Page 14 of 58

Posted: Friday 28/09/2007 23:04
by liniadelRipollés
I el trecament d'un col.lector a les obres de Provença ha provocat que l'accés al vestíbul Rosselló des de l'andana sentit Catalunya estigués tallat.
Pere wrote:Aquesta tarda com a conseqüència de l'averia d'una 111 a la via 1 de Plaça Catalunya tots els trens de les línies L6, S5 i S55 sortien de la via 5, i això ha provocat retards d'entre 5 i 10 minuts a totes les línies.

Posted: Monday 08/10/2007 21:35
by Vox
Ha caigut una mica de pluja aquesta tarda sobre Sant Cugat i:

Averia no se on i retard dels trens S2. Els S55 eliminats. He tingut que deixar marxar un S2 de lo ple que anava.

Hem anat com sardines en llauna fins Provença. Allà hi havia goteres i la gent obría els paraigues i tot :D I al arrivar a la L5 he escoltat que la L1 funcionava ja amb normalitat. Vaja, que s'havia espatllat.

Penòs, i aquest cop no es culpa de Madrid! O sí, mai se sap :)

Vox

Posted: Monday 08/10/2007 21:49
by liniadelRipollés
Segons la corresponsalia, els S2 ultrapassaven en indicació de parada el senyal de Sant Cugat almenys, per motius que desconec hores d'ara. Ja ho esbrinaré.
Vox wrote:Ha caigut una mica de pluja aquesta tarda sobre Sant Cugat i:

Averia no se on i retard dels trens S2. Els S55 eliminats. He tingut que deixar marxar un S2 de lo ple que anava.

Hem anat com sardines en llauna fins Provença. Allà hi havia goteres i la gent obría els paraigues i tot :D I al arrivar a la L5 he escoltat que la L1 funcionava ja amb normalitat. Vaja, que s'havia espatllat.

Penòs, i aquest cop no es culpa de Madrid! O sí, mai se sap :)

Vox

Posted: Monday 08/10/2007 23:25
by Platanito
Vox wrote: Hem anat com sardines en llauna fins Provença. Allà hi havia goteres i la gent obría els paraigues i tot :D I al arrivar a la L5 he escoltat que la L1 funcionava ja amb normalitat. Vaja, que s'havia espatllat.
Això em recorda que algúna havia dit que es dutxaria a dins d'un 4000... Però em temo que feia referència a les goteres de l'aire condicionat, ja que almenys no tenen goteres exteriors.

Posted: Tuesday 09/10/2007 0:18
by FGC
Segons tinc entés (tinc una memòria de peix), enclavament de Bellaterra a fer punyetes, els s55 transformats a L6 i els S1 de pujada amb uns 5 minuts de retard de pujada que es recuperava a Terrassa entrant directament per via 2, podent baixar sense retard. Cal dir que ha caigut una que en semblaven 2!!! :o

Posted: Tuesday 09/10/2007 8:55
by Trenscat
FGC wrote:Segons tinc entés (tinc una memòria de peix), enclavament de Bellaterra a fer punyetes, els s55 transformats a L6 i els S1 de pujada amb uns 5 minuts de retard de pujada que es recuperava a Terrassa entrant directament per via 2, podent baixar sense retard. Cal dir que ha caigut una que en semblaven 2!!! :o
Jo ahir tornant cap a Terrassa vaig agafar el S2 que va sortir més o menys puntual a les 18:00 de Pl.Catalunya. Vaig baixar a Sant Cugat, on ja plovia més suau que no pas per Les Planes i voltants i el S1 va venir força aviat. Destacar que el S2 va sortir de Sant Cugat amb el senyal en vermell, ara ja sé per què :P

Posted: Friday 19/10/2007 19:35
by Mako448
Aquesta tarda tots els trens d'FGC anaven entre 3 i 12 minuts tard.i s'han vist coses com ara 211 fent S8's,o fins i tot una 213 en simple entre Sabt Boi i Cornellà buida i sense cartells.I així porta desde les 15 fins ara mateix.

Posted: Saturday 20/10/2007 15:29
by Jordilar
Tall de circulació de FGC entre Gornal i Hospitalet Av. Carrilet degut a les obres de l'AVE que han afectat també la circulació de RENFE. Els trens Comencen a Hospitalet Av. Carrilet i es recomana fer us de la L1 per anar a Pl. Espanya. De Pl Espanya a Gornal hi ha un servei llançadora i servei substitutori d'autobús.

Això s'ha de sumar a la reducció de trens degut a l'adaptació de l'enclavament de Pallejà.

