Exprés.cat
Re: Exprés.cat
El proper dilluns 7 de novembre entra en servei la línia e19 Vallromanes-Alella-Barcelona, que és l'actual servei millorat.
Horaris e19 penjats al web de Sagalés
Horaris e19 penjats al web de Sagalés
Re: Exprés.cat
El proper 9 de gener de 2017 entra en servei la línia e7 Cambrils-Tarragona, explotada per PLANA. Font: Nota de premsa. Els horaris, però, no hi són.
Amb aquesta línia ja s'haurien posat en marxa totes les línies exprés.cat previstes a la Demarcació de Tarragona.
Actualitzo, doncs, la llista:
Demarcació de Girona
e1 Girona-Olot TEISA
e2 Girona-Torroella-l'Escala AMPSA
e3 Girona-Palafrugell per Platja d'Aro SARFA
Demarcació de Lleida
e1 Lleida-Cervera Alsina Graells
e2 Lleida-Alfarràs Autocars Gamón
Demarcació de Tarragona
e1 Tarragona-El Vendrell Autocars del Penedès
e2 Tarragona-Valls PLANA
e3 Tortosa-Alcanar HIFE
e4 Reus-Tarragona La Hispano Igualadina
e5 Reus-Salou PLANA
e6 Tarragona-Salou PLANA
e7 Tarragona-Cambrils PLANA
Demarcació de Barcelona
e1 Barcelona-Sabadell-Castellar del Vallès Marfina Bus
e2 Barcelona-Terrassa La Vallesana
e3 Barcelona-Cerdanyola-UAB Marfina Bus
e4 Barcelona-Ripollet Autocars Font
e5 Barcelona-Igualada La Hispano Igualadina
e6 Barcelona-Vilafranca del Penedès La Hispano Igualadina
e7 Barcelona-Bigues i Riells Sagalés
e8 Barcelona-Corbera Autocorb
e9 Barcelona-Caldes de Montbui FYTSA
e10 Barcelona-Sentmenat FYTSA
e11 Barcelona-Mataró (amb dues sublínies, e11.1 i e11.2) Empresa CASAS
e12 Barcelona-Vic 25 Osona Bus
e13 Mataró-Sabadell Cingles Bus
e14 Barcelona-Sant Pere de Ribes Monbus
e15 Barcelona-Vilanova i la Geltrú Monbus
e16 Barcelona-Sitges Monbus
e17 Barcelona-Vallirana Soler i Sauret
e18 Barcelona-Sant Sadurní d'Anoia La Hispano Llacuense
e19 Barcelona-Alella-Vallromanes Barcelona Bus
Amb aquesta línia ja s'haurien posat en marxa totes les línies exprés.cat previstes a la Demarcació de Tarragona.
Actualitzo, doncs, la llista:
Demarcació de Girona
e1 Girona-Olot TEISA
e2 Girona-Torroella-l'Escala AMPSA
e3 Girona-Palafrugell per Platja d'Aro SARFA
Demarcació de Lleida
e1 Lleida-Cervera Alsina Graells
e2 Lleida-Alfarràs Autocars Gamón
Demarcació de Tarragona
e1 Tarragona-El Vendrell Autocars del Penedès
e2 Tarragona-Valls PLANA
e3 Tortosa-Alcanar HIFE
e4 Reus-Tarragona La Hispano Igualadina
e5 Reus-Salou PLANA
e6 Tarragona-Salou PLANA
e7 Tarragona-Cambrils PLANA
Demarcació de Barcelona
e1 Barcelona-Sabadell-Castellar del Vallès Marfina Bus
e2 Barcelona-Terrassa La Vallesana
e3 Barcelona-Cerdanyola-UAB Marfina Bus
e4 Barcelona-Ripollet Autocars Font
e5 Barcelona-Igualada La Hispano Igualadina
e6 Barcelona-Vilafranca del Penedès La Hispano Igualadina
e7 Barcelona-Bigues i Riells Sagalés
e8 Barcelona-Corbera Autocorb
e9 Barcelona-Caldes de Montbui FYTSA
e10 Barcelona-Sentmenat FYTSA
e11 Barcelona-Mataró (amb dues sublínies, e11.1 i e11.2) Empresa CASAS
e12 Barcelona-Vic 25 Osona Bus
e13 Mataró-Sabadell Cingles Bus
e14 Barcelona-Sant Pere de Ribes Monbus
e15 Barcelona-Vilanova i la Geltrú Monbus
e16 Barcelona-Sitges Monbus
e17 Barcelona-Vallirana Soler i Sauret
e18 Barcelona-Sant Sadurní d'Anoia La Hispano Llacuense
e19 Barcelona-Alella-Vallromanes Barcelona Bus
Re: Exprés.cat
Ara que l'Hispano Igualadina s'ha fet amb la concessió de la línia BCN-Manresa, no descartem que en un futur no molt llunyà aquesta línia passi a formar part de la xarxa exprés.cat.
