Page 14 of 170
Desinformació
Posted: Tuesday 02/10/2012 16:16
by Guigui
França451 wrote:En Tetuàn indican la parada de Metro Tetuán, pero no queda claro si es la de Roger de flor o la siguiente, porque los buses paran en ambas. (La que hace correspondencia directa sería la segunda, pero a saber cuál es la correcta). En ambas paran y en ambas marcan Metro Tetuán.
És el fantàstic sistema "informatiu" d'a bord que duen els autobusos. Detecten tot metro que es trobi en un determinat radi de la parada.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 20:40
by Ecomobisostrans
En José Mora ha posat la primera foto del 150:
http://cv.uoc.es/~jmora/lineas/150.html de les altres encara no n'hi han.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 20:47
by Ecomobisostrans
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 21:25
by m.h.t.
Voldria corregir una part del meu misstge d'ahir. Aquesta:
m.h.t. wrote:He estat esperant una bona estona la línia a la parada "Gran Via - Llacuna", uns 15 minuts (quan als horaris indica 7-8 min.)
No va ser a "Gran Via - Llacuna", sino a "
Gran Via - Bilbao"
Perquè és important que faci aquesta correcció? Doncs perquè la parada "Gran Via - Llacuna", que apareix a la tira informativa de la línia H12,
ha estat anul·lada.
Vet aquí un altre error d'informació. Les parades "Gran Via - Ciutat de Granada" i "Gran Via - Llacuna" han estat
unificades en una de sola "Gran Via - Llacuna", situada entre les dues anteriors. I en aquesta nova parada, no hi para l'H12 tal i com prediquen les tires informatives.
Pot ser es tracti d'un descuit de la quadrilla encarregada de reorganitzar les parades. Però, sens dubte, demostra l'improvització i desorganització en la que s'han dut a terme aquests canvis.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 22:38
by metring
Però el 150 no forma part de la nova xarxa, encara que faci pot que l'han creat.
Sobre el missatge que jo havia escrit abans relacionat amb l'H6, no serà que el tema de l'interval de pas de 25 minuts, tindrà a veure amb alguna vaga encoberta? Perquè no és normal...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 22:53
by Adolescent barceloní
Li han tret el logo de TMB del davant, aquell que van posar on habitualment hi ha la marca del bus.
Poti-poti de logos i enganxines
Posted: Tuesday 02/10/2012 23:11
by Guigui
El tema de marques i logos al transport públic de Barcelona comença a ser esperpèntic. No s'adonen que, fent les coses a la babalà, no fan sinó confondre el personal? Que potser no s'han preguntat mai perquè a Twitter, no hi falta gent que adreça queixes sobre el servei d'FGC a TMB, per posar només un exemple?
I l'ATM, vinga fer-se el suec...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 23:32
by França451
m.h.t. wrote:Voldria corregir una part del meu misstge d'ahir. Aquesta:
Pot ser es tracti d'un descuit de la quadrilla encarregada de reorganitzar les parades. Però, sens dubte, demostra l'improvització i desorganització en la que s'han dut a terme aquests canvis.
Es un error como el de Castillejos. Como han olvidado poner la pegatinita del H12, los buses no paran. Y no es el único, tranquilo, que ya irán saliendo más....
Pues los de Sant Martí vamos a estar calentitos, si desde Glòries nos mandan a Bilbao a coger el bus...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 23:35
by wefer
Un altra nyap, aquesta vegada amb una línia preexistent modificada per culpa del retbus (ai, xarxa ortogonal): la 50.
Fins ara, tenia un recorregut més o menys lògic, ja que unia l'Eixample amb Trinitat Vella i amb Montjuic. Ara, en canvi, l'han modificat perquè acabi... a Collblanc!!! És a dir, que la xarxa superrectilínia i xupiguai que diuen que han fet, ara resulta que la 50 fa més giragonces que abans. Des de Trinitat Vella, va baixant fins al centre, després passa mitja Gran Via i amb el nou traçat, se'n torna cap amunt altra cop fins Collblanc. Absurd.
A sobre, si ja era discutible que en el seu tram central la 50 calqués el recorregut de la L2, ara a sobre la resta del recorregut sud segueix exactament el mateix recorregut que la L1. Visca la duplicitat!!!
De pas, substitueixen el recorregut per Montjuic del 50 per la nova línia 150. He mirat la web de TMB, i ni tan sols han posat quina freqüència de pas tindrà, suposo perquè no ens espantem.
