Page 14 of 121
Posted: Friday 16/03/2007 16:20
by UT596001
EUKibo wrote:I tambe acostumat a les 440 de la C2 l'acceleracio dels Civia la vaig experimentar ja i es brutal! En no res acceleren i deixen l'estacio lliure, no m'estranya que les C2 acumuli una mitjana de retards de 15min cada dia... Triguen una eternitat les 440 en engegar la marxa! Abans que hagin accelerat des de Clot ja han arribat a Passeig de Gracia...
Quants trens regionals i de llarg recorregut passen per el túnel de Passeig de Gràcia? I per el de Plaça Catalunya?
El problema de la C2 no són les 440, sinó la gran diversitat de trànsits que reb (*), cosa que no passa ni a la C1, C4 i C7 (la C3 és un altre tema...)
(*): I també la mala gestió de la infraestructura, sobretot a la C2 nord.
Posted: Friday 16/03/2007 22:30
by Renfe451
[quote="mikado"]Tras unos meses de CIVIA's una pregunta me asalta.
Porqué no se utilizan en sábados y festivos?
Porqué los Civias se utilizan solo para días laborables que son los días de más mayor demanda, especialmente en las horas punta.
Posted: Friday 16/03/2007 23:18
by Pere
Avui hi havien dues unitats 463 aparcades a Montcada Bifurcació
Re: Preciositat caçada
Posted: Thursday 22/03/2007 0:09
by 594-001-0
JaMiRo! wrote:Hola!
treneros wrote:Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?
Mmmmm....Tindrà a veure amb el meu avistament d'avui a Mollet-Santa Rosa?
Sorpresa...Quan he vist aquest trasto parat a Mollet (em dirigia a l'estació per tornar de la feina) m'he posat a córrer per fer-li unes fotos. Aquesta és la primera, feta a una distància notòria.
Heus ací la segona foto...Què maco és, oi? És un Civia Alstom. 8)
Per fer aquesta foto he hagut de fer un petit sprint, amb les mirades corresponents de viatgers esperant a l'andana, cap d'estació* i personal d'Alstom i maquinista del mateix Civia.
*Val a dir que això ha fet preparar el meu permís/paper mullat d'ADIF.
Creuament amb el tren de Vic cap a les 13:00 hores (aquesta foto em faltava a la col·lecció, 447 VS CIVIA
)...
...i enfilant-se cap a Barcelona i, suposo, que posteriorment Figueres pel que comenteu per aquí dalt. Observeu personatge al fons de l'andana darrere de la tanca fent una foto, pressumpte membre del FoTraCat (no he pogut enganxar-lo per preguntar-li).
Les fotos de la càmera són de prou resolució com per anotar els cotxes de la composició (excepte el cotxe adaptat a PMR):
Barcelona <704M-?-204M > Puigcerdà
Al panell de destinació deia clarament que era en proves. Això és tot el que us puc dir.
Salut!
Este mismo Civia (463-204M/204R/704R) está de pruebas en Valencia ya para quedarse por aquí. Ha sido avistado sobre las 13:50 en la vía 22 de València-Nord y en el teleindicador ponía Gandia, aunque todavía no presta servicio de viajeros.
Re: Preciositat caçada
Posted: Thursday 22/03/2007 1:43
by Guigui
594-001-0 wrote:Este mismo Civia (463-204M/204R/704R) está de pruebas en Valencia ya para quedarse por aquí. Ha sido avistado sobre las 13:50 en la vía 22 de València-Nord y en el teleindicador ponía Gandia, aunque todavía no presta servicio de viajeros.
Renfomentadif s'està superant per moments. Un dia anuncia nous trens per a Rodales de Barcelona, un altre en retira un cap a València. Apostes pel següent disbarat?
Re: Preciositat caçada
Posted: Thursday 22/03/2007 6:50
by 594-001-0
Guigui wrote:594-001-0 wrote:Este mismo Civia (463-204M/204R/704R) está de pruebas en Valencia ya para quedarse por aquí. Ha sido avistado sobre las 13:50 en la vía 22 de València-Nord y en el teleindicador ponía Gandia, aunque todavía no presta servicio de viajeros.
Renfomentadif s'està superant per moments. Un dia anuncia nous trens per a Rodales de Barcelona, un altre en retira un cap a València. Apostes pel següent disbarat?
Hombre, de 80 trenes que se cpompone esta segunda remesa de Civia, solo nos traen 2. Aparte que aquí las 447 que tenemos son las 20 primeras de la serie y 8 del segundo lote, así que ya era hora de que nos trajesen algo nuevo
Re: Preciositat caçada
Posted: Thursday 22/03/2007 18:32
by entfe001
Guigui wrote:594-001-0 wrote:Este mismo Civia (463-204M/204R/704R) está de pruebas en Valencia ya para quedarse por aquí. Ha sido avistado sobre las 13:50 en la vía 22 de València-Nord y en el teleindicador ponía Gandia, aunque todavía no presta servicio de viajeros.
