Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 23/02/2016 8:55
Aturada la L9 Sud entre Zona Universitaria i Europa / Fira per causes técniques desde les 8h. Segons diuen per l'avaria d'un tren.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Que dius homeee, tu et creus que automatitzen perquè som els millors del món o què?Renfe445 wrote:Yo siempre creía que cada tren tiene un TOLA.
No, no ho deixis aquí. El que falta en una societat anestesiada com la nostra és gent que s'indigni. Els manaires de torn ja van massa entabanats amb l'autoengany del seu propi màrqueting, pensant-se que dient-nos quatre mentides ben embolcallades ens poden tenir narcotitzats pels segles dels segles.Miquel wrote:En fi, ho deixo aquí que m'encenc, ai si manés jo la de coses que canviaria....
Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.oriolp13 wrote:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?
Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res...
Estoy parcialmente de acuerdo contingo, ya que este caso lo considero como un viaje no realizado, y éste motívo sí que esta contemplado en la normatica de la ATM. Otra cosa esque él hubiera usado el viaje y hubiera llegado tarde, entonces sí que el retraso no sería imputable a la explotación y no se le prodría devolver el viaje. Saludos!FactorCirculación wrote:Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.oriolp13 wrote:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?
Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res...
Buenas tardes
Si al entrar en la estación se me comunica mediante los paneles que la línea está parada, yo no hubiera validado mi billete, y ya me habría ido a buscar alguna alternativa. (solo lo decían por megafonía, y no lo he escuchado hasta que he bajado al andén).FactorCirculación wrote:Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.oriolp13 wrote:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?
Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res...
Buenas tardes