Tot plegat, no m'agrada gens, i pel que veig en el meu entorn, la sensació de la nova xarxa és molt negativa ja que ara tothom triga més en fer els seus trajectes. Veurem com evoluciona.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/10/2012 23:43
by França451
wefer wrote:Un altra nyap, aquesta vegada amb una línia preexistent modificada per culpa del retbus (ai, xarxa ortogonal): la 50.
Fins ara, tenia un recorregut més o menys lògic, ja que unia l'Eixample amb Trinitat Vella i amb Montjuic. Ara, en canvi, l'han modificat perquè acabi... a Collblanc!!! És a dir, que la xarxa superrectilínia i xupiguai que diuen que han fet, ara resulta que la 50 fa més giragonces que abans. Des de Trinitat Vella, va baixant fins al centre, després passa mitja Gran Via i amb el nou traçat, se'n torna cap amunt altra cop fins Collblanc. Absurd.
A sobre, si ja era discutible que en el seu tram central la 50 calqués el recorregut de la L2, ara a sobre la resta del recorregut sud segueix exactament el mateix recorregut que la L1. Visca la duplicitat!!!
De pas, substitueixen el recorregut per Montjuic del 50 per la nova línia 150. He mirat la web de TMB, i ni tan sols han posat quina freqüència de pas tindrà, suposo perquè no ens espantem.
Tot plegat, no m'agrada gens, i pel que veig en el meu entorn, la sensació de la nova xarxa és molt negativa ja que ara tothom triga més en fer els seus trajectes. Veurem com evoluciona.
Pues si te digo lo que hace el 13 por culpa de esa modificación te caes de cul... Quiero decir, una vez que llega a Can Clos y sigue para coger la parada siguiente, sube la cuestecita de la calle hasta el final y luego hace un pico de 180 grados girando a la derecha... Pero tiene un Ceda el Paso de por medio. Es mejor que lo veas: cualquier día le falla el freno y ya verás "la cosa tan graciosa" que le va a pasar al bus... Si fuera tipo camioneta, todavía, pero es que el 13 circula con buses grandes cortos, tipo 192 (cómo los llamábais?)
Busos "mitjans"
Posted: Wednesday 03/10/2012 0:48
by Guigui
França451 wrote:[...] pero es que el 13 circula con buses grandes cortos, tipo 192 (cómo los llamábais?)
Midis
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 15:09
by Ganz
Per respostes de més enrere, gràcies a Ecomobisostrans.
A Sants, els canvis són terribles, he deixat pràcticament d'agafar l'autobús. Jo era usuari freqüent de la línia 30 i, sobretot, de la 56, per la zona de Carrer de Sants. Passen menys 50 ara que 56 abans, per anar a agafar l'antic 30 he de desplaçar-me cap al carrer Tarragona... I ja no dic res del "nus intercanviador" d'Ernest Lluch, francament patètic, i bastant perjudicial per qui anava a treballar de Sants a Cornellà i, sobretot, de Sants a Sant Joan Despí...
Això sí, les decoracions, la publicitat i el disseny, tot molt bonic. En el que no és important s'hi llueixen. Com és habitual.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 15:52
by Adolescent barceloní
wefer wrote:Un altra nyap, aquesta vegada amb una línia preexistent modificada per culpa del retbus (ai, xarxa ortogonal): la 50.
Fins ara, tenia un recorregut més o menys lògic, ja que unia l'Eixample amb Trinitat Vella i amb Montjuic. Ara, en canvi, l'han modificat perquè acabi... a Collblanc!!! És a dir, que la xarxa superrectilínia i xupiguai que diuen que han fet, ara resulta que la 50 fa més giragonces que abans. Des de Trinitat Vella, va baixant fins al centre, després passa mitja Gran Via i amb el nou traçat, se'n torna cap amunt altra cop fins Collblanc. Absurd.
A sobre, si ja era discutible que en el seu tram central la 50 calqués el recorregut de la L2, ara a sobre la resta del recorregut sud segueix exactament el mateix recorregut que la L1. Visca la duplicitat!!!
De pas, substitueixen el recorregut per Montjuic del 50 per la nova línia 150. He mirat la web de TMB, i ni tan sols han posat quina freqüència de pas tindrà, suposo perquè no ens espantem.
Tot plegat, no m'agrada gens, i pel que veig en el meu entorn, la sensació de la nova xarxa és molt negativa ja que ara tothom triga més en fer els seus trajectes. Veurem com evoluciona.
