Page 14 of 19

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 19:39
by Carlos González
sag470 wrote:Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.
El recorregut de Sant Boi pot ser desde el carrer d'Eusebi Güell i de tornada Francesc Pi i Maragall arribant a l'estació d'FGC :D

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 20:05
by sag470
Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 29/05/2015 20:23
by Carlos González
sag470 wrote:Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
Millor que no, el recorregut de Montevideo no m'acaba de convença :| :?

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Sunday 31/05/2015 1:53
by Ecomobisostrans
sag470 wrote:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
Quan hi hagi el V5 serà una altra cosa, però ara mateix es una mè, alguna vegada que em toca anar de Pl.Cerdà a Pl.Sants trigo lo mateix amb bus enllaçant a Pl.Espanya que caminant, uns 20-25 minuts.
El V5 cap amunt anirà molt bé, per Amadeu Oller i Olzinelles, cap avall ja serà una altra cosa, tindrà que anar per Moianès, igualment molt millor que per Pl.Espanya, encara que lo òptim seria que baixi per Jocs Florals i Amadeu Oller, a Jocs Florals només hi ha el problema de la 1ª curva, davant de Can Vies, però això s'arregla pujant la calçada, traient els pirulos, i si es necessari aquells 50m. desde la cruilla amb Finlandia fins just passada la curva es limita la velocitat a 10, de manera que el bus pugui ocupar tota l'amplada del carrer per girar, més enllà d'això cap problema i estalviaria uns quants minuts.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Sunday 31/05/2015 14:08
by sag470
No se, pero crec que actualment per anar de pl.Cerdà a pl.Sants és millor amb la 115 que anar per pl.Espanya.
Malauradament, la V5 no s'implantarà fins l'any que ve, com a mínim.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Monday 01/06/2015 1:26
by Ecomobisostrans
^^ El 115 ara passa per Pl.Cardà provisionalment per obres, però si s'agafa allà, quan arriba a Badal-Constitució es queda 10 minuts aturat. A sobre va cada 20-25 minuts,, lo que no el fa gaire viable.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Monday 22/06/2015 23:54
by Carlos González
Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Tuesday 23/06/2015 8:33
by Eduardo
[quote="Carlos González"]Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8[/quot

Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Wednesday 01/07/2015 20:10
by Carlos González
Eduardo wrote:
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok
No lo sabía Eduardo jejejejeje, si modifican el recorrido por Sant Boi, sería algo mejor la conexión de la L77 :) ;)

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 02/07/2015 13:23
by fredebcnteatre
Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...

I alhora unir 40-41 ja que el 40 acaba a urquinaona i el 41 comença a pl.catalunya lo qual es una mica absurd o bé el 42 absorbeixi el 41.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 02/07/2015 14:02
by Renfe445
fredebcnteatre wrote:Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...
Abans la 19 arribava al Port Vell.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 02/07/2015 17:09
by sag470
La reducció de recorregut de la 19 va ser molt dura. No era un tram que anava buit. Per mi va ser un error. Podrian haver inaugurat la V17 fins la Barceloneta, en comte de Port Vell, que es mantindria amb la 19. La 40 va ser coherent la reducció, i potser seria bona idea integrar les 40 i 42 en una sola, ja que tan la zona de Bon Pastor i Trinitat es prestarà amb les V29 i V31. Per exemple, nova 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma per Trafalgar, Pere IV, Cantabria, Segre, St.Adrià, Caracas, Pg.Llorenç Serra, Pg.Sta.Coloma i Av.Banus, freqüència de 15min. Uniria principalment Verneda amb el centre, i rescatariem la antiga conexió de Santa Coloma i Sant Andreu.

La proposta de unir-les amb la 41, faria una línia molt llarga, amb un requeriment excesiu de torns. Només cal pensar que la 41 desapareixerà posiblement el proper any per la V9.

Proposta de PACMA per portar bus a la prote de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 16:14
by Ecomobisostrans
Fa molt temps que els gerents voluntaris de la protectora de Barcelona demanen un transport digne fins allà, ara només hi passa el bus del Tibidabo a les hores que obre el parc i a un preu desorbitat. Des de PACMA també ho proposem i voldria preguntar quina seria la millor opció, a 1ª vista sembla que el 119, ja que es el que deixa més prop. Amb un busito cada 30 min. va que xuta, només caldria posar 1 cotxe més. El problema es els festius, lo ideal es que restablissin el servei sencer pel Carmel (perque a sobre a Labèrnia ara no hi va ni el 86) però sino sempre podria anar només de Penitents a la prote, què us sembla, alguna idea millor?

Us deixo un mapa de situació marcant des d'on acaba actualment el 119 fins a la prote: https://www.google.es/maps/dir/''/Centr ... 41.4341715

Captació potencial

Posted: Thursday 23/07/2015 17:34
by Guigui
Per començar, quantes persones hi van en un dia? Vull dir, amb independència del mitjà de transport.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 18:20
by Ecomobisostrans
Uns 40 o 50, repartits al llarg del dia.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 20:29
by Don Ramón
Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 21:10
by Miquel
Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 21:49
by sag470
Crec que hi ha dos posibilitats. Realitzar mitjaçant demanda amb la 119 o sino promocionar (i senyalitzar) la A6 que para en ambdos sentits (és integrada i para on la T2). La A6, com la A7, crec que deurien fer més expedicions per la tarda, i no acabar el servei a les 17.30. Tanmateix milloraria algunes de les seves parades a la muntanya, on les parades es mantenen a la carretera i el nuclis de població no queden atractius; com també aumentar les parades a Barcelona, i fer-se més cumplidor, perque moltes de les parades oficials no es realitzen (per exemple, la pg.Vall hebron 66 mai es realitza perque puja directament per Vallcarca). Una dada: de les 18 parades que fa la A6 a BArcelona, només estan senyalitzades la de Sant Medir direcció St.Cugat, la cruilla Tibidabo direcció Bcn i el terminal de Lesseps.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Thursday 23/07/2015 22:16
by Don Ramón
Miquel wrote:
Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose
Acabo de mirar el mapa, y no, no es la protectora a la que yo me refiero. Ni sabía que ésta existía...

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 24/07/2015 0:11
by Ecomobisostrans
La A6 hi passa i hi para, la parada de fet es diu CAAC-Gossera: http://www.sarbus.com/PDFs/Linea_A6.pdf ... 8333fdc9f3 però només va 3 cops al dia, pot anar bé per si algú de Sant Cugat va just a aquesta hora però per anar des de Barcelona que es on va el gruix de gent com a mínim mínim es necessita cada hora. Lo de la demanda pot estar bé, com al Prat, però la senyal tindria que ser inversa, que detecti que no s'ha pitjat el botó i per tant no cal anar, perque així ante la duda (que l'hagin fet malbé) el bus que hi pugi.

També una altra opció es fusionar el 119 i el 111, els 2 van cada 1/2 hora i igualment només faria falta 1 cotxe més, així els del Vallès també tindrien un accés fàcil enllaçant a Vallvidrera.