Re: Exprés.cat
Previst ho està. De fet a la demarcació de Barcelona només falta aquesta línia i una Barcelona-Mollet.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Exprés.cat
Al llarg del 2017 s'implantaran aquestes línies en els corredors esmentats per Granollerí.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Exprés.cat
Diari de Girona, 8 de febrer de 2017 wrote: Una nova línia de bus unirà Girona, Vidreres i Lloret en un quart d'hora menys de viatge
L'e4 oferirà 34 expedicions diàries els dies feiners i 20 els festius a partir del pròxim dilluns
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Exprés.cat
L'e4 amplia l'horari habitual i dobla expedicions a l'agost
-Serveis-
22/03/2017
A partir del pròxim 2 de maig, l'e4 Bus Exprés (Ripollet-Barcelona) començarà el seu servei a les 5 del matí i no a les 6 com fins ara. A més, el mes d'agost, entre les 6.30 i les 9 del matí, es doblarà la seva freqüència, passant cada 15 minuts enlloc de cada 30. Aquestes dues millores formen part d'un acord de l'Ajuntament de Ripollet amb la Generalitat de Catalunya, pel qual el govern català augmentarà en 85.000 euros anuals el pressupost destinat a l'empresa Font per a la realització del servei. Així ho va explicar en roda de premsa Fran Sánchez, regidor de Mobilitat i Transport Públic, acompanyat de Sonia Santos, directora de projectes d'Autocars Font i Rosa Moragas, tècnica municipal.
Aquesta mesura de començar el servei a les 5 del matí va sorgir, segons va explicar Sánchez, d'una petició feta per un veí en una assemblea i ha comptat amb l'informe previ favorable per part de la Generalitat. El regidor també va destacar la "bona sintonia" de l'Ajuntament amb l'empresa Font i l'aposta de tots dos de continuar millorant el transport públic.
Sonia Santos, per la seva part, va explicar que, tot i aquestes millores, són conscients que el servei e4 continua estant massificat en hores punta, especialment de 7 a 9 del matí, encara que la freqüència és de 10 minuts. Aquesta, segons Santos, és una situació que es repeteix a tots els municipis amb servei exprés i s'està estudiant. La línia exprés de l'e4 compta amb més de 800.000 usuaris l'any.
El regidor de Mobilitat, Fran Sánchez, també va comentar que, actualment, el servei de bus cap a Barcelona queda garantit bona part de les 24 hores del dia, donat que el primer 620 cap a Barcelona surt a les 4.45 h. El darrer bus del servei diürn surt de Ripollet a les 22.15 h i a les 00.50 comença el bus nocturn fins les 3.50 h, que surt el darrer en sentit Barcelona.
http://info.ripollet.cat/asp/llistat_no ... p?id=25755
-Serveis-
22/03/2017
A partir del pròxim 2 de maig, l'e4 Bus Exprés (Ripollet-Barcelona) començarà el seu servei a les 5 del matí i no a les 6 com fins ara. A més, el mes d'agost, entre les 6.30 i les 9 del matí, es doblarà la seva freqüència, passant cada 15 minuts enlloc de cada 30. Aquestes dues millores formen part d'un acord de l'Ajuntament de Ripollet amb la Generalitat de Catalunya, pel qual el govern català augmentarà en 85.000 euros anuals el pressupost destinat a l'empresa Font per a la realització del servei. Així ho va explicar en roda de premsa Fran Sánchez, regidor de Mobilitat i Transport Públic, acompanyat de Sonia Santos, directora de projectes d'Autocars Font i Rosa Moragas, tècnica municipal.