Wefer: és
TRINITAT NOVA!!! El 50 acaba a Trinitat Nova (el meu barri xd)!!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 19:33
by Ecomobisostrans
França451 wrote:
Pues si te digo lo que hace el 13 por culpa de esa modificación te caes de cul... Quiero decir, una vez que llega a Can Clos y sigue para coger la parada siguiente, sube la cuestecita de la calle hasta el final y luego hace un pico de 180 grados girando a la derecha... Pero tiene un Ceda el Paso de por medio. Es mejor que lo veas: cualquier día le falla el freno y ya verás "la cosa tan graciosa" que le va a pasar al bus... Si fuera tipo camioneta, todavía, pero es que el 13 circula con buses grandes cortos, tipo 192 (cómo los llamábais?)
Ese giro siempre lo ha hecho en sentido contrario, ahora lo hace en los 2 sentidos. Suele ir con midis, pero a veces va con standards, y supongo que cuando haya algún evento en el Palau Sant Jordi irá con standards.
Re: Poti-poti de logos i enganxines
Posted: Wednesday 03/10/2012 19:41
by Miquel
Guigui wrote:El tema de marques i logos al transport públic de Barcelona comença a ser esperpèntic. No s'adonen que, fent les coses a la babalà, no fan sinó confondre el personal? Que potser no s'han preguntat mai perquè a Twitter, no hi falta gent que adreça queixes sobre el servei d'FGC a TMB, per posar només un exemple?
I l'ATM, vinga fer-se el suec...
Tranquils, aquesta tarda se el motiu per al qual li han tret el logo/insígnia que duia al davant.
L'han tret per posar l'adhesiu del logo nou de TMB, el rodonet!!
Treuen un ornament per posar un adhesiu, senyors, sembla que vivim en una dimensió paral·lela.
Re: Poti-poti de logos i enganxines
Posted: Wednesday 03/10/2012 20:05
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:Guigui wrote:El tema de marques i logos al transport públic de Barcelona comença a ser esperpèntic. No s'adonen que, fent les coses a la babalà, no fan sinó confondre el personal? Que potser no s'han preguntat mai perquè a Twitter, no hi falta gent que adreça queixes sobre el servei d'FGC a TMB, per posar només un exemple?
I l'ATM, vinga fer-se el suec...
Tranquils, aquesta tarda se el motiu per al qual li han tret el logo/insígnia que duia al davant.
L'han tret per posar l'adhesiu del logo nou de TMB, el rodonet!!
Treuen un ornament per posar un adhesiu, senyors, sembla que vivim en una dimensió paral·lela.
Ja és oficial, el canvi de logotip? Perquè, que cutre que quedarà l'enganxina... la insignia quedava molt bé...
En fi... de què els serveix, canviar el logotip? De res, només per gastar diners innecesàriament, i per unificar el logo amb la tipologia de la nxbus. Què hi farem...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 22:51
by Fran-Ikarus
És a dir, que la incorporació del logo TMB al frontal dels busos en comptes del de cada fabricant (devem ser l'única ciutat del món que compra busos Mercedes nous i demana que no portin la caraterística estrella), no només era una frivolitat supèrflua, sinó que ara ha resultat ser efímera?
Per cert, més que de "nou logo TMB" imagino que parleu del logo de la "Nova Xarxa de Bus", no?
Logo suposadament nou
Posted: Wednesday 03/10/2012 23:05
by Guigui
Si us fixeu, aquesta B en un cercle que representa que és el logo del Noxarbus, ja fa temps que apareix a les estacions de metro per a indicar les línies d'autobús que hi enllacen.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 23:35
by res_publica
El que he vist, des de que va començar la nova xarxa ¿? (de moment és com l'antiga però amb menys parades i nous carrils busos):
1) La línia H6, a vore, les parades de Diagonal, per accedir-hi, has de creuar les vies del tram i allò pot comportar algun risc, sobretot si se t'escapa el bus i has de córrer, has de tener cura que no passi al mateix temps el tramvia. A més a més, les parades tan a prop d'on passen els cotxes, és bastant perillós ¡¡
El primer bus que va passar pel carril bus mentre esperava a la parada Diagonal-Palau Reial va ser el ALSA de Madrid, desprès un autocar amb matrícula de França. 15 minuts va trigar el H6 en arribar-hi.
2) Crec que entre parada i parada, hi ha molta distància i això pot ser un obstacle per a la gent gran.
3) Aquestes línies no estan fetes per a la gent que no en sap on va, els conductors no poden perdre temps amb aquesta gent i especialment amb els turistes.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/10/2012 23:36
by albe6
Però si us hi fixeu la B que apareix en els busos té una separació al mig i les del metro no.
O es posaran a canviar les del metro?