Page 129 of 411
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 07/10/2008 16:37
by tren250
Si no m'equivoco el dia 1 d'octubre, si no hi ha una línia extranya, hi ha canvi d'horaris, és possible.
Bonne route! C.A.C.V.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 07/10/2008 20:31
by visir_5713
tren250 wrote:Si no m'equivoco el dia 1 d'octubre, si no hi ha una línia extranya, hi ha canvi d'horaris, és possible.
Bonne route! C.A.C.V.
¿Qué quieres decir con lo de "una linea extraña" ?
Los horarios de invierno entraron en vigor el pasado sábado 4 de octubre. Lo más probable es que hayan suprimido el cercanías Sant Celoni-Vilanova de detrás.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 08/10/2008 15:08
by cristian26
visir_5713 wrote:tren250 wrote:Lo más probable es que hayan suprimido el cercanías Sant Celoni-Vilanova de detrás.
¿Y por qué motivo deberían de haberlo hecho?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 08/10/2008 23:24
by galdric
Què hi ha d'això que diuen d'algunes andanes, que sembla ser que és tan incòmode de pujar al tren? És veritat que s'han retirat algunes unitats CIVIA per culpa d'aquest problema?
Salut!
Galdric
Cert
Posted: Wednesday 08/10/2008 23:33
by Guigui
galdric wrote:Què hi ha d'això que diuen d'algunes andanes, que sembla ser que és tan incòmode de pujar al tren? És veritat que s'han retirat algunes unitats CIVIA per culpa d'aquest problema?
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=8177
Re: Cert
Posted: Thursday 09/10/2008 17:53
by galdric
Guigui wrote:galdric wrote:Què hi ha d'això que diuen d'algunes andanes, que sembla ser que és tan incòmode de pujar al tren? És veritat que s'han retirat algunes unitats CIVIA per culpa d'aquest problema?
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=8177
Mercès Guigui!!
Salut!
Galdric
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 09/10/2008 19:07
by metring
http://www.europapress.es/catala/notici ... 71655.html
Renfe interromprà la Línia 4 de Rodalies entre Sant Vicenç de Calders i el Vendrell (Baix Penedès) dissabte i diumenge
TARRAGONA, 9 d'octubre (EUROPA PRESS)
Renfe interromprà la Línia 4 de Rodalies entre les poblacions de Sant Vicenç de Calders i el Vendrell dissabte i diumenge amb motiu de les obres de modernització de l'estació de Sant Vicenç. Com a alternativa, hi haurà sis autobusos que realitzin el trajecte d'anada i tornada, segons han informat avui Renfe i Adif.
Els treballs, ja començats, tenen un pressupost de més de 370.000 euros i suposaran una millora i renovació de materials en 25 desviaments, dues travessies, 15 vies secundàries i les vies generals de l'estació.
Per l'estació de Sant Vicenç de Calders passen les línies 2 i 4 de Rodalies. També és punt d'enllaç de Barcelona i Tarragona a través del Corredor del Mediterrani i de Lleida per les línies de Valls i Reus, a més d'encaminar els trens de mercaderies cap a Barcelona, Girona i la frontera a través de la línia de Vilafranca en sentit Nord i de la resta de la xarxa ferroviària en sentit Sud.
L'estació disposa de 18 vies i té una circulació mitjana de 1.815 trens setmanals, dels quals 374 són de llarga distància, 381 de mitja distància, 324 de mercaderies i 736 de Rodalies.
Again the same
Posted: Friday 10/10/2008 13:22
by metring
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200810 ... 37330.html
Retrasos de 20 minutos en Renfe por una nueva avería
Un tren quedó parado entre Arc de Triomf y Clot | La incidencia afectó a las líneas L-1, L-3, L-7 y L-4 norte
10/10/2008 | Actualizada a las 11:41h
Barcelona. (EFE).- Un tren de cercanías de Renfe que cubre la línea del Maresme ha estado esta mañana unos 20 minutos parado en el interior del túnel que enlaza la estación del Arc de Triomf y la de Clot, debido a una avería mecánica.
Según ha informado una portavoz de Renfe, durante el tiempo en el que el tren ha estado parado ha mantenido el suministro eléctrico, por lo que no se han generado situaciones de nerviosismo entre los pasajeros.
El tren, que cubría el trayecto entre L'Hospitalet de Llobregat y Maçanet, de la línea 1 de Cercanías, se ha detenido a causa de la avería a las 10.10 horas de la mañana, hasta que finalmente ha podido llegar a las 10.30 a la parada de Sant Andreu Arenal.
Una vez allí, los pasajeros han tenido que abandonar este tren y subirse a otro convoy.