Aquesta mesura de començar el servei a les 5 del matí va sorgir, segons va explicar Sánchez, d'una petició feta per un veí en una assemblea i ha comptat amb l'informe previ favorable per part de la Generalitat. El regidor també va destacar la "bona sintonia" de l'Ajuntament amb l'empresa Font i l'aposta de tots dos de continuar millorant el transport públic.
Sonia Santos, per la seva part, va explicar que, tot i aquestes millores, són conscients que el servei e4 continua estant massificat en hores punta, especialment de 7 a 9 del matí, encara que la freqüència és de 10 minuts. Aquesta, segons Santos, és una situació que es repeteix a tots els municipis amb servei exprés i s'està estudiant. La línia exprés de l'e4 compta amb més de 800.000 usuaris l'any.
El regidor de Mobilitat, Fran Sánchez, també va comentar que, actualment, el servei de bus cap a Barcelona queda garantit bona part de les 24 hores del dia, donat que el primer 620 cap a Barcelona surt a les 4.45 h. El darrer bus del servei diürn surt de Ripollet a les 22.15 h i a les 00.50 comença el bus nocturn fins les 3.50 h, que surt el darrer en sentit Barcelona.
http://info.ripollet.cat/asp/llistat_no ... p?id=25755
Re: Exprés.cat
La e4 passa per anar amb articulats, per poder absorbir les puntes. Els millors serien els Mercedes Benz Citaro GÜ (com aquest: http://farm4.static.flickr.com/3720/896 ... 460f30.jpg, i coneixent la afinitat de Font amb Evobus. Podrien rumiar-s'ho.
Re: Exprés.cat
Canvi radical de la línia e2 Terrassa-Barcelona: a partir de l'1 de setembre, deixarà d'anar a La Sagrera i anirà a la Zona Universitària de Barcelona. A Terrassa, només s'aturarà a la Plaça Doré i a davant de l'estació de la Rambla dels FGC.
Avís penjat a les parades:
I mentre esperava l'autobús urbà, una dona ha penjat dos cartells on es crida als usuaris a protestar per aquest canvi enviant queixes a l'Ajuntament de Terrassa, criticant que es suprimeixi sense més i considerant inútil el nou servei cap a la Zona Universitària. Ha intentat recollir firmes entre la gent que esperava a la parada, però tothom l'ha ignorat completament.
Edito: TiS ha tret la nota de premsa al respecte
Avís penjat a les parades:
I mentre esperava l'autobús urbà, una dona ha penjat dos cartells on es crida als usuaris a protestar per aquest canvi enviant queixes a l'Ajuntament de Terrassa, criticant que es suprimeixi sense més i considerant inútil el nou servei cap a la Zona Universitària. Ha intentat recollir firmes entre la gent que esperava a la parada, però tothom l'ha ignorat completament.
Edito: TiS ha tret la nota de premsa al respecte
Re: Exprés.cat
Em fa gràcia el dol que hi ha sota de "canvia de recorregut", li dóna un toc personal al producte.Granolleri wrote:Canvi radical de la línia e2 Terrassa-Barcelona: a partir de l'1 de setembre, deixarà d'anar a La Sagrera i anirà a la Zona Universitària de Barcelona. A Terrassa, només s'aturarà a la Plaça Doré i a davant de l'estació de la Rambla dels FGC.
Avís penjat a les parades:
(imatge)
I mentre esperava l'autobús urbà, una dona ha penjat dos cartells on es crida als usuaris a protestar per aquest canvi enviant queixes a l'Ajuntament de Terrassa, criticant que es suprimeixi sense més i considerant inútil el nou servei cap a la Zona Universitària. Ha intentat recollir firmes entre la gent que esperava a la parada, però tothom l'ha ignorat completament.
Edito: TiS ha tret la nota de premsa al respecte
A més, penso que és força útil aquest canvi: si vols anar a Sagrera des de Terrassa, ja tens els Rodalies.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Exprés.cat
¿Y nadie se ha dado cuenta de los verdaderos cambios?
Porque si os enseño el último horario que tengo de bolsillo en papel, con horarios de 2015, los buses pasan en las franjas indicadas, pero se cumplen a rajatabla las frecuencias de 20 minutos. ¿Nadie ha hecho el favor de compararlas con las frecuencias actuales? Es que hasta el 51 de TMB tiene mejor frecuencia que "eso"...