El tram Gornal-Sant Josep, ja hi havia una limitació de 10km/h per possibles desprendiments de la bóbeda del túnel.

Salut,

Posted: Saturday 20/10/2007 18:03
by liniadelRipollés
No se us pot deixar sols. Marxo uns dies a reparar senyals mecànics on algú va perdre el gorro i teniu festival.

Festival que probablement utilitzi aquesta nit desviat per Vilafranca.

Quatre Camins-Can Ros és el mateix enclavament i les agulles de Quatre Camins estan aquest cap de setmana enclavades.

Demà estic a BCN. Primer he de pujar a Sabadell a recollir un bitllets de tren antics i després aniré a veure FGC.

Un factor de circulació d'una estació on passen 6 trens al dia que havia estat destinat a Sants :o diu que l'AVe no arriba el 21 a Barcelona i que anem amb compte de no tombar un tren dins un clot.

Demà ja es podrien treure bitllets per l'AVE, no? 60 dies...




Jordilar wrote:Tall de circulació de FGC entre Gornal i Hospitalet Av. Carrilet degut a les obres de l'AVE que han afectat també la circulació de RENFE. Els trens Comencen a Hospitalet Av. Carrilet i es recomana fer us de la L1 per anar a Pl. Espanya. De Pl Espanya a Gornal hi ha un servei llançadora i servei substitutori d'autobús.

Això s'ha de sumar a la reducció de trens degut a l'adaptació de l'enclavament de Pallejà.

El tram Gornal-Sant Josep, ja hi havia una limitació de 10km/h per possibles desprendiments de la bóbeda del túnel.

Salut,

Posted: Saturday 20/10/2007 18:08
by liniadelRipollés
Com va el pas de trens d'obres amb senyal de pas per Pallejà?

Hi ha fotos?

;) :) xD xD


La meva més sincera enrohabona si heu aconseguit alguna imatge així, patrocinada pel MIFO i ADIF.

Posted: Saturday 20/10/2007 22:33
by Jordilar
Adolf, només et dic que a Pallejà hi ha un mural que t'agradarà molt...en ell apareixen gorres, banderins, un tren construit per una empresa amb nom de fabricar vaixells...

La senyal de pas prou bé, he vist la de Can Ros ( curiós banderí, amb el mástil de plàstic ) i la de Pallejà ( un fanal amb una llum verda ). La d'El Palau no l'he vista.

Ja et pasaré alguna foto de la senyal de pas a Pallejà.

Més clar, l'aigua

Posted: Saturday 20/10/2007 22:39
by Guigui
liniadelRipollés wrote:Un factor de circulació d'una estació on passen 6 trens al dia que havia estat destinat a Sants :o diu que l'AVe no arriba el 21 a Barcelona i que anem amb compte de no tombar un tren dins un clot.
Tal com està el pati, això ho veu fins i tot un cec.

Posted: Saturday 20/10/2007 23:13
by Mako448
Durant una setmana,sense serveis de trens entre Hospitalet-Av.Carrilet i Europa l Fira/Pl.Espanya per culpa d'ADIF. >:(

Entre Pl.Espanya i Europa l Fira hi haurà llançadores.

http://www.fgc.es/notes_premsa/descarga ... 102007.pdf

Posted: Sunday 21/10/2007 18:19
by liniadelRipollés
Avui hi ha hagut una contravia al tram de blocatge telefònic, entrant el tren amb banderí groc desplegat a la novíssima estació de Pallejà.

Posted: Sunday 21/10/2007 19:32
by Dabi
Mako448 wrote:Durant una setmana,sense serveis de trens entre Hospitalet-Av.Carrilet i Europa l Fira/Pl.Espanya per culpa d'ADIF. >:(

Entre Pl.Espanya i Europa l Fira hi haurà llançadores.

http://www.fgc.es/notes_premsa/descarga ... 102007.pdf
I llavors si no entenc malament, hi haurà trens que et portin a l'estació de Europa|Fira, d'allà un autobus cap a Av. Carrilet i després agafar el teu tren corresponent? Cada quans minuts aquest tren llançadora?

Ja em veig arribant tard a la feina utilitzant fgc per culpa de RENFE!!! :(

Posted: Sunday 21/10/2007 19:37
by Mako448
Dabi wrote:
Mako448 wrote:Durant una setmana,sense serveis de trens entre Hospitalet-Av.Carrilet i Europa l Fira/Pl.Espanya per culpa d'ADIF. >:(

Entre Pl.Espanya i Europa l Fira hi haurà llançadores.

http://www.fgc.es/notes_premsa/descarga ... 102007.pdf
I llavors si no entenc malament, hi haurà trens que et portin a l'estació de Europa|Fira, d'allà un autobus cap a Av. Carrilet i després agafar el teu tren corresponent? Cada quans minuts aquest tren llançadora?

