Page 127 of 147
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/12/2015 8:40
by Renfe445
Hoy en la línea 1 las pantallas del carrusel no funcionaban. El tren estaba esperando un poco más tiempo de lo normal a tener el disco verde.
Si están apagadas esas pantallas es lo mismo que sí pusieran "Inhibida", no?
Carrussel
Posted: Friday 04/12/2015 10:12
by Guigui
Renfe445 wrote:Si están apagadas esas pantallas es lo mismo que sí pusieran "Inhibida", no?
Si estan apagades, sol ser perquè el semàfor està vermell. En verd, sempre sol indicar alguna cosa (Inhibida o el comptador, ja sigui enrere o a zero).
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/12/2015 14:09
by Renfe445
Muchas gracias por la respuesta.
Es verdad, tiene lógica lo que dices. Claro, ponga lo que ponga la pantalla del carrusel, si tienes delante un disco rojo no vas a pasar de ninguna de las maneras... Aunque creo que he visto en alguna estación una señal luminosa con una X. ¿Modifica ésta el significado del disco en rojo o es independiente?
A saber qué habrá pasado esta mañana en la línea para que el tren se espere a salir más tiempo de lo normal... Algún tren delante del mío que no iba bien? ¿Otra falsa ocupación quizás?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/12/2015 14:33
by Miquel
Renfe445 wrote:Muchas gracias por la respuesta.
Es verdad, tiene lógica lo que dices. Claro, ponga lo que ponga la pantalla del carrusel, si tienes delante un disco rojo no vas a pasar de ninguna de las maneras... Aunque creo que he visto en alguna estación una señal luminosa con una X. ¿Modifica ésta el significado del disco en rojo o es independiente?
A saber qué habrá pasado esta mañana en la línea para que el tren se espere a salir más tiempo de lo normal... Algún tren delante del mío que no iba bien? ¿Otra falsa ocupación quizás?
El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM.
Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/12/2015 15:00
by Renfe445
Miquel wrote:El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM.
Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.
Muchas gracias, Miquel!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/12/2015 21:25
by Miquel
Renfe445 wrote:Miquel wrote:El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM.
Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.
Muchas gracias, Miquel!
De res, la imatge és aquesta.
El 5000 que s'hi veu va deixar de fer servei a Horta i va continuar el trajecte de buit, suposo que cap al dipòsit de Sant Genís. Al radere venia un 5000 que va iniciar el servei a Vilapicina, en aquest cas no van fer el sempre morbós canvi de tren a Vilapicina, tot i que l'he pogut viure un parell o tres de vegades
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 18/12/2015 20:10
by fgc113
La línia L4 del metro està aturada per incidència tècnica.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Thursday 31/12/2015 18:05
by metring
Sembla que avui ha tornat a haver alerta per objecte sospitós a la L1, obligant a aturar-la entre Clot i Fabra i Puig.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Thursday 31/12/2015 18:15
by David.F.C.M.B.1000
si, yo loe leido en la vanguardia i es falsa alarma
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/01/2016 8:11
by metring
La L2 no funciona entre Paral·le i Sagrada Família. Segons TMB, causes tècniques, però segons Conrayasyaloco, ha descarrilat un tren a Paral·lel.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/01/2016 9:25
by Fran-Ikarus
Que el tren no estigui ubicat correctament dins els raïls... quina causa més tècnica vols?
Esperem que ningú hagi pres mal.
No hi ha més agulles operatives?
Posted: Tuesday 05/01/2016 10:32
by Guigui
I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
Re: No hi ha més agulles operatives?
Posted: Tuesday 05/01/2016 10:57
by wefer
Guigui wrote:I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
Realment és estrany. No hi hauria d'haver problema per donar servei fins a Universitat, donat que allí es pot fer canvi de via:
S'ha fet moltes altres vegades sense problemes com he pogut comprovar en primera persona.
Potser és que hi havia alguna cosa més que el descarrilament.
Per cert, el servei ha quedat restablert cap allà les 10 del matí.
Re: No hi ha més agulles operatives?
Posted: Tuesday 05/01/2016 11:22
by ortegote
wefer wrote:Guigui wrote:I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
Realment és estrany. No hi hauria d'haver problema per donar servei fins a Universitat, donat que allí es pot fer canvi de via:
S'ha fet moltes altres vegades sense problemes com he pogut comprovar en primera persona.
Potser és que hi havia alguna cosa més que el descarrilament.
Per cert, el servei ha quedat restablert cap allà les 10 del matí.
Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/01/2016 11:39
by metring
Sorry, el descarrilament ha estat a Passeig de Gràcia, no a Paral·lel. Ara tot concorda.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/01/2016 11:56
by Metropondikas
Bon dia,
La foto que publica EP referida a la incidència d´aquest matí a l´L2 és de traca. No per la foto sinó pel contingut del missatge. A més de contenir una falta d´ortografia (Paralel) confon els usuaris dient que hi ha servei d´autobús substitutori entre Sagrada Família i Pompeu Fabra, és a dir, el tram que sí continuava cobert pel metro...
