diferents grups. "Tenim la feina tècnica feta, és una qüestió de voluntat política", ha subratllat.
https://amp.elperiodico.cat/ca/barcelon ... al-7229402
https://www.ara.cat/societat/connexio-d ... 84532.html
El govern municipal esgrimeix l'"ampli recolzament" dels veïns a la connexió que mostra el baròmetre semestral de l'ajuntament
El Govern de Barcelona que encapçala l’alcaldessa Ada Colau tornarà a portar al pròxim ple municipal la unió de les dues xarxes de tramvia de la ciutat –Trambaix i Trambesòs– a través de l’avinguda Diagonal.
Ho ha anunciat aquest divendres en roda de premsa la tinenta d’alcalde de Mobilitat, Janet Sanz, esgrimint l’"ampli recolzament per part dels veïns" a la unió, amb referència al Baròmetre Semestral de l’Ajuntament, que va preguntar específicament sobre l’assumpte.
Sanz creu que s’obre una oportunitat perquè el ple de gener aprovi el projecte, després que el baròmetre xifrés en el 62,9% els barcelonins partidaris de la unió per la Diagonal i que ERC i Ciutadans recolzessin al Parlament la connexió.
La tinenta d’alcalde també ha explicat que el govern municipal es posarà a treballar per tirar endavant un acord entre els diferents grups. "Tenim la feina tècnica feta, és una qüestió de voluntat política", ha subratllat.
https://amp.elperiodico.cat/ca/barcelon ... al-7229402
https://www.ara.cat/societat/connexio-d ... 84532.html
Salvem l'Estació de França!
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
De vegades els què van d'intel·lectuals...TramviaBlau wrote:Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby
Què podeu esperar d'algú que ens va bloquejar al Twitter per defensar el tramvia? Quina imatge més pobra que dona...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Missatge a Facebook, d'ara mateix, de la Mercedes Vidal:
Aquestes són imatges dels diferents busos elèctrics que hi ha actualment a TMB. Tots ells estan en servei a la ciutat, inclosos els més grans, els articulats, alguns van entrar en marxa fa poc. Donen un servei excel·lent a vàries línies de bus, i amb zero emissions, però no n'hi ha cap que s'apropi a la capacitat d'un tramvia. No existeix un bus elèctric d'aquesta mida. Perquè posar-li piles a un bus el fa més net, però no el fa més gran. A la Diagonal hi ha un problema de capacitat, no el resoldrem amb més busos, elèctrics o no, sinó amb un transport que pugui carregar més gent, tota la que s'espera a aquesta avinguda i als 9 municipis per on passa el tramvia. El debat tramvia vs bus elèctric és totalment fal·laç, a Barcelona estem apostant per tots dos sistemes, cadascú on dona millor servei. El problema és per què alguns odien el tramvia
Pd. Per casualitat escric aquest post des d'un bus híbrid, dels quals sóc usuària habitual. D'aquest tipus de bus en tenim molts més. Avanti amb tot el transport públic
Aquestes són imatges dels diferents busos elèctrics que hi ha actualment a TMB. Tots ells estan en servei a la ciutat, inclosos els més grans, els articulats, alguns van entrar en marxa fa poc. Donen un servei excel·lent a vàries línies de bus, i amb zero emissions, però no n'hi ha cap que s'apropi a la capacitat d'un tramvia. No existeix un bus elèctric d'aquesta mida. Perquè posar-li piles a un bus el fa més net, però no el fa més gran. A la Diagonal hi ha un problema de capacitat, no el resoldrem amb més busos, elèctrics o no, sinó amb un transport que pugui carregar més gent, tota la que s'espera a aquesta avinguda i als 9 municipis per on passa el tramvia. El debat tramvia vs bus elèctric és totalment fal·laç, a Barcelona estem apostant per tots dos sistemes, cadascú on dona millor servei. El problema és per què alguns odien el tramvia
Pd. Per casualitat escric aquest post des d'un bus híbrid, dels quals sóc usuària habitual. D'aquest tipus de bus en tenim molts més. Avanti amb tot el transport públic
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Es que parece que la peña no ve el tema:
Un bus eléctrino, el problema no es que cargue o no cargue gente, es que en cada cruce va a tener la hilera de ochenta coches parados delante.
El tranvía no, porque tiene carril propio y por eĺ sólo pueden circular tranvías. Y tiene prioridad de coche de Rey: cuando pasa, corta todas las calles a su paso a todo bicho viviente.