Por no hablar de las paradas que hacía en Terrassa:
Parc Vallés
Santa Eulália
Paísos Catalans
Plaza de Catalunya
Estación del Nord
Politécnico
Terrassa-Rambla
Concili Egarenco
Y ahora pasamos a parar en...
Terrassa Rambla
Concilio Egarenco (en ambos sentidos)
Lo mismito, vamos... LO MISMITO!!!!!!!!
Porque si os enseño el último horario que tengo de bolsillo en papel, con horarios de 2015, los buses pasan en las franjas indicadas, pero se cumplen a rajatabla las frecuencias de 20 minutos. ¿Nadie ha hecho el favor de compararlas con las frecuencias actuales? Es que hasta el 51 de TMB tiene mejor frecuencia que "eso"...
Por no hablar de las paradas que hacía en Terrassa:
Parc Vallés
Santa Eulália
Paísos Catalans
Plaza de Catalunya
Estación del Nord
Politécnico
Terrassa-Rambla
Concili Egarenco
Y ahora pasamos a parar en...
Terrassa Rambla
Concilio Egarenco (en ambos sentidos)
Lo mismito, vamos... LO MISMITO!!!!!!!!
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Exprés.cat
Ara mirant el desplegament del expres.cat a les terres de Lleida hi ha algunes linies que es podrien fer amb tren...
E1 Lleida cervera : te linia de tren... aprofitar-la i fer linies urbanes pels pobles on s'atura...
E2 Lleida - Alfarras: deixar-la com esta.
-E? Lleida - Almacelles: Aprofitar la linia de tren de saragossa i fer una estacio a Almacelles i posar bus urba.
E? Lleida - Balaguer: Aprofitar la linia de FGC fer trens directes...
E? Lleida - Les borges blanques : aprofitar la linia de tarragona barcelona i fer bus urba a les borges blanques.
E? Lleida -alcarras i E? lleida - alpicat caldria bus expres.
E1 Lleida cervera : te linia de tren... aprofitar-la i fer linies urbanes pels pobles on s'atura...
E2 Lleida - Alfarras: deixar-la com esta.
-E? Lleida - Almacelles: Aprofitar la linia de tren de saragossa i fer una estacio a Almacelles i posar bus urba.
E? Lleida - Balaguer: Aprofitar la linia de FGC fer trens directes...
E? Lleida - Les borges blanques : aprofitar la linia de tarragona barcelona i fer bus urba a les borges blanques.
E? Lleida -alcarras i E? lleida - alpicat caldria bus expres.
Re: Exprés.cat
Doncs sembla que se n'han sortit. La e2 es desdoblarà en dos itenenaris: tindrem e2.1 i e2.2?Granolleri wrote:I mentre esperava l'autobús urbà, una dona ha penjat dos cartells on es crida als usuaris a protestar per aquest canvi enviant queixes a l'Ajuntament de Terrassa, criticant que es suprimeixi sense més i considerant inútil el nou servei cap a la Zona Universitària. Ha intentat recollir firmes entre la gent que esperava a la parada, però tothom l'ha ignorat completament.
Nota de premsa de TiSTiS wrote:Territori i Sostenibilitat amplia el recorregut del bus exprés Terrassa-Barcelona, que tindrà dos itineraris
A partir de l’1 de setembre, es mantindrà el recorregut d’entrada per l’avinguda Meridiana i s’afegiran noves expedicions en hora punta a la línia que connectarà amb la Zona Universitària de l’avinguda Diagonal
El Departament de Territori i Sostenibilitat ampliarà el recorregut que fa la línia de bus exprés e2 que comunica Terrassa amb Barcelona, que tindrà dos itineraris diferents. A partir del dia 1 de setembre, es mantindran les actuals expedicions que entren per l’avinguda Meridiana i se n’afegiran de noves al nou itinerari del bus que circularà per la C-16 i enllaçarà amb la Zona Universitària de l’avinguda Diagonal, permetent la intermodalitat amb els serveis de metro, bus urbà i tramvia de la capital catalana.
Les parades a Terrassa de les noves expedicions seran les mateixes que fa la línia actual (vegeu plànol de les parades a Terrassa al document adjunt). Les parades a Barcelona seran Mª Cristina, Palau Reial i Zona Universitària.
