Quan s'ha obert el tram Canyelles - Trinitat Nova?Serie600 wrote:Hola:
Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.
Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.
L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.
Sal.lutacions:
Serie600
Retards, avaries i deficiències a TMB
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
Ecomobisostrans, company, que soc un peix.... no tinc memoria. En vaig confondre. En el meu subconscient, la L3 encara acaba a Lesseps per un costat i a Paral.lel (Pueblo Seco) per l'altre. M'haig de fixar i pensar cuan em diuen Zona Universitaria per no dir "I aquesta estacio on es?" (Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)Ecomobisostrans wrote:Quan s'ha obert el tram Canyelles - Trinitat Nova?Serie600 wrote:Hola:
Aquesta tarde pels voltants de les 9 de la nit, a la L3 el servei estava parcialment suspes per una "incidencia tecnica" -segons megafonia- a l'estacio de Lesseps. Funcionava de Zona Universitaria a Diagonal per un costat i de Trinitat Nova a Penitents.
Acabo de sentir per la radio que l'aturada ha estat per un petit incendi entre Fontana i Lesseps per una filtracio d'aigua, el servei ja esta normalitzat segons diuen.
L'avaria s'ha produit sobre les 7 de la tarde aproximadament.
Sal.lutacions:
Serie600
Sal.lutacions:
Serie600
Aqui realment hi ha amor, eh! Aquesta mania persecutòria que us teniu l'un a l'altre no és normal...:D:D:D:D:D:DSerie600 wrote:(Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Sant!!!
Serie600 wrote:(Jamiro collons!.... deixa de descollonar-te de riure, que t'estic sentint... una mica de respecte per la gent gran!, home!)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
A mí també em passa... tinc com a límits de la L1 Santa Coloma i Feixa Llarga (segueix allí però amb nom diferent), la línia 2 acaba a La Pau i la 3 a Montbau... La 4 a Roquetes i la L11... què és això? (Encara no me l'he fet )Serie600 wrote:Ecomobisostrans, company, que soc un peix.... no tinc memoria. En vaig confondre. En el meu subconscient, la L3 encara acaba a Lesseps per un costat i a Paral.lel (Pueblo Seco) per l'altre.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Una filtració d'aigua deixa sense servei tres hores la L-3
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una filtració d'aigua, de la qual es desconeix quin és l'origen, entre les estacions de Lesseps i Fontana de la línia 3 del metro de Barcelona va provocar ahir un petit incendi a la catenària i va deixar quatre parades sense servei durant tres hores.
El foc es va produir a les 19.05 hores, segons va informar Transports Metropolitans de Barcelona, quan les espurnes provocades per la combinació entre l'aigua i la circulació d'un comboi van encendre un aïllant de la catenària. El fum va obligar a desallotjar una desena de persones de la parada de Lesseps.
RÀPIDA EXTINCIÓ
L'incendi va ser apagat amb diligència, gràcies al treball de dues dotacions de bombers i un equip de suport de respiració autònoma que es van desplaçar fins al lloc de l'incident.
No obstant, el tram de la línia entre les estacions de Diagonal i Vall d'Hebron --que inclou les parades de Fontana, Lesseps, Vallcarca i Penitents-- va seguir tallat fins poc abans de les deu de la nit, quan es va poder frenar la filtració.
TMB va decidir deixar sense servei aquest tram davant la possibilitat que tornés a repetir-se el mateix problema mentre hi seguís havent aigua a la catenària. Durant les tres hores d'interrupció es va habilitar un servei especial de bus per cobrir la ruta afectada.
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una filtració d'aigua, de la qual es desconeix quin és l'origen, entre les estacions de Lesseps i Fontana de la línia 3 del metro de Barcelona va provocar ahir un petit incendi a la catenària i va deixar quatre parades sense servei durant tres hores.
El foc es va produir a les 19.05 hores, segons va informar Transports Metropolitans de Barcelona, quan les espurnes provocades per la combinació entre l'aigua i la circulació d'un comboi van encendre un aïllant de la catenària. El fum va obligar a desallotjar una desena de persones de la parada de Lesseps.
RÀPIDA EXTINCIÓ
L'incendi va ser apagat amb diligència, gràcies al treball de dues dotacions de bombers i un equip de suport de respiració autònoma que es van desplaçar fins al lloc de l'incident.
No obstant, el tram de la línia entre les estacions de Diagonal i Vall d'Hebron --que inclou les parades de Fontana, Lesseps, Vallcarca i Penitents-- va seguir tallat fins poc abans de les deu de la nit, quan es va poder frenar la filtració.
TMB va decidir deixar sense servei aquest tram davant la possibilitat que tornés a repetir-se el mateix problema mentre hi seguís havent aigua a la catenària. Durant les tres hores d'interrupció es va habilitar un servei especial de bus per cobrir la ruta afectada.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Hola
Tornant al tema seriossament: No m'explico com poden tenir una filtracio d'aquest tipus i que estiguin tan "panxos". Que no fan un manteniment-seguiment dels tunels?.... (calla Serie600, ja començas a desvariar). Encara que no se de que m'extranyo... a HSP hi han uns goterons d'humitat que foten fastic.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jamiro!.... prou!.... una mica de respecte, home!