Esta incidencia ha provocado retrasos generalizados de unos veinte minutos en las líneas L-1, L-3, L-7 y L-4 norte, que se han ido reduciendo cuando el convoy afectado ha podido reanudar la marcha.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 13:47
by Peter
Copio la mateixa notícia però versió d'El Periódico. Espero que l'arreglin pròximament. Tant costa llegir les coses abans de publicar-es?
10/10/2008 12:07 h ENTRE EL CLOT I ARC DEL TRIOMF
Un tren de la línia 1 de Rodalies de BCN està 20 minuts aturat en un túnel per una avaria
EFE
BARCELONA
Un tren de la línia 1 de Rodalies de Renfe, que cobreix la línia del Maresme, ha estat aquest matí aturat uns 20 minuts a l'interior del túnel que enllaça l'estació d'Arc del Triomf i la del Clot a causa d'una avaria mecànica.
Segons ha informat una portaveu de Renfe, durant el temps en què el comboi ha estat parat ha mantingut el subministrament elèctric, per la qual cosa no s'han generat situacions de nerviosisme entre els passatgers.
Canvi de comboi
El tren, que cobria el trajecte entre l'Hospitalet de Llobregat i Maçanet, de la línia 1 de Rodalies, s'ha aturat a causa de l'avaria a les 10.10 hores del matí, fins que finalment ha pogut arribar a les 10.30 a la parada de Sant Andreu Arenal. Una vegada allà, els passatgers han hagut d'abandonar aquest tren i pujar en un altre comboi.
Aquesta incidència ha originat retards generalitzats d'uns 20 minuts a les línies L-1, L-3, L-7 i L-40 nord, que s'han anat reduint quan el comboi afectat ha pogut reprendre la marxa.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 15:07
by oriolp13
Ahir el servei SMS de Renfe informava a les 9.56 que a la C2 sud hi havien dos trens per hora i sentit.
Al cap d'una estona es va avisar que la incidència estava tancada
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 19:22
by Enric
Llegin la noticia del rodalias averiat de aquet matí, es diu que els viatgers han fet camvi de unitát a Sant Andreu Arenal, si anaba a Massanet, el camvi dubto que es haigi fet a aquesta estació, bé sino es aixis ja u direu.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 20:14
by jlmoreno
Cada vez encuentro más bonitas las paredes del túnel. Podrían aprovechar los focos para poner cuadros, habría tiempo de sobra para admirar las obras.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 22:36
by automotorserie 436
Los retrasos en cercanías son habituales, 20 minutos no es un gran retraso.
Lo he escuchado por la radio en todas las noticias, cadena SER y Catalunya Ràdio.
Sé que es necesario mejorar el servicio de cercanías, pero no me parece que a 20 minutos se le den tanta importancia si no es porque el acoso mediático a RENFE (que por otra parte se lo tiene ganado) es necesario para el susodicho traspaso de competencias que sin una buena inversión será como hasta ahora, y suerte que las obras del AVE han acabado, pero empiezan otras...
Saludos
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 10/10/2008 23:04
by metring
Home, 20 minuts tampoc és que siguin com 5...Sobretot, per a la gent que arriba tard a la feina.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 11/10/2008 0:00
by automotorserie 436
Decía que no es un retraso para dedicarle mucho tiempo en los informativos radiofónicos.
entiendo que perjudica para la llegada al trabajo, claro que sí.
Contrarestar propaganda
Posted: Saturday 11/10/2008 12:27
by Guigui
automotorserie 436 wrote:Decía que no es un retraso para dedicarle mucho tiempo en los informativos radiofónicos.
Sí que ho és, sobretot quan Renfomentadif s'entesta a donar percentatges de puntualitat del noranta i escaig per cent.
D'altra banda, a què ve la denominació L-1, etc. de les línies de rodalia? A aquest ritme, podem oblidar-nos de les lletres i dir "línia tal de qual".
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 11/10/2008 14:22
by automotorserie 436
automotorserie 436 wrote:Los retrasos en cercanías son habituales, 20 minutos no es un gran retraso.
Lo he escuchado por la radio en todas las noticias, cadena SER y Catalunya Ràdio.
Sé que es necesario mejorar el servicio de cercanías, pero no me parece que a 20 minutos se le den tanta importancia si no es porque el acoso mediático a RENFE (que por otra parte se lo tiene ganado) es necesario para el susodicho traspaso de competencias que sin una buena inversión será como hasta ahora, y suerte que las obras del AVE han acabado, pero empiezan otras...
Saludos
metring wrote:Home, 20 minuts tampoc és que siguin com 5...Sobretot, per a la gent que arriba tard a la feina.
automotorserie 436 wrote:Decía que no es un retraso para dedicarle mucho tiempo en los informativos radiofónicos.
entiendo que perjudica para la llegada al trabajo, claro que sí.