¿Cuál es el problema? Que eso es precisamente lo que no les gusta a los usuarios del coche privado: que un semáforo les corte el paso para que circule el tranvía, del mismo modo que sueltan improperios cuando hay vallas cortando tráfico por manifestaciones, carreras o cabalgatas, o policías cortando un tramo porque va a pasar un personaje importante con su escolta. El tranvía no tiene culpa de tener en las ciudades un trato de papamóvil, (la diferencia es que son unos segundos, frente a una o dos horas de eventos y manifestaciones, pero esos pocos segundos ya son suficientes para que la gente se ponga cardíaca) pero como lo tiene, esa característica hará que el protestón de turno salga votando en contra.
Un bus eléctrino, el problema no es que cargue o no cargue gente, es que en cada cruce va a tener la hilera de ochenta coches parados delante.
El tranvía no, porque tiene carril propio y por eĺ sólo pueden circular tranvías. Y tiene prioridad de coche de Rey: cuando pasa, corta todas las calles a su paso a todo bicho viviente.
¿Cuál es el problema? Que eso es precisamente lo que no les gusta a los usuarios del coche privado: que un semáforo les corte el paso para que circule el tranvía, del mismo modo que sueltan improperios cuando hay vallas cortando tráfico por manifestaciones, carreras o cabalgatas, o policías cortando un tramo porque va a pasar un personaje importante con su escolta. El tranvía no tiene culpa de tener en las ciudades un trato de papamóvil, (la diferencia es que son unos segundos, frente a una o dos horas de eventos y manifestaciones, pero esos pocos segundos ya son suficientes para que la gente se ponga cardíaca) pero como lo tiene, esa característica hará que el protestón de turno salga votando en contra.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Debat sobre el tramvia (i el bus D30) avui a 'El matí de Barcelona' (Betevé) amb tots els grups municipals [51 min]:
https://beteve.cat/el-mati-de-barcelona ... ener-2019/
Resum del debat:
https://beteve.cat/politica/gestio-publ ... at-beteve/
https://beteve.cat/el-mati-de-barcelona ... ener-2019/
Resum del debat:
https://beteve.cat/politica/gestio-publ ... at-beteve/
Salvem l'Estació de França!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A la que pierdan la alcaldia y el que gane sea contrario al tranvia y todo regrese a la normalidad del No al Tranvia que nos tenian acostumbrados.Miquel wrote:Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...
Saludos.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Creieu que al tram Francesc Macià-Glòries el Tram podrà assolir els 18 km/h de velocitat mitjana?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Segur?premixero wrote:NO
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Me han pasado por ahí que ya andan unos anuncios de la supresión de las líneas de TMB afctadas.
Hay una novedad:
La 6 se la cargan (ya lo sabíamos)
La 7 se la cargan (también lo sabíamos)
La 33 se la cargan (Maño, vete despidiendo)
La novedad es la 34: Se mantiene entre Virrei Amat y València/Meridiana. O sea, donde va a acabar la M24. Para ir de Clot a Verdaguer se propone tirar del H10.
Lo que no me explico es, estando el H6 al Onze de setiembre, que la 34 duplique recorrido absurdamente. Estando la M24 por donde va la 34 y el H6 por el Onze de Setiembre, y el H8 entre pont de Treball y Pare Manyanet, la 34 podemos tranquilamente cepillárnosla.
Y sí, Miquel, yo también sospecho que si en mayo hay cambio de gobierno el proyecto se va fuera. Por eso decía que si se hacen las cosas como saben hacerlas (iniciar las obras en verano, es decir ya mismo) ya no hay vuelta de hoja.
Hay una novedad:
La 6 se la cargan (ya lo sabíamos)
La 7 se la cargan (también lo sabíamos)
La 33 se la cargan (Maño, vete despidiendo)
La novedad es la 34: Se mantiene entre Virrei Amat y València/Meridiana. O sea, donde va a acabar la M24. Para ir de Clot a Verdaguer se propone tirar del H10.
Lo que no me explico es, estando el H6 al Onze de setiembre, que la 34 duplique recorrido absurdamente. Estando la M24 por donde va la 34 y el H6 por el Onze de Setiembre, y el H8 entre pont de Treball y Pare Manyanet, la 34 podemos tranquilamente cepillárnosla.
Y sí, Miquel, yo también sospecho que si en mayo hay cambio de gobierno el proyecto se va fuera. Por eso decía que si se hacen las cosas como saben hacerlas (iniciar las obras en verano, es decir ya mismo) ya no hay vuelta de hoja.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Les obres no començaran ara bàsicament perquè el que s'ha votat no és un projecte ni res concret, sinó que és una declaració política, és a dir, paper mullat. A partir d'aquí caldria fer redaccions de projectes , debatre'ls i votar-los per a licitar les obres i començar-les.