Si, si... ara EPC i demes fent-se resso de la noticia. Pero va esser gracies al magnific, inconmensurable, inigualable, magnanim, excel.lent i d'altres cal.lificatius simil.lars en aquest sentit, reporter Serie600 que hi era alla, que ens varem assabentar de primera ma al FTC.wefer wrote:Una filtració d'aigua deixa sense servei tres hores la L-3
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una filtració d'aigua, de la qual es desconeix quin és l'origen
...//...
Tornant al tema seriossament: No m'explico com poden tenir una filtracio d'aquest tipus i que estiguin tan "panxos". Que no fan un manteniment-seguiment dels tunels?.... (calla Serie600, ja començas a desvariar). Encara que no se de que m'extranyo... a HSP hi han uns goterons d'humitat que foten fastic.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jamiro!.... prou!.... una mica de respecte, home!
Ahir al matí la L1 anava tonta, tonta, tonta. Gairebé vaig tardar una hora per anar de Clot a Just Oliveras, amb parades de 15 minuts a Marina i 10 minuts més a Urgell, tot això il·lustrat amb el famós cartellet "Processant nova informació"
Per cert, que en el meu viatge em vaig creuar amb dos combois aturats amb el primer cotxe fora d'andana, un dels quals a l'estació de Mercat Nou (no recordo on vaig veure l'altre cas).
Per cert, que en el meu viatge em vaig creuar amb dos combois aturats amb el primer cotxe fora d'andana, un dels quals a l'estació de Mercat Nou (no recordo on vaig veure l'altre cas).
La llum blanca significa que hi ha una porta oberta al cotxe (o bé mal tancada) i que per tant el tren no pot marxar.
Per altra banda, hi ha incidència al Barcelona - Vallès:
Per altra banda, hi ha incidència al Barcelona - Vallès:
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 11/07/2006 - Hora: 17:30
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat que per una avaria a l'estació de Plaça Catalunya, les línies L7 i L6, de la línia Barcelona- Vallés, circulen amb una freqüència de pas de 9 minuts enlloc de 6 minuts. La resta de línies de ferrocarrils, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia iles línie de Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-------------------------------------
Un accident a les obres del TGV interromp el metro
Redacció
La caiguda d'una tanca de seguretat de les obres del TGV que s'estan fent als voltants de l'Estació de Sants va provocar ahir la interrupció parcial del servei de metro de la línia 1 durant pràcticament dues hores. La tanca va caure en un punt on les vies de la línia vermella passen a cel obert, molt a prop de l'estació.
Afortunadament, en aquest tram els combois del metro no poden superar els 10 km/h, per la qual cosa un conductor va poder alertar que hi havia un objecte metàl·lic que impedia la circulació dels trens. Adif, l'ens públic responsable de les obres del TGV, va fer públic un comunicat en què assegurava que investigaria l'incident, que es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
-------------------------------------
Un accident a les obres del TGV interromp el metro
Redacció
La caiguda d'una tanca de seguretat de les obres del TGV que s'estan fent als voltants de l'Estació de Sants va provocar ahir la interrupció parcial del servei de metro de la línia 1 durant pràcticament dues hores. La tanca va caure en un punt on les vies de la línia vermella passen a cel obert, molt a prop de l'estació.
Afortunadament, en aquest tram els combois del metro no poden superar els 10 km/h, per la qual cosa un conductor va poder alertar que hi havia un objecte metàl·lic que impedia la circulació dels trens. Adif, l'ens públic responsable de les obres del TGV, va fer públic un comunicat en què assegurava que investigaria l'incident, que es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Es pot considerar una caiguda d'una tanca i un tren que frena abans de xocar-hi com un "Accident"????? Em sembla que aquests "periodistes", per tal de fer més vendes són capaços de dir el que sigui...wefer wrote:http://www.avui.cat/
-------------------------------------
Un accident a les obres del TGV interromp el metro
Redacció
La caiguda d'una tanca de seguretat de les obres del TGV que s'estan fent als voltants de l'Estació de Sants va provocar ahir la interrupció parcial del servei de metro de la línia 1 durant pràcticament dues hores. La tanca va caure en un punt on les vies de la línia vermella passen a cel obert, molt a prop de l'estació.
Afortunadament, en aquest tram els combois del metro no poden superar els 10 km/h, per la qual cosa un conductor va poder alertar que hi havia un objecte metàl·lic que impedia la circulació dels trens. Adif, l'ens públic responsable de les obres del TGV, va fer públic un comunicat en què assegurava que investigaria l'incident, que es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Doncs es veu que van ficar el bus substitutiu (ma mare em va explicar ahir nit per telèfon que l'havia vist funcionant a migdia).wefer wrote:l'incident [...] es va produir aproximadament a dos quarts de 12 del matí. Precisament aquest mateix tram, entre les estacions de Plaça de Sants i Santa Eulàlia, es tancarà a la circulació entre demà i diumenge per les mateixes obres.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Es para molt sobint, tinc un amic que es motorista i condueix el 5000, té que fer resets al sistema perque molts cops no deixa obrir portes, deficiencies de CAF. Especialment es molt comoda, però es molt llegeix.Mortadel·lo wrote:ahir cap a les 15:15, es va aturar el servei a la línia 5 durant un quart d'hora més o menys, serà que el nou 5000 està alterant les coses?