Salutacions,
MANEL
Re: No hi ha més agulles operatives?
Posted: Tuesday 05/01/2016 16:29
by Miquel
ortegote wrote:Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
No hi ha hagut mai cap problema en fer parcials Paral·lel - Passeig de Gràcia o Universitat - Badalona. Sempre que han estat necessaris s'han realitzat. De fet, aquest estiu passat es feia un parcial entre Sant Antoni i Badalona, anant el tren en sentit oposat entre Sant Antoni i les agulles a Passeig de Gràcia.
A una nota de premsa de TMB tenim més informació, pel que sembla un tren cap a Cotxeres va descarrilar a mitjanit a les agulles.
El servei de metro a la línia 2 ha començat aquest matí a les 5 amb circulacions parcials entre Sagrada Família i Badalona Pompeu Fabra, com a conseqüència d'una incidència tècnica que la nit passada, cap a les 0.45 h, va afectar un tren sense passatge quan es retirava a un apartador. Per causes que es desconeixen, dos dels eixos del tren van remuntar el carril quan passaven a baixa velocitat per l'aparell de canvi de via situat entre les estacions d'Universitat i Passeig de Gràcia. L'incident no va causar danys personals ni va alterar el servei, que ja havia finalitzat.
Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, des de les 5 h no hi ha servei a la línia 2 entre Paral·lel i Sagrada Família, tram en què s'ha habilitat un servei especial d'autobús amb parada a les estacions intermèdies de Sant Antoni, Universitat, Passeig de Gràcia, Tetuan i Monumental. També es poden utilitzar com a alternatives les línies de metro que arriben a Paral·lel (L3), Universitat (L1), Passeig de Gràcia (L3 i L4) i Sagrada Família (L5), així com els autobusos regulars.
La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, l'aplicació TMB App, el web corporatiu i xarxes socials.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... causa-duna
Re: No hi ha més agulles operatives?
Posted: Tuesday 05/01/2016 22:29
by ortegote
Miquel wrote:ortegote wrote:Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
No hi ha hagut mai cap problema en fer parcials Paral·lel - Passeig de Gràcia o Universitat - Badalona. Sempre que han estat necessaris s'han realitzat. De fet, aquest estiu passat es feia un parcial entre Sant Antoni i Badalona, anant el tren en sentit oposat entre Sant Antoni i les agulles a Passeig de Gràcia.
A una nota de premsa de TMB tenim més informació, pel que sembla un tren cap a Cotxeres va descarrilar a mitjanit a les agulles.
El servei de metro a la línia 2 ha començat aquest matí a les 5 amb circulacions parcials entre Sagrada Família i Badalona Pompeu Fabra, com a conseqüència d'una incidència tècnica que la nit passada, cap a les 0.45 h, va afectar un tren sense passatge quan es retirava a un apartador. Per causes que es desconeixen, dos dels eixos del tren van remuntar el carril quan passaven a baixa velocitat per l'aparell de canvi de via situat entre les estacions d'Universitat i Passeig de Gràcia. L'incident no va causar danys personals ni va alterar el servei, que ja havia finalitzat.
Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, des de les 5 h no hi ha servei a la línia 2 entre Paral·lel i Sagrada Família, tram en què s'ha habilitat un servei especial d'autobús amb parada a les estacions intermèdies de Sant Antoni, Universitat, Passeig de Gràcia, Tetuan i Monumental. També es poden utilitzar com a alternatives les línies de metro que arriben a Paral·lel (L3), Universitat (L1), Passeig de Gràcia (L3 i L4) i Sagrada Família (L5), així com els autobusos regulars.
La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, l'aplicació TMB App, el web corporatiu i xarxes socials.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... causa-duna
Gracies per la Info, son coses que desconeixem, o Jo si desconeixia que es pogues circular en sentit oposat al metro, se de vies banalitzades a renfe i FGC però no ho sabia al metro.
Re: No hi ha més agulles operatives?
Posted: Wednesday 06/01/2016 9:12
by Miquel
ortegote wrote:Gracies per la Info, son coses que desconeixem, o Jo si desconeixia que es pogues circular en sentit oposat al metro, se de vies banalitzades a renfe i FGC però no ho sabia al metro.
Sempre es pot circular en sentit oposat tot i no ser una via "banalitzada". Sigui a FMB, FGC o a d'altres companyies d'arreu, normalment s'utilitza el Blocatge Telefònic (o d'altres més rudimentaris) per autoritzar la sortida de trens i donar l'autorització. De totes maneres en aquest cas no crec que hi hagués autorització amb BT ni res. Simplement deurien invertir la marxa a Sant Antoni i a córrer ja que tindrien permís previ per fer-ho, a Universitat, per la presència de l'agulla, si que hi ha senyal.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/01/2016 15:14
by Adolescent barceloní
Però les vies del metro són banalitzades, oi? Almenys, a les estacions veig semàfors a les quatre cantonades de l'estació.