Aquesta millora, que es realitza a petició de l’Ajuntament de Terrassa per les peticions rebudes i la demanda potencial de residents de Terrassa que es desplacen diàriament al Campus Diagonal (més de 800 persones), permet mantenir la línia actual (connexió amb l’Avinguda Meridiana) i explorar la nova (connexió amb l’avinguda Diagonal), amb un nombre limitat d’expedicions a les hores punta. Si la demanda es creixent s’ampliarà el nombre d’expedicions. Aquesta zona és un pol tractor d’activitat universitària, comercial i econòmica i alhora genera noves connexions directes amb altres mitjans de transport d’alta capacitat com les línies L3 i L9 Sud del metro i el Trambaix.
Amb el nou itinerari es millora el temps del trajecte, que es podrà fer entre 40 minuts (hora vall) i 1 hora (hora punta) des de l’Estació de la Rambla de Terrassa i la parada de Zona Universitària. L’alternativa actual per accedir a l’àmbit de la zona universitària de Barcelona en transport públic obliga a fer transbordament i se situa entre 1 hora i 1,5 hores.
La línia d’autobús interurbà exprés e2 forma part de la xarxa d’autobusos d’altes prestacions de la Generalitat de Catalunya i està en servei des del 2012.
25 de juliol de 2017
Futura St Vicenç dels Horts - BCN Exprés.cat
Un bus exprés connectarà directament el municipi amb Barcelona
Entrarà en funcionament a l’octubre i servirà per donar resposta a la demanda de desplaçaments a la zona universitària
Generalitat i Ajuntament han acordat la posada en marxa d’un servei de bus exprés que connectarà directament Sant Vicenç dels Horts amb Barcelona. El bus circularà per l’autopista i accedirà a Barcelona per la Diagonal, fins arribar a la plaça de Francesc Macià.
El nou servei entrarà en funcionament a l’octubre i servirà per donar resposta a la demanda de desplaçaments a la zona universitària. Aquest servei, en la mesura que contribueixi al canvi de mode de transport del vehicle privat cap al transport públic, ajudarà a reduir la contaminació atmosfèrica per les emissions de CO2.
En les properes setmanes, Ajuntament i Generalitat concretaran els horaris, el número d’expedicions i la parada de sortida. D’altra banda, la creació d’un carril bus a la B23 servirà per fer encara més ràpid el trajecte del bus exprés entre Sant Vicenç dels Horts i Barcelona.
http://elfar.cat/not/20143/un-bus-expre ... barcelona/
Re: Exprés.cat
Ho anunciat i ja té data, però no han assignat nomenclatura... llavors amb tota probabilitat serà l'e20.
Re: Exprés.cat
La línea exprés.cat Terrassa-Zona Universitaria será la e22.
Re: Exprés.cat
Noves línes e2.2 Barcelona (campus diagonal) - Terrassa
Nova línia e2.2 Barcelona (Campus Diagonal)-Terrassa
La Generalitat de Catalunya millora el servei d'autobús entre Barcelona i Terrassa amb una nova línia e2.2 que s'incorpora a la xarxa exprés.cat i que Sarbus - Moventis iniciarà el seu funcionament a partir de l'1 de setembre de 2017 conjuntament amb un seguit de millores de gestió i velocitat comercial.
Aquesta nova línia complementa la connexió amb Barcelona amb l'actual línia e2.1. Així la nova línia e2.2 es caracteritza per:
•Millora l'oferta actual: S'afegeixen 6 noves expedicions en sentit Barcelona i 6 noves expedicions en sentit Terrassa, de dilluns a divendres feiners excepte agost.
•Nova connexió amb Barcelona per l'autopista C-16 i accés al campus universitari de la Diagonal.
•Informació als usuaris en temps real mitjançant pantalles d'informació dinàmica a les principals parades.
•Velocitat comercial alta i competitiva: serveis ràpids entre Barcelona i Terrassa.
•Forma part de la integració tarifària.
•Vehicles totalment accessibles, amb premsa gratuïta, més capacitat i amb servei de Wi-Fi gratuït.
•Més intermodalitat: connexions amb serveis de transport urbà, altres autobusos interurbans, Metro i Bicing.