Ja em veig arribant tard a la feina utilitzant fgc per culpa de RENFE!!! :(
Pots anar amb la L1 fins a Av.Carrilet,i allà agafar els FGC.Els bitllets d'FGC durant aquesta setmana seràn vàlids al metro peró nomès per cobrir el trajecte entre Plaça Espanya i Av.Carrilet,em sembla que faràn aixó,per qué si no ho fan,és per dir-lis de tot tant a FGC com a TMB.

Posted: Sunday 21/10/2007 19:38
by George85
Dabi wrote:
Mako448 wrote:Durant una setmana,sense serveis de trens entre Hospitalet-Av.Carrilet i Europa l Fira/Pl.Espanya per culpa d'ADIF. >:(

Entre Pl.Espanya i Europa l Fira hi haurà llançadores.

http://www.fgc.es/notes_premsa/descarga ... 102007.pdf
I llavors si no entenc malament, hi haurà trens que et portin a l'estació de Europa|Fira, d'allà un autobus cap a Av. Carrilet i després agafar el teu tren corresponent? Cada quans minuts aquest tren llançadora?

Ja em veig arribant tard a la feina utilitzant fgc per culpa de RENFE!!! :(
Correcte tot i que el servei de bus substitutori d'FGC entre Europa|Fira i L'Hospitaliet-Av. Carrilet estarà dimensionat per a qui tingui com origen o destí alguna de les estacions intermitges.

Qui vulgui anar de Plça Espanya a L'Hosptalet-Av. Carrilet haurà d'agafar la L1 del metro. Crec és la forma "més comoda i ràpida"

Ferrocarriles cortados como mínimo hasta diciembre

Posted: Sunday 21/10/2007 20:12
by Alfredo_21
Nadal prevé que el servicio de Ferrocarrils estará interrumpido uno o dos mesesEFE
BARCELONA
<<El conseller de Política Territorial y Obras Públicas, Joaquim Nadal, ha asegurado hoy que el tramo de las vías de los Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) afectado ayer por el desplazamiento de un muro-pantalla a causa de las obras del AVE no podrá estar operativo hasta dentro de uno o dos meses.

En declaraciones a Catalunya Ràdio recogidas por Efe, Nadal ha señalado que los trabajos necesarios para reparar el muro, situado en el polígono Gornal de L'Hospitalet, se prolongarán entre "un mes largo o dos meses", lo que provocará la interrupción del servicio en el tramo entre L'Hospitalet y Plaza España de la línea del Anoia.

Los trabajos, sin embargo, no interferirán previsiblemente en los planes para reanudar el servicio de Cercanías en el plazo de una semana.

Técnicos de la Generalitat decidirán esta tarde cual es la estrategia para solucionar el problema registrado ayer en el túnel de FGC en el Gornal, según ha explicado el conseller. Los especialistas barajan dos posibilidades: actuar reforzando el túnel desde abajo o hacer un agujero por la superficie para actuar sobre él. En el punto donde se produjo ayer el desplazamiento de un muro-pantalla confluyen, a diferentes niveles de profundidad, las líneas de Cercanías de Renfe, de los Ferrocarrils de la Generalitat y la futura vía del AVE.

Carriles especiales

Por su parte, el alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha dicho que se está trabajando para habilitar carriles especiales de entrada y de salida a Barcelona, para garantizar la movilidad de los 160.000 usuarios afectados por el corte del tramo de cercanías y de Ferrocarrils de la Generalitat.

Hereu ha señalado que el objetivo es que la movilidad de los ciudadanos sufra mañana lunes los mínimos problemas posibles y que para ello se necesita la colaboración de varias entidades. Hereu ha insistido en que mover a miles de ciudadanos con los mínimos problemas posibles sólo puede hacerse en carriles especializados para el transporte público.

El dispositivo de autobuses para suplir el trayecto de las líneas de cercanías C-2 entre Bellvitge y Sants y la línea C-10, que comunica Barcelona con el aeropuerto de El Prat, y la línea de los Ferrocarriles de la Generalitat (FGC) entre Plaza España y L'Hospitalet, afectadas por los problemas de las obras del AVE, funciona, de momento, bien. La prueba de fuego llegará mañana.

