Page 126 of 135

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 17/11/2018 22:33
by Renfe445
¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 17/11/2018 22:34
by Carlos González
Renfe445 wrote:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 17/11/2018 22:35
by Renfe445
Carlos González wrote:
Renfe445 wrote:¿Y se podría colocar la parada de Glòries de tranvía donde está el museo del diseño? Es una ubicación entre la bifurcación Meridiana/Casp y Gran Via/Diagonal, así nos ahorramos en hacer dos paradas de Glòries.
Es que creo que tienen pensado hacer eso... bueno eso, y hacer creo que esa parte del tranvía semisubterráneo si no me equivoco.
Pero se supone que van a enterrar las carreteras para poder hacer el parque... El tranvía debería de estar al aire libre.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 04/01/2019 19:30
by m.h.t.
Colau tornarà a portar al pròxim ple la unió del tramvia per la Diagonal

El govern municipal esgrimeix l'"ampli recolzament" dels veïns a la connexió que mostra el baròmetre semestral de l'ajuntament


El Govern de Barcelona que encapçala l’alcaldessa Ada Colau tornarà a portar al pròxim ple municipal la unió de les dues xarxes de tramvia de la ciutat –Trambaix i Trambesòs– a través de l’avinguda Diagonal.

Ho ha anunciat aquest divendres en roda de premsa la tinenta d’alcalde de Mobilitat, Janet Sanz, esgrimint l’"ampli recolzament per part dels veïns" a la unió, amb referència al Baròmetre Semestral de l’Ajuntament, que va preguntar específicament sobre l’assumpte.

Sanz creu que s’obre una oportunitat perquè el ple de gener aprovi el projecte, després que el baròmetre xifrés en el 62,9% els barcelonins partidaris de la unió per la Diagonal i que ERC i Ciutadans recolzessin al Parlament la connexió.

La tinenta d’alcalde també ha explicat que el govern municipal es posarà a treballar per tirar endavant un acord entre els diferents grups. "Tenim la feina tècnica feta, és una qüestió de voluntat política", ha subratllat.

https://amp.elperiodico.cat/ca/barcelon ... al-7229402
https://www.ara.cat/societat/connexio-d ... 84532.html

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Tuesday 08/01/2019 7:33
by TramviaBlau
Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Tuesday 08/01/2019 9:57
by metring
TramviaBlau wrote:Quim Monzó torna a carregar avui contra el tramvia i a defensar el bus electric amb arguments de conversa de bar......sembla que sigui d'un lobby
De vegades els què van d'intel·lectuals...

Què podeu esperar d'algú que ens va bloquejar al Twitter per defensar el tramvia? Quina imatge més pobra que dona...

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Tuesday 08/01/2019 12:39
by Fran-Ikarus
Missatge a Facebook, d'ara mateix, de la Mercedes Vidal:

Aquestes són imatges dels diferents busos elèctrics que hi ha actualment a TMB. Tots ells estan en servei a la ciutat, inclosos els més grans, els articulats, alguns van entrar en marxa fa poc. Donen un servei excel·lent a vàries línies de bus, i amb zero emissions, però no n'hi ha cap que s'apropi a la capacitat d'un tramvia. No existeix un bus elèctric d'aquesta mida. Perquè posar-li piles a un bus el fa més net, però no el fa més gran. A la Diagonal hi ha un problema de capacitat, no el resoldrem amb més busos, elèctrics o no, sinó amb un transport que pugui carregar més gent, tota la que s'espera a aquesta avinguda i als 9 municipis per on passa el tramvia. El debat tramvia vs bus elèctric és totalment fal·laç, a Barcelona estem apostant per tots dos sistemes, cadascú on dona millor servei. El problema és per què alguns odien el tramvia

Pd. Per casualitat escric aquest post des d'un bus híbrid, dels quals sóc usuària habitual. D'aquest tipus de bus en tenim molts més. Avanti amb tot el transport públic

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Tuesday 08/01/2019 15:02
by França451
Es que parece que la peña no ve el tema:

Un bus eléctrino, el problema no es que cargue o no cargue gente, es que en cada cruce va a tener la hilera de ochenta coches parados delante.