Nova línia Terrassa - Aeroport de Barcelona
La nova línia Terrassa - Aeroport de Barcelona entrarà en funcionament el dia 1 de setembre de 2017 conjuntament amb la línia exprés e2.2 Barcelona (Campus Diagonal) - Terrassa, amb un seguit de millores de gestió i velocitat comercial.
Característiques de la perllongació de la línia e2.2:
•Millora de l'oferta actual: s'afegeixen 6 noves expedicions per sentit, de dilluns a divendres feiners i 6 expedicions més per sentit en dissabtes, festius i feiners d'agost.
•Nova connexió amb Barcelona per l'autopista C-16 i accés a l'aeroport per l'autovia B-20.
•Informació als usuaris en temps real mitjançant pantalles d'informació dinàmica a les principals parades.
•Velocitat comercial alta i competitiva. Serveis ràpids entre l'aeroport i Terrassa.
•Vehicles totalment accessibles, amb premsa gratuïta a bord i amb servei de Wi-Fi gratuït.
•Tarifa bitllet senzill 2017: 7 euros.
•Més intermodalitat: connexions amb serveis de transport urbà, altres autobusos interurbans, Metro i bicing.
https://moventis.es/ca/noves-lines-e22- ... l-terrassa
https://moventis.es/sites/moventis/file ... t_e2.2.pdf
https://moventis.es/sites/moventis/file ... roport.pdf
Nova línia e2.2 Barcelona (Campus Diagonal)-Terrassa
La Generalitat de Catalunya millora el servei d'autobús entre Barcelona i Terrassa amb una nova línia e2.2 que s'incorpora a la xarxa exprés.cat i que Sarbus - Moventis iniciarà el seu funcionament a partir de l'1 de setembre de 2017 conjuntament amb un seguit de millores de gestió i velocitat comercial.
Aquesta nova línia complementa la connexió amb Barcelona amb l'actual línia e2.1. Així la nova línia e2.2 es caracteritza per:
•Millora l'oferta actual: S'afegeixen 6 noves expedicions en sentit Barcelona i 6 noves expedicions en sentit Terrassa, de dilluns a divendres feiners excepte agost.
•Nova connexió amb Barcelona per l'autopista C-16 i accés al campus universitari de la Diagonal.
•Informació als usuaris en temps real mitjançant pantalles d'informació dinàmica a les principals parades.
•Velocitat comercial alta i competitiva: serveis ràpids entre Barcelona i Terrassa.
•Forma part de la integració tarifària.
•Vehicles totalment accessibles, amb premsa gratuïta, més capacitat i amb servei de Wi-Fi gratuït.
•Més intermodalitat: connexions amb serveis de transport urbà, altres autobusos interurbans, Metro i Bicing.
Nova línia Terrassa - Aeroport de Barcelona
La nova línia Terrassa - Aeroport de Barcelona entrarà en funcionament el dia 1 de setembre de 2017 conjuntament amb la línia exprés e2.2 Barcelona (Campus Diagonal) - Terrassa, amb un seguit de millores de gestió i velocitat comercial.
Característiques de la perllongació de la línia e2.2:
•Millora de l'oferta actual: s'afegeixen 6 noves expedicions per sentit, de dilluns a divendres feiners i 6 expedicions més per sentit en dissabtes, festius i feiners d'agost.
•Nova connexió amb Barcelona per l'autopista C-16 i accés a l'aeroport per l'autovia B-20.
•Informació als usuaris en temps real mitjançant pantalles d'informació dinàmica a les principals parades.
•Velocitat comercial alta i competitiva. Serveis ràpids entre l'aeroport i Terrassa.
•Vehicles totalment accessibles, amb premsa gratuïta a bord i amb servei de Wi-Fi gratuït.
•Tarifa bitllet senzill 2017: 7 euros.
•Més intermodalitat: connexions amb serveis de transport urbà, altres autobusos interurbans, Metro i bicing.
https://moventis.es/ca/noves-lines-e22- ... l-terrassa
https://moventis.es/sites/moventis/file ... t_e2.2.pdf
https://moventis.es/sites/moventis/file ... roport.pdf
Re: Exprés.cat
https://twitter.com/trsmobilitat/status ... 2248132608
Segons això, no és vàlid cap títol integrat per anar a l'Aeroport amb la e2.2
Bravo!
Segons això, no és vàlid cap títol integrat per anar a l'Aeroport amb la e2.2
Bravo!