Guigui wrote:automotorserie 436 wrote:Decía que no es un retraso para dedicarle mucho tiempo en los informativos radiofónicos.
Sí que ho és, sobretot quan Renfomentadif s'entesta a donar percentatges de puntualitat del noranta i escaig per cent.
D'altra banda, a què ve la denominació L-1, etc. de les línies de rodalia? A aquest ritme, podem oblidar-nos de les lletres i dir "línia tal de qual".
Dentro de los boletines horarios de las emisoras existe el espacio propio para dar cuenta de las incidencias o no en los servicios de transporte. Es ahí donde debe darse cuando la noticia es un simple retraso de 20 minutos. Que afecta a los trabajadores, sí, que debe decirse, también, pero atención, dentro de ese espacio y no como noticia propia en el ámbito del boletín radiofónico propiamente dicho.
A eso lo llamo generar alarma social, o propaganda para dar cuenta del mal servicio que dan las cercanías de RENFE con el interés subliminal de la tan cacareada transferencia de los servicios de cercanías.
Los medios de comunicación y los intereses políticos van de la mano.
Campanya lícita
Posted: Saturday 11/10/2008 15:38
by Guigui
automotorserie 436 wrote:A eso lo llamo generar alarma social, o propaganda para dar cuenta del mal servicio que dan las cercanías de RENFE con el interés subliminal de la tan cacareada transferencia de los servicios de cercanías.
Estarem d'acord que el servei de rodalia de Renfe és desastrós. I també en que el que ofereix FGC és molt millor. Per tant, és lícit creure que si rodalia és gestionada pels mateixos que porten FGC, la cosa millorarà, fins i tot comptant les limitacions que seguirà havent-hi, com la titularitat de la infraestructura.
Que tot plegat observa a una campanya més o menys explícita i impulsada directament o indirecta per la Generalitat, no t'ho negaré. Ara bé, per un cop, coincideix amb el que sent bona part de la gent. En aquest sentit, és legítim que el govern que ens ha de representar a tots actuï.
Millorarà si segueix havent-hi semidirectes
Posted: Saturday 11/10/2008 20:38
by 593Dromedario
Guigui wrote:I també en que el que ofereix FGC és molt millor. Per tant, és lícit creure que si rodalia és gestionada pels mateixos que porten FGC, la cosa millorarà,
Sobretot millorarà (en irònic) si els que van/venen d'entre Sitges i St.Vicenç a BCN veuen com tarden més perquè els seus trens s'aturen a Viladecans i Garraf (a més de la limitació encara existent entre Sants i El Prat, que a vere quan c--y la treuen).
De fet, aniria bé potenciar els semidirectes, en la mesura que es pugui, fins i tot a la línia del Maresme (si ho recordeu, van deixar de ser-ho per queixes a Sant Adrià). Dic en la mesura que es pugui perquè la freqüència de la línia, ajuntada amb les línies 3, 4 i 7, ho fa difícil.
Quant a si UN retard de 20 minuts ha d'aparèixer als mitjans de comunicació, jo penso que no és necessari; al capdavall també hi ha autobusos públics amb horaris impossibles, i de tant en tant metros que també es queden 10 minuts penjats, i no ens morim pas per això. És més, menys mal que bona part de la gent que va en avió està mentalitzada de l'assumpte d'agafar maletes i les hores que s'ha d'estar abans (diguem que és una altra mena de transport), perquè també n'hi ha molts que arriben més de mitja hora tard.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 11/10/2008 23:20
by automotorserie 436
Guigui wrote:automotorserie 436 wrote:A eso lo llamo generar alarma social, o propaganda para dar cuenta del mal servicio que dan las cercanías de RENFE con el interés subliminal de la tan cacareada transferencia de los servicios de cercanías.
Estarem d'acord que el servei de rodalia de Renfe és desastrós. I també en que el que ofereix FGC és molt millor. Per tant, és lícit creure que si rodalia és gestionada pels mateixos que porten FGC, la cosa millorarà, fins i tot comptant les limitacions que seguirà havent-hi, com la titularitat de la infraestructura.
Que tot plegat observa a una campanya més o menys explícita i impulsada directament o indirecta per la Generalitat, no t'ho negaré. Ara bé, per un cop, coincideix amb el que sent bona part de la gent. En aquest sentit, és legítim que el govern que ens ha de representar a tots actuï.
Si quremos que los medios de comunicación no los utilizemos como propaganda, no es lícito, y lo digo porque no es válido apoyar la propaganda mediática cuando coinciden tus intereses.
Saludos