Així ja hem cobert els retards de la setmana, perquè tant dimarts com ahir el tren destinació Terrassa que passa per Pça. Catalunya a les 14:56 va fer el pas per aquesta estació cap a les 14:20 (25 minuts... no està malament) amb l’agreujant de que en comptes d'arribar fins a destí el tallen ha Sabadell Sud i obliguen a fer canvi de tren, i nomes afegir que durant tota aquesta setmana els trens de pujada cap a Terrassa-Manresa a les 8 del matí ja circulen amb uns 10 minuts de retard, cosa que fins no fa massa temps no era tan continua.Alex_C4 wrote:doncs a mi em sembla que está com sempre minim retras de 2 a 5 minuts, sempre (lo normal), de 5 a 10 sobint, 15/20 un o dos cops per setmana.Enric wrote:Sols dir que ultimament sembla que la C-4 esta maleida, mes averies que mai, quin desastre.
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sembla mentida
Ara alçaré la veu, vejam si algun periodista curt de vista ho veu més bé:Arran de les obres de supressió del pas a nivell de Cornellà de Llobregat, demà a la nit i fins diumenge al migdia el servei ferroviari de la línia C4 de rodalies experimentarà canvis entre Martorell i l'Hospitalet de Llobregat. A partir de les onze de la nit de demà i fins a les vuit del matí de diumenge, es mantindrà el mateix servei en els trajectes entre Manresa i l'Hospitalet, i entre Sant Vicenç de Calders i Sant Feliu de Llobregat, però entre l'Hospitalet i Sant Feliu les vies quedaran tallades i 24 autobusos faran el servei alternatiu en aquest trajecte. Als dos primers trens del diumenge, el transbordament de passatgers als autobusos es farà a Martorell i l'Hospitalet, i no pas a Sant Feliu. Des de les vuit del matí fins a la una del migdia de diumenge, el servei ferroviari funcionarà normalment entre Manresa i l'Hospitalet, i entre Sant Vicenç i Martorell, però, en canvi, només hi haurà un tren per hora i sentit en el trajecte entre l'Hospitalet i Martorell. Durant les hores del tall, Renfe i TMB han acordat que els passatgers puguin viatjar gratuïtament en metro de Sants a Cornellà i de Sants a l'Hospitalet accedint per les estacions de Sants, Plaça de Sants i Cornellà Centre de la línia 5, i per l'estació de Rambla Just Oliveras de la línia 1. A més de comunicar els canvis per megafonia i pantalles informatives, Renfe reforçarà amb 54 persones els serveis d'atenció i informació als clients.
I la R1???
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Els dissabtes, diumenges i festius tots els trens de la R1 acaben a L'Hospitalet
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pífia
Denisuko wrote:Els dissabtes, diumenges i festius tots els trens de la R1 acaben a L'Hospitalet
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Hi han hagut canvis a la megafonia de l'estació de Vic, fins fa poc deia que els trens que procedien de Puigcerdà o La Tour de Carol (els "regionals"), paraven a La Garriga, Granollers Canovelles, Parets del Vallès, Mollet Sta. Rosa i a totes les estacions de la ciutat de Barcelona, dons bé, ara diuen al revés, et diuen on no para el tren i diu això: No s'atura a; Balenyà T. S., Hostalets de B., (ara ve la part errònia, aqui hauria d'anar Centelles, però no és aixi), St. Martí de Centelles, Figaró, Les Franqueses, Sta. Perpètua, Montcada Ripollet, Montcada Bif., i Torre Baró. Segons això, voldria dir que ara els trens "regionals" de la R3, també haurien d'efectuar parada a Centelles, cosa totalment falsa, a partir de Vic, la propera parada és La Garriga. Però aixo tant ho diu la megafonia aquella enllaunada, com els panells electrònics de l'estació. Ara imagineu-vos que algu que no coneix la linia diu d'anar a Centelles, i agafa aquell tren, quan passa per Centelles resulta que no para, i te que baixar a La Garriga i fer transbord a un rodalies que pari a totes les estacions. Patètic tot plegat.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Un mur a punt de caure a la Garriga
No se si posar-lo aqui, però crec que és el fil adient, notícia d'El 9 Nou d'El Vallès Oriental:
http://el9nou.cat/noticies.php?codi_not ... 27&ed_ov=v
La Garriga alerta Renfe d'un mur perillós que aguanta la via del tren
El mur i la tanca estan cada vegada més inclinats (J. Mas)
Un mur de contenció que aguanta la via del tren en un tram de la ronda del Carril de la Garriga molt propera a l’escola Sant Lluís s’inclina cada dia més. Ho confirmen els que hi passen cada dia i el mateix ajuntament que, per curar-se en salut, ja fa uns mesos va alertar tant Renfe com Adif de la perillositat que comporta aquesta paret que aguanta la terra i les pedres on hi ha les travesses i les vies del tren. Aquest és un altre exemple de la deixadesa en què el ministeri de Foment i la companyia ferroviària tenen el traçat de la línia de tren Barcelona-Vic-Puigcerdà al seu pas per la Garriga.
