Page 14 of 39

Plànol congelat el 2001/2002

Posted: Sunday 19/12/2010 16:09
by Guigui
L'actualització del mural data d'entre setembre de 2001 (perllongament Montbau-Canyelles L3) i l'estiu de 2002 (pas de La Pau-Pep Ventura d'L4 a L2). El més gros, tractant-se d'on es troba, és l'R1 a l'aeroport.

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 20/12/2010 12:49
by gralla
Un bon lloc per quedar.

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 20/12/2010 13:08
by metring
gralla wrote:Un bon lloc per quedar.
¿? Per a canviar el que està obsolet per a actualitzar?

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 20/12/2010 17:49
by Javi M
Per recordar vells temps :)

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 21/12/2010 13:59
by gralla
De fet,ni me'l miro.El conéc de memòria. :D

Re: imatges per a la història

Posted: Friday 24/12/2010 20:18
by andres
He encontrado una foto, de un tranvia Belen, ingnoro su autor, pero es buena y dadas las fechas la aprovecho para felicitaros

Re: imatges per a la història

Posted: Wednesday 29/12/2010 14:23
by El LLOP
aquí us deixo una imatge de l'últim tren de la sèrie 3000 sense reformar a les cotxeres de Vilapicina, abans de sortir cap a Lleida. Motor 3033 14-12-2010. Encara es pot observar la xapa amb el logotip de la "Maquinista Terrestre y Marítima" a la porta de testera.

Image

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 03/01/2011 12:30
by El LLOP
imatge de l'antiga estació del Ferrocarril de Sarrià a Barcelona a la plaça Catalunya el dia de la seva inauguració.

Image

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 03/01/2011 14:44
by Alemany
Aquesta si que és interessant, i tot i que ja fa temps que la coneixia, ni amb retocs fotogràfics ni res he sabut mai llegir el que posava al lluminós de dalt. Interessant el fet d'utilitzar energia el·lèctrica per a un event important, poder dels primers que es van fer així.

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 16/01/2011 17:06
by evody
Catalans si.. pero on exactament ??

Image

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 16/01/2011 17:20
by evody
Aixo crec que es el pas de Ferrocarrils Catalans per sota la Renfe al port, de la antiga linea del port

Image

Re: imatges per a la història

Posted: Sunday 16/01/2011 17:59
by victorcasta
evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??

Image
Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 17/01/2011 13:16
by genissimon
Antiga línia de La Bordeta al Port de Barcelona. Suposo que el viatge commemoratiu del comiat de la línia, substituïda per l'actual des de Sant Boi de Llobregat (crec que, als anys 80 del segle XX).

Salut !!
victorcasta wrote:
evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??

Image
Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 17/01/2011 14:16
by evody
genissimon wrote:Antiga línia de La Bordeta al Port de Barcelona. Suposo que el viatge commemoratiu del comiat de la línia, substituïda per l'actual des de Sant Boi de Llobregat (crec que, als anys 80 del segle XX).

Salut !!
victorcasta wrote:
evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??

Image
Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.
Imaginaba que se trataba del ramal del puerto pues procede de una recopilacion de fotos del barrio de magoria y el polvorin.

En todo caso me interesa saber a que altura de ese tramo esta

Saludos

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 17/01/2011 14:29
by andres
Está saliendo de Nª Sra del Port dirección Magoria, justo en la curva que estaba bajo la gran vía al lado de la Campana

Re: imatges per a la història

Posted: Monday 17/01/2011 23:01
by Alemany
se trata de la calle mare de deu de port, un poco mas abajo de la calle mineria, y antes de llegar a la confluencia con la calle dels ffcc catalans. Al fondo se ve, efectivamente, un edificio del barrio del polvorin.

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 18/01/2011 13:41
by evody
Vale, hoy me he pasado por alli. Los edificios del fondo todabia estan y sirven para situarse. La foto esta tomada desde la Gran Via, justo encima del tunel del carrilet y el tren proviene logicamente del puerto. La foto es del ultimo tren que circulo por la linea a modo de despedida final. En la actualidad en ese terreno lo ocupan las viviendas protegidas y una zona verde o similar

He aprovechado para recorrer todo el trazado desde el puerto, sin poder hallar resto alguno por el momento y de hecho no creo que exista evidencia alguna del paso del ferrocarril hace 25 años

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 18/01/2011 14:06
by evody
Rambla Badal. Antic pont sota el ferrocarril y les obres de construccio de la ronda

Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?

Image

Image

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 18/01/2011 14:11
by andres
Economato y teatro de metro?,me parece que tambien habia un colegio de los hijos de los empleados,al lado de la fabrica OSSA

Re: imatges per a la història

Posted: Tuesday 18/01/2011 17:58
by Alemany
evody wrote:Vale, hoy me he pasado por alli. Los edificios del fondo todabia estan y sirven para situarse. La foto esta tomada desde la Gran Via, justo encima del tunel del carrilet y el tren proviene logicamente del puerto. La foto es del ultimo tren que circulo por la linea a modo de despedida final. En la actualidad en ese terreno lo ocupan las viviendas protegidas y una zona verde o similar

He aprovechado para recorrer todo el trazado desde el puerto, sin poder hallar resto alguno por el momento y de hecho no creo que exista evidencia alguna del paso del ferrocarril hace 25 años
"Aquell" tram del carrer de Mare de Déu de Port és molt ample i de fet consta de dues vies i una zona central de gespa. En temps, només la banda dreta (parlo mirant al mar) era l'equivalent al carrer M.de D de Port, mentre que la via de baixada era la que corresponia a la via del fc. Ambdues vies (carrer i carrilet) eren separades per un edifici baix i allargat que correspondria aproximadament a la zona central de gespa, i es tractava de la fàbrica Montaner. A la foto, feta des de la banda del Polvorí, es pot veure el carrer que es va urbanitzar durant la segona meitat dels anys 90 damunt del pas de l'antic carrilet (el nivell original era lleugerament més baix). La foto és del 99 o 2000 tot just abans d'enderrocar la vella fàbrica, que ara mateix no recordo a què es dedicava.