Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
albert28
N9
N9

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Post by albert28 »

Dabi wrote:
alf_ wrote:Entiendo que puede ser muy lioso para un conductor de bus ponerse a hacer una T-Bescanvi para una T-Jove, con su multitud de variables. En casos así deberían de estar autorizados a dar billetes sencillos gratuitos a su discreción, así podrían dejar pasar a esas personas para que les cambien el billete en el Metro o donde fuera, pero no hay que ir en el bus sin billete, para casos como accidentes y eso.
No imagino a TMB permetent això. Recorda com es va posar amb aquell conductor per un euro si no recordo malament.

Jo quan comprava T-Mes fa anys, alguna vegada s'havia fet malbé i sempre me la canviaven al bus sense problema.

El que ha estat curios és el que em va passar dissabte. Vaig agafar el 13 al costat de casa meva i al voltant de 10 minuts arribo a Espanya i em va marcar un altre viatge, sense fer transbord. No em vaig adonar fins a la tornada que em va quedar la T-10 imparell amb els viatges. Avui he anat al punt TMB a explicar-ho i em diuen que no tenen forma de comprobar que dic la veritat. M'han donat el bitllet i ja està, pero em sorpren que això sigui així. Algu em pot donar llum sobre això? Gràcies
A mi m'ha passat més d'una vegada amb la T-50/30, o és error de targeta o l'hora en la màquina vas fer la primera validació o la segona podrien tenir un cert desfasament amb la hora real o la màquina validadora que va el que li dóna la gana... I fot molt quan tens els viatges comptats per fer X trajectes...
Ferry1ac1
N8
N8

Re: Sobre de rechazo?

Post by Ferry1ac1 »

Javi M wrote:Què és això i quina utilitat té?
Els agents de TMB han de guardar els bitllets originals quan fan un bescanvi i enviar-los dins un sobre a una oficina on es revisen els bitllets i es supervisa la feina que fan.

Les t-12 i alguns altres bitllets es posen en un sobre especial per permetre que es pugui fer el nou títol i que s'enviï al domicili del titular.
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/01/ ... que-reben/

Una dotzena de conductors d’autobús tallen la Línia 64 en protesta per les agressions que reben

Actualitzat el 27.01.2014 a les 11:20

Una dotzena de treballadors d'autobusos de TMB, juntament amb delegats del Comitè d'Empresa, han tallat aquest dilluns la Línia 64. Han volgut així mostrar el rebuig a les agressions que asseguren que reben amb freqüència molts conductors. En el darrer any n'hi ha hagut més de 30, bàsicament per part de passatgers i altres conductors de la via pública.

Els conductors d’autobús de TMB es mostren en desacord amb l’empresa perquè creuen que no se’ls protegeix de les agressions de passatgers i d’altres conductors. El Comitè de Seguretat i Salut demana la instal·lació de mampares de seguretat als vehicles per tal de reforçar la seguretat dels treballadors.

I aporta una dada: al llarg de l’últim any s’han registrat més de 30 agressions a conductors d’autobús, encara que de mitjana, en el decurs dels darrers anys, se’n produeixen més de 50. L’última agressió a un treballador de TMB va tenir lloc a la Línia 64, al desembre. Per aquest motiu, han provocat aturades de cinc minuts als autobusos que van de la Barceloneta a Pedralbes. A les 18 hores d’aquesta mateixa tarda preveuen repetir l’acció reivindicativa.
scubydu
N6
N6

Post by scubydu »

Algun d'aquests conductors li diran a algun dels seus "amables" companys que tampoc poden anar provocant, fent una botifarra i encarant-se al passatger que es queixa del mal servei que està oferint? L'incident va ser a la línia H10 el passat 16 de gener.
albert28
N9
N9

Post by albert28 »

TMB s'ha lluit, hi ha manifestació a Pl Universitat i et diuen quines linies patiran afectacions temporals a la seva web però com és dissabte el canal TMB info de Twitter no va i has de trobar/intuir la parada a la qual comença o pasa X linia afectada per la manifestacio
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

S'ha cremat un bus a la ronda litoral.

http://www.324.cat/noticia/2356553/cata ... quest-mati

Per hora i l'estructura del bus, te pinta de ser un 2400, 2600 o 2700 de TB. Algú en te més detalls?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Guigui
Administrador

Tusgsal, un altre cop

Post by Guigui »

Segons diu aquí, el bus era de Tusgsal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador

Re: Tusgsal, un altre cop

Post by Miquel »

Guigui wrote:Segons diu aquí, el bus era de Tusgsal.
Era l'altre possibilitat però volia fer-me creure que aquest cop no podia ser de Tusgsal per enèsima vegada. L'AMB hauria de començar a fotre el nas per Can Tusgsal que tanta pudor a cremat no és bona. :cop
Ara ja poden tornar al cementeri a rescatar un altre bus jubilat...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