L’alcaldessa, Neus Bulbena, explica que “des de l’Ajuntament vam alertar la companyia Renfe i també Adif –perquè hi ha coses que depenen d’una i altres de l’altra– d’aquest problema del mur i d’altres que també tenim dins del terme municipal de la Garriga. I és la seva responsabilitat posar-hi solució”. Bulbena confirma que tant des de Renfe com d’Adif els han respost que ja tenen constància escrita del problema, que ho tenen present i que ja ho arreglaran. De tota manera, des de l’Ajuntament assenyalen que no els han marcat cap termini per resoldre ni el problema del mur de la Ronda del Carril, ni l’estat lamentable de les tanques que haurien d’evitar que ningú pogués entrar a l’espai reservat a les vies.
http://el9nou.cat/noticies.php?codi_not ... 27&ed_ov=v
La Garriga alerta Renfe d'un mur perillós que aguanta la via del tren
El mur i la tanca estan cada vegada més inclinats (J. Mas)
Un mur de contenció que aguanta la via del tren en un tram de la ronda del Carril de la Garriga molt propera a l’escola Sant Lluís s’inclina cada dia més. Ho confirmen els que hi passen cada dia i el mateix ajuntament que, per curar-se en salut, ja fa uns mesos va alertar tant Renfe com Adif de la perillositat que comporta aquesta paret que aguanta la terra i les pedres on hi ha les travesses i les vies del tren. Aquest és un altre exemple de la deixadesa en què el ministeri de Foment i la companyia ferroviària tenen el traçat de la línia de tren Barcelona-Vic-Puigcerdà al seu pas per la Garriga.
L’alcaldessa, Neus Bulbena, explica que “des de l’Ajuntament vam alertar la companyia Renfe i també Adif –perquè hi ha coses que depenen d’una i altres de l’altra– d’aquest problema del mur i d’altres que també tenim dins del terme municipal de la Garriga. I és la seva responsabilitat posar-hi solució”. Bulbena confirma que tant des de Renfe com d’Adif els han respost que ja tenen constància escrita del problema, que ho tenen present i que ja ho arreglaran. De tota manera, des de l’Ajuntament assenyalen que no els han marcat cap termini per resoldre ni el problema del mur de la Ronda del Carril, ni l’estat lamentable de les tanques que haurien d’evitar que ningú pogués entrar a l’espai reservat a les vies.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Hi passava cada dia per allà quan tenia 3 anys fins que vaig tindre 7... Només cal dir que algunes barres de ferro ja havien caigut en temps anteriors (verdes) i en van ficar de noves. Material deficient o incivisme?
Au revoir C.A.C.V.
Au revoir C.A.C.V.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ah, i... avui els panells informatius de Pl.Catalunya s'han espatllat durant 10 minuts, des de les 14:05 fins les 14:15. És molt normal que passi, però és una avaria a dir.
Au r3voir C.A.C.V.
Au r3voir C.A.C.V.
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui el tren que ha sortit a les 9:09 del matí de Manresa, quan a partir de quan ha passat per les obres que fan a les afores de Terrassa (nosé si ja fant la tercera estació) o fins i tot abans d'arribar a Terrassa, nosé si per falta de tensió elèctrica o per un altre motiu, el tren s'anava aturant quan el conductor volia anar arrencant.
A Sabadell semblava que s'hagués solucionat, però jo he baixat a Sabadell Centre i quan a arrancat, em sembla que també se li ha aturat el tren, quan entrava dintre el túnel. Nosé si a arribat a destinació aquest tren.
En el viatge de tornada, com comenteu, el tren anava amb 5 minuts de retard.