El tranvía no, porque tiene carril propio y por eĺ sólo pueden circular tranvías. Y tiene prioridad de coche de Rey: cuando pasa, corta todas las calles a su paso a todo bicho viviente.
¿Cuál es el problema? Que eso es precisamente lo que no les gusta a los usuarios del coche privado: que un semáforo les corte el paso para que circule el tranvía, del mismo modo que sueltan improperios cuando hay vallas cortando tráfico por manifestaciones, carreras o cabalgatas, o policías cortando un tramo porque va a pasar un personaje importante con su escolta. El tranvía no tiene culpa de tener en las ciudades un trato de papamóvil, (la diferencia es que son unos segundos, frente a una o dos horas de eventos y manifestaciones, pero esos pocos segundos ya son suficientes para que la gente se ponga cardíaca) pero como lo tiene, esa característica hará que el protestón de turno salga votando en contra.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Wednesday 09/01/2019 11:26
by busbcn

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Tuesday 15/01/2019 20:07
by uriol108

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 17/01/2019 22:29
by m.h.t.
Debat sobre el tramvia (i el bus D30) avui a 'El matí de Barcelona' (Betevé) amb tots els grups municipals [51 min]:

https://beteve.cat/el-mati-de-barcelona ... ener-2019/

Resum del debat:
https://beteve.cat/politica/gestio-publ ... at-beteve/

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 24/01/2019 17:51
by metring
Viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:o ))) :victoria

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 24/01/2019 19:06
by metring

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 24/01/2019 19:49
by Miquel
Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 24/01/2019 20:19
by ortegote
Miquel wrote:Una molt bona notícia. Espero ara que s'afanyin a plantar les vies perquè tinc un molt mal pressentiment...
A la que pierdan la alcaldia y el que gane sea contrario al tranvia y todo regrese a la normalidad del No al Tranvia que nos tenian acostumbrados.
Saludos.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 25/01/2019 21:16
by kastroboy
Creieu que al tram Francesc Macià-Glòries el Tram podrà assolir els 18 km/h de velocitat mitjana?

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 25/01/2019 21:39
by premixero
NO

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 26/01/2019 0:40
by kastroboy
premixero wrote:NO
Segur?

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 26/01/2019 13:48
by França451
Me han pasado por ahí que ya andan unos anuncios de la supresión de las líneas de TMB afctadas.

Hay una novedad:
La 6 se la cargan (ya lo sabíamos)
La 7 se la cargan (también lo sabíamos)
La 33 se la cargan (Maño, vete despidiendo)
La novedad es la 34: Se mantiene entre Virrei Amat y València/Meridiana. O sea, donde va a acabar la M24. Para ir de Clot a Verdaguer se propone tirar del H10.
Lo que no me explico es, estando el H6 al Onze de setiembre, que la 34 duplique recorrido absurdamente. Estando la M24 por donde va la 34 y el H6 por el Onze de Setiembre, y el H8 entre pont de Treball y Pare Manyanet, la 34 podemos tranquilamente cepillárnosla.

Y sí, Miquel, yo también sospecho que si en mayo hay cambio de gobierno el proyecto se va fuera. Por eso decía que si se hacen las cosas como saben hacerlas (iniciar las obras en verano, es decir ya mismo) ya no hay vuelta de hoja.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 26/01/2019 14:04
by adriaesc
Les obres no començaran ara bàsicament perquè el que s'ha votat no és un projecte ni res concret, sinó que és una declaració política, és a dir, paper mullat. A partir d'aquí caldria fer redaccions de projectes , debatre'ls i votar-los per a licitar les obres i començar-les.