Més: http://www.acn.cat/acn/746312/General/t ... sgsal.html.
Aquí hi ha una foto: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ns-3233629

Image
Foto: elperiodico.cat

És una 35x, una Mercedes Citaro.
Miquel wrote:Ara ja poden tornar al cementeri a rescatar un altre bus jubilat...
L'últim cop que vaig passar per les cotxeres vaig veure que tenien Ivecos de la 25x, pel que tenen un petit marge. No sé com estarà ara el parc mòbil.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Renfe451
N9
N9

¿Falta de manteniment a TUSGSAL?

Post by Renfe451 »

Déu n'hi do la ratxa que porten els de TUSGSAL, ja en porten uns quants ja d'autobusos cremats... :roll:

No sé si és per la falta de manteniment, però de ser així, ja es poden posar les piles o si no n'hi haurà més autobusos "a la barbacoa".
Albert Llauger
N5
N5

Post by Albert Llauger »

Ara probablement posaràn algun dels busos que tenen morts de fàstic a les "pseudo-cotxeres" de Montigalà. Seriosament, lo de Tusgsal és perocupant, quants busos cremats porten ja?
alf_
N9
N9

Post by alf_ »

No cambies nunca, Tusgsal.
Attachments
tusgsa_on_fire2.jpg
tusgsa_on_fire2.jpg (121.32 KiB) Viewed 7371 times
pau5321
N7
N7

Post by pau5321 »

Albert Llauger wrote:Ara probablement posaràn algun dels busos que tenen morts de fàstic a les "pseudo-cotxeres" de Montigalà. Seriosament, lo de Tusgsal és perocupant, quants busos cremats porten ja?
En els últims anys els incendiats han sigut els seguents:

323, 329 (recuperats) 335, 344, 349, 357, 368 (en procés de restauració), 369 (recuperat), 395, 403, 411, 477, 487.. I no sé si em deixo algun...
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro

http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
davida
N9
N9

Post by davida »

Fa un parell de mesos que anava en el segons bus del N3 de la nit cap a les 23:30, per tant venia de cotxeres o d'un servei diurn. L'autobus va començar a circular molt a poc apoc. En arribar a la Monumental el conductor va parar el bus i ens va dir que s'estava calentant molt i hi havia risc d'incendi del bus. Va avisar a la central i a nosaltres ens van fer pujar al següent N3.

Jo no se que pasa ultimament amb TUSGSAL pero en els nocturns m'he trobat en els ultims mesos que falten unitats. En teoria hi ha un bus cada 20 minuts, pero de tant en tant et trobes que d'un al següent son 40minuts. I no son restrasos, perque el anterior i posterior van a la seva hora. Sembla mes que faltin un torn
Renfe445
N10
N10

464 encara amb les portes petades...

Post by Renfe445 »

TUSGSAL, el reparareu algun dia? :trabajo

Renfe451
N9
N9

TUSGSAL en caiguda lliure

Post by Renfe451 »

Quin desastre, de veritat... Autobusos que es cremen cada dos per tres, portes petades... Cada dia TUSGSAL va més de mal en pitjor.
Renfe445
N10
N10

TUSGSAL té gana.

Post by Renfe445 »

Deixant de banda l'assumpte de les barbacoes i els sorollassos, també, avui, una expedició de la B27 està menjant-li el cul a una altra, tot reflectint que TUSGSAL no està a l'altura de les circumstàncies.
victorromo99
N5
N5

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by victorromo99 »

Avui el cotxe 6345 a la 9 estava averiat a l'altura de La Campana
albert28
N9
N9

Accident bus i tren a zona franca

Post by albert28 »

e @btvnoticies: https://twitter.com/btvnoticies/status/ ... 9362283521

Accident a zona franca entre bus tmb i tren mercaderies de FGC. Tots dos conductors a les seves mutues amb contusions lleus, segons twitter de emergencies generalitat
oriolp13
N9
N9

Re: Accident bus i tren a zona franca

Post by oriolp13 »

albert28 wrote:e @btvnoticies: https://twitter.com/btvnoticies/status/ ... 9362283521

Accident a zona franca entre bus tmb i tren mercaderies de FGC. Tots dos conductors a les seves mutues amb contusions lleus, segons twitter de emergencies generalitat
Sembla bastant clar que haurà sigut culpa del bus... Per sort l'autobus anava buit i no s'han de lamentar ferits greus. Esperem que es recuperin aviat, i que la locomotora 255.01 no hagi sofert grans danys.
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”