A Sabadell semblava que s'hagués solucionat, però jo he baixat a Sabadell Centre i quan a arrancat, em sembla que també se li ha aturat el tren, quan entrava dintre el túnel. Nosé si a arribat a destinació aquest tren.
En el viatge de tornada, com comenteu, el tren anava amb 5 minuts de retard.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Algú sap què han fet a les afores de l'estació de Montmeló en sentit Vilanova que el tren hi ha de passar super lent?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
AVE as usual?
Seran les obres de l'AVE, amb Dragon Khan soterrador inclòs?cristian26 wrote:Algú sap què han fet a les afores de l'estació de Montmeló en sentit Vilanova que el tren hi ha de passar super lent?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: AVE as usual?
SON las obras del AVE, que se desarrollan paralelas a la via de ancho ibérico. En la zona dónde los trenes bajan la velocidad creo que están construyendo un paso inferior de lado a lado de las vias, ignoro con qué finalidad.Guigui wrote:Seran les obres de l'AVE, amb Dragon Khan soterrador inclòs?cristian26 wrote:Algú sap què han fet a les afores de l'estació de Montmeló en sentit Vilanova que el tren hi ha de passar super lent?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ahir la estació de PL.Catalunya indicava que un tren direcció hospitalet via 1!!! Quan anava a Terrassa. Porten temps els panells informatius i la megafonia espatllada (3 setmanes) a Pl.Catalunya. A part d'això hi havia trens qu anaven amb 10 minuts de retard i d'altres a la hora . Per cert, no seria millor ficar també deficiències en el manteniment d'adif, per tal de separar-ho?
Bonn3 route! C.A.C.V.
Bonn3 route! C.A.C.V.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Renfomentadif
Les estacions de rodalia són competència de Renfe. Deixem-ho en deficiències de Renfomentadif, per tant.tren250 wrote:Per cert, no seria millor ficar també deficiències en el manteniment d'adif, per tal de separar-ho?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ahir al agafar el Maçanet de la C2 a Sants a les 21:30h, pujem i tal i m'assec als primers seients de 3 del 465-201 al costat de cabina i dels 1rs seients de 4, on hi havia un noi amb botes de la feina i a sobre els seients. Va entrar un interventor fora de servei i es va asseure al meu costat i quan va veure el noi amb els peus bruts sobre el seient li va convidar a baixar-los, però aquest es va negar amb un: "no me da la gana, a ti que te importa". Acte seguit i després que s'escalfés verbalment la situació el va fer baixar del tren però aquest es va negar contestant encara amb més males maneres. Aleshores ja es va liar, el tren eren les 21:45 i encara no havíem sortit quan va entrar a on el maqui l'interventor i va fer trucar als de seguretat per a què l'expulsessin del tren. A i 50 vam marxar per fi i a passeig de gràcia van entrar per cabina els segurates i el van fer baixar.
A lo que jo em pregunto: era necessari aquest espectacle? En part s'ho va buscar el noi pq va contestar malament a qui no tocava. Després hi ha qui fuma, guixa i fot graffitis i ningú mou un pel... be, saluts,
Sergio
amb tot això arribàrem amb 20 min de retràs...
A lo que jo em pregunto: era necessari aquest espectacle? En part s'ho va buscar el noi pq va contestar malament a qui no tocava. Després hi ha qui fuma, guixa i fot graffitis i ningú mou un pel... be, saluts,
Sergio
amb tot això arribàrem amb 20 min de retràs...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El que és normal és que si un interventor veu una persona posant els peus sobre el seient, tant si està de servei com si no però va uniformat, li cridi l'atenció, si la persona en qüestió no li fa cas almenys mentre l'interventor no es retiri i a més no reconeix l'autoritat de l'interventor, el que és normal és que sigui desallotjat del tren, no és normal que es trigui tant de temps en actuar per aquesta fi, però això és el normal, i pot estar content, si jo fes les lleis aquest senyor hagués pogut anar a sota del tren.
evarujo wrote:Ahir al agafar el Maçanet de la C2 a Sants a les 21:30h, pujem i tal i m'assec als primers seients de 3 del 465-201 al costat de cabina i dels 1rs seients de 4, on hi havia un noi amb botes de la feina i a sobre els seients. Va entrar un interventor fora de servei i es va asseure al meu costat i quan va veure el noi amb els peus bruts sobre el seient li va convidar a baixar-los, però aquest es va negar amb un: "no me da la gana, a ti que te importa". Acte seguit i després que s'escalfés verbalment la situació el va fer baixar del tren però aquest es va negar contestant encara amb més males maneres. Aleshores ja es va liar, el tren eren les 21:45 i encara no havíem sortit quan va entrar a on el maqui l'interventor i va fer trucar als de seguretat per a què l'expulsessin del tren. A i 50 vam marxar per fi i a passeig de gràcia van entrar per cabina els segurates i el van fer baixar.