Renfomentadif s'està superant per moments. Un dia anuncia nous trens per a Rodales de Barcelona, un altre en retira un cap a València. Apostes pel següent disbarat?
Considerant que els nous CIVIA s'acaben a Santa Perpètua, han de passar pel lloc de les fotos per nassos.
Una altra cosa és que pugin per la línia de Girona en proves, ja que és la línia regional amb menys risc de saturació per ésser tota en via
doble i per l'ínfim nombre de circulacions de llarg recorregut que hi circulen.
Segurament el 463.204 mai haurà circulat en servei comercial per Barcelona.
Nota: l'avís d'edició del missatge que apareix just sota aquest text és fals (i si cola, cola )
Re: Preciositat caçada
Posted: Thursday 22/03/2007 20:51
by Trenscat
entfe001 wrote:Una altra cosa és que pugin per la línia de Girona en proves, ja que és la línia regional amb menys risc de saturació per ésser tota en via única i per l'ínfim nombre de circulacions de llarg recorregut que hi circulen.
Via doble
Re: Preciositat caçada
Posted: Friday 23/03/2007 16:16
by entfe001
Trenscat wrote:entfe001 wrote:Una altra cosa és que pugin per la línia de Girona en proves, ja que és la línia regional amb menys risc de saturació per ésser tota en via única i per l'ínfim nombre de circulacions de llarg recorregut que hi circulen.
Via doble
Vols dir? Mira-ho bé, posa ben clar "via doble"
P.S: 213 a Sabadell ja!
Posted: Tuesday 27/03/2007 0:02
by aarongilp
463.205 per Girona a les 15:38. Anuncien un tren sense parada i jo encara estic esperant a girar-me al sentir el soroll...ha passat com una exhalació i molt silenciós, m'he girat perquè em semblava que m'havien cridat i veig passar el Civia llampat cap a BCN...
Ueee!
Posted: Tuesday 27/03/2007 19:38
by JaMiRo!
aarongilp wrote:463.205 per Girona a les 15:38. Anuncien un tren sense parada i jo encara estic esperant a girar-me al sentir el soroll...ha passat com una exhalació i molt silenciós, m'he girat perquè em semblava que m'havien cridat i veig passar el Civia llampat cap a BCN...
)))3
Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posted: Wednesday 11/04/2007 19:20
by evarujo
sequera wrote:el conseller Nadal , en el Minoria Absoluta, ha declarado que se estan entregando 3 civias por mes. Hasta alcanzar los 50 nuevos trenes civia en rodalies Barcelona.
En Montcada Bifurcacion hará cosa de mes y medio empezaron a "aparecer" civias en la playa de vias, empezó un 464, luego a la semana se añadieron un 463 y un 464 y hoy al volver de la uni he visto 2 mas, no se si 464 o cuales eran, me tapaban unas 440R
Posted: Wednesday 11/04/2007 19:56
by metring
Posted: Wednesday 11/04/2007 20:10
by Serie9000
Són nous o dels que no hi caben a Hospi-Cornellà?
Per cert els famosos 3 trens/mes de la senyora ministra, què? Des dels 463+464 de la calca .201-.203 del mes de Gener (??¿¿) res més, no?
Posted: Wednesday 11/04/2007 21:12
by metring
No sé si eren nous, el meu tren passava una mica apartat, i a sobre, els que estaven pintats ho estaven, i molt!!!
Vaig flipar de veure'n 4, tots en fila india...
Posted: Wednesday 11/04/2007 21:34
by evarujo
avui n'he comptat 5 de civies a Bifurcació, quan passavem amb el tren sota la C-17 els he começat a comptar, i es aixo q dieu, els kinkis per la nit s'esplaien amb els trens...
Posted: Wednesday 11/04/2007 23:44
by Trenscat
Segueixo instint en que no entenc com a Montcada Bifurcació, sabent que hi ha energúmens que els agrada embrutar trens no posen una tanca per intentar prevenir una mica aquestes barbàries...
Posted: Thursday 12/04/2007 0:30
by evarujo
jo visc a montcada i justament no està situat al millor barri de tots... una tanca no faria res, si be els podrien guardar a les cotxeres que hi ha
Posted: Thursday 12/04/2007 8:03
by EUKibo
Fomento ha de construir cotxeres ja! Ja siguin de l'ADIF o per la Renfe, pero esque no tenim de res! estem peladisims! Calen mooooooooltes infrastructures aqui! Esque es el que passa sent ADIF i Renfe del mateix "jefe"... Si Renfe fos un operador com cal vamos estaria a l'ADIF dientli de tot i denunciantlo, que Renfe te tots els trens grafitejats perque les uniques cotxeres cobertes d'ample iberic a Catalunya les te TMB ocupades amb les 4000!
Muntem una empresa ferroviaria els del foro! Ens rentabilitzariem només denunciant deficiencies d'ADIF
Posted: Thursday 12/04/2007 23:08
by buertu
Serie9000 wrote:Són nous o dels que no hi caben a Hospi-Cornellà?
Hi ha trens q no caben a Hospi-Cornella? no ho acabo d'entendre