Re: CIVIA ALPI
Posted: Monday 10/03/2008 23:03
Si que surten, per exemple : Inicio 2010, Fin : 2012
No.Jordi Vilallonga wrote:Però aquests cives alpino són com els cives que van a l'aeroport??
I ja estàn en servei a la C3 ??
Però, llavors de quina sèrie són??252-071 wrote:No.Jordi Vilallonga wrote:Però aquests cives alpino són com els cives que van a l'aeroport??
I ja estàn en servei a la C3 ??
No.
Salutacions
No són, i ja veurem si mai seran...Jordi Vilallonga wrote: Però, llavors de quina sèrie són??
UT440_132M wrote:Les uniques linies on circulen Civia a Catalunya, son la R1 i la R10. I en teoria, serien la serie 465 amb interiors de regional i reostàtic reforçat, tot i que fa un any i mig es van fer proves a la linia de Puigcerdà, amb la 463 203M, que va superar amb èxit les proves. Si mireu a la web d'en Bernat, trobareu més informació sobre l'aconteixement. http://www.trenscat.cat
A Catalunya hi circulen 463 (3 cotxes), 464 (4 cotxes) i 465 (5 cotxes).UT440_132M wrote:Les uniques linies on circulen Civia a Catalunya, son la R1 i la R10. I en teoria, serien la serie 465 amb interiors de regional i reostàtic reforçat, tot i que fa un any i mig es van fer proves a la linia de Puigcerdà, amb la 463 203M, que va superar amb èxit les proves. Si mireu a la web d'en Bernat, trobareu més informació sobre l'aconteixement. http://www.trenscat.cat
La serie 465 és la que seria la serie Civia Alpino, però amb seients regionals i reostàtic reforçat.victorcasta wrote:A Catalunya hi circulen 463 (3 cotxes), 464 (4 cotxes) i 465 (5 cotxes).UT440_132M wrote:Les uniques linies on circulen Civia a Catalunya, son la R1 i la R10. I en teoria, serien la serie 465 amb interiors de regional i reostàtic reforçat, tot i que fa un any i mig es van fer proves a la linia de Puigcerdà, amb la 463 203M, que va superar amb èxit les proves. Si mireu a la web d'en Bernat, trobareu més informació sobre l'aconteixement. http://www.trenscat.cat
A més que Alstom només fabrica 463 i 464 i les 465 les fabrica CAF a Beasain.aarongilp wrote:Això t'ho has inventat, suposo, no? Enlloc s'ha dit que siguin de 5 cotxes. És més, sempre s'ha parlat de 3 cotxes, no pas 5.
De moment no ha fet 465 però n'haurà de fer en un futur.252-071 wrote:A més que Alstom només fabrica 463 i 464 i les 465 les fabrica CAF a Beasain.aarongilp wrote:Això t'ho has inventat, suposo, no? Enlloc s'ha dit que siguin de 5 cotxes. És més, sempre s'ha parlat de 3 cotxes, no pas 5.
Si,pero dic que no em sembla massa coherent posar una unitat de 5 cotxes si durant una estapa de l'any anirá bastant buida.victorcasta wrote:De moment no ha fet 465 però n'haurà de fer en un futur.252-071 wrote:A més que Alstom només fabrica 463 i 464 i les 465 les fabrica CAF a Beasain.aarongilp wrote:Això t'ho has inventat, suposo, no? Enlloc s'ha dit que siguin de 5 cotxes. És més, sempre s'ha parlat de 3 cotxes, no pas 5.
Home no se jo... puja qualsevol cap de setmana i ja em diràs si farien falta o no...252-071 wrote:Si,pero dic que no em sembla massa coherent posar una unitat de 5 cotxes si durant una estapa de l'any anirá bastant buida.
Pero el cotxes dels civia són més curts.UT440_132M wrote:Pensa que anitgament, es feien composicions de 7 cotxes sortint d'Hospitalet. 3+3+2. Triple composició de 440 i 440R. a Arc de Triomf l'ultima porta de l'ultim cotxe quedava fora de l'andana.
Quan no és plena época d'hivern, son els campaments, i si no, qualsevol altre cosa...252-071 wrote:Pero el cotxes dels civia són més curts.UT440_132M wrote:Pensa que anitgament, es feien composicions de 7 cotxes sortint d'Hospitalet. 3+3+2. Triple composició de 440 i 440R. a Arc de Triomf l'ultima porta de l'ultim cotxe quedava fora de l'andana.
I m'estic referint a la temporada baixa no en plena época d'hivern.
Salutacions