A lo que jo em pregunto: era necessari aquest espectacle? En part s'ho va buscar el noi pq va contestar malament a qui no tocava. Després hi ha qui fuma, guixa i fot graffitis i ningú mou un pel... be, saluts,
Sergio
amb tot això arribàrem amb 20 min de retràs...
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Sí.evarujo wrote:A lo que jo em pregunto: era necessari aquest espectacle?
Qui no compleix les obligacions de les normes, no té dret a rebre el servei.
Per tant, aquesta persona cal que sigui desallotjada i multada. Com qualsevol altre que incompleixi les normes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
No es normal ese "espectáculo", pero si la actitud del interventor y los de seguridad.
El retraso que provoca en el tren depende de lo que se encuentre el interventor en su trabajo.
La semana pasada en un tren en que yo volvia a casa por la tarde, un pasajero (habitual de esa linea, ya que lo he visto varias veces) no habia cancelado el bono al subir al tren.
El interventor le quiso cobrar un billete, negándose a marcarle el bono a mano; ya que en la estación de origen habia posibilidad de hacerlo. Ante la negativa del pasajero a pagar el billete o bajarse en la siguiente estación; el interventor optó por llamar a seguridad sin seguir con una discusión inútil.
En la siguiente parada subió un vigilante; el cual invitó al pasajero a bajarse por su propio pie... o lo bajaba él; no aceptando las explicaciones del pasajero. En menos de un minuto, el pasajero había bajado por su propia voluntad y el tren se puso en marcha.
Hace años recuerdo en Sants un caso, en que un interventor había expulsado a varios energúmenos del tren, y estando estos últimos en manos de la seguridad ya en el andén, se los llevaban profiriendo amenazas contra el interventor. En esta caso el tren si tuvo retraso por este incidente...
El retraso que provoca en el tren depende de lo que se encuentre el interventor en su trabajo.
La semana pasada en un tren en que yo volvia a casa por la tarde, un pasajero (habitual de esa linea, ya que lo he visto varias veces) no habia cancelado el bono al subir al tren.
El interventor le quiso cobrar un billete, negándose a marcarle el bono a mano; ya que en la estación de origen habia posibilidad de hacerlo. Ante la negativa del pasajero a pagar el billete o bajarse en la siguiente estación; el interventor optó por llamar a seguridad sin seguir con una discusión inútil.
En la siguiente parada subió un vigilante; el cual invitó al pasajero a bajarse por su propio pie... o lo bajaba él; no aceptando las explicaciones del pasajero. En menos de un minuto, el pasajero había bajado por su propia voluntad y el tren se puso en marcha.
Hace años recuerdo en Sants un caso, en que un interventor había expulsado a varios energúmenos del tren, y estando estos últimos en manos de la seguridad ya en el andén, se los llevaban profiriendo amenazas contra el interventor. En esta caso el tren si tuvo retraso por este incidente...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Comentar que el proper cap de setmana la C-4 sud acabará i començará el recorregut a El Vendrell, per obres de millora al tram final de la línea, tál cóm u i vist avui a Sant Vicenç sembla que camviaran las travesses de fusta, alguns trams de vias i part d'alguns camvis d'agullas, esperem que la "limitaçió" de 10 que está possada fá mes de un any amb aquestes milloras pugi desapareixa.
Els usuaris entre El Vendrell i Sant Vicenç tindran autobusus, els de sortida cap a El Vendrell desde Sant Vicenç sortiran a las horas en punt, o sigi 23 minuts abans.
Els usuaris entre El Vendrell i Sant Vicenç tindran autobusus, els de sortida cap a El Vendrell desde Sant Vicenç sortiran a las horas en punt, o sigi 23 minuts abans.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui, el tren cap a Sant Vicenç de Calders que surt de Sants a les 17:06 de la via 10, s'aturava a totes les estacions, quan normalment no ho fa, sent anunciat per les megafonies de l'estació i del tren. Després, passava a la via 9 un que acavaba a Castelldefels. Que han suprimit el de les 17:10 a Vilanova?