Dispositivo para mañana

El dispositivo que los usuarios se encontrarán mañana lunes es el siguiente:

Línea C2 (Sant Vicenç de Calders-Maçanet): Transporte alternativo en autobús en el trayecto Barcelona-El Prat-Viladecans-Gavà. Los viajeros que se desplacen entre Bellvitge y Sants deberán utilizar como medio alternativo la línea 1 de Metro. Servicio en tren en los trayectos Sant Vicenç de Calders-Gavà/El Prat y entre Barcelona-Sants y Maçanet de la Selva.

Línea C10 (Barcelona-Aeropuerto): Tren lanzadera de Cercanías entre las estaciones de Aeropuerto y El Prat. Además, se dispone un servicio de autobuses para los trayectos Estación de Francia-Aeropuerto y Sants-Aeropuerto.

Servicios de Media Distancia: Todos los trenes de Media Distancia de las líneas Barcelona-Tarragona-Tortosa, Barcelona-Tarragona-Reus-Riba-roja d'Ebre, Barcelona-La Plana-Lleida y Barcelona-Caspe-Zaragoza iniciarán o finalizarán su recorrido en Sant Vicenç de Calders. Entre esta estación y Barcelona los viajeros cuentan con los servicios de Cercanías de la línea 4 sur (Sant Vicenç-Martorell-Sants).

Igualmente, Renfe ha indicado que para ofrecer información específica sobre esta programación especial de Cercanías y las alternativas de transporte, a partir de las 12 horas de mañana lunes los clientes podrán dirigirse al teléfono 902 11 11 55.

Además, para los desplazamientos en el interior de la ciudad, se recomienda combinar el tren con otros medios de transporte público, especialmente el metro.

Asimismo, Renfe, Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) y Ferrocarrils de la Generalitat han acordado que los billetes y abonos de Renfe sean válidos para acceder al metro y Ferrocarrils en las estaciones con enlace durante este período de programación especial.

Por otra parte, el departamento de Política Territorial y Obras Públicas ha informado de que se ha reforzado también el servicio de autobuses entre Vilanova i la Geltrú-Sitges-Barcelona, que ofrece la empresa Cintoi Bus con un autobús cada media hora, que son dos hoy y que, a partir de mañana lunes, serán tres cada media hora y durante toda la próxima semana.

Además, la línea Gavà-Castelldefels-Viladecans, que cubren los autobuses de la Empresa Metropolitana de Transportes (EMT), se reforzará también a partir de mañana.>>

Informació veraç i autèntica

Posted: Sunday 21/10/2007 21:50
by Guigui
Además, la línea Gavà-Castelldefels-Viladecans, que cubren los autobuses de la Empresa Metropolitana de Transportes (EMT), se reforzará también a partir de mañana.
Molt ben informats, els d'EFE, sí senyor!

Re: Ferrocarriles cortados como mínimo hasta diciembre

Posted: Sunday 21/10/2007 22:01
by mikado
Alfredo_21 wrote:Nadal prevé que el servicio de Ferrocarrils estará interrumpido uno o dos mesesEFE
BARCELONA
<<El conseller de Política Territorial y Obras Públicas, Joaquim Nadal, ha asegurado hoy que el tramo de las vías de los Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) afectado ayer por el desplazamiento de un muro-pantalla a causa de las obras del AVE no podrá estar operativo hasta dentro de uno o dos meses.

En declaraciones a Catalunya Ràdio recogidas por Efe, Nadal ha señalado que los trabajos necesarios para reparar el muro, situado en el polígono Gornal de L'Hospitalet, se prolongarán entre "un mes largo o dos meses", lo que provocará la interrupción del servicio en el tramo entre L'Hospitalet y Plaza España de la línea del Anoia.
:) Festival del humoooor :)

Y encima largo recorrido o grandes Lineas o como se llame ahora trayectos limitados a Tarragona a todos los trenes. Cualquier viaje de largo recorrido iniciará o acabará en esta estación, realizándose el trayecto hasta Barcelona en autocar por carretera.

Nos están contando toda la verdad ??? Pq hoy el Sr. Villar Mir (Presidente de OHL) ha salido tan fresco escurriendo el bulto y no menos que echando la culpa a ADIF que ellos ya habían advertido dos veces y daba fechas.

Porque una ñapa de 2 meses para arreglar la bóveda del túnel de FGC me parece un poquito exagerado a no ser q opinen que de seguir las obras de la Alta velocidad podrían provocar más hechos similares. . .